Ga naar inhoud

Geleuter en slowchat


Aanbevolen berichten

Beste users,

in een poging om jullie wat meer op het forum te laten zijn/het gezelliger te maken/het teveel aan offtopic geleuter weg te kunnen laten, start ik dit topic.

Aanzie dit als een msn op het forum, hier kan je gewoon leuteren tegen elkaar, het gezellig maken, euhm noem maar op.

Je kan hier ook eens zeggen dat je een k*t-dag hebt gehad, je fiets is gestolen, dat stomme puistje maar niet van je gezicht verdwijnt ...

Get it?

Nuja, als dit niet aanslaat begrijp ik het niet ( op alle fora is dit soort topics eens leuk om eens een dom berichtje te plaatsen ;) )

OPGELET : hier gelden uiteraard alle gewone regels van het forum, niet schelden, geen geruzie en zeker geen onverantwoorde foto's, filmpjes of links.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Heerlijk die filmpjes!

Ik houd ook echt van humor dat nergens over gaat. Zoals dit...

Zoals ook B2 ;)

Nog een link over iets dat nergens over gaat: http://www.jtcompetitie.tk

Kwam het bij toeval tegen, die kerels wonen ergens in Tilburg, niet ver hier vandaan. Het gaat om 2 voetbalteams van 2 man, en daar is een heel verhaal achter. Echt te slecht om waar te zijn, wel erg leuk.

Vooral die filmpjes. Gewoon leuk om zoiets te verzinnen :Y

Edit: het was meer emoticons dan tekst, dus ff aangepast

Link naar bericht
Delen op andere sites

rotflmao

Maar je bent wel de moeder der lip-synchs vergeten

NUMA

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik een dagje niet online gezeten, is benafan nog niet gebanned :X

Geheel tegen de verwachtingen in, maarja...

Trouwens: Ga eens naar http://www.opa.nl, dan: 't Nokkenwiel > Leerlingen > Spelletjes > Golf

Ik heb alle 21 holes hole-in-one geslagen, wie evenaart me ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de categorie, nieuwe zegswijzen :P

Lol, ik weet nog wel toen ik net was begonnen met Ultima Online (MMORPG), ik als beginnend riddertje een vogel wilde doodmaken met mijn zwaard voor het vlees en de veren. Ik kon mijn lijk even later ophalen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over een slechte dag gesproken, gisteren:

Wakker, doe mijn lenzen in >>> lens kapot

Kijk in de kast >>> reservelenzen op

Loop naar de douche >>> komt geen water uit de kraan

Loop naar beneden >>> kan niet ontbijten: wordt aan de keuken gewerkt, vandaar ook geen water uit de kraan

Loop naar buiten om te gaan werken >>> band lek

Ikke plakken, kom dus te laat op het werk, wordt onderweg gebeld dat als ik meer dan een half uur te laat ben ik niet hoef te komen, dusja, ik weer omgedraaid...

Toen heb ik gisteravond maar niks gedaan, want anders gingen er veeeeeel meer dingen mis :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vond je Belgen dan al niet gaaf dankzij mij O-)8)7

Belgen niet nee :P Ken namelijk ook een heeeeele irritante jbeenlngoh :P

"ik vind het heel fijn dat gij mij helpt en zal u daarom iets geven" _O_

Nederlander zou zeggen "bedankt voor t lopen en n goede reis terug"

En RM, andere pieken dan euro's hebben ze in België niet gekend :P Alleen Franken ofzo :P Was echt zon land waar Bassie graag kwam, net als Italië ;) *bas* Allemamachies, we zijn rijk! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Belgen niet nee :P Ken namelijk ook een heeeeele irritante jbeenlngoh :P

"ik vind het heel fijn dat gij mij helpt en zal u daarom iets geven" _O_

Nederlander zou zeggen "bedankt voor t lopen en n goede reis terug"

En RM, andere pieken dan euro's hebben ze in België niet gekend :P Alleen Franken ofzo :P Was echt zon land waar Bassie graag kwam, net als Italië ;) *bas* Allemamachies, we zijn rijk! :P

Goed, over de euro: wat vinden jullie daarvan?

Ik vind wel ongeveer dat een gulden een euro is :) Veel dingen van een gulden zijn nu een euro, of hogere bedragen natuurlijk...

Anderzijds: je zou er ook meer door moeten verdienen, maargoed. Met 10 gulden kon je meer dan met 5 euro, heb ik het idee

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil de gulden terug :P

Stomme inflatie, alles is hartstikke duur! En dat is bewezen. Ik heb een mooie ring om mijn duim die gemaakt is van een oude zilveren gulden, lekker protesteren ;) Maar goed, knap mislukt dus, die pleuro.

