Ga naar inhoud

TALPA: Jouw verwachtingen


Wat verwacht jij van de nieuwe zender Talpa?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat verwacht jij van de nieuwe zender Talpa?

    • Met zulke grote sterren wordt het de populairste zender van Nederland
      4
    • Het wordt vast een goede zender, maar niet beter dan bijv. RTL 4 of SBS 6
      7
    • Ik weet het niet; John de Mol moet zich eerst nog bewijzen
      6
    • In de eerste week kijken er denk ik wel veel mensen ter nieuwsgierigheid, maar later kijken er vast veel minder mensen
      7
    • Ik verwacht een tegenvaller
      6
    • Dit kan natuurlijk alleen maar Ã?©Ã?©n grote flop worden!
      2
    • Iets anders, namelijk
      2


Aanbevolen berichten

We hebben het natuurlijk allemaal wel gehoord: John de Mol start z'n eigen tv-zender in de avonduren (18:00-02:00 uur) van Nickelodeon, Talpa. De uitzendingen gaan van start op zaterdag 13 augustus (de bedoeling was om een dag eerder te beginnen, maar zo kregen ze de eerste avond niet gevuld :X ) en we kunnen nieuws, sport, amusement, informatie en series van eigen productie en speelfilms van Amerikaanse productie verwachten. En nu ben ik wel eens benieuwd wat jullie verwachten van de nieuwe zender. Gaat John het helemaal maken of wordt de zender één regelrechte ramp?

Ben je benieuwd naar de programmering, klik dan hier! Voor meer info kijk je op http://www.talpa.tv

Stem in de poll en laat ook even een berichtje achter, a.u.b.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik stem niet want mijn keuze staat er niet bij (misschien handig om ANDERS NAMELIJK... toe te voegen)

Ik denk dat het leuke tv wordt, alleen niet door de "sterren" want ik heb niks met "sterren".

Nou ja, ik kan sommige natuurlijk wel waarderen zoals Jack Spijkerman bijvoorbeeld.

Ik zag in september "de wondere wereld" staan, ik hoop dat dat de oude (of wellicht nieuwe) show van Chriet Titulaer is, die man was geweldig _O_ maar dat zal wel niet.

We zitten denk ik ook niet te wachten op wéér een Big Brother en die sport mogen ze van mij helemaal de buis af flikkeren :r

Afwachten, maar ik zit er klaar voor ;) ben benieuwd (maar hij blijft lekker op kanaal 41 staan! puh!)

edit: beter dan RTL4 is een zender al snel

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verwacht er nog niet al te veel van. De programma's worden waarschijnlijk wel leuk, maar ik vrees dat we doodgegooid worden met reclame. Ik heb gelezen dat alleen al bij het uitzenden van de Eredivisie-samenvattingen er 3x reclame gaat komen :{. Ik hoop niet dat het veel gaat lijken op RTL 4/Yorin/Net 5. Maar ze hebben wel goede mensen in huis gehaald.

Edit: Ik weet het niet; John de Mol moet zich eerst nog bewijzen is mijn keuze ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik stem niet want mijn keuze staat er niet bij (misschien handig om ANDERS NAMELIJK... toe te voegen)

Goed idee, zou een van de mods dat even kunnen aanpassen i.p.v. "Geen mening"? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag in september "de wondere wereld" staan, ik hoop dat dat de oude (of wellicht nieuwe) show van Chriet Titulaer is, die man was geweldig _O_ maar dat zal wel niet.

Nee, het is een heel ander programma:

kijk hier

Lijkt me een best leuk programma als ik dat zo lees. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

13 augustus is een mooie dag om te beginnen, aangezien mijn eigen leven ook op die dag begonnen is, zij het in een ander jaar. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken iemand en die zei dat ie nooit naar Talpa ging kijken, omdat De mol alle mensen van andere zenders jatte en dat vond ie niet eerlijk zeg maar. Ik vind dat onzin. Ik heb meer iets van 'dat heeft De Mol slim gedaan' en ik zeg dan ook niet dat ik nooit naar Talpa ga kijken. Ik ga kijken als het iets is, maar als het niets is dan niet. Ik begin vooroordeelvrij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat Talpa bij de omroep komt.

