Ga naar inhoud

Raad het plaatje : films


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
B1000000, als je geen tip geeft binnen de 2 dagen, zie ik je opgave als overtijd en plaats ik een nieuwe, dit topic ligt nu eigenlijk al van voor de rustpauze op z'n kont.

Tijd voor wat nieuw leven.

Sorry, het duurt uren voor dit forum geladen is en ik heb geen zin iedere dag te kijken. Jaren 60 is de tip.

Link naar bericht
Delen op andere sites

als het een uur duurt om te laden dan is er wat met je verbinding.

als je niet elke dag wil kijken zet deze optie aan in dit topic:

Waarschuwen als er gereageerd is via e-mail (let op: dat gebeurt dan bij elke post!)

dan krijg je een mail bij een reactie, je kunt dit ook elk gewenst moment uitschakelen, zo mis je niets ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Randy, als je geen foto geeft binnen de 2 dagen, zie ik je opgave als overtijd en plaats ik een nieuwe, dit topic ligt nu eigenlijk al van voor de rustpauze op z'n kont.

Tijd voor wat nieuw leven.

P.S.: Voor degene die het niet doorhadden, dit is een grapje. Randy, we wachten op het nieuwe plaatje! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Randy, als je geen foto geeft binnen de 2 dagen, zie ik je opgave als overtijd en plaats ik een nieuwe, dit topic ligt nu eigenlijk al van voor de rustpauze op z'n kont.

Tijd voor wat nieuw leven.

P.S.: Voor degene die het niet doorhadden, dit is een grapje. Randy, we wachten op het nieuwe plaatje! :D

Onze Praeses zal vast en zeker samen met de Questor en de Abactus kroegentochten aan het houden zijn :+ . Dat kan soms even duren :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Onze Praeses zal vast en zeker samen met de Questor en de Abactus kroegentochten aan het houden zijn :+ . Dat kan soms even duren :+

Mars, I'm impressed ;)

(en als je dan nog eens weet dat onze quastor aka penning een Nederlander is ;) )

Oja, reden van het langdurige wachten op een plaatje komt door een probleempje hier thuis om foto's te uploaden (uploadsnelheid is ?cht traag)

Dus dan laat ik maar de opdracht aan mij voorbij gaan, iemand anders mag een plaatje posten

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mars, I'm impressed ;)

(en als je dan nog eens weet dat onze quastor aka penning een Nederlander is ;) )

Oja, reden van het langdurige wachten op een plaatje komt door een probleempje hier thuis om foto's te uploaden (uploadsnelheid is ?cht traag)

Dus dan laat ik maar de opdracht aan mij voorbij gaan, iemand anders mag een plaatje posten

Impressed? :P Dat ik die titels weet of dat ik er niet ver naast zat? >:):+ Het was toch praeses = voorzitter, Questor = penningmeester, Abactus = vice-president/voorzitter ofzo? :P

Werkt uploaden ook niet via de nieuwe popserver dan? Werkt prima hoor :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mars, I'm impressed ;)

(en als je dan nog eens weet dat onze quastor aka penning een Nederlander is ;) )

Oja, reden van het langdurige wachten op een plaatje komt door een probleempje hier thuis om foto's te uploaden (uploadsnelheid is ?cht traag)

Dus dan laat ik maar de opdracht aan mij voorbij gaan, iemand anders mag een plaatje posten

Omdat niemand anders het doet :P

Plaatje - geraden door B1000000

Link naar bericht
Delen op andere sites
Under siege?

Die kerel heet in ieder geval Steven Seagal ;)

Nee helaas niet, als je goed kijkt zie je hier rimpels en is hij een stuk dikker dan in Under Siege

Ik zou zeggen Into The Sun, een van de laatste Segals die ik heb gezien en het beeld komt me bekend voor.

Ook dit is niet goed. Into the sun is "nieuwer"

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...