Ga naar inhoud

Paradise Hotel


Aanbevolen berichten

In 2003 in de VS al een hit, en nu is het hier ook te bewonderen in een Nederlands/Belgische versie. Echt een geweldig programma naar mijn mening! 5 Stellen + 1 Single verblijven in een geweldig hotel, van alle luxe voorzien. Degene die aan het eind van elke week geen partner heeft moet het hotel verlaten.

Het spel vereist dus ook tactiek en bedrog. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar en wisselen elkaar ook constant af.

Het programma is nu zo'n 18 afleveringen bezig en iedereen heeft al behoorlijk ruzie met elkaar!

Wat vinden jullie van deze serie? Welk stel gaat er winnen? Aan wie hebben jullie een hekel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 woorden : uitgemolken concept

Ik ben al die "reality tv"/"sletterigheid allom" en nog dingen die op dit soort programma's van toepassing zijn gewoon uitmelkerij van het hoogste niveau

Het is inderdaad een concept wat de laatste 5 jaar teveel gebruikt wordt, alleen is het dan een zaak om echt met nieuwe dingen te komen, en echte leuke elementen toe te voegen aan zo'n programma.

Bij Paradise Hotel vind ik dat ze daar in geslaagd zijn. Je moet slijmen, liegen, bedriegen en jezelf anders voordoen dan je bent, om het een beetje ver in het spel te schoppen. Dit maakt het programma erg onvoorspelbaar, zeker wanneer er liefde bij komt kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb de VS uitvoering bijna helemaal gezien en ik vond het best leuk en geinig met al die rare complotten etc.

De Nederlandse uitvoering vind ik niet echt leuk, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer nieuw is!

Een 2e VS uitvoering zal waarschijnlijk ook niet zo leuk leuk zijn als de eerste.

Hetzelfde geldt voor Big Brother, de eerste was leuk, maar alles daarna haalt het bij lange na niet en ook dit komt waarschijnlijk omdat het gewoon niet nieuw meer is!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...