(en cold refereerde aan een seriemoment waar Bassie dus die miljoenen lires in handen krijgt...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de Hema is het echt zo... Ik had een keertje iets gekocht dat ik in het guldentijdperk ook had gekocht, was allebei dezelfde prijs, alleen de een gulden en andere euro :?

Ik hoef zelf geen gezin te onderhouden, dus ik heb nog niet zo'n problemen met de euro. En ik vind het niet erg. Vind het wel een fijn idee dat als k even op vakantie ga ofzo ik geen geld hoef te wisselen en gedoe. Niet dat k veel op vakantie ga :P

(daar refereerde ik indd naar ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil de gulden terug. Toch een stukje unieke nationale identiteit die wij hebben verloren door de politici in den haag en brussel. Het leven is gewoon veel duurder geworden, vooral in de café's. Gulden vind ik een veel mooiere munt met historie. Goed van de minister van de italiaanse regeringspartij Lega Nord dat zij de lire weer willen invoeren!!!! Moet in Nederland ook gebeuren. (maar dan met de gulden :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil de gulden terug. Toch een stukje unieke nationale identiteit die wij hebben verloren door de politici in den haag en brussel. Het leven is gewoon veel duurder geworden, vooral in de café's. Gulden vind ik een veel mooiere munt met historie. Goed van de minister van de italiaanse regeringspartij Lega Nord dat zij de lire weer willen invoeren!!!! Moet in Nederland ook gebeuren. (maar dan met de gulden :P)

Haha, iderdaad. En de benzine en de diesel? Diesel was hier laatst €1,02. Dat was toen echt geen 2 gulden hoor. En ze zeggen wel is dat de salarissen ook veel meer is geworden, maar dat valt ook nog wel mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haha, iderdaad. En de benzine en de diesel? Diesel was hier laatst €1,02. Dat was toen echt geen 2 gulden hoor. En ze zeggen wel is dat de salarissen ook veel meer is geworden, maar dat valt ook nog wel mee.

brandstofprijzen is helemaal verhaal apart... Irak in oorlog, Shell blijkt gelogen te hebben over voorraden etc etc...

Maar op een gegeven moment kunnen mensen toch niets meer uitgeven, dus moeten prijzen wel weer omlaag, zoals de prijzenslag in de supermarkten laatst..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

brandstofprijzen is helemaal verhaal apart... Irak in oorlog, Shell blijkt gelogen te hebben over voorraden etc etc...

Maar op een gegeven moment kunnen mensen toch niets meer uitgeven, dus moeten prijzen wel weer omlaag, zoals de prijzenslag in de supermarkten laatst..

Ja haha en ik werk in een supermarkt (Albert Heijn). Destijds (voor de prijzenoorlog) was de AH de duurste supermarkt en nu (na de oorlog) is de AH weer de duurste winkel!

Ze hebben werkelijk overal het guldenteken voor het euroteken vervangen. In Spanje schijnt dat helemaal erg te wezen. Spanje is dan ook het duurste land van Europa en dat is wel het mooie aan de euro..Je kan goed landen met elkaar vergelijken!

Link naar bericht
Delen op andere sites

de euro wordt gewoon hier uitgegeven als een gulden hier. terwijl het toch FL: 2,20371 is. en dan vind Nederland het nog raar dat de economie hier in een crisis zit :( Nee, zoals Malabar al zei: geef mij ook de gulden maar terug, het leven is dan weer een stuk goedkoper dan nu.

Link naar bericht
Delen op andere sites
de euro wordt gewoon hier uitgegeven als een gulden hier. terwijl het toch FL: 2,20371 is. en dan vind Nederland het nog raar dat de economie hier in een crisis zit :( Nee, zoals Malabar al zei: geef mij ook de gulden maar terug, het leven is dan weer een stuk goedkoper dan nu.

Het leven wordt gewoon steeds duurder, dan maakt het echt niet uit of je nu op dit moment terugkeert naar de oude munt, want dan zou alles gewoon weer omgezet worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prijzen gaan omhoog

Salarissen gaan omhoog

Belasting gaat omhoog

Uitkeringen gaan omhoog

Alles wordt dus duurder, volgens mij valt het allemaal wel enigzins mee. Ik vind de euro een makkelijke munt, alleen die kleine bronzen muntjes vind ik onzin. Goed, de stuiver was ook onzin...

