Ga naar inhoud

Het 100 woorden verhalenspel


Aanbevolen berichten

Ik wist niet precies of dit hier moest of in games, maar dat zien we verder wel. Het gaat om het volgende.

Ik geef zo drie woorden: plaats, personage en voorwerp. De eerstvolgende schrijft daar een verhaaltje over in 100 worden, met een marge van 10, en levert ook weer drie woorden. Dan schrijft de volgende een verhaaltje, etc.

In Word kun je makkelijk woorden tellen. Heb je een leuk idee maar nu nog even geen tijd om te schrijven, maak dan een post waarin je meldt dat je het verhaal gaat schrijven en wijzig die later. Mocht je 24 uur na die post nog niks gepost hebben, mag de volgende het proberen, zodat de vaart er een beetje inblijft.

We hebben genoeg schrijvers hier, getuige het vervolgverhaal, dus dit wordt een stormlooptopic, ja toch? ;)

De woorden: Vondelpark, strandjutter, verrekijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Er was eens een jager en die liep op een rustige maandagmiddag in het vondelpark. Omdat de jager honger begon te krijgen besloot hij even wat te gaan eten. Hij koos het eerste bankje wat hij tegenkwam en daarop zat al een man. Hij had een verrekijker en tuurde steeds naar een meisje, dat verderop voor hem stond. Toen de jager vroeg wat hij aan het doen was, antwoordde de man dat hij strandjutter was en dat hij naar dat meisje tuurde, omdat hij haar eerder van de verdrinkingsdood heeft gered. De jager vroeg waarom hij maar bleef kijken. Toen antwoordde de strandjutter, dat het zijn zusje was.

Pfff...Valt nog niet mee! Je zit er steeds ruim boven! Dit zijn 108 woorden en heb daarmee een poging gedaan.

Volgende 3 woorden: Tentje, Beer, Chocola

Veel succes ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was in Spanje waar ik mijn nieuwe tentje opzette. Ietwat onwennig doofde ik het kaarslicht voor mijn eerst nacht. Ik had het er duidelijk niet naar mijn zin. Echt slapen zat er dan ook niet in. Ik deed het licht weer aan en zag een shadow van een groot wezen. Bang, maar toch moedig, opende ik een luik dat in de tent zag. Ik zag dat mijn vriend mij bang probeerde te maken. Hij was verkleed als beer. Ik zei: "Drink voortaan wat minder, en kom ook lekker slapen!" Omdat het toch al een vreemde avond was, pakte ik nog een stuk chocolade en sloot mijn ogen.

Flauw verhaal, slaat nergens op, maar goed ;)

Nieuwe woorden: Euro, frikandel, telefoon

Link naar bericht
Delen op andere sites
*is veel te blij dat er eindelijk schot in zit en gaat niet zeuren over het "plaats, personage, voorwerp" aspect* :+

Ik vind het leuk!

Oja daar had ik overheen gelezen, sorry -0-

Op het strand, euro, frikandelleneter :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die van RM is nog best wel grappig ;)

Op een mooie zomerdag liep er een frikandelleneter op het strand. Hij zag daar een kraampje waar ze frikandellen verkochten. Omdat hij frikandelleneter van beroep was voelde hij zijn maag weer draaien en rende als een gek naar het kraampje. Maar een frikandel kostte 2 euro. En hij had er maar een. Dus de frikandelleneter liep weer het hele strand af, terug naar huis. Thuis aangekomen doorzocht hij zijn hele huis (Cold wacht op volgende *ploing* woord) naar een euro. Uiteindelijk vond hij er een in de lampenkap van zijn schoonmoeders breinaaldenkoker. Hij rende terug het strand op, het strand over, naar de frikandellenkraam, met zijn euro. Maar de frikandellenkraam was weg en de frikandelleneter had nog steeds zon honger...

Sorry, zijn er iets meer ;)

Volgende: Parijs, Jip en Janneke, diamant

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de hoek van een ronde tafel zat een blonde grijsaard genaamt jip, te kijken naar een prachtige diamant die niet aan te zien was, bij het licht van een gedoofde kaars. Opeens hoorde hij een flits, en zag hij een knal. Hij rende de trap op naar beneden, gaf de deur een zoen en klapte zijn vrouw janneke dicht. Daarna sprong hij snel op z’n horloge, en keek op z’n fiets. Vervolgens liep hij de prachtige stad parijs uit , gleed helaas uit in de bocht van een kaasrechte weg en rende met twee gebroken benen naar het ziekenhuis.

