Ga naar inhoud

[centraal] Actualiteit en nieuws deel 2


Aanbevolen berichten

http://www.telegraaf.nl/prive/26539781/ ... _film.html

check dit:

misschien wel interessant voor de kameleon fan's

ik heb maar gelijk een nieuw topic geopend anders had je bij die andere nog 5 post en dan moet je nog een nieuw topic openen. en werd het in mijn ogen wat te onoverzichtelijk qua reacties op dit bericht.

O ja voor ik het vergeet:

Hier Deel 1 van Actualiteit en nieuws

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Wegwijspiet stopt na 24 jaar

Door BRAM VAN SCHAIK

Michiel Kerbosch neemt na 24 jaar afscheid als wegwijspiet. ,,Sommigen zeggen dat ik vergeetachtig word, wat niet zo is.''

’’Wegwijspiet kun je niet worden. Je wordt zo geboren. Er zijn er veel die het willen zijn, maar dat zit er gewoon niet in.’’

Net als dat er hulpsinterklazen zijn, zijn er assistent-wegwijzers. Niemand echter kan het beter dan ik. Je kunt niet om de waarheid heen.

Dit wordt mijn laatste intocht. Na 24 jaar ga ik stoppen. Sommigen zeggen dat ik vergeetachtig word, wat niet zo is. De belangrijkste reden is dat mijn schoenzolen erg slijten. Dat is in dit vak het signaal dat je er een streep onder moet zetten. Je kunt het ook symbolisch zien, als teken dat de creativiteit van Wegwijspiet aan het wegebben is.

Ik ben destijds begonnen met Aart, de man die Sinterklaas verwelkomde, en Rudolf Spoor, de tv-regisseur. Aart heet Staartjes, maar omdat ie zo veel praatte, werd hij door mij meneer Praatjes genoemd. In al die jaren heb ik veel Hoofdpieten versleten, van wie de eerste echt Piet heette ook. Met Sinterklaas heb ik altijd een goede band gehad, maar het lijkt alsof hij tussen de eerste keer en de laatste jaren een ander mens is geworden. Gek, hè!

Het mooiste moment elk jaar opnieuw is als de boot aankomt en je ver van tevoren langs het kanaal of de rivier al die kinderen ziet staan. Sommigen wachten uren aan een stuk en het deert ze niet of het nu sneeuwt of regent. Kippenvel krijg je ervan, heel indrukwekkend.

Vanaf komend jaar blijf ik in Spanje, bij mijn eeuwenoude vriendin Rosita en ga ik me wijden aan mijn andere bezigheden. Zo speel ik graag toneel, iets wat ik van mijn goede vriend Michiel in Nederland heb geleerd. Of Sint volgend jaar op tijd in Nederland arriveert, moeten we afwachten. Ik kan me voorstellen dat het verkeerd gaat, maar Hoofdpiet weet dat hij me mag bellen zodat ik via moderne satellietverbindingen kan zorgen dat iedereen de juiste paden bewandelt. Missen zal ik het geen seconde. Mijn schoenzolen zijn niet zomaar versleten. En het gezegde luidt niet voor niets: Er is een tijd van wegwijzen en een tijd van wegwezen.’’

Bron: http://www.ad.nl

Ik ben echt overdonderd :'(

Bedankt voor alle mooie jaren, Wegwijs ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wegwijspiet stopt na 24 jaar

Door BRAM VAN SCHAIK

Michiel Kerbosch neemt na 24 jaar afscheid als wegwijspiet. ,,Sommigen zeggen dat ik vergeetachtig word, wat niet zo is.''

hij was vroeger ook Hoofdpiet, tot volgens mij het jaar voordat ze nar Harlingen gingen.

Ik vond hem altijd de leukste piet. Leuker dan Erik van Muiswinkel

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij was vroeger ook Hoofdpiet, tot volgens mij het jaar voordat ze nar Harlingen gingen.

