Ga naar inhoud

Dick Rienstra op TV !


Aanbevolen berichten

Ik keek net even naar de TV en zag op Z@pp, Zipzoo Coordinaat X

en toen hoorde ik de voice-over van Dick Rienstra.

Dat was wel leuk :)

Ik zapte (of moet je zeggen Zipte :)) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zapte (of moet je zeggen Zipte :)) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet.

Wel Dick, hij vertelde nog dat ie daarvoor opnamen had gemaakt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zapte (of moet je zeggen Zipte :)) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet.

Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is.

Dan zaterdagochtend om 09:05 uur maar weer eens kijken, want volgens mij zijn dát wel nieuwe afleveringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zaterdagochtend om 09:05 uur maar weer eens kijken, want volgens mij zijn dát wel nieuwe afleveringen.

Ga jij daar zo vroeg voor op staan? :P Nou... Ik ben ook wel benieuwd, maar meestal als ik zap, dat zie ik het wel eens... Weet nooit de tijden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is.

Dan zal het denk ik wel een herhaling geweest zijn met Dick, want de voice-over die ik zaterdag hoorde was volgens mij wel degelijk Paul van Gorcum.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zal het denk ik wel een herhaling geweest zijn met Dick, want de voice-over die ik zaterdag hoorde was volgens mij wel degelijk Paul van Gorcum.

Ik denk toch dat ik een keer vroeg moet gaan opstaan... Ben namelijk wel benieuwd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Kon dat andere topic even niet vinden, maar...

Ik zat heel toevallig het Sinterklaas journaal te kijken en ineens kwam Dick voorbij stiefelen als een oude man in een bejaardentehuis. Echt leuk :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...