Ga naar inhoud

B&A Galgje #8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Eh... De O ofzo :+

Zal wel niet, maar ja, weet ook niet waarom ik hem raad ;)

Ook niet! :N

_ I L _ _ _ I _ E N

GALGJE

Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L, B, V, O

Nog één beurt! (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
[..]

Cold heeft het momenteel gewoon héééééél druk..... en zo'n galgje-break vind ik persoonlijk helemaal niet erg :7

Ik geloof dat er niks is gemeld in afwezigheid moderators ofzo door hem, maar ik wist er niks van ;) Maar eh.. Dan heb ik niks gezegd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Als je zonodig wilt... go on... volgens mij kijkt Cold toch niet meer in dit topic

Ik had er wel weer eens zin in dus hierbij de volgende. Een woord van 10 letters!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je zonodig wilt... go on... volgens mij kijkt Cold toch niet meer in dit topic

Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor...

Ik ga voor de E, sjambo!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor...

Ik ga voor de E, sjambo!

Mee eens! {|

De E zit er helaas niet in!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

*Gebruikte letters: E

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor...

Ik ga voor de E, sjambo!

Oh, beginnen we weer.... dat "levendige" hoeft voor ''mij'' in ieder geval niet met 8 topics vol lettertjes raden... maar als jullie er plezier in hebben zal ik jullie daar verder niet mee lastig vallen. So be it.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh, beginnen we weer.... dat "levendige" hoeft voor ''mij'' in ieder geval niet met 8 topics vol lettertjes raden... maar als jullie er plezier in hebben zal ik jullie daar verder niet mee lastig vallen. So be it.

En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... :?

Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user)

Edit: Nog ff een letter dan.. ;) De RRRRRRRRR van.......

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... :?

Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user)

Edit: Nog ff een letter dan.. ;) De RRRRRRRRR van.......

Zit er in! ;)

_ _ _ A _ _ A A R _

GA....

*Gebruikte letters: E N A R

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... :?

Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user)

Edit: Nog ff een letter dan.. ;) De RRRRRRRRR van.......

Sjongejonge... wat zijn we weer op onze teentjes getrapt... ik verbied hier niks en jullie mogen doen en plezier hebben wat je wilt... ik zeg hier verder toch ook helemaal niks. En als je wat hebt kan je dat via PB vragen en niet midden in het topic, want blijft het inderdaad niet ''gezellig''

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik had de post van Arthur per ongeluk even niet gezien dus vandaar dat ik even niet reageerde. ;)

De S zit er in :)

S _ _ A _ _ A A R _

De D helaas niet. :N

GAL...

*Gebruikte letters: E N A R S D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had de post van Arthur per ongeluk even niet gezien dus vandaar dat ik even niet reageerde. ;)

De S zit er in :)

S _ _ A _ _ A A R _

De D helaas niet. :N

GAL...

*Gebruikte letters: E N A R S D

SCHATKAART!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...