Ik vond hem altijd de leukste piet. Leuker dan Erik van Muiswinkel

Ik vond hem altijd "GENIAAL" in die rol, het zal echt heel moeilijk worden om een vervanger te vinden die zijn "wegwijs" kwaliteiten kan evenaren!

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou ja zeg, ben je lekker mee dan..

die kerel die als het goed is vlak bij mijn woonplaats woont.. is gewoon de wegwijspiet, altijd dat dronkenlap achtige stemmetje haha hem vind ik ook de leukste, vooral als er is iets verkeerd gaat. dan kan je echt helemaal in een scheur liggen.

t zal me nu benieuwen wie we volgend jaar krijgen. in de rol van wegwijs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Samir A. ook in hoger beroep vrijgesproken

Terreurverdachte Samir A. is ook in hoger beroep vrijgesproken van het voorbereiden van een aanslag en medeplichtigheid aan een overval op een supermarkt in 2004.

Bedoelingen

Het hof is er wel van overtuigd dat Samir A. terroristische bedoelingen had, maar hij kon die niet uitvoeren omdat hij niet de juiste middelen had. Alleen denken over aanslagen is volgens het hof niet strafbaar.

Onbeholpen

Het hof kwalificeerde de voorbereidingen van A. als 'zo onbeholpen en primitief' dat daar absoluut geen dreiging van uitging. "De verdachte stond nagenoeg met lege handen."

Teleurgesteld

Het Openbaar Ministerie is teleurgesteld over de tweede vrijspraak, na een eis van zes jaar en negen maanden. Het OM bekijkt nog of het tegen de uitspraak van het hof in cassatie gaat bij de Hoge Raad.

Niet vrij

De uitspraak betekent niet dat Samir A. direct op vrije voeten komt. Hij is op 14 oktober opnieuw opgepakt. Hij wordt in die zaak verdacht van voorbereiding van moord op politici en voorbereiding van een aanslag op het AIVD-gebouw.

Bron: http://www.rtlnieuws.nl

Dit is toch van de gekken? Waar is Nederland mee bezig. Moeten er eerst doden vallen, voordat er wordt ingegrepen? *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dominorecord gebroken in Leeuwarden

LEEUWARDEN - Het wereldrecord dominostenen omgooien is vrijdagavond in Leeuwarden gebroken. In totaal vielen 4.155.476 stenen om, waarmee de 4 miljoen voor het eerst werd overschreden. De eerste steen werd omgegooid door Anastacia. Een uur en drie kwartier later viel de laatste.

Onderweg ging er weinig mis op de dominovloer in het FEC in Leeuwarden. Dat was in de voorbereiding wel anders, toen maandag een mus alvast 23.000 stenen omver fladderde.

Het beestje moest het met de dood bekopen en werd daarmee wereldberoemd. De Vogelbescherming betreurde het doodschieten van de mus, maar noemde de commotie vrijdag buiten alle proporties.

In totaal bouwden acht weken lang 88 bouwers uit 17 landen aan de dominovloer. De bouwwerken hadden als thema 'het theater van eeuwigdurende verhalen'. Verhalen als Pinokkio, het Paard van Troje en de Friese Grutte Pier werden uitgebeeld.

Bron: ANP

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier heb ik maar een paar dingen over te zeggen...

1. Dat er voor die dominozooi een vogeltje doodgeschoten moet worden is sowieso triest...

2. Dat hele dominogedoe begint een beetje afgezaagd te worden... elk jaar.... :{

3. Die lui zijn gewoon dom..... ze kunnen net zo goed een een heel veld met 10 miljoen stenen rechtop zetten, zonder poespas en thema's.... heb je ook een record.... doen die Chinezen ook :Y)

4. Dat rtl4 de concurrentie met Baantjer niet eens aandurft is ook triest... dat ze voor dominoday een herhaling moeten uitzenden |:(

Dit is slechts een mening... maar leuk voor ze dat ze het hebben gehaald dat wel... heeft dat vogeltje niet voor niks het loodje moeten leggen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar ik mij ook aan kan storen (en daarom kijk ik niet meer) is die heeel irrtante belspelletjes

"Welke steen is het dames en heren, heeft u het gezien? Bel dan ..."