Ondanks dat de gulden een mooi stukje geschiedenis vind, vind ik de euro wel gemakkelijk in gebruik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

/me eensch is met Twice

Maar even iets anders. Het is niet een eigen onderwerp waard, maar is wel C&A, sterker nog zelfs B&A related...

Ben je lekker aan t werken, belt een of andere Uncle Ar je op dat ie een B&A caravan heeft gespot. Wel een hele slechte. Staat ergens in de countryside van Heerenveen...

De kleuren waren perfect

De stippen waren half rond

De koppen waren een kwart A4 en waarschijnlijk zelfs screenshots van TV (niet van de caravan, maar van de echte B&A hoofden)

Volgens ome Ar was het niet waardig om een B&A caravan te zijn, maar ik mocht het wel ff hier melden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar had ik ook last van }:|. En er kwam een of ander vervelend beest steeds bij mijn oor zoemen :{.

Moet je ff naar de Blokker lopen en zon elektrische vliegenmepper halen :P

Die dingen werken trouwens niet alleen goed tegen muggen en andere zoemdingen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moet je ff naar de Blokker lopen en zon elektrische vliegenmepper halen :P

Die dingen werken trouwens niet alleen goed tegen muggen en andere zoemdingen >:)

Voor kamperen met een groep zijn die vet ;)

's Nachts bij iemand op 't puntje van z'n neus >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Damn wat ik net toch meemaakte

Wij rijden met 3 man op een brede weg in het gewelddadige Goirle. Drie man naast elkaar. Ik reed aan de linkerkant, want ik heb licht (leenfiets, dus weer eens met licht ;) ), en wij horen een auto achter ons. Eén van ons rijdt vooruit, dus die auto kon er makkelijk langs. Die rijdt erlangs, kijkt wat uit zijn raam, en rijdt door. Al vrij snel stopt de auto en een man van begin 20 loopt uit de auto. Hij loopt als een gek naar mij toe:

"Hee"

- "Hoi"

"Waarom rijdt jij midden op de weg"

{Ik reageer niet direct en kijk voor me uit}

*KLETS* {volle knal op de zijkant van mijn hoofd}

Voordat ik besef wat er is gebeurd zie ik zijn hand weer naar mijn hoofd gaan. Ik houd hem tegen en duw hem een beetje weg. Het was zwaar pijnlijk dus ik was niet in staat me goed te verzetten, tevens had ik geen behoefte aan een knokpartij. Ik zei: "We smeren hem". Toen zag ik dat die dwaas een maat van mij ook op zijn tand sloeg >>> Bloedlip.

De derde van ons vraagt rustig aan die jongen wat hem bezielt. Hij zegt dat hij hem ook wel een klap wil meegeven. Die jongen is een fanatiek judoka, dus zag het wel zitten. We zijn toch maar weggegaan.

Momenteel heb ik zwaar koppijn. Mijn oog is rood (ader gesprongen) en mijn tanden doen pijn (rake klap dus)... Die ene maat van mij heeft wat minder last, had alleen een bloedlip. Okay, de schade valt enigzins mee, maar dit slaat toch totaal nergens op?

We hebben nummerplaat, we weten in wat voor auto hij reed, dus de aangifte kan gedaan worden... Het sloeg in ieder geval totaal nergens op. Ik weet zo echt niet meer waar en wanneer ik nog veilig ben. Ben best wel verslagen... Ben blij dat we ons hoofd koel hebben kunnen houden. Maarja, je hoort altijd: zinloos geweld hier, zinloos geweld daar. Toch is het meestal ver van je af. Ik heb 2x eerder iets in die trend meegemaakt. Het slaat nergens op.

Wat deed ik verkeerd? Ik reed iets te veel naar het midden van de weg... Er kwam één auto aan, en ik weet zeker dat er minimaal 2 langs hadden gekund...

Damn. Waar gaat deze maatschappij heen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet normaal weer... aangifte doen hoor, die klojo moet hier niet zomaar mee weg kunnen komen...

Wat een klerelijer. Het beste kun je trouwens ook foto's maken van de schade (wat zichtbaar is) in je gezicht als bewijs, en morgen naar de dokter om het officieel vast te laten stellen. Hoe meer bewijs, hoe beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet normaal weer... aangifte doen hoor, die klojo moet hier niet zomaar mee weg kunnen komen...

Wat een klerelijer. Het beste kun je trouwens ook foto's maken van de schade (wat zichtbaar is) in je gezicht als bewijs, en morgen naar de dokter om het officieel vast te laten stellen. Hoe meer bewijs, hoe beter.