volgende woorden: taart, mesthoop en charmante dame

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op een mesthoop zat een charmante dame om zich heen te kijken. Het was al helemaal donker geworden. Er was niemand te zien. De vrouw was erg verbaasd. Ze was toch in die taart gekropen om er in het bijzijn van veel mensen weer uit te springen? Had die taartbezorger dan toch gelijk, toen ze hem hoorde vragen of dit het goede adres wel was? Helder nadenken kon ze echter niet, want door stank van de mesthoop werd haar denkvermogen ernstig aangetast. Ze besloot te voet terug te lopen naar de bewoonde wereld…

Volgende: Noordpool, Sinterklaas, kapstok :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de Noordpool doen de eskimo’s ook graag aan Sinterklaas. Ze geven elkaar dan niet, zoals dat in Nederland gebeurt, cadeautjes, maar ze geven elkaar extra vis. Verleden jaar kwam Sinterklaas ook op de Noordpool om daar de schoenen van de eskimo’s vol te stoppen met lekkers. Alleen had de man het wel behoorlijk koud en dat is niet zo prettig voor zo’n arme en zwakke man. Dit was echter zijn eigen schuld, want wat bleek; Zijn mantel hing nog aan de kapstok in het warme Europa! Die was 1 van zijn Pieten vergeten mee te nemen…

Volgende: Kerk, Ali, Worst

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Het was berekoud en het sneeuwde als een tierelier. Toen hij de sneeuw van het bord veegde las hij het: "Noordpool". "ﺞﺝﯽﺋﺎﺔﺨﺼﺺﺸ!!!" schreeuwde Ali, hij was helemaal niet in Rotterdam.

ach shit, Noordpool hoort niet bij deze opdracht :/ Take 2 :P

"... en God zag dat het goed was." Tja het is zondag, dus speelt het verhaal zich vandaag af in de kerk.

Niet op de Noordpool, waar Ali nog steeds vertoeft. "Galleme-ik heb het zo koud!"

"Laten wij nu bidden voor alle mensen die het koud hebben" het werd stil in de kerk en evenlater begon de dominee met het gebed.

"Wij denken aan alle mensen die zin hebben in een lekkere warme Unox-worst."

"Waarom hebben ze hier op de Noordpool geen lekkere warme Unox-worst," zucht Ali.

"Op de Noordpool kennen ze geen Unox-worst. Weet je wat ze daar wel kennen?" klinkt het uit het niets.

"Nou?"

"Eskimo-worst"

"Slechte grap, wie bent u eigenlijk?"

"Der Rudi, ik ga zo weer terug naar Duitsland, zin om met me mee te reizen?"

"Nou en of!" zegt Ali opgewonden die toch wel snel weg wou van dit rare land, al was hij wel benieuwd hoe een echte eskimo-worst zou smaken.

"AMEN"

De dienst is afgelopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het was berekoud en het sneeuwde als een tierelier. Toen hij de sneeuw van het bord veegde las hij het: "Noordpool". "ﺞﺝﯽﺋﺎﺔﺨﺼﺺﺸ!!!" schreeuwde Ali, hij was helemaal niet in Rotterdam.

ach shit, Noordpool hoort niet bij deze opdracht :/ Take 2 :P

"... en God zag dat het goed was." Tja het is zondag, dus speelt het verhaal zich vandaag af in de kerk.

Niet op de Noordpool, waar Ali nog steeds vertoeft. "Galleme-ik heb het zo koud!"

"Laten wij nu bidden voor alle mensen die het koud hebben" het werd stil in de kerk en evenlater begon de dominee met het gebed.

"Wij denken aan alle mensen die zin hebben in een lekkere warme Unox-worst."

"Waarom hebben ze hier op de Noordpool geen lekkere warme Unox-worst," zucht Ali.

"Op de Noordpool kennen ze geen Unox-worst. Weet je wat ze daar wel kennen?" klinkt het uit het niets.

"Nou?"

"Eskimo-worst"

"Slechte grap, wie bent u eigenlijk?"

"Der Rudi, ik ga zo weer terug naar Duitsland, zin om met me mee te reizen?"

"Nou en of!" zegt Ali opgewonden die toch wel snel weg wou van dit rare land, al was hij wel benieuwd hoe een echte eskimo-worst zou smaken.

"AMEN"

De dienst is afgelopen.