Er zijn diverse programma's en rechten naar Talpa gegaan, waar ik van sommige vind dat die bij de oorspronkelijke zender had moeten blijven.

Ik doel hierbij met name op Studio Sport.

Dit programma had ik veel liever op Nederland 2 gezien, omdat ik het daar gewend ben om te zien, en zij het leuk presenteerde, dat moeten we bij Talpa nog maar afwachten.

Mijn verwachting is om niet naar Talpa te gaan kijken, simelweg als protest.

Een protest omdat John de Mol de TV-wereld goed op zijn kop heeft gezet, en dat voor mij de lol van het televisie kijken niet echt meer is.

Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want een heel hoop programma's die ik leuk vind (o.a Miljoenenjacht en 1 tegen 100) zie ik dan niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je het echt vol gaat houden, hoor, Gerben. In ieder geval niet als je het echt wilt zien. Natuurlijk is het ook mogelijk om absoluut geen tv te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het haalt toch niks uit, niet kijken. Betalen doe je toch wel en als je niet zo'n kijkcijferkastje hebt, merkt niemand of je wel of niet kijkt. Dus je hebt alleen jezelf ermee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat Talpa er bij komt. Net 5 gaat er toch ook af? Kwamen nog wel is leuke films op. En zoals Gerben al zei, miljoenenjacht, en 1 tegen 100 gaat weg. Heel wat presentatoren gaan ook naar talpa. Ik wil eerst wel is zief of het wat word. Het lijkt mij niks, maar ja. Ik zal afwachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik hoop vooral op vernieuwing en eens een keer niet 5 minuten tv en 6 minuten reclame want daar baal ik wel goed van, doe gewoon 1x in het half uur ofzo, dat is nog wel te doen.

Dat zal wel niet. Op de publieke omroep vallen de reclames nog wel mee, maar aangezien Talpa ook bij de comerciële omroep komt, zullen de reclame's weer lekker veel worden. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal wel niet. Op de publieke omroep vallen de reclames nog wel mee, maar aangezien Talpa ook bij de comerciële omroep komt, zullen de reclame's weer lekker veel worden. :(

Ja, en zelfs tijdens het voetbal! :( EN tijdens Miljoenenjacht EN tijdens Een tegen 100. :(

Bovendien denk ik niet dat al die grote tv-sterren nou echt nodig zijn om een zender te starten. Een tv-zender kan ook best populair worden als je wat nieuw talent aantrekt, in mijn ogen.

Ik vind het ook jammer dat John de Mol een aantal programma's van andere zenders heeft overgenomen: Eén tegen 100, Miljoenenjacht, Expeditie Robinson, Big Brother, Barend & Van Dorp, 5 tegen 5, enz. En dan komt ie ook nog met een soort Idols. :r

Wat ik ook nog vreemd vind: Talpa zendt wel Nederlandse series uit en ze zenden Amerikaanse speelfilms uit, maar ze zenden geen Amerikaanse series uit. En er zijn toch wel wat series die ik graag in Nederland zou willen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gelukkig geen amerikaanse series, dan wordt het wellicht toch nog een goede zender :D

Sommige amerikaanse series vind ik wel heel leuk. Zoals Dukes of Hazzard.. Dat komt nu nog op sbs6. Amerikaanse en engelse films zijn vaak ook erg goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sommige amerikaanse series vind ik wel heel leuk. Zoals Dukes of Hazzard.. Dat komt nu nog op sbs6. Amerikaanse en engelse films zijn vaak ook erg goed.

ik vind 99 van de 100 amerikaanse series regelrechte bagger, serieus.

Ze moeten meer goede engelse en duitse films gaan uitzenden! RTL 5 zendt bijvoorbeeld elke maandagnacht een duitse film uit, daar ben ik al erg blij mee :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind 99 van de 100 amerikaanse series regelrechte bagger, serieus.

