Ga naar inhoud

Bassie en de reis van ...........?


Aanbevolen berichten

Ik zie hierboven toch wel dat de oordelen over de nieuwe serie van Bassie vaak toch wel erg laag zijn wat betreft verwachting, dit vind ik wel jammer gezien we de serie geen van allen nog echt gezien hebben. Ook zie ik in een paar posts ook dat de series als de Plaaggeest en de Professor ineens wel erg worden bekritiseerd.

Ik vind het een beetje jammer dat er in dit topic ineens wel heel erg kritisch over bepaalde dingen van B&A series wordt gedaan.

Dat is niks nieuws... als er polls zijn met ''welke b&a serie vind je het minst'' dan springen altijd de plaaggeest en de huilende professor met kop en staart erboven uit... en dat heeft volgens mij met de boeven te maken aangezien de liedjes van de prof meestal het leukst bevonden worden.

en nogmaals .... het gaat hier over een serie van ''Bassie'' en niet over ''Bassie & Adriaan''... en ik vind dat Bassie fout bezig is, maar dat is slechts een mening. Hij moet maar lekker zelf weten wat hij doet, alleen ik ben Bassie en Adriaan tv-serie-fan en geen Bassie-fan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Dat is niks nieuws... als er polls zijn met ''welke b&a serie vind je het minst'' dan springen altijd de plaaggeest en de huilende professor met kop en staart erboven uit... en dat heeft volgens mij met de boeven te maken aangezien de liedjes van de prof meestal het leukst bevonden worden.

en nogmaals .... het gaat hier over een serie van ''Bassie'' en niet over ''Bassie & Adriaan''... en ik vind dat Bassie fout bezig is, maar dat is slechts een mening. Hij moet maar lekker zelf weten wat hij doet, alleen ik ben Bassie en Adriaan tv-serie-fan en geen Bassie-fan ;)

Hier grijp ik heel even in. ;) Bij mij staat De Professor vrij hoog genoteerd, in ieder geval zeer zeker boven de Amerika serie, waar ik volgens mij echt een lichte trauma aan heb overgehouden, aangezien ik er zo vaak over spreek.

Maar goed! De Sinterklaasdroom van Bassie lijkt me niet geweldig leuk, spannend of boeiend, maar ik vind het wel leuk om een van m'n jeugdhelden weer aan het werk te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hier grijp ik heel even in. ;) Bij mij staat De Professor vrij hoog genoteerd, in ieder geval zeer zeker boven de Amerika serie, waar ik volgens mij echt een lichte trauma aan heb overgehouden, aangezien ik er zo vaak over spreek.

Maar goed! De Sinterklaasdroom van Bassie lijkt me niet geweldig leuk, spannend of boeiend, maar ik vind het wel leuk om een van m'n jeugdhelden weer aan het werk te zien.

Niemand beweert dat iedereen die twee series slecht vindt... Ik heb ze zelf ook boven Europa en Amerika staan op dit moment, maar daar gaat het niet om. MarsM heeft gewoon gelijk als hij zegt dat ze hoog scoren in dergelijke polls.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hier grijp ik heel even in. ;) Bij mij staat De Professor vrij hoog genoteerd, in ieder geval zeer zeker boven de Amerika serie, waar ik volgens mij echt een lichte trauma aan heb overgehouden, aangezien ik er zo vaak over spreek.

Maar goed! De Sinterklaasdroom van Bassie lijkt me niet geweldig leuk, spannend of boeiend, maar ik vind het wel leuk om een van m'n jeugdhelden weer aan het werk te zien.

Bij mij stond de Professor ook eerst heel laag genoteerd zoals bij de meesten. Maar juist toen ik eindelijk de Pentabanden in m'n bezit kreeg is mijn mening hierover aanzienlijk gewijzigd toen bleek dat er een heleboel leuke scenes inzitten en bij mij is het ook zeker niet zo dat ik de plaaggeest en de professor minder vind doordat er daar geen boeven in zitten.

Maar alsnog blijf ik het hoe dan ook leuk vinden dat er weer iets nieuws uitkomt op B&A gebied, dat Adriaan hier niet in meespeelt is idd misschien jammer maar ik wil zelf pas een oordeel geven als ik de serie echt in huis heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niemand beweert dat iedereen die twee series slecht vindt... Ik heb ze zelf ook boven Europa en Amerika staan op dit moment, maar daar gaat het niet om. MarsM heeft gewoon gelijk als hij zegt dat ze hoog scoren in dergelijke polls.

