Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl #6


Aanbevolen berichten

Theatershow

Bassie & Vriendjes

Za. 25 feb HEERDE Dorpshuis Heerde

van Meurslaan 3 14.00 uur

aj iemand zin om mee te gaan? :Y)

Alleen als jij binnenkort meegaat naar Naarden >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

nieuwe update van bassie's site:

een kerstgroet boven het verhaal...

http://www.clownbassie.nl/index.htm

niet onaardig...

Ik vind die foto met die kerstboom wel leuk. Doet me een beetje denken aan de ouwe Bassie.

Wat me toevallig wel opviel, was dat op de foto linksbovenin twee rooie stipjes zitten, die op de "kerstkaart" zijn weggewerkt... wrom? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die foto met die kerstboom wel leuk. Doet me een beetje denken aan de ouwe Bassie.

Wat me toevallig wel opviel, was dat op de foto linksbovenin twee rooie stipjes zitten, die op de "kerstkaart" zijn weggewerkt... wrom? ;)

Ik geloof dat ik ze wel zie, alleen wel heel erg vaag... ;)

Goed kijken denk ik.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik geloof dat ik ze wel zie, alleen wel heel erg vaag... ;)

Goed kijken denk ik.. :P

Dat had ik wel door ja, maar blijft de vraag, waarom zijn ze in de ene wel weggewerkt en in de andere niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja en dat moet ook altijd groots en landelijk kenbaar gemaakt worden zodat iedereen zegt: wauw, die Bassie doet goeie dingen zeg!

:O

wordt je zelf niet een beetje moe, van dat steeds te zeggen.. ik irriteer me hier zo ontzettend aan..steeds weer dat gejank.. over bassie

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wordt je zelf niet een beetje moe, van dat steeds te zeggen.. ik irriteer me hier zo ontzettend aan..steeds weer dat gejank.. over bassie

Anders zegt hij het niet denk ik.. Bassie heeft nou eenmaal op sommige mensen een andere indruk achter gelaten dan op anderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wordt je zelf niet een beetje moe, van dat steeds te zeggen.. ik irriteer me hier zo ontzettend aan..steeds weer dat gejank.. over bassie

Wou je het ontkennen dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wou je het ontkennen dan?

Wat ontkennen? Kan je duidelijker zijn?

Je kan wel zeggen dat Bassie al zijn goede doelen publiekelijk kenbaar maakt, maar dat vind ik onzin. Ik ken hem verder niet goed, maar hij bezoekt regelmatig een kermis waar hij wat gratis accesoires en hebbedingetjes uitdeelt. Ook figuren zoals wij, die gewoon hem kwamen irriteren (langskwamen, dus van zijn werk afhouden), stuurde hij niet met lege handen naar huis.

Kom op, we kunnen deze discussie op 100 manieren voeren, en we kunnen het ook in 100 verschillende topics doen. De meningen blijven hetzelfde. We kunnen het ook niet doen of slechts tot 1 topic beperken. Maakt het voor iedereen wat makkelijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom op, we kunnen deze discussie op 100 manieren voeren, en we kunnen het ook in 100 verschillende topics doen. De meningen blijven hetzelfde. We kunnen het ook niet doen of slechts tot 1 topic beperken. Maakt het voor iedereen wat makkelijker.

Je doet er zelf ook aan mee. Trouwens, volgens mij is dit geen discussie, maar meer losse opmerkingen over Bassie, die overigens de laatste tijd alleen in dit topic te vinden zijn.

Het is en blijft een forum, verschillende meningen en dezelfde discussies die maar door blijven gaan. Ik zie het probleem niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je kan wel zeggen dat Bassie al zijn goede doelen publiekelijk kenbaar maakt, maar dat vind ik onzin. Ik ken hem verder niet goed, maar hij bezoekt regelmatig een kermis waar hij wat gratis accesoires en hebbedingetjes uitdeelt. Ook figuren zoals wij, die gewoon hem kwamen irriteren (langskwamen, dus van zijn werk afhouden), stuurde hij niet met lege handen naar huis.

Daar krijgt hij gewoon voor betaald hoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar krijgt hij gewoon voor betaald hoor...

Dat zal best

Het gaat om die opmerking, waarom zou hij het niet op zijn website zetten als hij ambassadeur is geworden van een goed doel?

Ik snap dat je hem niet mag, maar het heeft geen zin om je agressie hier af te reageren of zo. Het is toch gewoon leuk dat hij dat doet? Al dat Balkenende het, ik zal het nog wel waarderen van die man.

En koeiestaart, ik reageer er alleen op. Ik ga zelf de discussie niet aan. En een discussie vind ik niet zo erg, maar niet steeds op andere plaatsen. En als jij goed door dit forum gaat spitten weet ik zeker dat je meer topics tegenkomt met zulk soort discussies dan alleen dit topic. Maar je hebt wel gelijk dat het de laatste tijd minder is, maar dat maakt in deze situatie niet uit vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je doet er zelf ook aan mee. Trouwens, volgens mij is dit geen discussie, maar meer losse opmerkingen over Bassie, die overigens de laatste tijd alleen in dit topic te vinden zijn.