Ze moeten meer goede engelse en duitse films gaan uitzenden! RTL 5 zendt bijvoorbeeld elke maandagnacht een duitse film uit, daar ben ik al erg blij mee :D

Ach.. Duitse films vind ik weer niet zo bijzonder. Duitse series weer wel. Cobra 11, de clown, Rex..:D Programma's die ik leuk vind, zal talpa wel niet uit gaan zenden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

rex is oostenrijks maargoed ;)

er zijn heel veel goede duitse films uitgezonden de laatste tijd en wat dacht je van Tatort, een serie maar dan in films (elke aflevering duurt 1,5 uur), net zoiets als ASPE ook zo ontzettend goed (vlaamse politieserie met afleveringen van 1,5 uur).

RTL 5 is goed bezig de laatste tijd :D

ohja en die naam TALPA krijg ik amper mijn strot uit, jammer dat de Mol daar niet iets beters voor heeft kunnen verzinnen na het verlies van de naam Tien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
rex is oostenrijks maargoed ;)

er zijn heel veel goede duitse films uitgezonden de laatste tijd en wat dacht je van Tatort, een serie maar dan in films (elke aflevering duurt 1,5 uur), net zoiets als ASPE ook zo ontzettend goed (vlaamse politieserie met afleveringen van 1,5 uur).

RTL 5 is goed bezig de laatste tijd :D

ohja en die naam TALPA krijg ik amper mijn strot uit, jammer dat de Mol daar niet iets beters voor heeft kunnen verzinnen na het verlies van de naam Tien.

Oh dacht dat dat ook duits was, maar ja. Blijft het nu talpa heten dan? Ook stom. Zet hem even op Talpa zeg je dan :r . Aspe keek ik eerst, vond ik wel leuk, maar ik ga er niet op letten, wanneer het komt. Tatort komt me heel onbekend voor.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kommissar Rex is Duits/Oostenrijks. Het wordt wel opgenomen in Oostenrijk (Wenen) en er spelen Duitse én Oostenrijkse acteurs in mee:

Internet Movie DataBase is het met me eens

Bovendien mag Kommissar Rex wel weer uitgezonden worden. Je ziet het helemaal niet meer. Ja, op RAI Uno maar dat is in het Italiaans. Misschien een idee voor Talpa om Rex weer op het scherm te brengen. ;)

edit Als je niet wilt weten wat er in de laatste aflevering van Kommissar Rex gebeurt, moet je niet onder de spoiler kijken. ;)

[spoil]In de laatste aflevering wordt Rex vermoord! :'( [/spoil]

Laten we maar weer on-topic gaan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk ook dat Talpa zich eerst moet bewijzen als zender, maar Johnny snoept wel overal de 'kersen van de taart' af dus hij weet wel met wie hij begint als het om programma's gaat. Kwaliteit is er in elk geval.

Ikzelf zal de zender zeker in de gaten houden. Ik wil graag het voetbal op zondag blijven zien en ook één van mijn favoriete programma's, Expeditie Robinson, zit daar het komend seizoen. Ik ben wel benieuwd of figuren als Barend en Van Dorp en Jack Spijkerman het net zo goed gaan doen dan dat ze bij hun oude werkgever deden. Het is zeker in het geval Spijkerman afwachten of er niet veel kijkers afhaken na zijn 'gewraakte' overstap.

Ohja, ik ben ook benieuwd hoe de TROS het straks gaat doen zonder Linda en Ivo. Dat zijn toch wel twee kijkcijferkanonnen voor die omroep.

Link naar bericht
Delen op andere sites
volgens mij zijn ze allemaal uitgezonden, ook die laatste, maar nadat tobias moreti ermee stopte vond ik het niks meer. Toen kregen we Medicopter 117 ;)

Tobias O+

Bah. On topic...