Elke boerenpummel kan zien wat het antwoord is. En maar hopen dat ze allemaal bellen.

Begin gewoon meteen met de eerste steen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Fred Benavente onverwacht overleden

Fred Benavente is vrijdag tijdens een verblijf in Frankrijk in zijn slaap overleden. Hij was 79 jaar. Dat heeft de omroep waar hij jarenlang voor werkte, de NCRV, vanavond bekendgemaakt.

Farce Majeure

Benavente werkte onder meer voor programma's als Zeskamp en Spel zonder grenzen. Maar hij werd vooral bekend met het roemruchte NCRV-team van Farce Majeure.

Op de hak

Samen met Alexander Pola, Jan Fillekers, Henk van der Horst en Ted de Braak nam hij sinds 1966 op televisie de politiek en de samenleving op de hak.

Bron: http://www.rtlnieuws.nl

Ik dacht al, zijn naam komt me bekend voor. Hij deed de stem van Olivier B. Bommel in "Als je begrijpt wat ik bedoel". Zonde, weer een stukje nostalgie weg ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Virus treft Nederlandse MSN Messenger

In de Nederlandse versie van het chatprogramma MSN Messenger is een gevaarlijk wormvirus ontdekt. Het maakt gebruik van een recent ontdekte fout in besturingssysteem Windows.

'Extreem kwetsbaar'

Volgens het antivirusbedrijf Kaspersky zijn ook Windows-gebruikers met de laatste updates 'extreem kwetsbaar' omdat Windows-maker Microsoft nog geen oplossing van het probleem heeft.

Nederlands virus

Kaspersky denkt dat de maker van het virus een Nederlander is, die uit is op betalingsgegevens. Het virus wordt via een plaatje van een kerstgroet verspreid. Het virus neemt dan controle over de besmette pc over.

Creditcardgegevens

De toetsaanslagen op de computer die de gebruiker doet, worden geregistreerd. Zo kan de maker van het virus de gebruikersnamen, wachtwoorden en creditcardgegevens achterhalen. Vervolgens kan hij aankopen doen en rekeningen plunderen.

Oppassen

De maker lijkt het aantal infecties kunstmatig laag te houden. Het gaat nu om enkele honderden. In het overgrote deel (ongeveer 98%) van de gevallen gaat het om Nederlandse gebruikers. Met een beetje goede wil van de internetprovider en de politie is de verdachte zo gevonden, denkt Kaspersky. Het bedrijf adviseert internetgebruikers hun beveiligingsinstellingen tot het maximum te verhogen en op te passen met onbekende plaatjes.

© RTLNieuws.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat soort gasten moesten ze één voor één zo pijnlijk mogelijk de vingers afhakken, zodat ze hun hele leven geen pc meer kunnen bedienen... :r

Ik vind dit een stuk minder erg dan die virussen die je harde schijf wissen enzo. Hier kun je nog wat aan doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind dit een stuk minder erg dan die virussen die je harde schijf wissen enzo. Hier kun je nog wat aan doen.

Ach... überhaubt het maken van virussen om geld van anderen te plunderen......... de maatschappij.... en dan heeft B1000000 het over 2012... de wereld gaat ook wel zonder meteoriet of wat dan ook naar de klote met die rotzakken die overal rondlopen :r:r:r .

Link naar bericht
Delen op andere sites

MUIS ZET HUIS V.S. IN DE FIK

San Francisco - Een muis heeft zondag in de Amerikaanse staat New Mexico een huis in de brand gezet.

