Ga naar inhoud

Sportcommentatoren en presentatoren


Aanbevolen berichten

Wie vinden jullie de beste sportcommentator (Radio/TV) en presentator (TV) ?

Op de Radio luister ik naar de meeste verslaggevers wel graag, er zitten niet echt slechte bij (bij Langs de Lijn althans). Enkele favorieten heb ik wel: Andy Houtkamp, Ron de Rijk, Bas Ticheler en Eddy Janssen hoor ik altijd graag ;).

Op TV is het commentaar naar mijn mening een stuk minder, ze lullen er meestal maar wat slap omheen en komen steeds met oninteressante feitjes aanzetten. Vooral Evert ten Napel is goed in het gooien met cliches ;).

Dan de presentatoren: Wilfred Genee vind ik wel aardig en Humberto Tan doet het ook altijd wel goed en leuk. Minder vind ik Tom Egberts, hij komt over alsof hij nergens iets vanaf weet en hij hapert de hele tijd. Edward van Cuijlenborg en Toine van Peperstraten doen het wel ok, niet opvallend in positieve of negatieve zin.

De analisten: Johan Derksen heeft altijd een scherpe mening, ik ben het niet altijd met hem eens. Hugo Borst kan ik niet zo goed beoordelen omdat ik niet zo vaak naar Studio Voetbal kijk. Youri Mulder vind ik altijd wel "droog" commentaar geven, maar geweldig is het nou ook weer niet :P. Willem van Hanegem vind ik altijd wel leuk om naar te luisteren en Johan Cruijff ook wel ^O^.

Zo een uitgebreide opening van dit topic, en wat vinden jullie ervan :P?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Hans Kraaij Junior echt ver-schrik-ke-lijk! Die mogen ze meteen wegdoen, achter een decoder ofzo. :r

Commentaar van Jaques Nieuwlaat vind ik persoonlijk erg prettig, hij moet alleen niet gaan omroepen en het lekker bij commentaar houden.

Sporters zelf moeten geen commentaar geven (uitzondering daargelaten, Bjorn, een vlaamse snookerspeler) want die gaan er te veel op in en daar snapt de niet-speler niets van.

En de legende is natuurlijk Jack van Gelder _O_ jammer dat ie alleen voetbal doet (toch?) :+

Voorts vind ik het Vlaamse commentaar bij grote snookerwedstrijden fenomenabel.

edit: (ex-)voetballers moeten niet praten, nooit. Ze kunnen het niet (elke 2 seconden ...eeeehhhh....noueeehhh...dusseehhh.... :r )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Hans Kraaij Junior echt ver-schrik-ke-lijk! Die mogen ze meteen wegdoen, achter een decoder ofzo. :r

Commentaar van Jaques Nieuwlaat vind ik persoonlijk erg prettig, hij moet alleen niet gaan omroepen en het lekker bij commentaar houden.

Sporters zelf moeten geen commentaar geven (uitzondering daargelaten, Bjorn, een vlaamse snookerspeler) want die gaan er te veel op in en daar snapt de niet-speler niets van.

En de legende is natuurlijk Jack van Gelder _O_ jammer dat ie alleen voetbal doet (toch?) :+

Voorts vind ik het Vlaamse commentaar bij grote snookerwedstrijden fenomenabel.

edit: (ex-)voetballers moeten niet praten, nooit. Ze kunnen het niet (elke 2 seconden ...eeeehhhh....noueeehhh...dusseehhh.... :r )

Hans Kraaij is echt vreselijk ja, dat is iets voor een regionale zender, daar kijkt toch niemand naar ;). Jack van Gelder doet inderdaad vooral voetbal.

En over legendes gesproken: John Motson (BBC) is echt geweldig. Dat is nog eens commentaar _O__O_ !

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een voetbalcommentator van RTV West is mijn favoriet.

Ben alleen zijn naam kwijt.

En van presentatoren kies ik denk ik Jan-Joost van Gangelen al is Humberto Tan ook wel goed.

Ik van de analisten kies ik denk ik Wim Kieft een goede, rustige jongen.

Waarmee ik het wel meestal eens ben.

Johan Derksen roept soms weleens grappige dingen maar goed vind ik hem niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik van de analisten kies ik denk ik Wim Kieft een goede, rustige jongen.

