Ga naar inhoud

Pim & Niek


Aanbevolen berichten

34267_photoshoot.jpg

Pim & Niek promo foto

Wat vinden jullie van het duo Pim & Niek?

Ik neem aan dat jullie ze wel allemaal kennen, en nu ze op het punt staan om Nederland te veroveren dacht ik laat ik er maar een topic over openen. Wat is jullie favoriete Pim & Niek actie,serie of net wat. Ik kijk echt met spanning uit op de documentaire "Looschumentary" die over een aantal maanden uit komt. De trailer belooft in iedergeval heel veel mooie dingen. En net nu ze 2 weken geleden hun Europese tour hebben afgerond met onderandere optredens in Ahoy, Rotterdam en Gelredome, Arnhem hebben ze veel harten gestolen/

Zie hier de officiele Loosch in Europe '05 website van Pim & Niek:

http://www.loosch.tk

34267_341513.jpg

Loooooooosch!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moest dat miskende duo nu eens wat meer info geven, dan kunnen we ons voorbereiden :+

tsss je kent Pim en Niek toch wel? Naja je woont ook in België natuurlijk... In Nederland kent iedereen ze wel denk ik :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niemand heeft van ze gehoord joh. Ze proberen zichzelf te promoten hier, heb je dat niet door?

Ik geef je groot gelijk. Ik snapte er niks van toen ik het zag, maar nu nog steeds niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
En net nu ze 2 weken geleden hun Europese tour hebben afgerond met onderandere optredens in Ahoy, Rotterdam en Gelredome, Arnhem hebben ze veel harten gestolen

Zielig hoor, als je heel Europa al hebt afgedaan en hier komt spammen .. O} Maarja, we hebben natuurlijk allemaal al van jullie gehoord dus kan dit topic dicht, nietwaar -0-:+.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Nee maar, ben ik even weg, komen zomaar de echte Pim en Niek op dit forum. Geweldig, ik ben al twee keer naar de Pim en Niek Tour geweest dit jaar.

Daar was ook een band bij aanwezig met een gastzanger, Queen + Paul Rodgers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hey Wer_Al!

Leuk om jou hier ook te zien! Bij welke optredens van Pim & Niek ben jij geweest?

Voorprogramma was wel aardig ja

Niek

Bedoel je dat er meer was dan dat voorprogramma? Ik ben in Ahoy en het Gelredome geweest.

Edit: mee -> meer

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...