Nadat de 81-jarige bewoner het knaagdier in een hoop met brandende bladeren had gegooid, vluchtte de brandende muis uit de brandstapel richting het huis waardoor dat in lichterlaaie kwam te staan.

De bejaarde man zei tegen de brandweer dat hij last had van een muizenplaag en dat de brandstapel zijn laatste redmiddel was, aldus een Amerikaanse krant zondag.

Bron = De Telegraaf

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nadat de 81-jarige bewoner het knaagdier in een hoop met brandende bladeren had gegooid, vluchtte de brandende muis uit de brandstapel richting het huis waardoor dat in lichterlaaie kwam te staan.

De bejaarde man zei tegen de brandweer dat hij last had van een muizenplaag en dat de brandstapel zijn laatste redmiddel was, aldus een Amerikaanse krant zondag.

Bron = De Telegraaf

Een Dierenbeul is het! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Twee jaar cel voor leraar na ontucht

Een leraar uit Neer (L) is veroordeel tot 30 maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk, wegens ontucht met leerlingen. Ook moet hij 7000 euro aan twee slachtoffers betalen.

Ontucht

De man heeft de ontucht met leerlingen van de Venlose basisschool De Meeuwbeemd toegegeven. Ook bekende hij dat hij naakt rondliep in de kleedkamers van een voetbalclub, terwijl daar ook jonge voetballers waren.

Beroepsverbod

De docent was niet alleen leider bij de een voetbalclub maar hij was ook actief in het kindervakantiewerk. De man mag van de rechter ook zeven jaar lang het beroep van leraar niet uitoefenen. Hij was in 1994 ook al veroordeeld voor ontucht.

Bron: RTL Nieuws

Dit vond dus plaats op mijn oude basisschool. Ik kende de docent niet, want hij kwam net het jaar dat ik wegging. Mijn nichtje heeft echter wel bij hem in de klas gezeten. Ik vind de straf belachelijk laag en over 7 jaar mag hij dus gewoon weer lesgeven? Ik hoop niet dat er dan iemand zo stom zal zijn om hem aan te nemen. Weg met dit soort gasten!

:X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Twee jaar cel voor leraar na ontucht

Een leraar uit Neer (L) is veroordeel tot 30 maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk, wegens ontucht met leerlingen. Ook moet hij 7000 euro aan twee slachtoffers betalen.

Ontucht

De man heeft de ontucht met leerlingen van de Venlose basisschool De Meeuwbeemd toegegeven. Ook bekende hij dat hij naakt rondliep in de kleedkamers van een voetbalclub, terwijl daar ook jonge voetballers waren.

Beroepsverbod

De docent was niet alleen leider bij de een voetbalclub maar hij was ook actief in het kindervakantiewerk. De man mag van de rechter ook zeven jaar lang het beroep van leraar niet uitoefenen. Hij was in 1994 ook al veroordeeld voor ontucht.

Bron: RTL Nieuws

Dit vond dus plaats op mijn oude basisschool. Ik kende de docent niet, want hij kwam net het jaar dat ik wegging. Mijn nichtje heeft echter wel bij hem in de klas gezeten. Ik vind de straf belachelijk laag en over 7 jaar mag hij dus gewoon weer lesgeven? Ik hoop niet dat er dan iemand zo stom zal zijn om hem aan te nemen. Weg met dit soort gasten!

:X

Aardig triest ja! Wat bezielt sommige mensen hé? :X Mijn kind zou niet het slachtoffer moeten zijn, ik had die kerel z'n "cojones" d'r afgehakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de straf belachelijk laag en over 7 jaar mag hij dus gewoon weer lesgeven? Ik hoop niet dat er dan iemand zo stom zal zijn om hem aan te nemen. Weg met dit soort gasten!

Voor zover ik weet komen docenten met een strafblad nergens meer aan de bak, dus de kans dat hij ooit nog gaat lesgeven zal niet groot zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voor zover ik weet komen docenten met een strafblad nergens meer aan de bak, dus de kans dat hij ooit nog gaat lesgeven zal niet groot zijn.

