Ga naar inhoud

Politie in de klas?


Aanbevolen berichten

Nee, dit gaat niet over de adjudant. Ik was benieuwd wie wel eens een politieagent in de klas heeft gehad om te vertellen over iets. Graag zo uitgebreid mogelijk: was hij/zij in uniform, alleen of met meer, welk vak, welk onderwerp, was het onderdeel van de les of kwam hij/zij iets bijzonders vertellen dat net gebeurd was of iets dergelijks.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, is voor verhaal. Thanks!

Link naar bericht
Delen op andere sites

whehe arthur gaat weer heel wat leuke dingen beleven in zn jonge jaren >:)

Naja ik weet nog wel dat er toen ik in groep1 of 2, denk 1 van de basisschool (dus kleuterschool) zat, er een agent in de klas stond. Was iets met een verkeerd geparkeerde wagen ofzo :P

K weet er verder weinig meer van... Iedereen vroeg vanalles aan die gast, vooral over zijn dienstwapen, of ie die wel ns gebruikte enzo :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat had ik dus ook ;). Weet er niet zo heel veel meer van. Maar een van de onderwerpen was geloof ik Vandalisme.

Klopt ;)

Ik kan het me nog wel goed herinneren. 2 of 3 jaar geleden. Ik kan die boekjes niet meer vinden die je kreeg, maar heb de map nog wel. En een etui die je kreeg. Ze lieten toen ook van alles zien, zoals handboeien enzo. Niet het pistool natuurlijk ;) Ze kwamen toen met gewone auto's, niet met een politewagen. Dat zouden ze wel een keer doen, maar hebben ze nooit gedaan ;) We hebben nu ook een schoolagent, alleen ik zie hem bijna nooit. Hij loopt maar een beetje door de school heen, maar doet verder niet zoveel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...