Ga naar inhoud

TALPA: Jouw verwachtingen


Wat verwacht jij van de nieuwe zender Talpa?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat verwacht jij van de nieuwe zender Talpa?

    • Met zulke grote sterren wordt het de populairste zender van Nederland
      4
    • Het wordt vast een goede zender, maar niet beter dan bijv. RTL 4 of SBS 6
      7
    • Ik weet het niet; John de Mol moet zich eerst nog bewijzen
      6
    • In de eerste week kijken er denk ik wel veel mensen ter nieuwsgierigheid, maar later kijken er vast veel minder mensen
      7
    • Ik verwacht een tegenvaller
      6
    • Dit kan natuurlijk alleen maar Ã?©Ã?©n grote flop worden!
      2
    • Iets anders, namelijk
      2


Aanbevolen berichten

Tot nu toe heb ik maar één goed programma op Talpa gezien. En dat is dat van Gordon en Gerard Joling. Verder keert Barend en Van Dorp terug, maar voor de rest valt dat Talpa me tegen.

Wat overigens wel weer mooi is, is dat je via de site van Talpa gemiste programma's streaming kunt bekijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De talkshow van Gordon, Winston, Victoria, Froukje en Angela is al weer van de buis. Thuis, het programma waarmee televisiezender Talpa op werkdagen zijn uitzendingen begint, verdwijnt van het scherm. "Te weinig kijkers wisten het programma te vinden", luidt de verklaring van Talpa.

*O* EN TERECHT!! Geen flauwe grappen van Gordon meer, waar hij alleen zelf om kan lachen :r en die Angela Groothuizen had al veel eerder moeten stoppen :X

Thuis is al van de buis... Nu Talpa nog

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een onzin weer zeg, als je er niets aan vindt dan kijk je toch lekker niet? Talpa heeft best goede programma's vind ik en ook zoals ze het met commercials doen is veel beter dan bij SBS6/RTL4/5/7

*Ughe Ughe*! Dat is echt niet waar... Sorry hoor, maar die reclame's zijn echt irritant op talpa. En veel... Commesaris rex is het enige leuke programma...

(mijn mening :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*Ughe Ughe*! Dat is echt niet waar... Sorry hoor, maar die reclame's zijn echt irritant op talpa. En veel... Commesaris rex is het enige leuke programma...

(mijn mening :P )

Neem RTL4 GTST als voorbeeld:

eind vorige programma, reclame, wat er gisteren is gebeurd, reclame, stukje soap, reclame, soap af, reclame.

Dat is vet irri, op Talpa doen ze dat niet, wel langere reclame maar minder vaak!

En je moet echt eens gaan kijken naar de NIX Factor _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Commesaris rex is het enige leuke programma...

En dat zegt wel genoeg want het is niet eens een programma van Talpa (niet door Talpa geproduceerd dan he ;)).

Ik kijk bijna nooit Talpa. Behalve (meestal) het voetbal kijk ik er nooit naar en m'n ouders kijken er ook nooit naar :N.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een onzin weer zeg, als je er niets aan vindt dan kijk je toch lekker niet? Talpa heeft best goede programma's vind ik en ook zoals ze het met commercials doen is veel beter dan bij SBS6/RTL4/5/7

Wat vond jij dan van het programma Thuis?? Het gaat nu over Talpa zelf, maar wat ik bedoelde is dat ik dat programma thuis uitkotste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dat zegt wel genoeg want het is niet eens een programma van Talpa (niet door Talpa geproduceerd dan he ;)).

Ik kijk bijna nooit Talpa. Behalve (meestal) het voetbal kijk ik er nooit naar en m'n ouders kijken er ook nooit naar :N.

Vind je het gek met die reclame's tussen de wedstrijden door... 1 tegen 100, daar keek ik laatst even naar. Was het net begonnen, kwam een paar minuten later al reclame. Dit ben ik echt niet gewend, vergeleken met de tros.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@sietse: appels met peren vergelijken, de TROS is publiek en zendt nooit reclame uit door een prgramma heen...