Waarmee ik het wel meestal eens ben.

Wim Kieft vind ik eigenlijk niet zo goed. Hij vertelt nooit iets nieuws en lijkt mij lang niet van alles op de hoogte. Niet mijn favoriet ;).

Die Belg die "Komt dat schot" heeft gewonnen is echt de slechtste commentator. Ik kan er echt niet naar luisteren :N, dramatisch...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van de tv-commentatoren vind ik Frank Snoeks de beste, die heeft altijd van die grappige zinnen tussendoor. :D Naar sportwedstrijden op de radio luister ik niet zo vaak, maar als ik luister doe ik dat het liefst naar Jack van Gelder.

Van de presentatoren vind ik Jan Joost van Gangelen het wel goed doen, en Mart Smeets en Dione de Graaf.

Analyses na afloop kijk ik niet echt vaak naar, dus daar heb ik niet echt een uitgesporken mening over. Youri Mulder komt inderdaad droog over, dat vind ik ook, en Hugo Borst vind ik soms wat te zeurderig in z'n woorden. En die Johan Derksen vind ik echt niks. Ik weet niet, ik vind het niet prettig om naar hem te luisteren. Ook steeds met die sigaren. :X

Wilfred Genee is wel een goede presentator, maar dan wel alleen voor voetbal en niet voor bijv. RTL Boulevard, dat deed ie echt slecht vond ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die Belg die "Komt dat schot" heeft gewonnen is echt de slechtste commentator. Ik kan er echt niet naar luisteren :N, dramatisch...

Die gast was echt erg, maar Eddy Poelman die vroeger ook altijd commentator was vond ik ook wel goed.

Frans Snoeks is soms wel goed maar soms vind ik hem wel wat minder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Humberto Tan naar Talpa

27 juni 2005, 09:34:54

HILVERSUM (ANP) - NOS-sportgezicht Humberto Tan gaat naar Talpa, de nieuwe tv-zender van John de Mol. Daar gaat hij net als Wilfred Genee (ex-RTL) sportprogramma's presenteren, maar Tan krijgt ook de mogelijkheid andere Talpa-uitzendingen te verzorgen.

Talpa maakt maandag zijn volledige programmering bekend. De NOS is niet blij met het vertrek van Tan. De presentator had nog tot augustus 2006 een contract bij de publieke omroep, waar hij in het verleden ook het Journaal presenteerde. ,,Maar dat contract is door Talpa afgekocht'', aldus een NOS-woordvoerder maandag.

Naast het programma rond de voetbalwedstrijden uit de eredivisie gaat Tan samen met Jack Spijkerman een uitzending verzorgen waarin wekelijks op de voorbije voetbalweek wordt teruggeblikt. Eerder werd al bekend dat Spijkerman ook voor Talpa heeft gekozen, maar een programma als Kopspijkers gaat hij er pas vanaf 2006 maken.

Talpa gaat vanaf augustus uitzenden op het kanaal van kinderzender Nickelodeon. Overdag blijft de kinderprogrammering van Nickelodeon te zien, vanaf 18.00 uur neemt De Mol de zender over.

bron: home.nl

Er gaan er wel veel naar Talpa, zo houden de andere zenders niet veel goede verslaggevers over. Ron de Rijk en Wilfred Genee zijn ook al naar Talpa. Ik vind wel dat De Mol goede mensen aantrekt, gelukkig (nog) geen Tom Egberts.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig...

Tijdens trainingskamp van PSV, in de winterstop, was Humberto Tan daar met de NOS. Op een dag had hij zijn GSM op het veld laten liggen. De PSV-selectie maakte daar dankbaar misbruik van en zochten het nummer op. Dag later, toen ze zijn telefoon hadden teruggegeven, had een PSVer een smsje gestuurd, zich voorgedaan als John de Mol, en gevraagd of hij een overgang wel zag zitten. Humberto Tan reageerde gelijk enthousiast. Sindsdien was hij natuurlijk een stuk minder populair. ;)

Ik vind Humberto Tan echt een leuke presentator, maar ik vind dat hij minder van sport weet dan sommige andere presentatoren. Dit geldt ook voor Edward van Cuilenborg, Toine van Peperstraten, en al die anderen die het sportjournaal zo af en toe eens presenteren.

