Ga naar inhoud

Geluidsbewerking


Aanbevolen berichten

Ik kreeg van de week van 1 van onze trouwe forumleden een nummer speciaal ingezongen voor mijn verjaardag met een nieuwe tekst op een bestaande melodie uit een refrein van een nummer uit Bassie & Adriaan. Ik zou hier graag de muziek van de bestaande melodie van het nummer (die ik heb als karaokeversie) onder de zang willen toevoegen.

Ik weet dat dit niet zo heel moeilijk hoeft te zijn maar ik ben niet zo wegwijs in het samenvoegen van 2 geluidsbestanden op mekaar en hierbij ook de juiste volumes te krijgen zodat het ook goed klinkt. Verder ben ik sowieso nog niet helemaal wegwijs met geluidsbewerking dus had ik de vraag of iemand me hier kan uitleggen hoe ik in dit specifieke geval de muziek en de zang op de juiste manier kan samenvoegen en ook hoe ik dan de juiste volumes op mekaar kan afstemmen.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...