Ga naar inhoud

Megaposters ophangen


Aanbevolen berichten

Hoooi

Om ff apart van het pats met je nieuwste aankoop topic toch ff te patsen met mn nieuwste aankopen :P

Ik heb onlangs bij http://www.megaposter.nl drie posters besteld en deze zijn ook aangekomen.

Een probleem van die dingen is dat ze groot zijn... niet te zuinig... :P Was ook de bedoeling, maar het brengt wel wat probleempjes met zich mee.

Ten eerste zijn ze onhandelbaar als je ze in je eentje probeert op te hangen... Naja gelukkig heb ik aardige eenheidbewoners die me er best mee willen helpen.

Maar het volgende probleem: ik heb hele mooie betonnen muren... Opzich heel relaxed, maar ik kan dus niet mn posters met punaises ophangen... Dus hoe ga ik ze dan ophangen? Ik heb gedacht aan dubbelzijdige tape. Alleen ik weet niet of dat goed blijft zitten en ik vind het eigenlijk ook een beetje zonde omdat dat aan die mooie posters blijft zitten :+ Je hebt ook van dat kauwgom achtige witte plakspul. Daar plak ik altijd kleine dingen mee op, maar die grote posters? :/

En posterstrips... Geen idee van hoe die dingen werken en hoe ze eruit zien... Lijkt me dat het een beetje dubbelzijdig plakband idee is?

Iemand tips?

Posters zijn dus XXL en moeten op een betonnen muur vast gemaakt worden en mogen er niet afvallen, maar ik wil ze wel weer heelhuids kunnen verwijderen...

Oja en voor geintresseerden het betreft deze posters:

5924.jpg

5663.jpg

en voor een vriend deze:

5908.jpg

Misschien wel leuk voor DJ om boven zn bed te hangen >:) :

6019.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

je hebt van die plastic dingen, ja hoe moet ik het uitleggen, zeg maar een soort U-profiel wat je aan de boven en onderkant van de poster schuift.

Dan kun je in de muur een schroef boren of zo'n plak/spijker hangertje aan de muur hangen en daar hang je de poster aan.

Wazig verhaal zo denk ik, ik zal kijken of ik plaatjes kan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gewone posterprofielen passen niet, want de poster is te zwaar en glijdt er uit. Posterplak "kauwgom" zelfde verhaal, vooral omdat beton glad is en niet goed hecht. Wat je kan doen is ze op een stuk hardboard bevestigen (een soort geimproviseerde lijst zonder glas) en neerzetten of ophangen. Misschien dat dat werkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...