Jack van Gelder heeft er al meer verstand van, maar die man is geen fijne leider als presentator. Stel: hij zit aan tafel met Borst en Mulder, en dan zegt hij: "Wat vinden jullie van al die racisme? Ik vind..." HIJ moet zijn mening niet geven, wij willen het van de deskundigen horen!

Mart Smeets is echt geniaal. Die man leeft zich volledig in met schaatsen, olympische spelen, wielrennen en pakt er ook af en toe nog voetbal bij. Die man kan het zo leuk en levendig brengen, dat je al gelijk op het puntje van je stoel zit, terwijl het onderwerp je misschien niet eens interesseert.

Wilfred Genee vind ik ook erg goed. Betere presentator dan Jack van Gelder. En ook voor hem geldt: Een groot evenement als Wimbledon pakt hij er ook nog wel even bij. Hij heeft ook zoveel verstand van voetbal. Erg knap dat die man dat presteert.

Analisten vind ik fijn om naar te luisteren, mits ze verstand en inzicht in het voetbal hebben. En dan moet je het ook nog leuk kunnen brengen. Wim Jonk is bijvoorbeeld iemand die het totaal niet kan brengen. Dat geldt ook voor Willem van Hanegem, Aron Winter, of weet ik veel wie ze inhuren. Youri Mulder wordt steeds beter qua presentatie, maar hij heeft wel een streepje voor met het inzicht van voetbal.

Hugo Borst en Johan Derksen vind ik echt geniaal. Mensen die eerder geneigd zijn van het slechte uit te gaan. Dat is natuurlijk heerlijk voor de afwisseling. Daarbij hebben ze meestal wel gelijk!

Ik volg ook veel tennis. Jacco Eltingh is echt een meester. Die man heeft zoveel verstand van tennis! Echt heerlijk om hem te horen spreken, die mag van mij nog 20 jaar lang alle grand slams presenteren. Jan Siemerink doet het minder, maar die is ook minder zeker van zichzelf. Hij presenteert het iets te geforceerd. Ik merk ook wel eens dat Jacco Jan moet verbeteren.

En verder: DJ, je hebt gelijk, Hans Kraaij bakt er niks van ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mart Smeets is echt geniaal. Die man leeft zich volledig in met schaatsen, olympische spelen, wielrennen en pakt er ook af en toe nog voetbal bij. Die man kan het zo leuk en levendig brengen, dat je al gelijk op het puntje van je stoel zit, terwijl het onderwerp je misschien niet eens interesseert.

Vroeger vond ik Mart Smeets nog wel gaan, maar nu vind ik het vervelend om naar hem luisteren. Waarom is moeilijk te zeggen, maar hij vertelt er soms nogal onzinnige dingen bij (net zoals Frank Snoeks trouwens). Hij irriteert met gewoon :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Tour de France is niet leuk om naar te kijken met mensen zoals Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot als commentatoren :N. Ontzettend slecht. Ik kijk naar Sporza (TV 1) wat een verschil ! Of ik luister naar Langs de Lijn, echt stukken beter.

Dijkstra: "U kijkt niet naar de Teletubbies dit is gewoon een veld met zonnebloemen" Triest :r.

Link naar bericht
Delen op andere sites

jammer dat ron naar talpa is :P :P :P 'k kon heel goed naar hem luisteren. die tvgasten bakken er ook niks van, alleeen maar dingen zeggen waar ik niks aan heb.

de tour de france vind ik echt cool, vooral met die 2 verslaggevers. 'k wee nie hoe je ze schijf, maar da boeit niet lijkt me.

andy houtkamp vind ik ook echt heel goed, net zoals jack van gelder! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eddy Jansen moet stoppen bij Langs de Lijn

Eddy Jansen stopt per 1 juli als verslaggever/presentator bij Langs de Lijn en het Radio 1 Journaal. Dit omdat de NOS wil dat hij stopt met nevenactiviteiten bij de media van de voetbalclubs Roda JC en PSV. "Er zijn veel dingen gepasseerd, die tot dit besluit hebben geleid", zegt Jansen, die zelf een fervent aanhanger van PSV is.