De meeste Amerikaanse series kun je ook op andere manieren bekijken. Ik kijk de laatste tijd (aka sinds ik terugben) eigenlijk heel weinig tv dus ik zal het niet zo missen. We zullen wel zien. Expeditie Robinson wil ik wel kijken, da's tof.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet 't eerst nog maar eens zien... Als ik programma's ertussen zie staan als: Gordon en Gerard over de vloer 8)7 en Expeditie Robinson, dat voor de 10.000e keer opgenomen wordt... Nee, dan spreekt me dat niet echt aan. Maar goed, het werkt net zo als bij de andere zenders: Als er iets leuks is dan kijken we dat, en als er niets leuks is zappen we lekker door naar de volgende zender. Zo simpel is 't. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat ze toch een aantal bekende gezichten hebben als Linda de mol, spijkerman, moet het wel kijkers trekken. Alleen al het voetbal waar een paar miljoen mensen naar kijken op zondag. En dan hebben ze ook bestaande programma's als 1 tegen 100 en expeditie robinson gekocht, de vaste kijkers van die programma zullen wel naar talpa kijken dan. Nee, ik denk dat het wel een succes wordt hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

mmm... ik weet niet wat ik van talpa moet verwachten. Het is allemaal een hoop gepoch, maar dat is meer omdat John de Mol met zijn geld alles opkoopt... dat wil nog niet zeggen dat het ook goeie tv wordt. (Big Brother 68 geloof ik, waar ze een 7-maanden zwangere vrouw in willen stoppen :r sorry hoor, maar moet dat het dan zijn? :N )

Naar mijn mening is de tv van tegenwoordig één en al flutzooi... vroeger had je tenminste leuke series voor zowel jong en oud. Maar de echte, leuke programma's/series zie je gewoon niet meer, zoals Rex (hierbovengenoemd) inderdaad een goed voorbeeld is. Maar ook leuke tekenfilmseries zoals de alleroudste ninja turtles reeks zie je nooit meer terug. Tegenwoordig maken ze alleen nog maar lelijke tekenfilmpjes waarbij het meer gaat om er zoveel mogelijk te maken. (want ik denk dat iedereen het wel met mij eens is dat die troep op Nickelodeon er niet uit ziet van bijv. rocket power en odd parents |:( ) Maar vroeger had je ook veel leukere shows en programma's om naar te kijken, zoals Wedden dat? Wie ben ik? Medisch Centrum West en de playbackshow enz. maar tegenwoordig zijn het alleen maar baggerprogramma's. (Tig herhalingen van laat ze maar lachen :X , echtgenoten en huizen wisselen of elkaars huis verbouwen van, martijn krabbé geloof ik, of van die pulpprogramma's die helemaal volgepropt worden met postcodeloterij-onzin. Lingo was de laatste tijd ook 5 minuten lingo en 20 min postcodeloterij :r ) En waar ik me nog wel het meest aan erger zijn al die soaps... toen GTST 10 jaar geleden begon was het geweldig om te zien, maar naar mijn mening is het nu 1 groot uitgemolken, saai en oninteressant programma geworden. (behalve Ludo _O_ )

oke... misschien is dit nu weer één en al negativiteit, maar wat ik er mee wil zeggen is dat ik de afgelopen 2 jaar gewoon zelden tot geen tv meer kijk, behalve die laatste paar series die nog wel lopen en leuk zijn om te zien. Neem bijv. Bassie en Adriaan, Baantjer enz. Maar ook dat houdt een keer op, want bijna alle van-vroeger-populaire series verschijnen vroeg of laat op dvd ;)... en dan heb ik geen tv meer nodig :N heb je het tenminste nog zonder reclame ook ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
(Big Brother 68 geloof ik, waar ze een 7-maanden zwangere vrouw in willen stoppen :r sorry hoor, maar moet dat het dan zijn? :N )

Walgelijk inderdaad :r. Ik heb sowieso nooit naar Big Brother gekeken, maar dit slaat helemaal nergens op. En je zult zien dat er genoeg mensen zijn die aan deze onzin mee willen doen :N.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er komen minder (lange) reclame onderbrekingen in een programma voor, maar tussen programma's worden de onderbrekingen wel langer.

Ook nieuw: talpa gaat het weer misschien in 3d brengen (zoals in amerika). en in de reclame blokken komen kleine quizen voor om de kijker te blijven boeien.

goed lijkt me : 'Parels en zwijnen', van de makers van de meiden van de wit en 'spangen'. erg mooie preview. heel mysterieus en donker maar met humor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verwacht een tegenvaller. Als je zoveel bekende mensen hebt en zo weinig zendtijd, dan zal er gauw bonje komen over wie wel op TV komt en wie niet.

