Ga naar inhoud

Triviant : Algemeen #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Correct! Het is de Buckingham Fountain in Chicago. RM aan u de volgende opgave!

Dank!

Ik stel dit keer meerdere vragen tegelijk:

Wie bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten, in welk jaar en wat was de inhoud van het eerste bericht?

Succes ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was.

* Zo, ik hoop dat 't klopt...:Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was.

* Zo, ik hoop dat 't klopt...:Y

antwoord

Ik had niet gedacht dat he zo snel geraden zou worden!

Volgende is voor jou!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ;) ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd :{ )

Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij :+

en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ;) ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd :{ )

Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij :+

en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn ;)

Welk gebeurtenis zorgde er op 8 januari 1962 voor grote opschudding in ons land?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen?

Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen?

Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797)

Doe maar :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Staat toch een nieuwe vraag onder die zin? O}

De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. ;) Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users.

Maar goed, doesn't matter... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. ;) Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users.

Maar goed, doesn't matter... ;)

En tevens een subtiel schopje

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen.

Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder ;)

Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen.

Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder ;)

Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ;) )

Tia Hellebaut

Link naar bericht
Delen op andere sites
You are correct sir!

It's up to you my dear :P

(oja, nog iets Nederlands, want de FAQ zeggen dat we in het Nederlands moeten posten als ik me niet vergis :P)

Ojee :P

Nou even kijken...

Hoe heet de Apple-oprichter, de zakelijke vijand van Bill Gates?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Steve.

Presentatie van Leopard gezien trouwens? Ze hebben een tijdmachine uitgevonden ;)

Nee niet gezien :P

Goed, Wonderer de voornaam goed (was eerder) en Randy de achternaam :P

Randy dus beiden goed dus aan hem de eer een nieuwe vraag te verzinnen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...