Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo ;)

Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo ;)

Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie).

Ja zulke vind ik ook lekker. Eigenlijk lust ik heel veel ijs, maar niet waar nootjes, mokka of caramel in zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie).

Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is ;)

Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes :9~ )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is ;)

Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes :9~ )

Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte.

Tja, maar dan moet je niets meer eten he?!

Er zitten overal veel bacterien in.

(Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer :P)

Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal!

nok nou toch eens met dat vindt ik *(* *is wanhopig*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, maar dan moet je niets meer eten he?!

Er zitten overal veel bacterien in.

(Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer :P)

Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal!

nok nou toch eens met dat vindt ik *(* *is wanhopig*

In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter?

Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jawel! Softijs! :9~:9~ :9~ En qua schepijs ben ik helemaal gek van pistache! :9~:9~ :9~

Ja, pistache! Dat vind ik ook vurrukkulluk! Mijn favoriete kant-en-klare ijssoort is de (standaard-)Cornetto.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter?

Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is.

is wel waar... er zitten veel schadelijke bacteriën in, maar er is een maximum aan waar ook op gecontroleerd wordt. En als er te veel bacteriën inzitten krijgt de eigenaar van de softijs zaak een boete waar ie eerst een stuk of 1000 ijsjes voor moet verkopen, dus reken er maar op dat ze er wel voor zorgen dat er nooit te veel bacteriën in zitten.

Meest roelerende blijft uiteraard Slush Puppy, of schaafijs (Slush Puppy is een gepattenteerd merk...) :9~

Mn baas heeft dit jaar n nieuwe machine aangeschaft :D Erg groot geval en goed in het zicht gezet, dus loopt erg goed ook :D (en nee dat komt niet allemaal door mij :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig.

Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test)

nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig.

Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test)

nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik).

ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert?

dat weet ik niet, maar de zelfde zaak zit ook in Den Haag

ik ga het even opzoeken zometeen.

Melbalino heet de zaak, in de hoogstraat in Vlaardingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :9:

IJs

dat ziet er verrukkelijk uit eigenlijk :P

maar met dit koude weer hier in nederland begin ik steeds minder trek te krijgen in een ijsje.

ijs moet je eten bij een hoge temperatuur (althans vind ik dan)

Link naar bericht
Delen op andere sites
In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :9:

IJs

Het ziet er allemaal heel lekker uit, maar ja, het is weer koud, de laatste dagen en ik zit niet te wachten op een inwendige vriesbui ofzo. Is nu ook een beetje laat voor een ijsje (2:49);).

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...