Ja, ik wilde even een van m'n favoriete series verdedigen. *O*

Ik vind trouwens de liedjes die ik hoorde op de trailer, niet zo mooi gezongen. "Piet, wat zie je wit vandaaaaaag." Die lage laatste toon, komt er wel heel 'gorgelend' uit. Overigens, het laatste lied op de trailer, bij de zin "Daarom zijn we allemaal zo blij," hoor je Bassie geloof ik dubbel, waardoor het net lijkt of Adriaan meezingt. (vooral bij 'we', of 'wih' ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niemand beweert dat iedereen die twee series slecht vindt... Ik heb ze zelf ook boven Europa en Amerika staan op dit moment, maar daar gaat het niet om. MarsM heeft gewoon gelijk als hij zegt dat ze hoog scoren in dergelijke polls.

Het gaat inderdaad om hoe het bij de meesten zit....

Herkenbaar is altijd:

Kroon en Stad scoren vaak het hoogst

Plaaggeest en Prof scoren vaak het laagst

Maar waarom? Omdat iedereen De baron, Japie en B2 samen zo leuk vindt vermoed ik... want de meesten die de kroon hoog hebben staan hebben de stad ook hoog in hun favorierenlijstje staan. (Dat geldt dus niet voor iedereen, maar voor de meesten! :Y ) En als reden worden vaak de oh zo herkenbare boevenquotes gegeven in combinatie met een spannend verhaal........ en dan wint de kroon het vaak van de stad, vanwege de vele plotgaten in het verhaal van de stad ;) (als iemand het trouwens hier niet mee eens is.... kick gerust het stad of kroon topic, dan kunnen we misschien weer eens een échte b&a discussie houden :7 )

Plaaggeest en Prof.... tja.... Plaageest heeft geen domme boeven en een verhaal die wat met losse draadjes aan elkaar hangt..... professor valt bij de meesten ook tegen vanwege het ontbreken van ''echte boeven'' (en dat heb ik op dit forum vaak genoeg gelezen ;) )... al heeft de professor wel een leuk verhaal, die naar mijn mening wel stukken beter uitgewerkt had kunnen worden.....

En Europa en Amerika..... slechte verhaallijnen.... maar toch bij de meesten populairder dan de huilende professor met een redelijk verhaal..... dus de boeven zijn blijkbaar toch belangrijker dan het verhaal om als ''leuker'' beschouwd te worden.

Nogmaals.... dit is enkel allemaal mijn mening en hoe ik denk dat het zit. Het geldt uiteraard ook niet voor iedereen, maar zoals ik het begrijp over het algemeen gezien. Denk je ''hee daar wil ik wel wat over zeggen''.... kick even het topic van de betreffende serie, dan kunnen we hier verder over Bassie en zwarte piet ;)

Maar wat ik nu weet over Bassie en zwarte piet is dat het volgens mij nog slechter gaat worden dan de plaaggeest, aangezien er geen verhaal én geen boeven in zitten :N en die dromen vond ik sowieso al prut ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de nieuwste series juist leuk door de natuur en cultuur die er in verwerkt zitten. Zo heeft elke serie wel wat bijzonders wat het leukt maakt.

Tja en als bij deze serie Sinterklaas en Bassie het leuk moeten maken heb ik mijn twijfels.

Want ik zie het suc6 van Bassie en Adriaan echt niet alleen in de boefjes.

Ze hebben gewoon een unieke mix van mooie elementen gebruikt.

Humor, spanning, muziek, cultuur en natuur.

En de boefjes maken het natuurlijk erg leuk en grappig.