Helaas gebeurt het nog maar al te vaak dat veroordeelde leraren weer terugkomen in het vak. Deze leraar schijnt in 1994 ook al veroordeeld te zijn voor ontucht en toch kwam hij weer aan de bak.

Oftewel een recidive. Ik zeg kruisen met een varken en noooooit meer vervoeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zeg kruisen met een varken en noooooit meer vervoeren.

Bert Visscher :P*O*

Eveneens gisteren gemeld:

Leraar basisschool aangehouden voor ontucht

Uitgegeven: 23 augustus 2006 18:58

DRUTEN - Een 28-jarige inwoner van Den Bosch, die leraar is op een basisschool in Druten, is woensdag aangehouden op verdenking van ontuchtige handelingen met leerlingen. De man was door de schoolleiding al op non-actief gesteld, aldus een woordvoerster van de politie.

In de zomervakantie kreeg de politie verschillende beschuldigingen van ontucht tegen de onderwijzer binnen. De school heeft de ouders vorige week, aan het begin van het nieuwe schooljaar, op de hoogte gesteld. Ook is gepraat met de kinderen die vorig jaar bij de man in de klas zaten.

De Bosschenaar is in verzekering gesteld. De politie gaat verder met het onderzoek.

Bron: ANP

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vraag me dan altijd af wat voor handelingen dat zijn. Ik bedoel, het is geen seksuele mishandeling, zoals aanranding of verkrachting. In het andere stukje staat alleen dat die vent naakt rondliep tussen de jongens. Tenzij de kids daar een zwaar trauma aan overhouden, vind ik niet dat je er zo zwaar aan moet tillen.

Waarschijnlijk hebben de volwassenen de kinderen bang gemaakt en vonden ze het eerst helemaal niet zo erg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Pijlstaartrog wordt krokodillenman Irwin fataal

Krokodillenjager Steve Irwin, beroemd vanwege zijn tv-shows waarin hij het opneemt tegen gevaarlijke dieren, is op 44-jarige leeftijd overleden.

Pijlstaartrog

Een steek van een pijlstaartrog werd hem fataal. De giftige rog stak hem in zijn borst toen hij onderwateropnames aan het maken was op het Great Barrier Reef voor de kust van de Australische staat Queensland. Medische hulp kwam te laat.

Baby

De 'Crocodile Hunter' maakte sinds 1992 natuurprogramma's. Hij baarde enkele jaren geleden opzien toen hij voor de camera een krokodil voerde met zijn dochtertje van één maand oud op zijn arm.

Bron: RTL Nieuws

Ik vind dit erg jammer, want ik heb altijd erg genoten van zijn shows. Hij kon alles altijd zo mooi vertellen met dat Australische accent van hem.

Het was natuurlijk wel te verwachten dat er ooit iets mis zou gaan, want hij zocht het gevaar altijd op. Maar dan net op zo'n manier sterven... Vreselijk ook voor zijn vrouw en kinderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat die ontuchtzaak betreft:

Ik snap nooit hoe het kan dat mensen die al eens voor zoiets veroordeeld zijn weer een baan of functie kunnen vervullen waarbij ze weer iets met kinderen te maken hebben.

En Wonderer zegt 'er niet te zwaar aan tillen', ik vind ongeacht of die kinderen en nu wel of geen trauma aan over houden, het is ongepast gedrag en er moeten maatregelen genomen worden waardoor het stopt en waardoor het gestopt blijft.

En dat naakt rondlopen was, naar wat ik er van begrepen heb, een van de dingen die hij deed...

Ze hoeven van mij echt niet aan de schandpaal genageld te worden of door de guillotine, maar laat ze voortaan wel uit de buurt blijven van kinderen :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pijlstaartrog wordt krokodillenman Irwin fataal

Krokodillenjager Steve Irwin, beroemd vanwege zijn tv-shows waarin hij het opneemt tegen gevaarlijke dieren, is op 44-jarige leeftijd overleden.

