Ga naar inhoud

OSM (Online Soccer Manager)


Aanbevolen berichten

bodynfeet_new.gif

http://www.onlinesoccermanager.nl/

Zijn er nog meer users hier die dit spel, waarbij je je eigen voetbalteam moet managen, spelen ? Het zou, als er genoeg deelnemers zijn, wel leuk zijn om een league van dit forum op te zetten. Daarvoor moeten we wel iemand hebben met een Premium-Seizoenskaart. En het moet natuurlijk een beetje gunstig uitkomen. Ik moet nu nog 23 wedstrijden spelen met West Bromwich Albion en ik heb niet echt zin om nu ontslag te nemen.

We kunnen hier in ieder geval over OSM discussieren en je kunt hier anderen op de hoogte houden van je team en prestaties. Misschien kunnen we toch een Forum-league opzetten.

Het is dan wel een spel, maar het hoort toch zeker onder sport thuis ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een vriend van mij, speelde dit ook, en maakte op mijn adres ook een account aan, maar ik vond er niks aan, en nu krijg ik elke keer van die seizoenskaarten ik mijn mailbox, en heb geen zin om dat uit te zetten dus, ik laat ze lekker staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een vriend van mij, speelde dit ook, en maakte op mijn adres ook een account aan, maar ik vond er niks aan, en nu krijg ik elke keer van die seizoenskaarten ik me mailbox, en heb geen zin om dat uit te zetten dus, ik laat ze lekker staan.

Je kunt je account op inactief laten zetten, dan krijg je dat ook niet meer ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 years later...
  • TMP unlocked this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...