Ik twijfel over het suc6 van deze seriek, omdat er nu een heel ander concept is. Bassie zonder Adriaan werkt gewoon stukken minder. Dat is gewoon een feit. Maar goed, eerst zien en dan pas oordelen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Humor zit er voor 90% in door de boefjes

Spanning zit er voor 90% in door de boefjes en de goede achtergrondmuziek (klaris dus :P )

Dan hou je cultuur en natuur over... ik heb eerlijk gezegd verder nog nooit iemand horen zeggen dat ie Bassie en Adriaan zo leuk vond door de cultuur en natuur... dat is wel leuk zoals ze het bij de verzonken stad hebben gedaan... maar volgens mij zouden Europa en Amerika zonder boefjes werkelijk geen bal aan geweest zijn :N Nu tel ik Europa en Amerika bij mn favoriete series, maar dat is toch echt door de boeven. Luxemburg wordt niet bij de meesten tot geweldige aflevering benoemd, vanwege de prachtige cultuur en natuur in het bos, maar toch echt door de Baron die geobsedeerd door dat bos heenrent..... de boeven zorgen er voor dat je door blijft kijken... zij zorgen voor de grappen en de verrassingseffecten... Bassie en Adriaan die door Amerika lopen is niet interessant genoeg :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had het over de combinatie van deze elementen die het juist zo leuk maakt. En dat is inderdaad vooral humor en spanning idd.

Maar daarbij sluit ik de liedjes, cultuur en natuur niet uit.

Maar we dwalen wel af nu. Het gaat wel over de nieuwe serie van Bassie ;) ..

Waarom dat wel of geen succes gaat worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

MarsM schreef op Vr Okt 07, 2005 11:03 am:

(al heeft de professor wel een leuk verhaal, die naar mijn mening wel stukken beter uitgewerkt had kunnen worden)

Dit heeft te maken omdat ze in de tijd van de professor een 'eigen' circus hadden, en ze weinig tijd over hadden voor het maken en monteren van de film ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
MarsM schreef op Vr Okt 07, 2005 11:03 am:

(al heeft de professor wel een leuk verhaal, die naar mijn mening wel stukken beter uitgewerkt had kunnen worden)

Dit heeft te maken omdat ze in de tijd van de professor een 'eigen' circus hadden, en ze weinig tijd over hadden voor het maken en monteren van de film ;)

Ja klopt ;) daarom hebben ze het toch nog goed gedaan :Y maar als er meer tijd was geweest hadden ze het verhaal nog veel leuker en uitgebreider kunnen uitwerken... en dan had het volgens mij nog best een topserie kunnen worden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja klopt ;) daarom hebben ze het toch nog goed gedaan :Y maar als er meer tijd was geweest hadden ze het verhaal nog veel leuker en uitgebreider kunnen uitwerken... en dan had het volgens mij nog best een topserie kunnen worden ;)

Japz, dat klopt :P

alleen die vrouwen vind ik wel iets 'te' voor onze helden als 007 :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben benieuwd wat voor muziek ze gaan gebruiken voor deze serie :Y Ik vrees de smoormuziek, of hele nieuwe muziek.

Ze zullen er waarschijnlijk geen bestaande muziekfragmenten in zetten, maar het is inderdaad afwachten of het Smorenburg of hele nieuwe muziek wordt. Een combinatie kan natuurlijk ook, nieuwe Smoormuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn er hier leden die de DVD vandaag op de releasedatum al binnen hebben gekregen? Ik had hem besteld bij bol.com zoals ik al eerder hier schreef en ik heb vandaag niks binnen gekregen terwijl ze met een paar andere B&A DVD's soms zelfs nog wel een paar dagen voor de release al opgestuurd werden. *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag heb ik de DVD wel binnen gekregen en ook meteen helemaal bekeken.

Om het leuk te houden voor diegenen die de DVD nog moeten krijgen geef ik nog niet te veel inhoudelijke info maar hierbij toch vast wat opmerkelijke dingen.

- Het is inderdaad een serie met voornamelijk droomwerelden van Bassie maar naar mijn eigen mening toch zeker wel de moeite waard.

- De muziek is volgens de aftiteling geheel van Bas en ik hoor er ook geen Smorenburgmuziek in voorbij komen.

- Wat betreft de Sinterklaas die erin meespeelt heb ik wel het idee dat dit Paul van Gorcum is maar op de aftiteling staat er "Sint Nicolaas", dit waarschijnlijk vanwege de doelgroep waar het op gericht is.

- Volgens de aftiteling heeft Adrina Produkties b.v. de montagefaciliteiten verzorgd, het aparte is echter wel dat je onderaan op de aftiteling (en ook op de hoes) alleen Magicland B.V. ziet staan. Dit laatste was toch allang opgeheven vanwege die Magicland show die geen succes was geworden?

