Ga naar inhoud

Expeditie Robinson 2005


Aanbevolen berichten

Een van de weinig series die ik echt leuk vind om te volgen en waarvan ik het jammer vind als de aflevering is afgelopen.

Het begon al geweldig natuurlijk, met die "kruisigingen". Wat moet dat zwaar zijn...

De toon is ook al meteen gezet wat onderliggende verhoudingen. Ik weet de namen nog niet zo goed, maar ik denk dat er een vrouw wint uit het "oude" kamp.

En die twee in de grot, wat een geweldig stel! Dat vind ik ECHT de leukste mensen in de hele serie O+

Wie kijkt er nog meer?

De deelnemers:

Kamp zuid (18 tot 30 jaar)

1998271111_1999999098_kleinjohnny.jpg Johnny

1998284795_1999999098_kleinnicole.jpg Nicole

1998281721_1999999098_kleintom.jpg Tom

1998285772_1999999098_kleinfleur.jpg Fleur

1998287535_1999999098_kleinemma.jpg Emma

1998310038_1999999098_kleinmeredith.jpg Meredith

1998283113_1999999098_kleinwim.jpg Wim

1998279921_1999999098_kleinmaxime.jpg Maxime

Kamp Noord (40+)

1998305922_1999999098_kleincarl.jpg Carl

1998298936_1999999098_kleindouwe.jpg Douwe

1998295996_1999999098_kleinjohn.jpg John

1998288740_1999999098_kleinelsje.jpg Elsje

1998293977_1999999098_kleinannita.jpg Annita

1998290319_1999999098_kleinmarleen.jpg Marleen

1998292104_1999999098_kleinmargriet.jpg Margriet

1998302784_1999999098_kleinelbert.jpg Elbert

Geheime grot

1998273437_1999999098_kleinesther.jpg Esther

1998278511_1999999098_kleinmarnix.jpg Marnix

Meer info: http://www.talpa.tv/robinson/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook gekeken omdat ik de vorige reeksen (op vorig jaar na) ook helemaal heb gevolgd en ik het erg spannend en leuk vond, vooral ook al die opdrachten oftewel beproevingen die er iedere keer zijn.

Gisteren heb ik ook gekeken en ik heb ook die proef met die kruisigingen gezien. Het was alleen wel jammer dat ik het laatste gedeelte niet kon volgen omdat er hier iemand langs kwam voor een gesprek met me. Ik zie nu echter wel dat de uitzending online is gezet op de site van Talpa onder "Programma Gemist" :) dus ga ik de aflevering morgen nog een keer helemaal bekijken want ik ben van plan het seizoen dit keer weer helemaal te gaan volgen. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geweldig programma! Leuk dat er een topic over is ook, jammer dat er geen spectaculaire OP is met plaatjes van de deelnemers :P

Ik vond het jammer dat baard eruit moest, maar die komt dus al terug.

Die ene gast in kamp zuid (jong) is gewoon jaloers! niet normaal! hij wil alle aandacht! wat een sukkel! dat is die boxer met die tattoos...

Ik hoop dat die er het 1e uitvliegt in dat kamp.

Dat (belgische) meisje dat op Sita lijkt is liev O+ die moet blijven :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geweldig programma! Leuk dat er een topic over is ook, jammer dat er geen spectaculaire OP is met plaatjes van de deelnemers :P

Ik vond het jammer dat baard eruit moest, maar die komt dus al terug.

Die ene gast in kamp zuid (jong) is gewoon jaloers! niet normaal! hij wil alle aandacht! wat een sukkel! dat is die boxer met die tattoos...

Ik hoop dat die er het 1e uitvliegt in dat kamp.

Dat (belgische) meisje dat op Sita lijkt is liev O+ die moet blijven :Y

Dit is FOK niet :P

En inderdaad, die Johnny is een loser eerste klas.

Die bodybuilder is trouwens wel grappig. Da's een echte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

misschien wil je ze er toch bij zetten? dan houden we ze uit elkaar ;)

Zo dan?

Ik vond die Margriet trouwens knap stom. Je gaat toch niet een beetje in je eentje rond lopen dingesen terwijl je weet dat zo'n groep alleen de eindstreep haalt als team??