Pijlstaartrog

Een steek van een pijlstaartrog werd hem fataal. De giftige rog stak hem in zijn borst toen hij onderwateropnames aan het maken was op het Great Barrier Reef voor de kust van de Australische staat Queensland. Medische hulp kwam te laat.

Baby

De 'Crocodile Hunter' maakte sinds 1992 natuurprogramma's. Hij baarde enkele jaren geleden opzien toen hij voor de camera een krokodil voerde met zijn dochtertje van één maand oud op zijn arm.

Bron: RTL Nieuws

Ik vind dit erg jammer, want ik heb altijd erg genoten van zijn shows. Hij kon alles altijd zo mooi vertellen met dat Australische accent van hem.

Het was natuurlijk wel te verwachten dat er ooit iets mis zou gaan, want hij zocht het gevaar altijd op. Maar dan net op zo'n manier sterven... Vreselijk ook voor zijn vrouw en kinderen.

Dit bericht liet me vandaag even schrikken.

Dit is toch echt een dood die je niet verwacht bij zo iemand. Een pijlstaartrog valt bijvoorbeeld niet snel aan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een krokodil. En de meeste mensen overleven zo'n aanval. Maar blijkbaar kwam het gif net in zijn hart terecht, waardoor de verspreiding van het gif sneller ging dan normaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad echt triest. Maar je kan er in principe op wachten dat het een keer fout gaat. Dieren zijn onvoorspelbaar, al heb je nog zoveel ervaring, ze kunnen een keer iets onverwachts doen. Die beesten vallen inderdaad niet snel aan, wat ik op tv gezien heb. Maar "The Crocodilehunter" wist de beesten in zijn programma altijd flink op te fokken. Wel altijd erg leuke programma's. Toch ergens wel vreemd. Hij haalde altijd de gekste dingen uit met krokodillen, slangen en andere reptielen, en dan gaat het met zo'n "lullige vis" verkeerd...:?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet je wat Steve's grootste wens was?!

Gedood worden door een krokodil! Alleen was dat voor de fans en voor de niet fans niet zo'n geweldige dood, omdat dan iedereen zou zeggen, zie je wel, levensgevaarlijk. Beter zou het zijn gedood te worden door een inslaande komeet. Nee dan wordt het een rog... Zijn vrouw schijnt het nog niet eens te weten, doordat ze nu ook rondtrekt in de middle of nowhere in Tasmanië.

Er is een poll geweest op internet en daarvan was de uitkomst dat 80 % dacht dat hij niet zou sterven. (Bron: Spits van 05-09-2006)

Tja...klinkt misschien raar maar ik had het wel verwacht en ook wel aan zien komen. Het is sneu om zo uiterst zeldzaam en pijnlijk en langzaam te sterven, maar ergens heb ik dan wel zoiets van...Eigen schuld.

R.I.P. Steve

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet je wat Steve's grootste wens was?!

Gedood worden door een krokodil! Alleen was dat voor de fans en voor de niet fans niet zo'n geweldige dood, omdat dan iedereen zou zeggen, zie je wel, levensgevaarlijk. Beter zou het zijn gedood te worden door een inslaande komeet. Nee dan wordt het een rog... Zijn vrouw schijnt het nog niet eens te weten, doordat ze nu ook rondtrekt in de middle of nowhere in Tasmanië.

Er is een poll geweest op internet en daarvan was de uitkomst dat 80 % dacht dat hij niet zou sterven. (Bron: Spits van 05-09-2006)

Tja...klinkt misschien raar maar ik had het wel verwacht en ook wel aan zien komen. Het is sneu om zo uiterst zeldzaam en pijnlijk en langzaam te sterven, maar ergens heb ik dan wel zoiets van...Eigen schuld.