Ik wilde ook nog wat caps maken maar daarmee wacht ik nog even totdat er meer zijn die de serie hebben. Hier wel alvast 2 foto's van de DVD-hoes en een wat caps van de leader.

Hoes:

Voorzijde

Achterzijde

Caps van de leader:

Cap 1

Cap 2

Cap 3

Cap 4

©2005 Magicland B.V.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag heb ik de DVD wel binnen gekregen en ook meteen helemaal bekeken.

En? vond je hem leuk of niet?

Om het leuk te houden voor diegenen die de DVD nog moeten krijgen geef ik nog niet te veel inhoudelijke info maar hierbij toch vast wat opmerkelijke dingen.

- Het is inderdaad een serie met voornamelijk droomwerelden van Bassie maar naar mijn eigen mening toch zeker wel de moeite waard.

- De muziek is volgens de aftiteling geheel van Bas en ik hoor er ook geen Smorenburgmuziek in voorbij komen.

- Wat betreft de Sinterklaas die erin meespeelt heb ik wel het idee dat dit Paul van Gorcum is maar op de aftiteling staat er "Sint Nicolaas", dit waarschijnlijk vanwege de doelgroep waar het op gericht is.

- Volgens de aftiteling heeft Adrina Produkties b.v. de montagefaciliteiten verzorgd, het aparte is echter wel dat je onderaan op de aftiteling (en ook op de hoes) alleen Magicland B.V. ziet staan. Dit laatste was toch allang opgeheven vanwege die Magicland show die geen succes was geworden?

Magicland B.V. bestaat nog weldegelijk, kijk maar bij KvK.

Ik wilde ook nog wat caps maken maar daarmee wacht ik nog even totdat er meer zijn die de serie hebben. Hier wel alvast 2 foto's van de DVD-hoes en een wat caps van de leader.

Hoes:

Voorzijde

Achterzijde

Caps van de leader:

Cap 1

Cap 2

Cap 3

Cap 4

©2005 Magicland B.V.

Het maakt op mij een beetje de indruk van pats met je spullen in de vorm van bedrijfswagens? :? Naja zal wel weinig zeggen over de serie mag ik hopen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd was ik nog vergeten m'n eigen mening te posten al was het best een lange post. :+

Maar goed, mijn eigen mening erover is dat er inderdaad veel gebruik is gemaakt van droomwerelden maar deze vind ik zeker de moeite waard en erg leuk in mekaar gezet. Ook vind ik de bloopers en het fotoalbum wat op de DVD staat erg leuk in mekaar gezet en dat zijn dus ook leuke extra's. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd was ik nog vergeten m'n eigen mening te posten al was het best een lange post. :+

Maar goed, mijn eigen mening erover is dat er inderdaad veel gebruik is gemaakt van droomwerelden maar deze vind ik zeker de moeite waard en erg leuk in mekaar gezet. Ook vind ik de bloopers en het fotoalbum wat op de DVD staat erg leuk in mekaar gezet en dat zijn dus ook leuke extra's. :)

Maar haalt ie het niveau van Bassie en Adriaan :+ of is ie saaier..... kinderachtiger..... lelijkere muziek...... ? ;)

Het komt namelijk niet echt overtuigend over alsof het zó geweldig is :{ (of ik moet het verkeerd opvatten ;) )

Lekker fout overigens ook dat je aan de achterkant ziet ''meer weten over bassie en adriaan?''. Zo jammer dat het toch naar elkaar toe wordt getrokken alsof het ''bij elkaar hoort'' :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar haalt ie het niveau van Bassie en Adriaan :+ of is ie saaier..... kinderachtiger..... lelijkere muziek...... ? ;)

Het komt namelijk niet echt overtuigend over alsof het zó geweldig is :{ (of ik moet het verkeerd opvatten ;) )

Lekker fout overigens ook dat je aan de achterkant ziet ''meer weten over bassie en adriaan?''. Zo jammer dat het toch naar elkaar toe wordt getrokken alsof het ''bij elkaar hoort'' :N

Goed, mijn mening is dat ik het persoonlijk een hele leuke serie geworden vind. :)

Ik denk alleen wel dat de meningen zoals die er al eerder in dit topic al waren als mensen puur naar de leader keken dat die nog wel uiteen zouden kunnen lopen. ;)

Zo duidelijk genoeg? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed, mijn mening is dat ik het persoonlijk een hele leuke serie geworden vind. :)

