Ga naar inhoud

Word jij wel eens gepest met je hobby van B en A?


Aanbevolen berichten

Wie word er wel eens gepest met zijn hobby van B en A? Mij pesten ze eigenlijk niet, maar ze zeggen wel eens Bassie of Adriaan tegen mij, en ook zeggen ze vaak Adriaantje, t*ringlijer!! Maar ik trek me er niet zo veel van aan, en jullie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach je hoort altijd wel eens wat, maar het kan me weinig schelen. M'n ouders vonden het eerst ook allemaal idioot, maar dat is nu zelfs helemaal omgeslagen ;) Ze vinden het nu zelfs leuk met het forum enzo en al die creativiteit van een groep mensen met een bijzondere hobby... je kan ook op de straat gaan rondhangen en dingen vernielen zeg ik dan altijd maar.... O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
bij is het eigenlijk de andere kant op

als mijn vader of broer hier komt dan krijgen ze expres hun thee in een B&A beker :+

Whehe ja die van mij hebben hun eigen beker :P maar ze zijn wel geinteresseerder geworden... vragen ze wel eens... djkoelkast en Cold45... en wonderer... wie zijn dat nou allemaal precies _O-. En soms even vragen of de live-uitzendingen nog leuk waren :P

en op mn nieuwe school begonnen ze ook al ineens over b&a te kletsen, terwijl ik dus niks had gezegd (eerlijk :7 )... ^O^ zulke gasten dus :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mij is het tot nu toe geen probleem geweest, om een heel simpele reden: buiten mijn directe familie en de mensen op dit forum wéét niemand het :P

Voor mij geldt hetzelfde, niet veel mensen weten het van mij :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whehe ja die van mij hebben hun eigen beker :P maar ze zijn wel geinteresseerder geworden... vragen ze wel eens... djkoelkast en Cold45... en wonderer... wie zijn dat nou allemaal precies _O-. En soms even vragen of de live-uitzendingen nog leuk waren :P

Doe je ouders de groeten van me ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk nog nooit echt gepest met mijn B&A hobby.

Het enige vervelende wat ik er tot nu toe voor vervelends mee heb meegemaakt is dat het op m'n werk dus niet meer werd geaccepteerd door de directrice die me wou verbieden erover te praten en me erom ging beledigen. Uiteindelijk ontstond er dus een groot conflict waardoor ik m'n ontslag heb genomen.

Verder vindt eigenlijk iedereen in m'n familie het erg leuk als ik ze erover vertel en ook toen ik een keer naar een platenzaak ging voor LP's met achtergrondmuziek werd er erg leuk op gereageerd en verteld dat er wel vaker B&A fans komen voor achtergrondmuziek. Zoals Lennert bijvoorbeeld die er ook in de buurt woont ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mij is het tot nu toe geen probleem geweest, om een heel simpele reden: buiten mijn directe familie en de mensen op dit forum wéét niemand het :P

Zo is het bij mij nou ook. Niet veel mensen weten het, behalve mijn directe familie en een aantal vrienden. En één van die vrienden, heeft mij zelfs een B&A-cd gegeven (hoorspel Verdwenen Schat). Dus die vindt het niet raar ofzo. Alleen mijn vader en mijn broertje vinden B&A 'kinderachtig', maar dat zijn ze eigenlijk zelf. Maar ze bemoeien zich er niet veel mee, dus kan ik, wat B&A betreft, ongestoord mijn gang gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In mijn omgeving weet iedereen dat ik fan ben van Bassie en Adriaan.

Het levert vaak wel mooie reacties op. Want iedereen kan mee praten over de avonturen van onze helden.

Mensen hebben mij al verschillende keren gevraagd of ik een B&A-marathon wilde houden.

Maar gepest... Nee?? Alleen mijn zusje vind het soms onbegrijpelijk dat ik nog steeds zo fanatiek fan ben. Maar goed.. zusjes sla je toch zo neer :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tjah ik ben al best lang fan dus iedereen weet ervan,mijn ouders worden er soms wel gek van maarjah daar leven ze maar mee. en je moest is weten hoeveel mensen nog Bassie en Adriaan kijken op tv maar het heel niet laten merken maar alleen als je erover begint te praten.maar ik wordt er niet mee gepest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Iedereen in mijn omgeving weet dat ik alles wat ook maar iets met Bassie en Adriaan te maken heeft, in mijn bezit wil krijgen. Ze werken er ook vriendelijk aan mee! Vorig jaar Sinterklaas bij familie en schoonfamilie heb ik alleen maar B&A spullen gevraagd (en gekregen ;) ). Mijn vriendin vind het zelf ook wel leuk.

Vorige week nog kwamen 2 vrienden op mn kamer langs om de hele nacht B&A te kijken. We zijn chronologisch te werk gegaan en zijn tot aan de helft van de sleutel gekomen ;) . De enige die me er mee belachelijk maakt is mn zwager, maar dat is gewoon een kaffer :r .

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Nee het is niet pesten bij mij ofzo. Het is meer van 'daar hebben we hem weer met z'n gezeik over b&a'. Als ik 's middags uit school kom en aan het opfietsen ben met een paar jongens&meiden uit mijn klas, dan geldt er een bassie en adriaan spraakverbod. Maar echt pesten zit er niet bij!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorige week nog kwamen 2 vrienden op mn kamer langs om de hele nacht B&A te kijken. We zijn chronologisch te werk gegaan en zijn tot aan de helft van de sleutel gekomen ;) .

Dat is leuk ;):D

Alleen ben je niet echt ver gekomen.. Dan heb je alleen de Plaaggeest en de helft van de Sleutel gezien? Ik heb het in een nacht voor elkaar gekregen om met iemand Finding Nemo, Schatkaart1, Schatkaart2 en nog twee films ofzo te zien :P

Het leukste blijft om (als je nog op de middelbare school zit) in een tussenuur bij iemand thuis B&A te gaan kijken en dan de lessen erna de hele tijd vervelende opmerkingen tegen klasgenootjes leraren maken :P

Vooral de Dos Calvados scene is leuk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is leuk ;):D

Alleen ben je niet echt ver gekomen.. Dan heb je alleen de Plaaggeest en de helft van de Sleutel gezien? Ik heb het in een nacht voor elkaar gekregen om met iemand Finding Nemo, Schatkaart1, Schatkaart2 en nog twee films ofzo te zien :P

Het leukste blijft om (als je nog op de middelbare school zit) in een tussenuur bij iemand thuis B&A te gaan kijken en dan de lessen erna de hele tijd vervelende opmerkingen tegen klasgenootjes leraren maken :P

Vooral de Dos Calvados scene is leuk :P

hehehe op tv is hij wel lekker jaa

maar hoe verbeeld je je dat in tegen een leraar?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben iemand die er wel mee te koop loopt. Ook wel weer wat overdreven, maar mensen leren ermee omgaan. Als je vertelt dat het eigenlijk wel meevalt enzo dan gaan mensen rare dingen denken over je. Als ik stug vol houd dat ik dat gaaf vind, en zover dat ik het nodig vind er 2x een tour over te maken hebben mensen dat maar te respecteren.

B&A kijken vinden maten altijd wel leuk als ze hier toch zijn. Vaak na het uitgaan of als we stoned zijn gooien we er een bee-en-aatje in, altijd goed :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

(Adriaantje, t***nglijer)

Bij mij zeggen ze dat niet, maar hebben ze het op hun telefoon staan. En laten ze dat dan 10 keer per dag horen. Daar reageer ik dan maar niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...