R.I.P. Steve

nee nee nee :{

Het was "eigen schuld" geweest als hij tijdens 1 van zn acties bij zo'n krokodil was opgevreten. Hij was bij dit incident met iets totaal anders bezig en onverwachts valt die rog aan. Daar had hij zich net zo min op kunnen voorbereiden als getroffen worden door een komeet.

Iedere lijp kan gestoken worden door een rog als hij in de zee gaat zwemmen... moet je dan maar niet meer in de zee gaan zwemmen? Je kan ook door een traktor overreden worden als je je voordeur uitloopt. Moet je dan maar je hele leven binnen op de bank blijven zitten? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moet je de Telegraaf eens lezen ;)

Hij zat volgens dat verhaal achter de rog aan in een water van 2 meter diep, samen met zijn cameraman ;)

"De Telegraaf" _O- . Dat is allemaal sensatie :P niet echt kwaliteitsnieuws om gelijk aan te nemen.

De australische politie had zoals gezegd de film al in handen en daarop schijnt te zien te zijn dat ze de rog niet hebben opgejaagd of dwarsgezeten of wat dan ook.

Maar goed... de echte waarheid zal nog wel komen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet je wat Steve's grootste wens was?!

Gedood worden door een krokodil! Alleen was dat voor de fans en voor de niet fans niet zo'n geweldige dood, omdat dan iedereen zou zeggen, zie je wel, levensgevaarlijk. Beter zou het zijn gedood te worden door een inslaande komeet. Nee dan wordt het een rog... Zijn vrouw schijnt het nog niet eens te weten, doordat ze nu ook rondtrekt in de middle of nowhere in Tasmanië.

Er is een poll geweest op internet en daarvan was de uitkomst dat 80 % dacht dat hij niet zou sterven. (Bron: Spits van 05-09-2006)

Tja...klinkt misschien raar maar ik had het wel verwacht en ook wel aan zien komen. Het is sneu om zo uiterst zeldzaam en pijnlijk en langzaam te sterven, maar ergens heb ik dan wel zoiets van...Eigen schuld.

R.I.P. Steve

Erg goed ben je niet geinformeerd.

-Zijn vrouw is door de politie allang geinformeerd

-Hij was waarschijnlijk op het moment van de aanval al overleden. Een gat in je hart overleef je niet zo lang

-De politie die de tape heeft bekeken heeft bevestigd dat Steve niks gedaan heeft om de aanval uit te lokken. Het dier was niet in het nauw gedreven

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Erg goed ben je niet geinformeerd.

-Zijn vrouw is door de politie allang geinformeerd

-Hij was waarschijnlijk op het moment van de aanval al overleden. Een gat in je hart overleef je niet zo lang

-De politie die de tape heeft bekeken heeft bevestigd dat Steve niks gedaan heeft om de aanval uit te lokken. Het dier was niet in het nauw gedreven

Ik typ alleen wat ik heb gelezen ;) (Wil geen discussie uitlokken verder ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedacht me vanavond dat er hier nog een actualiteit is die hier nog niet is besproken en toch eigenlijk wel heel erg belangrijk is.

Twee weken terug is namelijk de 18-jarige Oostenrijkse Natascha Kampusch ontsnapt die al sinds 1998 werd vermist en ontvoerd was. Gisterenavond en vanavond was er op SBS6 een uitgebreid interview met haar te zien over deze ontvoering. Of jullie dit ook gezien hebben weet ik niet maar ik vind het wel een ongelofelijk indrukwekkend en ook onvoorstelbaar verhaal waar ik zelf echt geen woorden voor heb. :{

Zie verder voor meer info hierover ook:

http://www.nu.nl/news/812322/21/Natasch ... ing_(video).html en daarbij ook de artikelen onder "zie ook" en het filmfragment wat erbij staat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch

Ik ben ook wel benieuwd of jullie ook iets van dit nieuws hebben meegekregen en verder ook wat jullie hiervan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...