Ga naar inhoud

[centraal] Ik zoek software die...


Aanbevolen berichten

..dit en dat kan doen. Op zoek naar een programma dat een bepaalde taak kan vervullen om je digitale leven wat makkelijker te maken? Vraag het de experts.

Vragen naar of promoten van illegale software is niet toegestaan, natuurlijk, maar het hoeft ook niet per se gratis software te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zoek zelf een programmaatje dat van wmv, een avi bestand kan maken

het liefst wel gratis

alvast bedankt

Is heel lastig, gratis software kan dit niet omdat ze voor de WMV decoder een licentie bij Microsoft moeten kopen, dit geldt ook voor wma.

Daarom zul je vrij moeilijk een wmv > avi converter vinden die echt gratis is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet dat oudere versies van VirtualDub WMV naar AVI ondersteunen. Maar dit moest na een vriendelijk verzoek van Microsoft worden verwijderd. Misschien dat je via Google nog ergens een oude versie kunt vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

de enige manier is 'met de hand'

dat betekent dat je de 8 of 24 sporenbanden moet hebben en daar het zangspoor van uit moet schakelen. Maar die heb je zeg maar nooit :+

Tenzij het eigen opnames zijn, maar dat zal wel niet...
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dan heb je meestal het origineel wel, dus dan kun je de zonder stem versie zo uit je originelen toveren ;)

Tsja, daar heb ik (natuurlijk) niet aan gedacht... :{:O Maar zoals ik al zei: het zullen wel geen eigen opnames zijn.

Bestaat er trouwens software die AVI naar MPEG om kan zetten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tsja, daar heb ik (natuurlijk) niet aan gedacht... :{:O Maar zoals ik al zei: het zullen wel geen eigen opnames zijn.

Bestaat er trouwens software die AVI naar MPEG om kan zetten?

die is er genoeg, kijk op http://www.download.com

een heel goede is TMPGENC, maar die is helaas niet gratis (er is geloof ik wel een goede trial)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bestaat er ook een goede FTP-cliënt die ook geheel gratis is? Ik heb namelijk o.a. WS_FTP en ook nog een andere FTP-cliënt geprobeerd die allebei opzich wel goed werkten, maar die hielden er allebei na een proefperiode mee op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bestaat er ook een goede FTP-cliënt die ook geheel gratis is? Ik heb namelijk o.a. WS_FTP en ook nog een andere FTP-cliënt geprobeerd die allebei opzich wel goed werkten, maar die hielden er allebei na een proefperiode mee op.

Ik heb de ouwe WS_FTP nog wel voor je. Die is zonder trial.

Link naar bericht
Delen op andere sites
filezilla is een echte gratis FTP client ;)

http://filezilla.sourceforge.net/

Kies bij downloads voor de windowsversie deze:

Download FileZilla_2_2_14b_setup.exe

Allemachtig... hoe nieuwer die programma's, hoe meer rotzooi je erbij krijgt. WS_FTP heeft twee schermpjes, klaar. Lokaal en remote. Wat moet je verder nou nog?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind WS wel een van de slechtste FTP clients... gebruik zelf FTP Voyager

Wat moet je dan allemaal met een FTP client? Bestanden van hier naar daar schuiven, rechten aanpassen... dat was het wel toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Naar mijn weten wel. Ik gebruik zelf ook WS_FTP en daar heb ik niet over te klagen. Is lekker overzichtelijk en lekker makkelijk. Heb eens een andere geprobeerd, maar die was minder overzichtelijk en daardoor minder prettig in gebruik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet dat oudere versies van VirtualDub WMV naar AVI ondersteunen. Maar dit moest na een vriendelijk verzoek van Microsoft worden verwijderd. Misschien dat je via Google nog ergens een oude versie kunt vinden.

ik kan nog een heleboel VirtualDub vinden alleen welke versie is het

is het de 1.5.10 of de 1.6.7.23538

weet jij het ???? :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zoek een programma die filmpjes van .3gp naar .avi oid kan omzetten. Ik wil het namelijk met winamp ofzo kunnen afspelen.

Ik heb even gezocht en heb al een link gevonden waar een uitleg staat (onder How to convert .3GP movies, taken with mobile phone, into .AVI ?)met welke programma's je dit kan doen en ook hoe precies.

http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.html

Je hebt dus Zwei-Stein Converter en Quicktime Alternative nodig waar ook links naar staan op die pagina.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

van 3gp heb ik nog nooit gehoord? wat is dat voor formaat?

Is inderdaad vrij onbekend. Gemaakt met GSM, geen goede kwaliteit verder. Je kan het, tot zover ik weet, alleen afspelen met Quick Time

Edit: Bedankt Sjammie! Ik hoorde op MSN pas van jou post, had alleen die van dj gezien :X

Bedankt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zoek software die: kan monteren

want ik heb filmpjes en ik wil die allemaal aan elkaar zien te krijgen maar met videoimpression van arcsoft loopt alles steeds vast :?

weet een van jullie misschien nog een goed programma???

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het programma van Adobe, ik denk Premiere is zeer goed, maar de licencies zijn wel vrij duur.

Ik heb het niet, maar ik kan het wel gebruiken bij iemand die ik ken, die heeft dat met een licencie van z'n werk ;)

Het is zeer overzichtelijk, maar de effecten hebben wel veel rendering-tijd nodig

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand een programma waarmee je veel BMP bestanden tegelijk (Dus niet dingen als "probeer opslaan als... eens :P) om kunt zetten in .jpg? Liefst gratis en geen trial.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

codecs

divx of xvid bijvoorbeeld

en je gaat toch geen video's afspelen met WinAmp... Doe lekker met MediaPlayer :+

Ja doet hij automatisch, WMP werkte ook niet, dusja...

Grote films speel ik niet met Winamp af ;)

Maar hoe kom ik aan die codecs?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet niet of het hier echt thuishoort, maar het leek me niet nodig om een speciaal topic te openen hiervoor.

Ik probeerde net een computerspel, Tennis Masters Series, te installeren... Ik heb het ooit op mijn pc gehad, maar na het formatteren er niet meer opgezet.

Toen ik een taal aanklikte waarin ik het spel wilde installeren kreeg ik de volgende melding:

tennis-master-series.JPG

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Edit: Ik zie het volgende in de 'read-me' staan:

-----------------------------------------------------------

I. System Requirements

-----------------------------------------------------------

Windows 95 / Windows 98 / Windows Millennium / Windows 2000

Pentium 350 (or greater)

64 MB RAM

Direct3D compliant card w/ 16MB RAM

Windows compatible sound card

Kan ik dit dan niet met Windows XP afspelen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt er niet op, de engine van XP is anders dan de andere windows-en (eh, ja, dubbel meervoud...). Je zou proberen een patch te vinden op internet ergens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...