Ik denk alleen wel dat de meningen zoals die er al eerder in dit topic al waren als mensen puur naar de leader keken dat die nog wel uiteen zouden kunnen lopen. ;)

Zo duidelijk genoeg? :P

heheh jaaa *zeurmodus aan*

maar ik wilde weten of het ook maar enigszins in verhoudings staat tot Bassie en ADRIAAN ;) ... of dat het dat niveau gewoon nevernooit zal halen. Alles wat je afzonderlijk bekijkt kan leuk zijn, maar als je weet dat er meer is kan iets plotseling toch prut zijn ;)

Ik bedoel: laat een kind peppi en kokki zien en hij is blij.... laat hem daarna Bassie en Adriaan zien en hij wil nooit meer peppi en kokki zien :* (en ik ben niet de enige die dat vindt ;) maar dat is de reactie van vele mensen die ik ken)

dat is wat ik bedoel al die tijd... het kan volgens mij gewoon nooit leuk zijn als je alle bassie en adriaan's kent. En dan vraag ik me ook nog af.... welke ouder zou die dvd voor zn kind kopen? De meeste ouders zijn van de Bassie en Adriaan generatie, dus die zullen liever Bassie en Adriaan kopen, zodat ze zelf ook nog kunnen genieten ;) En in januari koopt al helemaal geen enkele ouder meer een dvd met sinterklaas. Trek zelf je conclusies O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en wie speelde nou de sint?

had ik gelijk of had ik gelijk :P

Heb jij de dvd ook Benafan? Zo ja... vond je 'm ook leuk? ;)

Overigens iedereen... begrijp me niet verkeerd he in dit topic. Het enige wat ik hierboven wilde zeggen is dat deze serie van Bassie voor de kinderen ongetwijfeld erg leuk is om te bekijken, maar dat het in tegenstelling tot Bassie en Adriaan dus een kleinere doelgroep zal bereiken. (maar dat is ook wat Bassie wil volgens mij, dus in dat opzicht zal het geslaagd zijn denk ik ;) ) (Maar gewoon omdat het concept ''Bassie en Adriaan'' solo niet te overtreffen is vind ik zelf'')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de beelden zie, vind ik het in ieder geval erg leuk dat er een locatie is gebruikt (de tweede foto meen ik) die ook in de Bassie & Adriaan series voorkomt. Dat zegt dan wel niks over de kwaliteit van de serie, maar de omgeving is toch belangrijk voor de sfeer.

Ik vind trouwens niet dat Bassie achter het stuur moet zitten. Tenzij hij natuurlijk schots en scheef rijdt (Bassie, als je dit leest, niet mijn idee inpikken, want ik wil dit clown Sebastiaan laten doen :9 ), maar niet gewoon als iedereen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vind het een slechte serie...

Bassie hergebruikt grapjes keer en keer opnieuw, en komen allemaal uit de bassie en adriaan series. Ook zingt hij bijvoorbeeld Spaanse Les...

de serie mist het qua sfeer. dat terrasje in de zomer komt nu gewoon niet meer goed over! de montage is slecht, en er zitten veel foutjes in. Het enige leuke is Paul van Gorcum, die natuurlijk de Sint speelt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

De serie wil ik zeker zien, maar waar ik toch eigenlijk stiekem het meest benieuwd naar ben, is de aftiteling :P

Ik ben erg nieuwsgierig naar wie er achter de camera stond, wie het geheel gemonteerd heeft, en natuurlijk wie de regie heeft gedaan. Dan weet ik meteen welke mensen ik de schuld moet geven als de serie zelf tegenvalt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De serie wil ik zeker zien, maar waar ik toch eigenlijk stiekem het meest benieuwd naar ben, is de aftiteling :P

Ik ben erg nieuwsgierig naar wie er achter de camera stond, wie het geheel gemonteerd heeft, en natuurlijk wie de regie heeft gedaan. Dan weet ik meteen welke mensen ik de schuld moet geven als de serie zelf tegenvalt ;)

Camera/montage: Martijn Passchier

Regie: Bas van toor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geloof dat dit nog niet eerder was gemeld :N ??