Leuk verhaal cold45

maarree euh... wat zijn de nieuwe woorden :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel lang geleden, toen Pasen en Pinksteren nog op 1 dag vielen was er eens een man die het nodig vond een beetje de baas uit te hangen. De naam van de man is me even ontschoten, maar ik weet nog wel hoe zijn zoon heet, namelijk: Bill Clinton... Toen hij ooit eens onder het meters hoge Hilton Hotel liep in Rotterdam kreeg hij gelijk een flashback uit zijn jeugdjaren in Amsterdam. Daar kreeg hij namelijk ooit de schrik van zijn leven toen er een zijplaat van het gebouw naar beneden kwam zetten. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat dit ook allemaal in Rotterdam had plaatsgevonden.

Nou, dit was 'm dan... Bij elkaar 107 woorden.

Plaats: Damestoilet

Personage: Besmette Koe

Voorwerp: Schroevendraaier

Suc6! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen Ankie de deur van het damestoilet opende, schrok ze zich werkelijk een hoedje. Er stond namelijk een besmette koe heel raar te loeien. Op de grond lagen grote plassen van een niet nader te noemen substantie en het beest keek heel raar uit haar ogen. Alles duidde erop dat de koe besmet was met BSE. Ankie bedacht zich geen moment en pakte de eerste de beste schroevendraaier om de uier van de koe af te schroeven! Daarna pakte ze de uier op en begon hard aan de spenen te trekken. Zo had ze ook nog een lekker glaasje melk!

Exact 100 woorden!

Volgende setje: Billie, Riool, Vliegtuigwielverntieldopje :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Toen Billie op een dag op straat liep liet hij ineens zijn mobiele telefoon in een put vallen. Na lang zoeken kwam hij bij de ingang van het riool waar zijn grote zoektocht naar de telefoon begon. Na uren met zijn kaplaarzen door het stinkende stelsel onder de stad gelopen te hebben had hij nog niks gevonden. Uiteindelijk keerde hij terug met enkel een Vliegtuigwielverntieldopje. Bijna bij de uitgang hoorde hij ergens diep uit de gang galmend een telefoon afgaan. Na een sprint getrokken te hebben naar de plek kwam hij tot de conclusie dat het niet zijn telefoon was.

Ook exact 100 woorden! :)

Plaats: Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Personage: Donald Duck

Voorwerp: Batterijlader

Suc6! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

EEN HELE GROTE SCHOP NAAR BOVEN!!!

Op een nogal zwaar bewolkte dag liep Donald Duck over straat. Hij moest zich die ochtend haasten, omdat hij weer eens te laat uit zijn bed kwam. Stomtoevallig moest hij vandaag dan ook naar de stadsgehoorzaal Vlaardingen om daar een presentatie aan te horen over de nieuwste bedden. De presentatie was nogal saai en Donald had al zo weinig geslapen, dus na een tiental minuten viel hij in slaap. Echter niet voor lange door, want zijn telefoon begon te piepen! Iedereen keek in de richting van Donald, die verward naar zijn GSM keek. Batterij leeg! Wat stom! Hij had zijn mobieltje de vorige avond op de batterijlader moeten zetten!

Next:

- Jan Willem Waterkever

- Niagara watervallen

- Slagersmes

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jan Willem was een Waterkever en hij was maar zo groot. En nou hoor ik jullie al denken, zeg maar Cold, dat is klein. Maar zo klein was dat niet. Want in de tijd van Jan Willem Waterkever waren de Niagara watervallen ook zo groot! Dat weet ik, want ik ben mijn slagersmes nog eens kwijtgeraakt in de Niagara watervallen, toen ik met Jan Willem Waterkever een zwaardgevecht had. En mijn slagersmes is heel groot, dus die raak je niet zo maar kwijt! Maar nu weet ik nog steeds niet wat een Waterkever is...

Next:

Jan Pieterzoon Kees

Pluto

Snickers

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jan Pieterzoon Kees was in zijn ruimteschip op weg naar Pluto, want hij wilde ook wel eens weten hoe het er daar uit zag, weg van de aarde. Toen hij op Pluto arriveerde, zag hij dat een van zijn voorgangers per ongeluk een snoepautomaat was vergeten. Dus Jan dacht 'als ik honger heb, kan ik iets lekkers uit deze machine halen, maar dan heb ik wel stroom nodig.' Dus Jan, slim als hij was, sloot de automaat aan op de stroomvoorziening van zijn ruimteschip, daar er op Pluto niet veel andere stroomvoorzieningen waren, toen hij er verbleef. Toen nam hij een lekkere Snickers uit de automaat.