Gezien Big Brother wordt uitgezonden (voor de 5e keer) en dan ook nog met een zwangere vrouw, zullen de cijfers in het begin enorm zijn en na Big Brother als een kaartenhuis inzakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik verwacht een tegenvaller. Als je zoveel bekende mensen hebt en zo weinig zendtijd, dan zal er gauw bonje komen over wie wel op TV komt en wie niet.

Gezien Big Brother wordt uitgezonden (voor de 5e keer) en dan ook nog met een zwangere vrouw, zullen de cijfers in het begin enorm zijn en na Big Brother als een kaartenhuis inzakken.

Big Brother 5? oh ik dacht 68 ... maar goed... denk niet dat Big Brother 568 zoveel kijkcijfers gaat trekken. Het is zo slecht dat mega ultra slecht er nog niet eens het goede woord voor is. En verder... tja zoals je zegt... veel bekenden enzo, dus zal wel gauw bonje worden :P ik wacht hoopvol af :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Tot nu toe vind ik het ontzettend slecht. Ik kijk nooit behalve naar de Eredivisie en dat vind ik vreselijk :r.

Ze zenden super veel en lang reclame uit tussen de wedstrijden en er zit ook geen logische volgorde in het uitzenden van de wedstrijden :?.

Ik ben tot nu toe zeker niet enthousiast over Talpa en ik denk ook niet dat ik er nog veel naar ga kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tot nu toe vind ik het ontzettend slecht. Ik kijk nooit behalve naar de Eredivisie en dat vind ik vreselijk :r.

Ze zenden super veel en lang reclame uit tussen de wedstrijden en er zit ook geen logische volgorde in het uitzenden van de wedstrijden :?.

Ik ben tot nu toe zeker niet enthousiast over Talpa en ik denk ook niet dat ik er nog veel naar ga kijken.

Ik sta inderdaad ook niet echt te juichen om Talpa. Wat ik ervan vind:

- Het openingsprogramma van vorige week zaterdag was erg slap. Alle programma's werden de hemels ingeprezen, "Oooh, wat brengen wij bij Talpa toch toppers". Beau en Linda zaten op een bankje en praatten de items aan elkaar. Ik werd er niet warm of koud van.

- Dan is er natuurlijk het Eredivisie-voetbal. Ze brengen het leuk hoor, dat meen ik echt. Veel leuke statistieken, interviews met spelers, trainers én supporters, analyses en items. Alleen de reclame ertussendoor is vreselijk! Bah! Na iedere wedstrijd is er weer zo'n reclameblok. Ook de volgorde waarin de wedstrijden uitgezonden worden, zijn heel vervelend. Eerst komen ze met flutwedstrijden als "FC Lutjebroek tegen Sportclub Valkenburg" en "Sparta Spijkenisse tegen FC Texel" bij weze van spreken en als laatste komen pas de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord. Het is een prima programma, maar als ze wat aan de volgorde en de reclameblokken doen, is het top.

- De vooravond is waardeloos. Met ongelofelijk flauwe programma's. Met "Thuis", "NSE" en binnenkort een stomme comedy redden ze het echt niet in de vooravond. En dan hebben ze ook nog van die flauwe goedkope filmpjes in "America's funniest home videos", dat al door alle denkbare omroepen in Nederland is uitgezonden. En dan wordt rond 22:30 uur al de hele zooi weer herhaald.

- Ook op primetime belooft het niet veel goeds. In de eerste week zenden ze meteen drie films uit. Stomme zet, want films trekken nooit genoeg kijkers voor een openingsweek. Bovendien is het op deze manier wel heel makkelijk om een tv-avondje op te vullen. Om dinsdag komen ze dan eindelijk met een in mijn ogen leuk programma ("Joling & Gordon over de vloer"), maar ik weet zeker dat niet iedereen staat de trappelen voor de humor van deze twee. Vervolgens komen ze nog met een slappe serie ("Lieve lust") en met een vooruitblik op de komende maanden, dat toch in de komen 3 weken toch nog 7 keer herhaald wordt. Op donderdag komen ze met twee goedkope documentaires. En vervolgens op vrijdag komt er een aardig muziekprogramma ("In de huid van...", gewoon een Soundmixshow maar dat daar gelaten) en de herhaling van Joling & Gordon dat de volgende dag weer herhaald wordt. Sorry hoor, maar dit vind zelfs ik overbodig.