Naast de werkzaamheden bij de voetbalclubs mocht Jansen naar eigen zeggen meer dingen niet meer doen. "De NOS verbood het mij te werken als freelancer bij andere commerciële activiteiten. Maar ik wil als freelance-journalist graag de handen vrij hebben om dingen te doen die ik leuk vind en waar ik goed in ben", aldus Eddy Jansen die ruim 20 jaar voor Langs de Lijn actief was.

Donderdag 23 Juni 2005 07:47

http://www.radiofreak.nl/

Jammer dat hij weggaat, ik vond hem altijd wel goed. Bij de publieke omroep gaan steeds meer mensen weg en het is nog maar de vraag wie daar voor terugkomt :{.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Olav Mol, de beste autosportverslaggever, die ik ken. Geweldig hoe hij kan praten, hij kent achtergronden en weet veel van de auto's.

Daar ga ik 100% mee akkoord, toen we hier nog F1 op Eurosport hadden, was het Olav Mol die de comentaar gaf, en zo'n schitterende comentaar heb ik nog nooit gehoord

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...
Morgen presenteert Barbara Barend voor het eerst Voetbal Insite. Ik ben benieuwd hoe ze het doet, dit is toch een heel ander (serieuzer) programma dan Zappsport. Het zal in ieder geval wel heel anders zijn dan bij Wilfred Genee.

Ik ben benieuwd ;).

Gisteren deed ze het bij de voor-, tussen- en nabeschouwing van Brøndby-Ajax heus niet slecht, dus ik heb er een goed gevoel over. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Morgen presenteert Barbara Barend voor het eerst Voetbal Insite. Ik ben benieuwd hoe ze het doet, dit is toch een heel ander (serieuzer) programma dan Zappsport. Het zal in ieder geval wel heel anders zijn dan bij Wilfred Genee.

Ik ben benieuwd ;).

Barbara Barend is door Johan Derksen himself gevraagd om bij Voetbal Insite te komen als opvolgster van Wilfred Genee, dus hij ziet het wel in haar zitten.

Natuurlijk is alle begin moeilijk en is het te hopen dat Barbara haar blinde adoratie voor alles wat met die Amsterdamse voetbalclub te maken heeft afleert, maar wellicht wordt ze wel een hele goeie. Ik ben benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Natuurlijk is alle begin moeilijk en is het te hopen dat Barbara haar blinde adoratie voor alles wat met die Amsterdamse voetbalclub te maken heeft afleert, maar wellicht wordt ze wel een hele goeie. Ik ben benieuwd.

Zal wel niet. Ach het went wel, Jack van Gelder en Jack Spijkerman zijn ook beide voor Ajax en laten dat ook wel heel erg merken :{.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Morgen presenteert Barbara Barend voor het eerst Voetbal Insite. Ik ben benieuwd hoe ze het doet, dit is toch een heel ander (serieuzer) programma dan Zappsport. Het zal in ieder geval wel heel anders zijn dan bij Wilfred Genee.

Ik ben benieuwd ;).

Ze zit ook bij AT5 en daar doet ze ook serieuzere sportprogramma's en ze doet dat altijd erg goed (Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze zit ook bij AT5 en daar doet ze ook serieuzere sportprogramma's en ze doet dat altijd erg goed (Y)

Dat komt dus omdat ze daar mag praten over haar geliefde Amsterdamse club in het programma Godenzonen ;)

Maar zonder gekheid, op zich is ze niet echt slecht. Misschien wordt ze ooit wel eens zo goed dat John de Mol gaat bellen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Evert ten Napel en Frank Snoeks vind ik _O_

Oh.. Laat ik hier ook eens posten dan ;)

Ik vind al die commentatoren een beetje het zelfde.. Ze doen het allemaal anders, maar toch. Ik heb niet echt een faforiete commentator, aan sommige irriteer ik me wel, maar die namen van hun weet ik niet ;):+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen week volgde ik een stukje op Sporza over een wedstrijd tussen Liverpool en Anderlecht, niet de wedstrijd van dinsdag, maar van enkele jaren geleden. Het verslag was destijds van Rik de Saedeleer. Die man wist toch altijd wel fantastische sfeer te brengen. Ik moest meteen weer denken aan het WK in Mexico in 1986, echt grandioos om de wedstrijden van België met zijn commentaar te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Afgelopen week volgde ik een stukje op Sporza over een wedstrijd tussen Liverpool en Anderlecht, niet de wedstrijd van dinsdag, maar van enkele jaren geleden. Het verslag was destijds van Rik de Saedeleer. Die man wist toch altijd wel fantastische sfeer te brengen. Ik moest meteen weer denken aan het WK in Mexico in 1986, echt grandioos om de wedstrijden van België met zijn commentaar te horen.