Nieuwe opdracht:

Wie? Karel Paardepoot

Waar? Boeing 747

Wat? Aftershave

Link naar bericht
Delen op andere sites

Karel Paardepoot was uitvinder. Hij werd vroeger veel gepest vanwege zijn naam (wie heet er nu Karel). Dan zoek je vanzelf naar alternatieven. Naast uitvinder was Karel ook een fanatiek verzamelaar van oude LPs, wat hem betreft de beste uitvinding ooit.

Zo kon het gebeuren dat hij op een dag het liedje “Onze auto rijdt op alcohol†hoorde. Deze woorden zetten zijn uitvindersbrein direct aan het werk. Het resultaat was verbluffend. Een Boeing 747 die op after shave vliegt! Geen vliegveld ter wereld zal nog naar kerosinedampen ruiken, maar Hugo Boss en Nivea prikkelen de neus van de reiziger nu!

(100 woorden, 500 tekens en 599 tekens met spatie. Ben ik goed of ben ik goed? ;))

De koningin

Het circus

Proppenschieter

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jan Peter Balkenende liep met een betraande bril naar de koningin die net in haar ruime woonkamer thee dronk. De ruime woonkamer was niets vergeleken met zijn verdriet. Hij zei: “Hare Majesteit koningin van Nassaue ben ik van…â€Â, waarop de koningin hem afkapte en zei: “Ja ja! Kom nou maar terzake, ik heb nog een hoed te passen. Heb ik voor weinig kunnen krijgen uit een circus.†Dat woord maakte Jan Peter ineens weer vrolijk en hij vergat helemaal dat hij naar de koningin kwam om te verklikken dat van Aartsen, de eeuwige proppenschieter, hem weer te grazen had genomen.

Tja, nu mag ik he!

- Wierookstokjes

- Canarische Eilanden

- Plaaggeest

Link naar bericht
Delen op andere sites

De plaaggeest dook in 1986 weer eens op in een avontuur van Bassie & Adriaan. Ditmaal bevond hij zonder dat iemand het wist zich niet in Vlaardingen. Ditmaal was hij op een onbekende plek op de Canarische eilanden waar Bassie & Adriaan ook waren om de schat te zoeken. Ook hier had hij een aantal minder leuke grappen bedacht. Hij had onder andere een grap met wierrookstokjes bedacht.

Benieuwd naar wat er hier precies gaat gebeuren? Kijk binnenkort naar de verloren aflevering uit Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart!

Volgende

Personage: DJ Sjammie

Plaats: Delft

Voorwerp: Theeglas

Link naar bericht
Delen op andere sites

DJ Sjammie was vanaf station Den Haag Laan van Nieuw Oost Indië met tram 3 naar het Centraal Station gegaan. Aldaar nam hij de trein naar Delft vanaf spoor 1. Toen hij in Delft was aangekomen, ging hij naar het centrum van de stad. Daar ging hij op een terras zitten en bestelde een thee en een portie poffertjes, want daar had hij trek in. Terwijl hij op zijn bestelling wachtte, keek hij een tijdje rond of hij nog wat interessants zag. Dat was niet het geval. Na een tijdje werden zijn poffertjes en thee geserveerd, op een bord en in een theeglas.

Volgende:

Wie? Paus Benedictus XVI (de 16de)

Wat? Een vel papier

Waar? Vaticaanstad

Link naar bericht
Delen op andere sites
DJ Sjammie was vanaf station Den Haag Laan van Nieuw Oost Indië met tram 3 naar het Centraal Station gegaan. Aldaar nam hij de trein naar Delft vanaf spoor 1. Toen hij in Delft was aangekomen, ging hij naar het centrum van de stad. Daar ging hij op een terras zitten en bestelde een thee en een portie poffertjes, want daar had hij trek in. Terwijl hij op zijn bestelling wachtte, keek hij een tijdje rond of hij nog wat interessants zag. Dat was niet het geval. Na een tijdje werden zijn poffertjes en thee geserveerd, op een bord en in een theeglas.

Volgende:

Wie? Paus Benedictus XVI (de 16de)

Wat? Een vel papier

Waar? Vaticaanstad

offtopic: als je in Delft poffertjes besteld komen die helemaal niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

SCHOP!!

