Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 'Wat is dit? spel' Deel 8


Aanbevolen berichten

Zou je ajb in het vervolg even écht kunnen wachten tot de topics helemaal volgepost zijn? Op deze manier houden we namelijk allemaal ''bijna-gesloten'' topics over en moeten wij ze steeds handmatig op slot doen.

Wel een goed initiatief, maar het liefst even helemaal volposten dus. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou je ajb in het vervolg even écht kunnen wachten tot de topics helemaal volgepost zijn? Op deze manier houden we namelijk allemaal ''bijna-gesloten'' topics over en moeten wij ze steeds handmatig op slot doen.

Wel een goed initiatief, maar het liefst even helemaal volposten dus. ;)

mijn post was wel 255 hoor.. en dan issie zover als ik weet VOL of mocht er een nieuw topic gestart worden.

*robin* frikandel speciaal ha-ha-ha-ha

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

mijn post was wel 255 hoor.. en dan issie zover als ik weet VOL of mocht er een nieuw topic gestart worden.

*robin* frikandel speciaal ha-ha-ha-ha

Een topic wordt pas automatisch gesloten bij 256 posts, dus als jij op 255 een nieuw topic opent, blijft dat topic met 255 posts dus open staan.... doe je dat de hele tijd, krijg je een onoverzichtelijke bende.

En je deed het vandeweek ook al bij het actualiteiten topic toen er 250 posts instonden. Dus simpele vraag: gewoon even volmaken

en nu verder met het spel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een topic wordt pas automatisch gesloten bij 256 posts, dus als jij op 255 een nieuw topic opent, blijft dat topic met 255 posts dus open staan.... doe je dat de hele tijd, krijg je een onoverzichtelijke bende.

En je deed het vandeweek ook al bij het actualiteiten topic toen er 250 posts instonden. Dus simpele vraag: gewoon even volmaken

en nu verder met het spel ;)

neem me niet kwalijk dan...

maar goed..

WIE ALS EERSTE EEN VRAAG POST KRIJGT DE EER TE BEGINNEN

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Is dat niet B2 die samen met Vlugge Japie in hun 'auto' zitten in het geheim van de schatkaart, nadat de B&A boys een touw aan hun auto en aan een boom hadden vastgemaakt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...