@koeiestaart: thuis, NSE en al die voetbal en sporttroep vind ik waardeloos, maar ze hebben wèl goeie programma's er tussen, net als de meeste andere zenders: er zit wel wat tussen, maar het meeste is bagger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
@sietse: appels met peren vergelijken, de TROS is publiek en zendt nooit reclame uit door een prgramma heen...

Maar toch... Die programma's hadden gewoon bij de publieke omroep moeten blijven... Maar talpa heeft echt overdreven veel reclame.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar toch... Die programma's hadden gewoon bij de publieke omroep moeten blijven... Maar talpa heeft echt overdreven veel reclame.

net zo veel als alle andere comerciële zenders...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Champions League voetbal kijk ik tegenwoordig ook op België. Scheelt ongeveer 5 minuten reclame per blok. Talpa en de rest van de commerciële zenders hebben echt te veel reclame.

Op zich vind ik het nog geeneens een probleem, ik denk dat de meeste mensen er een probleem van maken, omdat er tegenwoordig reclame tussen de voetbalwedstrijden in zit en dat waren we niet gewend. Volgens mij heeft dat de hele discussie aangewakkert.

Maar wat ik laatst bij RTL4 zag sloeg echt alles. Tijdens GTST kwam ineens 1 reclame van een bedrijf tussendoor, zonder officieel reclameblok, en daarna ging het weer verder. Midden in een zin ook nog eens |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Champions League voetbal kijk ik tegenwoordig ook op België. Scheelt ongeveer 5 minuten reclame per blok. Talpa en de rest van de commerciële zenders hebben echt te veel reclame.

Op zich vind ik het nog geeneens een probleem, ik denk dat de meeste mensen er een probleem van maken, omdat er tegenwoordig reclame tussen de voetbalwedstrijden in zit en dat waren we niet gewend. Volgens mij heeft dat de hele discussie aangewakkert.

Maar wat ik laatst bij RTL4 zag sloeg echt alles. Tijdens GTST kwam ineens 1 reclame van een bedrijf tussendoor, zonder officieel reclameblok, en daarna ging het weer verder. Midden in een zin ook nog eens |:(

Die word nog gewoon uitgezonden op nederland 2 hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik keek net sbs6, omdat ik Hart van Nederland wil zien. De afvallers was daar voor, en dat was wat eerder afgelopen dan normaal... Iets voor half 11 dus. Hebben ze gewoon iets van 10 minuten reclame gedaan.. Nou dat vind ik ook weer niet normaal :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Die "Nixfactor" heb ik nog niet gezien, is het aan te raden? O} Mijn zussen zaten het laatst te kijken met mijn moeder en ze lagen te schateren van het lachen. Verder kijk ik dan Big-Brother op Talpa en verder niks...:N Ik heb besloten "de Wedstrijden" niet meer te kijken op Talpa omdat ik het een schande voor het voetbalgenot vind, die reclames! Ik kijk liever dan de doelpunten 's avonds terug bij Studio Voetbal dan dat ik naar "de Wedstrijden" ga kijken. Wat een ramp zeg! Volgorde van "de Wedstrijden":

- Goedenavond

- Middenmoter/Degradatie-kandidaat - Middenmoter/Degradatie-kandidaat

- Reclame

- Feyenoord

- Terugblik op een eerder gespeelde wedstrijd in dat weekend

- Reclame

- Middenmoter/Degradatie-kandidaat - Middenmoter/Degradatie-kandidaat

- Terugblik op een eerder gespeelde wedstrijd in dat weekend

- Ajax / PSV

- Reclame

- Middenmoter/Degradatie-kandidaat - Middenmoter/Degradatie-kandidaat

- Middenmoter/Degradatie-kandidaat - Middenmoter/Degradatie-kandidaat

En dan tussen de bedrijven door telkens 10 minuten gelul over niks. Goed, je moet bovenstaand schema met een korreltje zout nemen, maar het gaat er ongeveer wel zo aan toe. Vroeger bij Studio Sport was 't gewoon:

- Goedenavond, week X, volgende wedstrijden: ..., ..., ..., enz.