Link naar bericht
Delen op andere sites
helemaal top ^O^

Emma O+

ik ben benieuwd wat baardmans gaat brengen...

Een nuchtere Fries, gewend aan ontberingen... als ie goed in de groep ligt, kan hij het HEEL ver schoppen. Ik denk, dat ALS hij terugkomt, de groep zich een beetje schuldig voelt dat ze hem hebben weggestemd, en dus wat aardiger voor hem zijn, waardoor hij kans krijgt zich te bewijzen. En ik denk wel dat ie heel wat in zijn mars heeft.

Elsje gaat het snel moeilijk krijgen door haar grote bek, maar ik denk dat ze voorlopig wel overleeft omdat ze sociaal is. Johnny wordt geduld omdat hij de proeven goed doet, en verder weet ik niet zo veel van kamp zuid.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of je het VOLGENDE WEEK IN ... hebt gezien maar:

[spoil]Douwe gaat naar het geheime kamp toe en ze zagen hem als oermens whehehe[/spoil]

Overigens vind ik het wel beter op Talpa: Volgens mij maar 2x reclame (op net 5 was het 3 of 4x).

Maargoed ik neem het altijd op en kijk het een paar uur later. Zodoende kan ik ook de commercials doorspoelen, maar hoe minder vaak spoelen hoe beter natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

jajaja ik kijk het ook en heb nog geen enkel jaar gemist (behalve de eerste :P)

het leukste programma op tv! ik ben erg benieuwd.

ik denk ook dat die schipper wel wat in huis(boot) heeft aangezien hij niets anders doet dan rond dobberen en vissen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier nog een trouwe kijker (sinds seizoen 2 overigens, de eerste serie heb ik helaas gemist).

Het is weer begonnen en je zit er als kijker weer midden in. Wat een heftig begin weer, waarin de oude garde meteen iemand moest wegstemmen. Je zag ook duidelijk dat ze het moeilijk vonden om uiteindelijk Douwe weg te sturen.

Frappant vond ik ook om te zien hoe de taakverdelingen op de eilanden waren. Terwijl Kamp Zuid nog een beetje aan het flierefluiten was en Maxime als leider werd gezien, gingen de leden van Kamp Noord meteen aan de slag om met z'n allen een slaapplek te regelen. Wel sneu dat Margriet alweer zo snel weg is, maar het is nu eenmaal niet slim om je in zo'n groep als eenling op te stellen, aansluiting is altijd het beste.

Ik vrees wel met bange vreze dat de oude garde er één voor één uitgeknikkerd wordt als er veel fysieke proeven komen, al zal de conditie van de jonge honden natuurlijk ook minder worden op den duur.

Maar al met al, ik ben blij dat we weer drie maanden kunnen genieten van dit programma ^O^

Ohja en ik ben benieuwd welke rol de 'grotbewoners' nog gaan spelen in de serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag heb ik de 1e aflevering van Expeditie Robinson volledig bekeken onder het onderdeel "Programma gemist" op http://www.talpa.tv en dat is misschien ook een tip voor djkoelkast want er zit daar geen reclame tussen de programma's op de plekken waar dat zou moeten zitten maar ongeveer 20 seconden zwart beeld (de kwaliteit is bij een breedbandverbinding goed genoeg voor in een volledig scherm).

Maar ff ontopic, ik vond het ook een erg leuke en spannende 1e aflevering en zoals altijd vond ik ook nu de eliminatieproeven weer het leukst van allemaal. Ook vind ik het leuk dat er nog een grot is met 2 bewoners en ik ben verder erg benieuwd wat er met de bewoners daarvan uiteindelijk gaat gebeuren. Ik ben alweer benieuwd naar volgende week!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet zo'n leuke aflevering vandaag... veel kamp zuid met die maffe Johnny die het opgaf enzo... Who cares, loser.

Ik vond het wel leuk dat Elbert die proef ging doen en dat ie zijn blijdschap ook liet merken. Dat de rest van het kamp er niet mee eens was, vond ik een beetje zielig, maar goed, misschien is dat de leeftijd. Ik hoop dat Elbert het ver schopt, hij is echt leuk.