Heb ik ook gezien :D. Hij is inderdaad geweldig _O_, geeft echt op zo'n "droge" manier commentaar :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb ik ook gezien :D. Hij is inderdaad geweldig _O_, geeft echt op zo'n "droge" manier commentaar :P.

Ik vind het Belgische commentaar zowiezo leuker om aan te horen. Dat grappige accentje en die leuke humor tussendoor. Beter dan het pessimisme wat in het Nederlandse commentaar heerst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het Belgische commentaar zowiezo leuker om aan te horen. Dat grappige accentje en die leuke humor tussendoor. Beter dan het pessimisme wat in het Nederlandse commentaar heerst.

Ik houd helemaal niet van Belgisch comentaar eigenlijk.. Nederlands ook niet maar ja ;) Commentaar is commentaar.. :P Iedereen brengt het wel op een andere manier, maar toch ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik houd helemaal niet van Belgisch comentaar eigenlijk.. Nederlands ook niet maar ja ;) Commentaar is commentaar.. :P Iedereen brengt het wel op een andere manier, maar toch ;)

Commentaar = Commentaar.. maar het is erg belangrijk hoe je het overbrengt. Als iemand enthousiast is, vind ik het leuker om aan te horen, dan dat iemand elke keer gaat zuchten als er een kans gemist wordt. Belgen zijn een stuk enthousiaster in hun commentaar denk ik

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Commentaar = Commentaar.. maar het is erg belangrijk hoe je het overbrengt. Als iemand enthousiast is, vind ik het leuker om aan te horen, dan dat iemand elke keer gaat zuchten als er een kans gemist wordt. Belgen zijn een stuk enthousiaster in hun commentaar denk ik

Maar om 1½ uur naar dat Belgische accent te gaan luisteren is ook zoiets ;) Nee.. Grapje ;):P Maar inderdaad, als het enthousiast word gebracht, is het veel leuker om naar te luisteren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Als ik het goed heb was het gister Evert ten Napel die PSV van commentaar voorzag en ik heb me dood zitten ergeren. Elke keer als die jonge Aissati de bal aanraakte, werd hij de hemel ingeprezen. Toen hij een paar keer de bal verloor zei die, ach hij is nog maar 17 en bedoelt het goed.

Nog een Oooh wat is die Aissati goed, hij laat de bal lopen zodat een Turk hem moet gaan halen. Die jongen die komt er wel :r

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Aissati, maar om die jongen zo die hemel in te prijzen, zelfs als hij een bal verkeerd raakt.. ik kots daarvan.

Trouwens, Theo Lucius vond ik de beste man van het veld en daar had hij geen goed woord voor over.

Volgende keer iets objectiever becommentariëren Evert!

P.S. Ron de Rijk kon ik behoorlijk om lachen, toen hij de wedstrijd Artmedia -Porto versloeg en zijn analyse van het veld gaf: Alsof er een UFO met lekke banden over heen is gereden -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik het goed heb was het gister Evert ten Napel die PSV van commentaar voorzag en ik heb me dood zitten ergeren. Elke keer als die jonge Aissati de bal aanraakte, werd hij de hemel ingeprezen. Toen hij een paar keer de bal verloor zei die, ach hij is nog maar 17 en bedoelt het goed.

Nog een Oooh wat is die Aissati goed, hij laat de bal lopen zodat een Turk hem moet gaan halen. Die jongen die komt er wel :r

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Aissati, maar om die jongen zo die hemel in te prijzen, zelfs als hij een bal verkeerd raakt.. ik kots daarvan.

Trouwens, Theo Lucius vond ik de beste man van het veld en daar had hij geen goed woord voor over.

Volgende keer iets objectiever becommentariëren Evert!

P.S. Ron de Rijk kon ik behoorlijk om lachen, toen hij de wedstrijd Artmedia -Porto versloeg en zijn analyse van het veld gaf: Alsof er een UFO met lekke banden over heen is gereden -0-

Frank Snoeks was gisteren commentator, je hebt je dus aan hem geërgerd ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Frank Snoeks was gisteren commentator, je hebt je dus aan hem geërgerd ;).