In Vaticaanstad, dat is een heel klein landje midden in Rome, woont de paus. Zijn naam is Paus Benedictus XVI. Volgens de Katholieken is de paus het hoofd van het katholieke geloof, maar dat staat nergens in de Bijbel. Verslaggever Pietje Puk ging eens naar de paus toe. "Tsja..." zegt de paus, "daar zeg je me wat... Ik heb het ook nergens in de Bijbel zien staan, maar ik heb wel ergens een vel papier waar op staat dat ik het hoofd van het katholieke geloof ben." Pietje Puk ging weer terug naar Nederland, waar het interview op tv kwam.

Volgende:

Personage: Guus Meeuwis

Plaats: De zandbak

Voorwerp: Lantaarnpaal

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Toen Guus Meeuwis in de zandbak een concert hield, zongen de kinderen, die ook in de zandbak zaten, luidkeels mee. Dat Guus een lantaarnpaal als microfoon gebruikte deerde niet. En hoewel de kinderen de teksten van de liedjes niet kenden, klonk het toch erg gezellig. Toen Guus klaar was met het concert, riepen de ouders hun kinderen bijeen en vertrokken huiswaarts. Toen alle mensen weg waren, en Guus de enige was in de speeltuin, kwam een politieagent hem vragen of hij zo vriendelijk wilde zijn de lantaarnpaal weer terug te zetten. Guus deed dit en hij en de politieagent vertrokken.

Totaal aantal woorden: 100

Volgende:

Personage: Karel de Grote

Plaats: een klein dorp in Gelderland

Voorwerp: een stoel

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Gisteren liep ik nietsvermoedend langs het stadhuis in Breda. Voor het stadhuis zie ik een man op een stoel zitten. Ik zeg: "Wat doe jij hier?", hij antwoordt: "Ik ben Karel de Grote, de grootste en rijkste man van de wereld. Ik kan u ook groot maken, ik hoef alleen uw woonplaats te weten!" Ik schrok ervan en beantwoordde redelijk subtiel: "ik woon in een klein dorp in Gelderland, en u?" Hij zei: "Dan laat maar, u moet wel een Oosterling zijn!" Ietwat vreemd kijkend liep ik maar vlug door, ik vertouwde er geen snars van, wat een vreemde kerel!

Next:

Sugar Lee Hooper

Groenland

Kindercreche

Good luck :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou met een paar vrienden naar Groenland op vakantie gaan. Dit leek me erg leuk omdat ik al langere tijd niet naar het buitenland was geweest. Helaas kon dit plan niet doorgaan. In plaats daarvan gingen we een paar dagen naar de Efteling huurden een vakantiehuisje daar in de buurt. Op het terrein zagen we ook een kindercr?che waar veel lawaai vandaan kwam. Er was niet veel tijd om daar tijd aan te besteden want we wilden snel naar de Efteling. Toen we daar waren kwamen we ook Sugar Lee Hooper tegen die heel aardig was en waarmee we op de foto gingen waardoor het toch een geslaagde vakantie werd!

Totaal aantal woorden: 111

Volgende:

Personage: Marly van der Velden

Plaats: Aalsmeer

Voorwerp: Telefoon

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

?Zeg, is dat niet Marly van der Velden bij die boom??, roept een oud dametje. Ineens stormen er tientallen kinderen op haar af voor een handtekening. Maar helaas heeft ze geen tijd. Ze komt rechtstreeks uit Aalsmeer voor de opnames van Goede Tijden Slechte Tijden. Maar dan opeens, gaat haar telefoon: ?Ja, hallo, met mij? roept een vreemde stem aan de andere kant van de lijn. ?Met wie??, roept Marly. ?Met de koningin van Belgi?, nou goed??, zegt de stem kwaad. ?Majesteit?, grapt Marly, en de stem zegt: ?Kom naar Aalsmeer, je moet weer een sc?ne doen.? ?Ok!?, zegt ze.

Precies 100 woorden!

Wie: Frans Bauer

Waar: in Fijnaart

Wat: Een opnamerecorder :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

?Nee Kim, als Bill je echte vader is zijn we geen familie, dus is dit geen incest!? ?HELP! SOME WEIRD DUTCH GUY IS TRYING TO RAPE ME!!!? ?hey ik kan geen Engels, maar als je het uitschreeuwt van genot wil ik nog wel verder gaan, wat vind je van mn mooie praliep??

?That?s all on the recording Jack?

?DAMNIT Chloe, where did you find that recording??

?The Dutch police found it in Fijnaart. We ran the voice sample through our database and we have one match.?

?Who is it??

?Frans Bauer?

?WTF?! That?s my brother!?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op een dag had Jim een geweldig idee. Hij zei "He, Mike laten we Amazing Move demonstreren."