Tom was echt een loser. Good riddance.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het wel leuk dat Elbert die proef ging doen en dat ie zijn blijdschap ook liet merken. Dat de rest van het kamp er niet mee eens was, vond ik een beetje zielig.

Dat sloeg idd nergens op. Elbert had het moeilijk dat hij niet mee kon doen en vond dat hij zijn team in de steek liet. Nu kon hij zich eindelijk nuttig maken en ging eigenlijk uit een soort opluchting even op 1 been staan en dat wordt hem dan weer kwalijk genomen. Kamp Noord mag blij zijn dat ze eindelijk eens gewonnen hebben, want tot nu toe hadden ze niks te vertellen. Elbert heeft ze gered.

Sneu voor Elsje met haar gebroken enkel. Vorige week was ze een beetje aan het zeuren, maar ze had juist weer een plekje gevonden in het kamp.

De 'grotbewoners' hebben echt een toffe opdracht met de oversteek naar Mensirip, alleen wel loodzwaar, benieuwd of het lukt.

Leuk trouwens om de naam Mensirip weer te horen, daar zaten in 2002 de mannelijke deelnemers van Expeditie Robinson ook (waaronder de uiteindelijke winnaar Derek).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat ze weinig met Elbert gepraat hebben waardoor ze niet helemaal snappen wat er in hem omgaat. En dat terwijl hij juist een van de weinige is die er geen moeite mee heeft om over zijn gevoelens te praten.

Hij maakt wel korte metten met het vooroordeel over bodybuilders ;) Echt geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was gewoon een provocerende actie van die spierbundel, dat was wel duidelijk en DAT namen ze hem kwalijk.

Dat hij daarna zich er uit probeert te lullen met slappe excuses vind ik dom. Is het vooroordeel dan toch waar? :+

Dat Johnny eruit ligt ben ik alleen maar blij om, ik kon hem niet uitstaan.

Ook Tom zal ik niet missen trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sjawel.. hier nog een trouwe kijker. Heb alle seizoenen gevolgd.

Ik ben wel benieuwd of de dertigers en Douwe Mensrip halen.

Wat ik me trouwens afvraag is of de uitgestemde deelnemers die er na Douwe uitgingen ook een tweede kans krijgen aangeboden.

Vaak is er wel een tweede kans voor afvallers. Ik heb het idee dat deze tweede kans alleen aan Douwe is aangeboden.

En jah.. dat Tom er uit is verbaasd me niks. Hij deed veel te weinig. Echte zo'n achterbakse profiteur. En Johnny had niet eens moeten beginnen als hij alleen maar meedoet omdat hij wil weten of hij zijn vrouwtje en kind gaat missen. Volgens mij baalde hij gewoon dat Maxime min of meer de leider was.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de volgende aflevering. Ik zag dat Nicole helemaal door het lint ging...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjawel.. hier nog een trouwe kijker. Heb alle seizoenen gevolgd.

Ik ben wel benieuwd of de dertigers en Douwe Mensrip halen.

Wat ik me trouwens afvraag is of de uitgestemde deelnemers die er na Douwe uitgingen ook een tweede kans krijgen aangeboden.

Vaak is er wel een tweede kans voor afvallers. Ik heb het idee dat deze tweede kans alleen aan Douwe is aangeboden.

En jah.. dat Tom er uit is verbaasd me niks. Hij deed veel te weinig. Echte zo'n achterbakse profiteur. En Johnny had niet eens moeten beginnen als hij alleen maar meedoet omdat hij wil weten of hij zijn vrouwtje en kind gaat missen. Volgens mij baalde hij gewoon dat Maxime min of meer de leider was.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de volgende aflevering. Ik zag dat Nicole helemaal door het lint ging...

Volgens mij verwacht men de afvallers nu juist (zoals vorig jaar bijvoorbeeld) en hebben ze het daarom JUIST niet gedaan.

Dat van Johnny zei ik gisteren ook al: als hij leider was was ie gebleven, nu werd zijn ego niet genoeg gestreeld.

en ik ben ook erg benieuwd naar waarom ze zo boos wordt die Nicole...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Woei, wat een gave aflevering!