- En tenslotte zijn er nog die vreselijke onverwachte wijzigingen. Op de openingsavond werden de programma's al met 10 minuten verschoven. Vervolgens maken ze iedereen wijs dat we dan elke werkdag naar het Aruba Beachfootvolley-toernooi kunnen kijken, maar dat wordt op het laatste moment nog vervangen door "America's funniest home videos". En tenslotte moesten we de programmabladen en internetsites geloven dat we naar "Meneer de Huisvrouw" konden kijken, maar daarvoor in de plaats komt een herhaling van Joling & Gordon.

Alles bij elkaar ben ik nog niet tevreden over onze nieuwe zender. Ook de kijkcijfers zijn niet torenhoog. Mijn lichtpuntje is om 02:00 uur als Nickelodeon weer begint, met mijn favorietje "Argaï". Ik verwacht dat Talpa al snel onderuit gaat (de verwachtingen lagen ook veel te hoog), en dat Nickelodeon dan ook weer lekker 24/7 kan gaan. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik sta inderdaad ook niet echt te juichen om Talpa. Wat ik ervan vind:

- Het openingsprogramma van vorige week zaterdag was erg slap. Alle programma's werden de hemels ingeprezen, "Oooh, wat brengen wij bij Talpa toch toppers". Beau en Linda zaten op een bankje en praatten de items aan elkaar. Ik werd er niet warm of koud van.

- Dan is er natuurlijk het Eredivisie-voetbal. Ze brengen het leuk hoor, dat meen ik echt. Veel leuke statistieken, interviews met spelers, trainers én supporters, analyses en items. Alleen de reclame ertussendoor is vreselijk! Bah! Na iedere wedstrijd is er weer zo'n reclameblok. Ook de volgorde waarin de wedstrijden uitgezonden worden, zijn heel vervelend. Eerst komen ze met flutwedstrijden als "FC Lutjebroek tegen Sportclub Valkenburg" en "Sparta Spijkenisse tegen FC Texel" bij weze van spreken en als laatste komen pas de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord. Het is een prima programma, maar als ze wat aan de volgorde en de reclameblokken doen, is het top.

- De vooravond is waardeloos. Met ongelofelijk flauwe programma's. Met "Thuis", "NSE" en binnenkort een stomme comedy redden ze het echt niet in de vooravond. En dan hebben ze ook nog van die flauwe goedkope filmpjes in "America's funniest home videos", dat al door alle denkbare omroepen in Nederland is uitgezonden. En dan wordt rond 22:30 uur al de hele zooi weer herhaald.

- Ook op primetime belooft het niet veel goeds. In de eerste week zenden ze meteen drie films uit. Stomme zet, want films trekken nooit genoeg kijkers voor een openingsweek. Bovendien is het op deze manier wel heel makkelijk om een tv-avondje op te vullen. Om dinsdag komen ze dan eindelijk met een in mijn ogen leuk programma ("Joling & Gordon over de vloer"), maar ik weet zeker dat niet iedereen staat de trappelen voor de humor van deze twee. Vervolgens komen ze nog met een slappe serie ("Lieve lust") en met een vooruitblik op de komende maanden, dat toch in de komen 3 weken toch nog 7 keer herhaald wordt. Op donderdag komen ze met twee goedkope documentaires. En vervolgens op vrijdag komt er een aardig muziekprogramma ("In de huid van...", gewoon een Soundmixshow maar dat daar gelaten) en de herhaling van Joling & Gordon dat de volgende dag weer herhaald wordt. Sorry hoor, maar dit vind zelfs ik overbodig.