- Samenvattingen

Niks geen gezeur met die kl*te reclames. Na elke samenvatting commentaar van de trainers en eventueel 1 of 2 spelers, en dat was 't. Volgende wedstrijd. Gewoon simpel, maar duidelijk en fijn om naar te kijken.

Maar verder eigenlijk geen programma's waar ik naar kijk op Talpa...:N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Talpa zendt nu ook Commesaris Rex uit door de week, vanaf 6 uur. Beetje een rot tijd, maar wel leuk dat ze dat nu ook doen. Nix factor vind ik trouwens ook wel leuk ;)

Daar MAAK je tijd voor of je neemt het op >:) Dit zijn namelijk niet die ''slechte'' nieuwe afleveringen maar de allereerste afleveringen, onder andere nog met Tobias Moretti O+ .... en die zijn zéér zéér zéééér geniaal O-)

Alleen daardoor is Talpa al geweldig! *O* .... en tja.... voetbal he.... dat zegt sowieso al genoeg :+

En Nix-factor is ook hilarisch :P echt zo'n programma voor de mensen die bij Idols alleen de voorrondes leuk vonden. Ik denk overigens dat Jim nog best kan winnen als hij hier aan mee doet 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar MAAK je tijd voor of je neemt het op >:) Dit zijn namelijk niet die ''slechte'' nieuwe afleveringen maar de allereerste afleveringen, onder andere nog met Tobias Moretti O+ .... en die zijn zéér zéér zéééér geniaal O-)

Klopt, maar zijn dat echt de aller eerste die ze gemaakt hebben, of is het weer een seizoen erna... Die alleer eerste heb ik geloof ik niet gezien ;) Maar ik dacht al dat ze de oudere uitzendingen door de weeks gingen doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt, maar zijn dat echt de aller eerste die ze gemaakt hebben, of is het weer een seizoen erna... Die alleer eerste heb ik geloof ik niet gezien ;) Maar ik dacht al dat ze de oudere uitzendingen door de weeks gingen doen.

Ja... gisteren was de pilot van seizoen 1. (Dus de ''allereerste'' aflevering) .... vanavond deel 2, aangezien de pilot 2 keer zo lang duurt als een normale aflevering. Had je ook kunnen weten (tenzij je niet hebt gekeken :+ ), want aan het begin wordt Rex z'n baasje ook neergeschoten en Moser wordt dan aan het eind van de pilot pas het nieuwe baasje van Rex ;) De ''herhalingen'' zijn dus VELE malen leuker dan die nieuwe afleveringen :N , ondanks dat ''herhaling'' zo'n negatieve ondertoon heeft... Na Mosers dood was Brandtner nog wel acceptabel, maar die figuren die er nu in zitten vind ik toch wel veruit de minste... :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja... gisteren was de pilot van seizoen 1. (Dus de ''allereerste'' aflevering) .... vanavond deel 2, aangezien de pilot 2 keer zo lang duurt als een normale aflevering. Had je ook kunnen weten (tenzij je niet hebt gekeken :+ ), want aan het begin wordt Rex z'n baasje ook neergeschoten en Moser wordt dan aan het eind van de pilot pas het nieuwe baasje van Rex ;) De ''herhalingen'' zijn dus VELE malen leuker dan die nieuwe afleveringen :N , ondanks dat ''herhaling'' zo'n negatieve ondertoon heeft... Na Mosers dood was Brandtner nog wel acceptabel, maar die figuren die er nu in zitten vind ik toch wel veruit de minste... :{

Ik vind die oude afleveringen ook leuker, en ik denk dat de meeste mensen daar het mee eens zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan Mark Hofman en Nikki Herzog ook maar moeilijk accepteren. Komt denk ik doordat de overgang Moser/Brandtner op een juiste manier verloopt. De overgang Brandtner-Böck/Mark-Nikki is heel plotseling en er wordt verder geen woord meer over gesproken!

Dat is de enige smet van de laatste afleveringen.

