Ga naar inhoud

Eigen website


Aanbevolen berichten

Ik meende dat dit onderwerp vaker naar voren is gekomen, maar ik kon het topic niet vinden, dus ik ga er maar vanuit dat het verbeelding was :+

Ik wil graag een eigen website. Hoeft niks bijzonders te zijn, maar gewoon een site waar je subpagina's kan maken, en daar bijvoorbeeld een verslag of een fotoverslag post.

Neem bijvoorbeeld de site van Wonderer, http://www.nietoverdrijven.com . Zij maakt dan een subpagina van de tour die ze heeft gemaakt. Zoiets wil ik eigenlijk ook, een simpele pagina met subpages, waar ik zo wat kan posten. Of het een .com, .nl, .tk, of wat dan ook wordt, maakt me weinig uit. Het maakt me ook niks uit als het een paar centen gaat kosten (niet te veel ;) )

Nu alleen een probleempje: ik kan niet overweg met PHP, MySQL, CSS, HTML of wat dan ook. Het moet eigenlijk een beetje simpel zijn ;)

Neem bijvoorbeeld picturetrail, zoiets zou ik al leuk vinden, maar dan wil ik meerdere van die pagina's hebben, en al helemaal geen pagina's die verdwijnen na een bepaalde tijd.

Iemand een suggestie, of ben ik kansloos zonder verstand ervan?

Edit: het was http://www.nietoverdrijven.com ipv .nl :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

>> kick naar C&E

Je kunt een CMS gebruiken (Content Management Systeem) dat je door iemand laat installeren, dan hoef je verder geen html ofzo te leren, als je met Word om kunt gaan lukt het hier ook wel mee.

Ik heb een tijdje geleden zoiets aangeboden, maar daar was geen interesse in tenzij het gratis was...tja :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
>> kick naar C&E

Je kunt een CMS gebruiken (Content Management Systeem) dat je door iemand laat installeren, dan hoef je verder geen html ofzo te leren, als je met Word om kunt gaan lukt het hier ook wel mee.

Ik heb een tijdje geleden zoiets aangeboden, maar daar was geen interesse in tenzij het gratis was...tja :+

Het gaat mij niet zozeer om het gratis zijn, maar als ik bij 'jou' iets aanmaakte dan was het de B&A-site van Twice, met een B&Aadres, ik wil juist iets van Rens Dietz :P

Zoiets wat jij hebt vind ik al prima randy, als ik maar wat foto's met onderschriften kan plaatsen enzo...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm, hoezeer ik wil helpen, na 3 jaar niets meer aan de frames te doen, weet ik niet meer hoe ik m'n pagina in orde maak als ik alles wis.

Mss wil dj we even een lege frames site maken, met bovenaan een heading, links een navigatie-bar en de rest gewoon typ-werk?

Of is dit iets waar je normaal gezien al voor wordt betaald? :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmmm, hoezeer ik wil helpen, na 3 jaar niets meer aan de frames te doen, weet ik niet meer hoe ik m'n pagina in orde maak als ik alles wis.

Mss wil dj we even een lege frames site maken, met bovenaan een heading, links een navigatie-bar en de rest gewoon typ-werk?

Of is dit iets waar je normaal gezien al voor wordt betaald? :+

Bedankt, DJ heeft me al geholpen DJ is me aan het helpen, gaat helemaal goed komen ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal altijd blijven roepen "HTML leren!" maar goed ;) Ben niet voor niets n tijd mod geweest op t prikbord van html.pagina.nl ;)

Frontpage is sowieso redelijk kansloos, gebruik dan Dreamwaver oid.

MS Word zal ik het maar niet over hebben... Dat is een tekstverwerkingsprogramma....

Een echte site bouw je gewoon met notepad! :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begon ooit in WebIt 32, een soort notepad maar dan mett knopjes erboven met tags als

, etc.

Nu werk ik altijd in EditPlus dan zie je zoals Maike net al zei alles in kleurtjes, dus zit er iets fout of heb je een typefout gemaakt zie je sneller waar. Dat is soms geen doen in Notepad hoor ;)

Ik ga ook voor de wat uitgebreidere texteditor met kleurtjes en regelnummering!

editplus-s.gif

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...