- En tenslotte zijn er nog die vreselijke onverwachte wijzigingen. Op de openingsavond werden de programma's al met 10 minuten verschoven. Vervolgens maken ze iedereen wijs dat we dan elke werkdag naar het Aruba Beachfootvolley-toernooi kunnen kijken, maar dat wordt op het laatste moment nog vervangen door "America's funniest home videos". En tenslotte moesten we de programmabladen en internetsites geloven dat we naar "Meneer de Huisvrouw" konden kijken, maar daarvoor in de plaats komt een herhaling van Joling & Gordon.

Alles bij elkaar ben ik nog niet tevreden over onze nieuwe zender. Ook de kijkcijfers zijn niet torenhoog. Mijn lichtpuntje is om 02:00 uur als Nickelodeon weer begint, met mijn favorietje "Argaï". Ik verwacht dat Talpa al snel onderuit gaat (de verwachtingen lagen ook veel te hoog), en dat Nickelodeon dan ook weer lekker 24/7 kan gaan. ;)

Offtopic gepraat wat ik nu ga zeggen, maar moet het zeggen: Bedankt Acrobaatje voor het samenvatten van de velen nadelen. Ik heb van mijn ouders veel over sport7 gehoord, dus ik denk dat we een sport7 deel 2 hebben. Zullen we wedden wanneer talpa onderuit gaat? ik denk als big brothers 5 eindigt, zon rot programma ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de afgelopen week vooral de vooravond gekeken (van 1830 tot 2030) en ik vond het wel leuk om aan te hebben. NSE is niet zo leuk als Boulevard, maar ik vind die AFV dan wel weer leuk, en Je leven in de steigers ook, dus ik ben bang dat ik hem vergeet om te zetten.

Joling en Gordon over de vloer was hilarisch.

't Is leuk om aan te hebben. Echt zitten en kijken doe ik toch niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat van het voetbal is inderdaad erg klote. Voortdurend (lange) reclameblokken en de volgorde is ook niet fijn ( 't is wel logisch, topwedstrijden achteraan = kijkers kijken de hele uitzending, de NOS was altijd zo lief om de top 3 voorang te geven)

Dat van Gerard Joling en Gordon is wel lachen.

Het programma Thuis is verschrikkelijk, als er 1 programma is zonder inhoud dan is het...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het enige programma dat nog een beetje de moeite waard is is Superbal, maar dat alleen om Rolf Wouters.

Het is trouwens geen èchte Rolf Wouters show meer, kan zo worden overgenomen door Carlo Boszhard (of hoe je dat moge spellen)...

Verder gister een stukje gezien dat wel aardig was, helaas gepresenteerd door opperballo Jo(wwwwwwrrrr)rt Kelde(wwwwwwrrrr)r, ging over formats van mogelijk nieuwe programma's

Voor de rest: het zijn sukkels: ze staan niet op tvgids.nl dus ik zie ook nooit of ze wat interessants hebben, ik moet er echt voorbij zappen (maar gezien hij op 41 staat kom ik er niet zo vaak toevallig langs)...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het enige programma dat nog een beetje de moeite waard is is Superbal, maar dat alleen om Rolf Wouters.

Het is trouwens geen èchte Rolf Wouters show meer, kan zo worden overgenomen door Carlo Boszhard (of hoe je dat moge spellen)...

Verder gister een stukje gezien dat wel aardig was, helaas gepresenteerd door opperballo Jo(wwwwwwrrrr)rt Kelde(wwwwwwrrrr)r, ging over formats van mogelijk nieuwe programma's

Voor de rest: het zijn sukkels: ze staan niet op tvgids.nl dus ik zie ook nooit of ze wat interessants hebben, ik moet er echt voorbij zappen (maar gezien hij op 41 staat kom ik er niet zo vaak toevallig langs)...

Bij mij staat hij op 32 ;)

Ik vind er niks aan, maar wat de sport betreft zit het wel goed in elkaar. Erg zuur vind ik dat als ik midden in de nacht thuiskom ik geen voetbal meer kan zien, kon op Nederland 2 wel altijd, dat gaat de hele nacht door. Op 32 komt dan Nick, terwijl geen man 's nachts naar saaie tekenfilmpjes kijkt.

Nouja, als ik niet van sport zou houden had ik er niks aan gevonden

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...