Marc en Niki .... O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan Mark Hofman en Nikki Herzog ook maar moeilijk accepteren. Komt denk ik doordat de overgang Moser/Brandtner op een juiste manier verloopt. De overgang Brandtner-Böck/Mark-Nikki is heel plotseling en er wordt verder geen woord meer over gesproken!

Dat is de enige smet van de laatste afleveringen.

Marc en Niki .... O-)

Ik zat een paar dagen terug "rex" te kijken en ik kende niemand... ik zag ook geen hond. Moser moet gewoon terug. Ik wil die laatste aflevering nog een keer zien O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zat een paar dagen terug "rex" te kijken en ik kende niemand... ik zag ook geen hond. Moser moet gewoon terug. Ik wil die laatste aflevering nog een keer zien O+

Moser IS terug :P elke doordeweekse dag om 18.00 uur dus......

Dus Mosers Tod komt binnenkort ook wel weer voorbij ;)

En inderdaad... de nieuwe zijn gewoon niet leuk... Moser en Rex samen blijft gewoon de beste combinatie... O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moser IS terug :P elke doordeweekse dag om 18.00 uur dus......

Dus Mosers Tod komt binnenkort ook wel weer voorbij ;)

En inderdaad... de nieuwe zijn gewoon niet leuk... Moser en Rex samen blijft gewoon de beste combinatie... O+

6 uur, dan moet ik eten :P Kan iemand me even een seintje geven als Mosers Tod langskomt? Thanks ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

6 uur, dan moet ik eten :P Kan iemand me even een seintje geven als Mosers Tod langskomt? Thanks ;)

Dat is helaas alleen op 18:00 uur... Die oude moeten ze ook maar gaan uitzenden op zaterdag avond, die vind ik toch veel beter. Tijdje gleden keek ik ff de video kast na.. En wat zag ik daar.. Ook een oude video met Rex, de oude.. Even afgekeken natuurlijk ;) Welke zender weet ik niet meer.. Geloof RTL4, maar weet het niet zeker.

Edit: *O* 300e post! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

6 uur, dan moet ik eten :P Kan iemand me even een seintje geven als Mosers Tod langskomt? Thanks ;)

No problem ;) Ik ben vaste kijker... maar je kan er vanuit gaan dat hij over ongeveer 10 weken langskomt... tenzij ze S3 weer overslaan, dan over een week of 7 ;)

en doordat het een pilot is, dus ook een extra lange aflevering. Dus Mosers Tod zal wel over 2 avonden zijn ;) .......blijft jammer dat Tobias er mee gestopt is... vooral die laatste scene als Rex nog bij hem zit met dat roze speeltje in zijn bek :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

No problem ;) Ik ben vaste kijker... maar je kan er vanuit gaan dat hij over ongeveer 10 weken langskomt... tenzij ze S3 weer overslaan, dan over een week of 7 ;)

en doordat het een pilot is, dus ook een extra lange aflevering. Dus Mosers Tod zal wel over 2 avonden zijn ;) .......blijft jammer dat Tobias er mee gestopt is... vooral die laatste scene als Rex nog bij hem zit met dat roze speeltje in zijn bek :'(

Moser is gewoon geil een leuke vent. En een goed acteur ook. Ik vond die Brandtner maar een gladjakker. Moser had veel meer karakter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moser is gewoon geil een leuke vent. En een goed acteur ook. Ik vond die Brandtner maar een gladjakker. Moser had veel meer karakter.

Ook wel leuk overigens:

Gedeon Burkhart deed ook al eens mee in ''Amok'' (seizoen 1)... hij speelde daar een kerel die zijn vriendenclubje ging uitmoorden, omdat hij door hen ziek is geworden. Deze zal dus ook binnen nu en 2 weken langskomen op Talpa.... is dus wel leuk om ''Moser en Brandtner'' samen in één aflevering te zien, maar dan als goed vs. slecht.