Een paar topmomenten:

-de vlottocht van de geheime expeditieleden. Terecht dat Douwe pissed was, als je 4+ uur moet zwemmen, ga je je energie toch niet verspillen met grapjes en de slappe lach??

-Het voorgevoel van carl (meen ik) om hun spullen te verstoppen. Ik denk dat de ontgoocheling van kamp zuid heeft bijgedragen aan hun verlies van de proef

-de discussie van Douwe en Esther. Zij beticht hem ervan "leuke dingen te doen" terwijl hij eigenlijk zou moeten vissen. Hij maakt echter een apparaat dat ze voedsel gaat opleveren terwijl hij wordt uitgefoeterd, en zij zit alleen maar aan haar flesje te lurken. Echt te idioot voor woorden

-de opmerkingen van carl tegen elbert. Jezus, die man maakt in zijn eentje een vlot, en in plaats van dat mensen een beetje dankbaar zijn... die verering van die eikel John is ook een beetje overdreven trouwens. Daar komt ie wel achter

-kamp zuid verliest de proef weer *O*

Leuk leuk, kijk alweer uit naar volgende week!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad een superaflevering, heerlijk dat de irritaties weer toenemen en dat er weer groepjes ontstaan. Op alledrie de eilanden lijken er wel tegenstellingen te zijn ontstaan.

Ik vrees dat Fleur bij een volgende nederlaag van kamp Zuid haar spullen kan pakken. De drie Meredith, Emma en Wim zullen Maxime niet meteen wegstemmen en unaniem voor Fleur kiezen (of er moet natuurlijk iets tussenkomen van een ruzie tussen de drie ofzo). Wat mij betreft mag dat trio trouwens zo snel mogelijk weg. Ze dragen niks bij op dat eiland en spelen alleen maar slaafje van Maxime.

In Noord wordt het ook grimmiger. Jammer dat Carl steeds blijft zeuren tegen Elbert. Die man doet inderdaad z'n best, maar lijkt niks goed te kunnen doen. Carl heb ik, op de Robinson proef na, weinig zien doen. Elbert bouwt een visvlot, waarna Carl hem alleen maar in de weg gaat lopen.

En de voormalige grotbewoners blijken toch ook een beetje twee tegen Douwe te worden, terwijl ze Douwe juist dankbaar mogen zijn dat hij ze met zijn schipperskunst in de expeditie heeft gehouden. Met z'n tweeën hadden ze die oversteek nooit gehaald denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Carl is echt zo'n achterbakste Vlaamling. Ik heb echt een hekel aan die kerel.

Jammer dat kamp zuid weer verloren had. De oudjes gaan nu toch echt inlopen bij de proeven.

Ik heb de echte Robinson dit jaar nog niet gezien. Veel drammertjes dit jaar. Jammer is dat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuke aflevering al!

Die Fleur praat trouwens excact als onze Wonderer _O-

Stem, stemgebruik, intonatie hahaha echt Wonderer, alleen het plaatje klopt niet :+

Oh ja? Oh ja!? ;)

Moet nog kijken, ik wacht op de herhaling.

Link naar bericht
Delen op andere sites
nieuwe team van Marnix is top!

Goedzo dat die anderen weg zijn, ik hoop eigenlijk dat de 'wijsman' weg gaat ... John :r

Helemaal mee eens, ik ben ook fan van het Marnix-team. Op Esther na zitten alle toffe kandidaten in dat kamp. Van het andere kamp vind ik eigenlijk alleen Esther sympathiek en hoop ik dat Carl en vooral John er zo snel mogelijk uitvliegen. Dat gezeik over het leiderschap. Accepteer de regels van Robinson of stap op en ga niet een nieuwkomer zo onder druk zetten.

Jammer dat Nicole weer weggestemd is. Ik begrijp het stemgedrag van de groep niet zo goed, ik had gedacht dat John of Carl zou moeten vertrekken omdat die zo'n negatieve stempel drukken op de sfeer in het kamp. Maar blijkbaar zat er toch nog teveel antipathie tegen Nicole. Tenslotte zitten Wim en Meredith ook in dat kamp en die hebben haar al eens weggewerkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap dat jullie bij Fleur aan mij moeten denken, maar de vergelijking gaat wel mank hoor. Ik zou nooit toegeven dat het mijn fout was dat Nicole is weggestemd en ik zou al helemaal niet in haar plaats gaan.