Zeker weten? Want ik heb FIFA 2005 op de XBOX en daar geven Evert ten Napel en Youri Mulder commentaar en ik dacht dat ik gister bij PSV dezelfde commentator hoorde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gisteren was 100% zeker Frank Snoeks. Werd ook een paar keer zo aangekondigd. Evert was tegen Schalke 04 ;).

Aha, Evert is dus gedegradeerd. Nou, wat mij betreft kunnen ze Frank Snoeks dus ook degraderen. Misschien wat voor Radio Rijnmond bij de amateurs. 8))

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik vind het mooiste commentaar van de Engelsmannen: John Motson en Ally McCoist.

Deze 2 mensen spreken het commentaar bij het beroemde FIFA spelletje in (Engels). Dit commentaar vind ik lekker om naar te luisteren, het inspireert mij om te winnen.

Deze 2 mensen heb ik een tijdje terug ik dacht op BBC gehoord, en ik vond het geweldig om naar te luisteren, is heel herkenbaar uit FIFA, maar bij FIFA kun je soms voorspellen wat er gezegd gaat worden, en bij BBC zit er inhoud in het commentaar.

Qua Nederlands commentaar luister ik het liefst naar Jack van Gelder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het mooiste commentaar van de Engelsmannen: John Motson en Ally McCoist.

Deze 2 mensen spreken het commentaar bij het beroemde FIFA spelletje in (Engels). Dit commentaar vind ik lekker om naar te luisteren, het inspireert mij om te winnen.

Deze 2 mensen heb ik een tijdje terug ik dacht op BBC gehoord, en ik vond het geweldig om naar te luisteren, is heel herkenbaar uit FIFA, maar bij FIFA kun je soms voorspellen wat er gezegd gaat worden, en bij BBC zit er inhoud in het commentaar.

Qua Nederlands commentaar luister ik het liefst naar Jack van Gelder.

http://www.twiceonline.nl/media/gelder1998.mp3

_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil hier trouwen nog iets kwijt over het commentaar van Bert Konterman tijdens de wedstrijd Einhoven-Ajax van afgelopen woensdag.

Konterman: Het is jammer voor Eindhoven dat Ajax al na 3 minuten scoort.

De mensen hebben hier zo naartoe geleefd en dan sta je al na 3 minuten achter

Wat had Ajax anders moeten doen?! In het laatste kwartier er nog 6 inschieten?!

Konterman: Stekelenburg komt toch nog wat onzeker over je mag dan wel derde doelman van Oranje zijn maar dan mag dit niet gebeuren

Stekelenburg is naar mijn mening een geweldige keeper die pas 23 is. Dan mag zoiets naar mijn mening toch nog wel gebeuren?

Nee, spelers hoeven ze van mij niet meer uit te nodigen als commentator.

En al helemaal als diegene bij de grote concurrent heeft gespeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...

Ik heb gisteren erg genoten van het voetbalgala. Fijne presentatie van van Gelder. Maar vooral leuk om Harry Vermeegen nog eens te zien. Leuke stukjes met de winnaars van de verschillende prijzen. Wat mij betreft mogen ze deze man snel weer een eigen programma geven.

Geen reclameonderbrekingen, dat scheelt ook al een hoop :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb gisteren erg genoten van het voetbalgala. Fijne presentatie van van Gelder. Maar vooral leuk om Harry Vermeegen nog eens te zien. Leuke stukjes met de winnaars van de verschillende prijzen. Wat mij betreft mogen ze deze man snel weer een eigen programma geven.

Geen reclameonderbrekingen, dat scheelt ook al een hoop :P.

Dat wil ongeveer iedereen wel behalve hijzelf. Hij is volgens mij lang ziek geweest en heeft lang in Amerika gewoond. Maar hij blijft geweldig ja.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
Evert ten Napel hoor ik wel graag op TV :Y.

Evert is ook door de lezers van de Telegraaf gekozen tot favoriete verslaggever. Opvallend, aangezien er nogal eens kritiek op zijn manier van verslaggeven is. Zelf vind ik hem ook één van de beteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...