En ook die Alexander Pschill, die Marc Hoffman speelt in de nieuwste seizoenen, deed al eens eerder mee in de aflevering ''Blutspuren'' uit seizoen 2.... ook met Moser er nog in dus ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook wel leuk overigens:

Gedeon Burkhart deed ook al eens mee in ''Amok'' (seizoen 1)... hij speelde daar een kerel die zijn vriendenclubje ging uitmoorden, omdat hij door hen ziek is geworden. Deze zal dus ook binnen nu en 2 weken langskomen op Talpa.... is dus wel leuk om ''Moser en Brandtner'' samen in één aflevering te zien, maar dan als goed vs. slecht.

En ook die Alexander Pschill, die Marc Hoffman speelt in de nieuwste seizoenen, deed al eens eerder mee in de aflevering ''Blutspuren'' uit seizoen 2.... ook met Moser er nog in dus ;)

Die aflevering weet ik nog! Die was gaaf... :Y Alleen geen idee dat het Brandtner was natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die aflevering weet ik nog! Die was gaaf... :Y Alleen geen idee dat het Brandtner was natuurlijk ;)

Hij is heel herkenbaar in die aflevering.

Ik stond alleen wel raar te kijken toen ik hoorde dat die Hoffman ook al eens eerder meespeelde. Die aflevering wil ik zeker nog eens zien, maar die komt zeker wel langs, want ook ik ben vaste kijker ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij is heel herkenbaar in die aflevering.

Ik stond alleen wel raar te kijken toen ik hoorde dat die Hoffman ook al eens eerder meespeelde. Die aflevering wil ik zeker nog eens zien, maar die komt zeker wel langs, want ook ik ben vaste kijker ;)

Ik ben alleen vaste kijker in het weekend, maar dan heb je de nieuwe :|Y

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk gemaakt van Rex? (die nu spelen dan, de oude dus ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben alleen vaste kijker in het weekend, maar dan heb je de nieuwe :|Y

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk gemaakt van Rex? (die nu spelen dan, de oude dus ;) )

Ik zal zo wel even een Rex topic aanmaken... volgens mij is er wel animo voor :P

Maar om even een antwoord te geven op je vraag:

Afl 1 t/m 45 is met Moser (48 als je alle pilots als dubbelaflevering telt) = (Seizoen 1 t/m 3 + de eerst 4 afleveringen van Seizoen 4)

Afl 46 t/m 89 is met Brandtner (dus 49 t/m 93 bij pilots als dubbelaflevering) (= Seizoen 4 t/m 7)

Afl 90 t/m 117 (huidig) zijn met Marc en Niki (= Seizoen 8 en 9)

En tussendoor zijn er ook nog die bijrollen geweest:

Stockinger van afl 1 t/m 30 (= Seizoen 1 en 2)

Holerer van afl 1 t/m +-65 (= Seizoen 1 t/m de helft van S5)

Bock van afl 31 t/m 89 (= Seizoen 3 t/m 7)

Rex 1 van afl 1 t/m +- 60 (Reginald von Ravenhorst) (= Seizoen 1 t/m 5)

Rex 2 van +- afl 60 tot huidig (Rhett Buttler) = (Seizoen 5 t/m 9)

Max Koch = gelijk aan de afleveringen met Moser

en Gerhard Zemann de patholoog zit in ALLE afleveringen ;)

Afaik... beetje veel info misschien... maar ik zal nog wel even een apart topic aanmaken, aangezien het hier over Talpa hoort te gaan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben alleen vaste kijker in het weekend, maar dan heb je de nieuwe :|Y

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk gemaakt van Rex? (die nu spelen dan, de oude dus ;) )

Als je alle dubbele afleveringen telt als losse aflevering dan zijn er 48 met Moser

Aflevering 49 is dan de eerste met Brandtner, t/m aflevering 93

Hoffman en Herzog zitten in aflevering 94 t/m 121

Edit: zoals gewoonlijk was broeder M weer een paar seconden sneller!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoor de hele tijd het woord pilot langskomen als het gaat om dubbele afleveringen. Maar een pilot is (dacht ik) een eerste proefaflevering. Een dubbele aflevering woord cliffhanger genoemd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoor de hele tijd het woord pilot langskomen als het gaat om dubbele afleveringen. Maar een pilot is (dacht ik) een eerste proefaflevering. Een dubbele aflevering woord cliffhanger genoemd.