Verder is kamp Noord geweldig, Kamp Zuid gaat heel veel proeven verliezen... John is afgrijselijk.

Elbert is schattig, ik heb echt veel respect voor hem.

Kijk nu alweer uit naar de volgende aflevering.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Elbert heeft inderdaad veel goed gemaakt en het ging mij bij Fleur niet om WAT ze zei maar enkel de stem en intonatie. Ik moest echt goed kijken of mijn skype of telefoon niet per ongeluk jou had gebeld (wat nog wel eens voorkomt _O- )

Ooh! Ja, dat weet ik niet.. ik luister niet naar mezelf ;)

En ik kan me wel voorstellen dat je liever naar haar kijkt hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

En weer een superaflevering, vooral vanwege het vertrek van irritatiefactor John. Hij heeft z'n kans gehad om Esther te onttronen als leider en heeft die niet gepakt, dan is het duidelijk dat hij terecht moet gaan.

En nu maar hopen dat Carl, Meredith en Wim ook snel verdwijnen, maar volgende week gaat Carl Esther uitdagen, dus dan kan alles ineens heel anders zijn, want als ze verliest is het voor Esther ook over denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een gave aflevering weer, gisteren! Douwe met zijn maffe opmerkingen EN zijn handigheidjes (die fuik _O_ ), stoere Elbert die gewoon durft toe te geven dat ie zich klote voelt en zijn vrouw en kind mist... geweldig gewoon.

Kamp Zuid blijft een strafkamp. Esther heeft een rottijd gehad, natuurlijk, maar ik vind haar eigenlijk een beetje stom. Vooral door dat gevit op Douwe terwijl die gewoon een dingetje aan het fabriceren was. En maar blijven schipperen... bleh. Geef ze dan een knal en ga je eigen ding doen, maar blijf niet zo zoetsappig proberen de boel te lijmen. Hopeloze zaak.

Ik vraag me toch wel af of die slakken echt te eten zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ben ik helemaa mee eens wat je zegt over douwe en elbert, die vind ik ook tof. maxime is ook sterk verbetert vind ik. in het begin vond ik hem stom maar nu niet meer. iedereen in kamp zuid komt me de keel uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een aflevering vol tegenstellingen wat betreft de kampen.

Zuid dat alleen irritatie oproept vanwege de manier waarop Esther behandeld is. Jammer dat die twee haar toch hebben weten weg te werken. Carl zal zich na de samensmelting wel gaan 'inlikken' bij de anderen, omdat hij weet dat hij anders in die hechte groep weinig kans maakt om te overleven. Esther had misschien haar minpunten (bijvoorbeeld het kwijtraken van de magnesiumstick en inderdaad het gevit op Douwe), de manier waarop ze behandeld is grensde soms aan het onmenselijke. Jammer dat de programmaleiding het uitdagen van de kampleider erin gebracht heeft, want als Esther haar immuniteit had behouden tot de samensmelting, dam was de juiste persoon naar die samensmelting gegaan, in plaats van Carl die het absoluut niet verdiend heeft, omdat hij simpelweg niks heeft bijgedragen in beide kampen waar hij in zat.

Noord zorgde dan weer voor de vrolijke noot. Geweldig kamp. Zelfs Emma die ik in het begin een zeur vond, begint aardiger te worden, al zal ze bij de samensmelting wel weer gaan kleffen met Meredith en Wim (als die laatste erin blijft trouwens). Elbert, Douwe en Fleur zijn ook mijn favorieten. Douwe die Fleur een lekker wijf noemt _O- en Fleur over de haargroei, tijdens het telefoongesprek _O- ). Ik hoop echt dat die drie er nog een tijdje inblijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop echt dat die drie er nog een tijdje inblijven.

Ik ook, want om nou naar een stel Belgen te gaan kijken (die drie zijn de enige Nederlanders nog...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
schreef op Ma Okt 31, 2005 7:31 pm":eztihq3s]En wie zou er vanavond uitgaan?