"Je bedoelt dat karretje waarmee je zonder problemen je moeder en de Big Ben naar Parijs vervoert?"

"Ja die, is dat niet geweldig?"

"Ja, want dames en heren, met dit karretje kunt u niet alleen een grote klok vervoeren, maar uw moeder past er ook nog op. Dankzij het geweldige Anti Bounce systeem komt er zelfs geen krasje op de klok. Is dat niet geweldig?"

"Ja en dat niet alleen. Als u voor drie uur vanmiddag belt, krijgt u een tweede exemplaar gratis."

Wie: Frits Wester

Waar: De Noordpool

Wat: Een gloeilamp

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Frits Wester was laatst op de Noordpool, en had het daar verdomde koud. Hij had het nog kouder dan Ali, die het in het verhaal van Cold vertoefde, maar dat terzijde. Frits vond een gloeilamp in de sneeuw, die het vreemd genoeg nog deed. Hij hield hem boven zijn hoofd, en kreeg een goed idee. Hij liep, en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep en liep, 83 tot hij bij een leeg huisje kwam waar hij zijn hele leven bleef wonen, jammer voor Ali.

Mooi he? Precies 100 woorden. Galleme Galleme wat heb ik het koud!!!! :P

Wie: Bassie

Waar: Kermis Berkel-Enschot

Voorwerp: Pruik van Bassie

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Op de kermis van Berkel-Enschot valt veel te beleven. Behalve dat je er veel kan snoepen, de achtbaan in en daarna kotsen, kun je er ook voorstellingen bekijken van artiesten. Eén van die artiesten is Bassie, gespeeld door Bas van Toor. Aangezien de heer Van Toor in het dagelijks leven kaal is, en de door hem gespeelde clown met een bos lang rood haar rondloopt, draagt hij bij het spelen van dit karakter een pruik. Behalve dat draagt hij ook een groene broek (omhoog gehouden met een rode bretel), een rood-witgestreept shirt en een rood geruit jasje.

Nieuwe opdracht:

Wie: Minister Donner

Waar: internetcafé

Wat: USB-stick

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de kermis van Berkel-Enschot valt veel te beleven. Behalve dat je er veel kan snoepen, de achtbaan in en daarna kotsen, kun je er ook voorstellingen bekijken van artiesten. Eén van die artiesten is Bassie, gespeeld door Bas van Toor. Aangezien de heer Van Toor in het dagelijks leven kaal is, en de door hem gespeelde clown met een bos lang rood haar rondloopt, draagt hij bij het spelen van dit karakter een pruik. Behalve dat draagt hij ook een groene broek (omhoog gehouden met een rode bretel), een rood-witgestreept shirt en een rood geruit jasje.

Nieuwe opdracht:

Wie: Minister Donner

Waar: internetcafé

Wat: USB-stick

Jammer, ik dacht, die maakt er wel en verhaal van dat Bassie zijn pruik wordt afgetrokken :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, ik heb er maar een beschaafd verhaal van gemaakt. I.v.m. mijn eigen veiligheid, snap je. ;)

Nieuwe opdracht:

Wie: Minister Donner

Waar: internetcafé

Wat: USB-stick

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het internetcafé komen iedere dag veel mensen. Ze komen daar meestal omdat ze thuis geen internet hebben maar dit hoeft niet noodzakelijk zo te zijn. Ook minister Donner is er pas geleden nog gesignaleerd en wilde daar snel zijn eigen rap downloaden om er daarna met zijn koptelefoon op voluit lekker hard naar te luisteren en te genieten van zijn stem en de boodschap. Hij kwam echter niet tevreden naar buiten. De computers konden er zijn USB-stick niet herkennen omdat het van een vrachtwagen af gevallen is. Het kabinet moet nog beslissen of ze het bewuste internetcafé een boete geven of niet.

Hier volgt nieuwe opdracht:

Wie: Batman

Waar: Snackbar 't Fluitje

Wat: Identiteitskaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds het verboden is gemaskerd over straat te lopen heeft Batman het erg moeilijk. Telkens wordt hij aangehouden, wegens overtreding van het maskerverbod. Ook deze avond weer, toen hij in Snackbar 't Fluitje friet zat te eten. Er kwam een politieteam binnen, dat hem signaleerde. Ze vroegen Batman meteen om zijn identiteitskaart, maar hij had deze niet bij zich. Hij moest dus mee naar het bureau, maar daar had hij helemaal geen zin in. “Maar ik ben Batman, potverdorie! Ik hoef niet mee!â€

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...