Vind ik inderdaad ook vaag... maar in Duitsland/Oostenrijk noemen ze die extra lange afleveringen altijd ''pilotfilm'' .... maar een cliffhanger is volgens mij ook weer wat anders hoor :+ Maar inderdaad wordt ''pilot'' normaal gesproken alleen gebruikt voor het begin van de serie, of seizoensopeners en volgens mij niet tussendoor O}

Maar goed :+ doet er even niet toe... hier verder over TALPA ;) voor Commissaris Rex is nu een apart topic geopend in Media

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik hoop dat talpa snel weg is. Irritante zender, veel reclame.

Als eredivisie wedstrijden terug bij NOS zijn (waar ze horen) wil ik best proberen om naar talpa te gaan kijken, er zijn een hoop leuke programa's op.

Voorlopig is talpa niet weg, john de mol heeft genoeg geld om het een aantal jaar uit te zingen, al is het alleen maar om de andere zenders te pesten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou ja niet alle programma's die Talpa maakt.. zijn slecht.. neem nou bijvoorbeeld Joling en Gordon over de vloer... opzich een leuke serie.. waar veel in wordt gelachen. en best goed in elkaar zit. nu blijkt dus wel weer dat de kijker dat dus ook goed bevonden heeft.. en nu komt er vanaf volgende maand als het goed is weer een nieuwe reeks uit...

dus nog lang niet alle programma;s zijn slecht..

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou ja niet alle programma's die Talpa maakt.. zijn slecht.. neem nou bijvoorbeeld Joling en Gordon over de vloer... opzich een leuke serie.. waar veel in wordt gelachen. en best goed in elkaar zit. nu blijkt dus wel weer dat de kijker dat dus ook goed bevonden heeft.. en nu komt er vanaf volgende maand als het goed is weer een nieuwe reeks uit...

dus nog lang niet alle programma;s zijn slecht..

Talpa wordt vanaf het eerst moment door niemand gewaardeerd, oa door dit forum. De zender kan niks goed doen. Ik vind het niet geweldig, maar het is niet slechter dan andere commerciele zenders en ja.. de reclame ook niet meer, maar idd wel meer dan bij de publieke omroep die eerst het voetbal verzorgde..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Talpa wordt vanaf het eerst moment door niemand gewaardeerd, oa door dit forum. De zender kan niks goed doen. Ik vind het niet geweldig, maar het is niet slechter dan andere commerciele zenders en ja.. de reclame ook niet meer, maar idd wel meer dan bij de publieke omroep die eerst het voetbal verzorgde..

Ik ben het met je eens. Dat oordelen voor er ook maar een minuut op tv is geweest, dat was echt triest. En nu nog steeds, mensen die uit "principe" niet kijken. Sorry hoor. Beetje pretentieus. Alleen maar omdat Talpa het voetbal heeft afgepikt van de NOS en je nu makkelijker al dat bier kan gaan lozen in de pauzes? Laat me niet lachen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Zijn er hier eigenlijk mensen die veel naar Talpa kijken? Ik kijk er echt alleen maar voor het voetballen naar. Ben blij als alle Eredivisiewedstrijden zijn geweest, want ik vind er nog steeds ontzettend veel reclame tussenzitten. Maar ok, ik kijk niet zo heel erg veel naar de commerciële zenders, dus ik weet niet precies of het verschil met de andere zenders tegenwoordig kleiner is.

Verder interesseren de Talpa-programma's mij helemaal niks: Expedititie Robinson, Big-Brother etc. zijn niet mijn type programma's. Maar dit geldt evengoed voor een doorsnee Net-5 of Veronica programma, alhoewel Net-5 volgens mij bijna alleen maar buitenlandse programma's heeft...

Niet mijn zender dus dat Talpa, ondanks het vele voetbal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...