Ik denk Douwe, aangezien hij die belg er uitgestemd heeft. Maar ik hoop het niet, want ik ben een Fries en hij ook!

Bijzonder jammer dat één van de tofste kandidaten het spel heeft moeten verlaten. Douwe is toch slachtoffer van z'n eigen stemgedrag geworden, want hij kon niks meer, dus die zwarte stem was meteen al fataal. Misschien had Marnix die stem beter aan Marleen kunnen geven, want zij heeft het moeilijker dan Douwe, maargoed hij moest iemand kiezen, terwijl hij iedereen graag mocht. Ook met Douwe kon hij het wel goed vinden. Hij had het er uiteindelijk ook wel moeilijk mee. Carl zal wel zeer blij zijn als hij hoort dat Douwe weg is. Benieuwd of het 'pact' van de dames volgende week zal gaan werken of dat Carl voor de zoveelste keer geluk heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bijzonder jammer dat één van de tofste kandidaten het spel heeft moeten verlaten. Douwe is toch slachtoffer van z'n eigen stemgedrag geworden, want hij kon niks meer, dus die zwarte stem was meteen al fataal. Misschien had Marnix die stem beter aan Marleen kunnen geven, want zij heeft het moeilijker dan Douwe, maargoed hij moest iemand kiezen, terwijl hij iedereen graag mocht. Ook met Douwe kon hij het wel goed vinden. Hij had het er uiteindelijk ook wel moeilijk mee. Carl zal wel zeer blij zijn als hij hoort dat Douwe weg is. Benieuwd of het 'pact' van de dames volgende week zal gaan werken of dat Carl voor de zoveelste keer geluk heeft.

Ik ben ook benieuwd :D , Aan de ene kant vind ik het ook wel een klein beetje terecht dat Douwe eruit is, want zoals Marnix al zei: ,,De verliezer krijgt altijd een zwarte stem, dus waarom nu niet". En Carl vind ik maar een klootzak, maar hopelijk ben ik niet de enige.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ben ik het volledig mee eens :).

ik had gehoopt op een ander einde, met maxime, douwe, fleur, emma/meredith en marnix bijvoorbeeld.

douwe of maxime had van mij mogen winnen maar dat kan niet meer :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Douwe eruit dus *(*

Heb nog niet gekeken ;) Ben benieuwd. Wel lullig, hij was zo'n mooi figuur. Nou wordt het nooit wat tussen hem en Fleur.

Fleur moet er wel inblijven, ik heb geen zin om naar een stel sukkelige belgen te kijken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb zaterdag ook gekeken en

[spoil]maxime[/spoil] is er uit *(*

[spoil]Hij was zo goed

Douwe had AL zijn stemmen ingezet

Hij was bang om eruit gestemd te worden maar er hebben volgens mij maar 2 of 3 op hem gestemd :{ [/spoil]

ik heb het maar ff in een spoiler gezet voor het geval dat de mensen die nog niet hebben gekeken via Talpa nog willen kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb zaterdag ook gekeken en

[spoil]maxime[/spoil] is er uit *(*

[spoil]Hij was zo goed

Douwe had AL zijn stemmen ingezet

Hij was bang om eruit gestemd te worden maar er hebben volgens mij maar 2 of 3 op hem gestemd :{ [/spoil]

ik heb het maar ff in een spoiler gezet voor het geval dat de mensen die nog niet hebben gekeken via Talpa nog willen kijken ;)

Ze hebben het nu over de aflevering van maandag... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga dit toch maar eens kijken, en dan zal ik hier ook eens mijn mening posten,wat ik er van vind. Het lijkt mij echt niks aan, maar ja... Niet gelijk een conclusie trekken he ;):P

Ik zeg niet dat je te laat bent, maar ze zitten zeg maar al in de eindfase.

Je zou eens een heel seizoen moeten kijken :), khoop trouwens dat er volgend jaar weer 1tje is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zeg niet dat je te laat bent, maar ze zitten zeg maar al in de eindfase.

Je zou eens een heel seizoen moeten kijken :), khoop trouwens dat er volgend jaar weer 1tje is.

Mm.. Waar gaat het dan eigenlijk over? Wat doen ze? Ze zitten toch op een 1 of ander eiland?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...