Ga naar inhoud

info.clownenacrobaat.nl is terug!


Aanbevolen berichten

yippie *O* !! Ziet er nog steeds leuk uit zo... eens een keertje wat anders :D

ik zie dat de screencaps er ook nog steeds op mogen blijven staan? Ik vroeg me namelijk af of je daar nog steeds interesse in had, of dat deze afbeeldingen nog worden weggehaald...

(in dat geval hebben we er nog een aantal voor je ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
yippie *O* !! Ziet er nog steeds leuk uit zo... eens een keertje wat anders :D

ik zie dat de screencaps er ook nog steeds op mogen blijven staan? Ik vroeg me namelijk af of je daar nog steeds interesse in had, of dat deze afbeeldingen nog worden weggehaald...

Citaatrecht. Als ze daar ook nog over gaan zeiken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk aan... allemaal goed nieuws :D . Mail ik gelijk de diamant caps naar je toe, want die had je volgens mij nog niet ;)

Klopt, kom maar op met die dingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kwam bij toeval op info.nietoverdrijven.com. En toen zag ik het ineens. Ik zie dat het ook op info.clownenacrobaat.nl staat. Erg leuk! :D

Ik meen me te herinneren dat hij eerst ornaje was ? Maar dit ziet dr ook goed uit! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kwam bij toeval op info.nietoverdrijven.com. En toen zag ik het ineens. Ik zie dat het ook op info.clownenacrobaat.nl staat. Erg leuk! :D

Ik meen me te herinneren dat hij eerst ornaje was ? Maar dit ziet dr ook goed uit! :Y

Bassie en Adriaan stijlen. Maar nu is ie in Forum Stijl ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erg leuk dat de infosite weer terug is en dat eigenlijk alles er nog gewoon op staat. Ik kan alleen de gallerie niet meer vinden die op de oude infosite stond, klopt dit of heb ik niet goed gekeken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Erg leuk dat de infosite weer terug is en dat eigenlijk alles er nog gewoon op staat. Ik kan alleen de gallerie niet meer vinden die op de oude infosite stond, klopt dit of heb ik niet goed gekeken?

Klopt, die heb ik eraf gegooid. Don't wanna push my luck ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ontzettend gave site zo!! ^O^

Wel even een vraagje...In die blauwe balk helemaal bovenaan het scherm, worden nog wel de twee namen van die clown en die acrobaat weergegeven...Is dat toegestaan??

Verder....TOPPIE!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ontzettend gave site zo!! ^O^

Wel even een vraagje...In die blauwe balk helemaal bovenaan het scherm, worden nog wel de twee namen van die clown en die acrobaat weergegeven...Is dat toegestaan??

Verder....TOPPIE!

Goed punt.

Alleen is die balk natuurlijk niet bij iedereen blauw ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
er zit een klein foutje in je stylesheet

als je klikt op OVER DE SERIES en dan op een subpagina zie je OVER DE SERIES niet meer, kleurt mee in de achtergrond.

Ja, da's dezelfde blauw... ik pas het wel aan naar donkerblauw ofzo

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...