Het is en blijft een forum, verschillende meningen en dezelfde discussies die maar door blijven gaan. Ik zie het probleem niet

ik anders wel.. je wordt hier gewoon geïritteerd aan steeds dat gemekker over dat Bassie slecht is en dit en dat.. alsof WIJ dat allemaal nog niet gelezen hebben hoe DJ KOELKAST erover denkt.. dat staat volgens mij wel 100 keer op dit forum vermeld.

ik denk dat z'n plaat blijft hangen, omdat er een krasje op zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal best

Het gaat om die opmerking, waarom zou hij het niet op zijn website zetten als hij ambassadeur is geworden van een goed doel?

Ik snap dat je hem niet mag, maar het heeft geen zin om je agressie hier af te reageren of zo. Het is toch gewoon leuk dat hij dat doet? Al dat Balkenende het, ik zal het nog wel waarderen van die man.

dat is dus totaal niet waar, ik ben het alleen niet eens met zijn werkwijze.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik anders wel.. je wordt hier gewoon geïritteerd aan steeds dat gemekker over dat Bassie slecht is en dit en dat.. alsof WIJ dat allemaal nog niet gelezen hebben hoe DJ KOELKAST erover denkt.. dat staat volgens mij wel 100 keer op dit forum vermeld.

ik denk dat z'n plaat blijft hangen, omdat er een krasje op zit.

mail jij mij even die 100 keer dat ik dat gezegd heb want ik weet zeker dat je niet zo ver komt. Het is nou eenmaal zo dat Bassie op een bepaalde manier handelt en ik spot enkel een trend hierin, verder zeg ik niets negatiefs.

Dit gaat niet over hoe ik denk, want dat weten jullie helemaal niet en zullen jullie ook niet te weten komen, nogmaals: ik spot een trend en als dat al niet meer mag hier...

Een discussie hierover mag uiteraard gewoon, het is een forum: een discussieplaats, alleen niet zomaar wat dingen uitflappen, daar heeft niemand wat aan.

Tot jij die 100 keer gevonden hebt neem ik aan dat je je zeer zwaar vergist hebt en dat dan ook terugneemt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
schreef op Do 05 Jan 2006 10:36":lx2bhu8z]Er is weer een nieuw filmpje van de crocksons op de site van Bassie:

http://www.clownbassie.nl/fotoalbum12.htm

Leuk dat Bassie Produkties er de laatste tijd oude filmpjes van The Crocksons en Bassie & Adriaan bijvoegd. Geen enkel van die 3 filmpjes had ik ooit van tevoren gezien, waren allemaal unieke uitzendingen bij de TROS indertijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Leuk dat Bassie Produkties er de laatste tijd oude filmpjes van The Crocksons en Bassie & Adriaan bijvoegd. Geen enkel van die 3 filmpjes had ik ooit van tevoren gezien, waren allemaal unieke uitzendingen bij de TROS indertijd.

Niet allemaal, de eerste in zwart-wit was gewoon een stukje uit de film: Dik Trom En Het Circus, de tweede (op je kop staan op bierflessen) komt uit een TROSuitzending van Circus Bassie & Adriaan, en het derde filmpje (Gooi- en Smijtnummer) komt uit het TROS-programma Dag 80, hallo 81, dus van de TROS.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet allemaal, de eerste in zwart-wit was gewoon een stukje uit de film: Dik Trom En Het Circus, de tweede (op je kop staan op bierflessen) komt uit een TROSuitzending van Circus Bassie & Adriaan, en het derde filmpje (Gooi- en Smijtnummer) komt uit het TROS-programma Dag 80, hallo 81, dus van de TROS.

uhm champagne flessen zijn dat..volgens zeggen kregen ze die elke maand cadeau

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal best

Het gaat om die opmerking, waarom zou hij het niet op zijn website zetten als hij ambassadeur is geworden van een goed doel?

Ik snap dat je hem niet mag, maar het heeft geen zin om je agressie hier af te reageren of zo. Het is toch gewoon leuk dat hij dat doet? Al dat Balkenende het, ik zal het nog wel waarderen van die man.

En koeiestaart, ik reageer er alleen op. Ik ga zelf de discussie niet aan. En een discussie vind ik niet zo erg, maar niet steeds op andere plaatsen. En als jij goed door dit forum gaat spitten weet ik zeker dat je meer topics tegenkomt met zulk soort discussies dan alleen dit topic. Maar je hebt wel gelijk dat het de laatste tijd minder is, maar dat maakt in deze situatie niet uit vind ik.

Ik ben het met je eens, prachtig dat deze man dingen over heeft voor goede doelen. Snap niet waarom zovelen negatief doen. Lijkt meer op een soort mythevorming, met Bas als de grote zwarte man. Ik houd het op groen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet allemaal, de eerste in zwart-wit was gewoon een stukje uit de film: Dik Trom En Het Circus, de tweede (op je kop staan op bierflessen) komt uit een TROSuitzending van Circus Bassie & Adriaan, en het derde filmpje (Gooi- en Smijtnummer) komt uit het TROS-programma Dag 80, hallo 81, dus van de TROS.

Is dat op dvd verschenen? Want ik heb hier wel dik trom dvd's zien liggen. Oude zwart/witfilms staan er op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...