Er staat geen reclame op de dvd. Wel die bridge dingen, het dat logo, en de auteurswetten, maar niet bijvoorbeeld de Kameleon of Familie Knots.

dit was al wel gemeld maar in een ander topic. dat van de update's van de B&A site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch zijn er al 25.000 van verkocht 8)7

in 2 dagen :Y

Bron: http://www.clownbassie.nl :P

25.000 stuks

dat is wel erg veel en dat in 1 week tijd zeg. Leuk om te horen dan dat Bassie nog lang niet vergeten is onder de mensen.

Toch mooi dat het weer beter gaat met Bas

al deelt niet iedereen zijn mening met die van mij maar ik vind dat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
(...) er zijn er al 25.000 van verkocht. En dat terwijl er nog geen seconde van op tv te zien is geweest. Dus dat belooft nog wat vóór 31 december.’

Ik zei; ‘Bedankt Sjef. Hij is fijn.’ en zachtjes neuriede ik mijn lijflied: ‘Alles is voor Bassie.’

bron

Need I say more?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Avonturen series lijken mij toch veel leuker.

maar om in je eentje nou een heel avontuur te maken.. lijkt me niets.. hiervoor heb je dan toch weer Adriaan nodig.

Maar nu gaat het bas vooral om humor. avonturen hoeven niet speciaal voor hem

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar om in je eentje nou een heel avontuur te maken.. lijkt me niets.. hiervoor heb je dan toch weer Adriaan nodig.

Maar nu gaat het bas vooral om humor. avonturen hoeven niet speciaal voor hem

Hij heeft zijn vriendjes toch? Op dat terrasje zitten werd mij wel wat te saai. Dan weer een droom, en dan weer op het terras...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft zijn vriendjes toch? Op dat terrasje zitten werd mij wel wat te saai. Dan weer een droom, en dan weer op het terras...

Ik vermoed dat het budget niet zo heel groot is, en dat Bas hoopt dat deze serie flink veel oplevert, zodat ie met de volgende serie wel kan uitpakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vermoed dat het budget niet zo heel groot is, en dat Bas hoopt dat deze serie flink veel oplevert, zodat ie met de volgende serie wel kan uitpakken.

Als mensen dan nog behoefte hebben om hem te kopen, omdat ik denk dat de meeste mensen toch deze serie van Bas minder vinden, behalve de kinderen.

Ik wil de serie niet afkraken hoor !!! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De serie is onwijs leuk geworden!

Ik heb er zelf aan meegewerkt, en hoor alleen maar positieve geluiden over de serie.

Maar ja, wat wil je, als er al meer dan 25.000 dvd's van zijn verkocht...

In welke rol ? Achter de schermen of een rol in de serie zelf ?

Tsja aan de verkoopaantallen kun je niet echt afleiden of de serie zelf goed of slecht is. Bassie heeft een reputatie opgebouwd en het feit dat Bassie erin meespeelt is voor velen al een reden om de serie te kopen. Waarmee ik niet willen zeggen dat de serie slecht of wat dan ook is, want ik heb alleen de trailer gezien ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
De serie is onwijs leuk geworden!

Ik heb er zelf aan meegewerkt, en hoor alleen maar positieve geluiden over de serie.

Maar ja, wat wil je, als er al meer dan 25.000 dvd's van zijn verkocht...

Daar zijn de meningen dus over verdeeld...

Trouwens voordat iedereen te hard achter die 25.000 aanholt, post van wonderer hierboven gelezen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vind het gewoon echt niet leuk. die pop is gewoon echt niet geloofwaardig, en de vriendjes evenmin... die zijn leuk voor die show maar moeten het niet op televisie gaan proberen, dat is gewoon iets helemaal anders (blijf bij je leest)!

er is gewoon totaal geen sinterklaas sfeertje. hoe moeten de kids dit verhaal nou plaatsen?? terwijl bassie op het terrasje nog zo mooi zegt dat het prachtige weer is, zitten de kids thuis voor de buis met een kop chocolademelk zich warm te houden bij het haardvuur. het is gewoon niet geloofwaardig! de decors zijn stom en saai. de pepernotenfabriek moet toch in spanje staan? en dat pakhuis. denk dat series als 'dag sinterklaas', 'Telekids' of 'de club van sinterklaas' zo'n situatie veel beter weten te plaatsen. met prachtige decors in een sfeertje van cadeautjes en veel pepernoten. en niet een simpel speelgoedwinkeltje, dat mooi kan dienen als reclame voor de sponsor...

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...