Dat advies kreeg ik inderdaad ook van een bekende van mij die politieagent is... Kijk even hoe het morgen gaat voordat ik naar de dokter stap. Foto's maken is evt wel goed, maar veel meer dan een dikke bult, blauwe plek en een rood oog zal het niet zijn.

Kan trouwens ook niet slapen. Het bandje speelt zich maar af :)

Moet ik morgen om 7.30 uur ook nog eens hamburgertjes gaan bakken. Mits ik me goed voel natuurlijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat advies kreeg ik inderdaad ook van een bekende van mij die politieagent is... Kijk even hoe het morgen gaat voordat ik naar de dokter stap. Foto's maken is evt wel goed, maar veel meer dan een dikke bult, blauwe plek en een rood oog zal het niet zijn.

Kan trouwens ook niet slapen. Het bandje speelt zich maar af :)

Moet ik morgen om 7.30 uur ook nog eens hamburgertjes gaan bakken. Mits ik me goed voel natuurlijk...

Het is niet zozeer dat de dokter iets kan doen, maar als je het gewoon door een deskundige vast laat stellen, blijft het langer overeind in de rechtzaal, mocht het zover komen.

in ieder geval sterkte... ook met de verwerking. Kan best impact hebben, van je fiets geslagen worden :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is niet zozeer dat de dokter iets kan doen, maar als je het gewoon door een deskundige vast laat stellen, blijft het langer overeind in de rechtzaal, mocht het zover komen.

in ieder geval sterkte... ook met de verwerking. Kan best impact hebben, van je fiets geslagen worden :?

Zit wel een verschil tussen: knal van je fiets of rechtzaal ;)

Bedankt iig... het is natuurlijk gewoon schrikken. Moet ff bijkomen. Het had allemaal heel anders kunnen aflopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

whooo |:(

Waar gaat het heen met deze wereld :(

Goed dat jullie er gewoon vandoor zijn gegaan... Terugvechten is echt het laatste redmiddel...

Ik hoop voor je dat dat bandje zich niet iedere nacht weer gaat afspelen.. Naja jij redt je vast wel wat dat betreft ;)

Maar ik word echt een beetje gek van dit soort gevallen. T was trouwens niet toevallig een wit bestelbusje he? Had ik een tijdje terug, wij fietsen met zn tweeën, naast elkaar en slaan rechts af. Je kan niet goed om die bocht heenkijken. Zijn we de bocht om, komt er achter ons opeens een bestelbusje lomp hard aanscheuren en vlak langs ons heen, dus ik tik mn vinger tegen mn voorhoofd. Die gast in het busje gaat vol op de rem staan, springt eruit en komt op ons aflopen "Wat moet je nou dan?!" gast zag er redelijk agressief uit. Was gelukkig net bij een nogal brede inrit, dus ik via die inrit snel langs hem heen. Maat van me kon aan de andere kant er langs... Echt ziek...

En een maand geleden, meisje van 11 doodgereden omdat twee gasten het nodig vonden om binnen de bebouwde kom te gaan racen :(

Was echt een kutongeluk.. Meisje komt aanfietsen en wil oversteken, komt een wagen van links en die stopt (vrijwillig) om het meisje voor te laten gaan. Meisje twijfelt, want er komt van rechts een auto aan (je kan ver kijken), maar normaal rijden die auto's daar 50 (bebouwde kom), dus na even goed kijken denkt het meisje ik ga toch maar... Boem, auto reed een stuk harder. Getunde Honda en zon typische Honda rijder (nee geen blauwe blouse)... Meisje clinisch dood, of hoe schrijf je dat. Overal bloed op de weg, fiets helemaal verrot. Gast had niet eens of nauwelijks geremd |:(:( Meisje overleed later in het ziekenhuis. :{

Hoor je later van bouwvakkers die daar aan het werk waren dat ze die gast samen met een andere gast al vaker langs hadden zien komen, ze waren daar dus gewoon aan het racen :(|:(

Meisje dood. Die jongen rijbewijs kwijt en hopelijk voor de rest van zn leven achtervolgd door zn geweten. En die bestuurder die stopte die heeft waarschijnlijk ook slapeloze nachten omdat ie het meisje voor wilde laten gaan :{

En als je dan bedenkt dat je zelf zes jaar lang iedere dag op die plek de weg hebt overgestoken...

Gelukkig was het ongeluk nog niet eens op een normale schooldag. Normaal steken op die plek een zooi scholieren over. Die ook niet altijd even goed uitkijken :( Vooral 2e klassers... Zijn al zat ongelukken gebeurd daar. Maar dan ga je toch juist zachter rijden ipv harder |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...