Ga naar inhoud

[centraal] Muziek tips


Aanbevolen berichten

Dit topic is om (vrij) nieuwe muziek te tippen.

Heb je nou een gaaf nummer gehoord en denk je: ja die moet je echt eens horen! dan is dit hèt topic ervoor.

Doe het als volgt:

artiest - titel [genre]

of als je veel titels hebt in hetzelfde genre:

[genre]

artiest1 - titel1

artiest2 - titel2

dat zorgt voor een duidelijk overzicht ;)

Ik zal beginnen in de volgende post. Veel plezier met alle tips!

Link naar bericht
Delen op andere sites

[dance]

Funkerman Feat. Fedde Le Grand - The Electric EP (Get this feeling) == Nummer heeft een geweldig lekkere beat en de vocoder komt hier optimaal tot zijn recht!

DJ Flex presents Feedback - Amazing == Als je zin hebt in herrie dan is dit absoluut jouw plaat. Doet een beetje aan Daft Punk denken.

Powered Milk - Powered Milk (Night Version) == Lekker nummer met samples uit Rick Astleys "Never gonna give you up", een grote jaren '80 hit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Tja, ik wil wat kwijt maar weet niet waar ik het moet plaatsen, dus heb ik maar wat gekozen.

Gister naar een concert geweest van de Golden Earring. Die gasten waren echt super! Stevige rock en kwalitatief zeer sterk. Vooral van Radar love en Twilight zone, toch hun meest bekende nummers, wisten ze echt een prachtige versie van te smeden. Radar love duurde zeker een kwartier, schitterend.

Jaja, ik heb genoten, ze zijn het nog niet verleerd! Het kostte ?22,50 (dat eist de Golden Earring van de organisatie) maar dat was het zeker waard. De consumptieprijs viel mee en het optreden duurde lekker lang. Het was genieten _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Mijn muzikale interesse is groot. Deze is begonnen met de Beatles. In de loop der tijd hebben verschillende andere artiesten ook de revue gepasseerd. Twee zijn er (naast de Beatles) echt blijven hangen:

  • Steve Harley and Cockney Rebel, een Britse zanger met zijn band uit de jaren '70 en later (bekendste lied: Make Me Smile (Come Up And See Me).
  • Cat Stevens, de bekende Britse zanger, die tegenwoordig als de islamitische Yusuf Islam door het leven gaat.

Deze 2 artiesten maken naar mijn mening erg goede muziek. Steve Harley is heel typisch en divers, maar erg leuk met soms onbegrijpelijke teksten en soms vage melodieën. Cat Stevens is een briljant melodie- en tekstkunstenaar. Allebei dus een aanrader naar mijn idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 years later...
  • 1 month later...

Elvis Presley - And I Love You So (Live, 1977)

http://www.elvispresleymusic.com.au/audio/mp3/boxcar/cd1_track_7_west_palm_beach_and_i_love_you_so.mp3

Een wonderlijke live-opname uit het laatste levensjaar van de king of Rock 'n Roll. En ik kan er niks aan doen maar ik vind deze uitvoering van het nummer zó goed... Wow.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...