Ga naar inhoud

Bassie aan de roulettetafel bij Jensen


Aanbevolen berichten

nou, het begint goed: "Bassie, wat voor geluid maak je tijdens een orgasme" :P

En ik wil ECHT niet weten of ie nog seks heeft met Co! :r

Ik ga nou 06/05 kijken, vanavond kijk ik de rest wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jammer, zulke lastige vragen zijn er niet gesteld :+

Vraag aan Herman: Wie is je voorbeeld?

Herman:......

Jensen: Heeft hij een rode neus?

Herman:...Nee

Bassie: Wat moet het kosten??

Ach was wel leuk om te zien, maar om nou te zeggen dat ik dubbel lag..Nee

Ik vond het wel leuk dat Jensen Bassie gewoon zat te stangen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vraag aan Herman: Wie is je voorbeeld?

Herman:......

Jensen: Heeft hij een rode neus?

Herman:...Nee

Bassie: Wat moet het kosten??

Ach was wel leuk om te zien, maar om nou te zeggen dat ik dubbel lag..Nee

Ik vond het wel leuk dat Jensen Bassie gewoon zat te stangen

Mwhehe... die Herman was wel gaaf :D Ook dat ie alle afleveringen van Bassie en Adriaan had gezien en dat Bassie hem een dvd gaf _O_ en dat ie ging dansen op Bassie's mondharmonicamuziek :+ Was toch wel leuk om te zien... normaal gesproken kijk ik ook nooit naar Jensen :P maar ja jongens... de vragen maakt Bas niet zelf he... die beantwoordt hij gewoon eerlijk toch ;) gheheh en het geniaalst was die reactie van herman op Bas' kokosnootmop 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mwhehe... die Herman was wel gaaf :D Ook dat ie alle afleveringen van Bassie en Adriaan had gezien en dat Bassie hem een dvd gaf _O_ en dat ie ging dansen op Bassie's mondharmonicamuziek :+ Was toch wel leuk om te zien... normaal gesproken kijk ik ook nooit naar Jensen :P maar ja jongens... de vragen maakt Bas niet zelf he... die beantwoordt hij gewoon eerlijk toch ;) gheheh en het geniaalst was die reactie van herman op Bas' kokosnootmop 8)7

iemand toevallig opgenomen?
Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry, ik heb dubbelgelegen! _O-Jensen! is tenminste nog één van weinige programma's op

televisie (Mooi Weer De Leeuw is de andere) waar ik soms nog keihard in een scheur lig. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind jensen ook lache, tjah er werden een beetje vragen gesteld die ik niet hoefde te weten,maar ik kon er wel om lachen. leuk dat bassie als plaaggeest vermomd binnenkwam _O-

dat heb ik dus niet gezien, had ik wel willen zien

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bas schrijft die brieven toch eigenlijk voor de jongere kinderen? Waarom zegt ie dan eigenlijk dat ze moet kijken naar een programma wat pas om 22:45 uur begint (de meeste kinderen liggen dan al in bed) en er worden dingen gezegt, wat helemaal niet goed is voor de jongere kinderen.. Ik weet het niet hoor.. Maar.. :P;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas schrijft die brieven toch eigenlijk voor de jongere kinderen? Waarom zegt ie dan eigenlijk dat ze moet kijken naar een programma wat pas om 22:45 uur begint (de meeste kinderen liggen dan al in bed) en er worden dingen gezegt, wat helemaal niet goed is voor de jongere kinderen.. Ik weet het niet hoor.. Maar.. :P;)

Bas is gewoon hartstikke inconsequent wat zijn beweringen betreft, dat weten we al eeuwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry, ik heb dubbelgelegen! _O-Jensen! is tenminste nog één van weinige programma's op

televisie (Mooi Weer De Leeuw is de andere) waar ik soms nog keihard in een scheur lig. :D

idem,erg gelachen :P

Bas met schuine moppen (100 kilo dinamiet en een kort lontje)wel dom dat hij ,als er om een mop wordt gevraagt, opeens zegt dat je alleen moppen verteld bij gebrek aan conversatie( ik wist al dat ie dat zou zeggen :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bas is gewoon hartstikke inconsequent wat zijn beweringen betreft, dat weten we al eeuwen.

Tja... ;)(overdrijven :P ) Maar vind het gewoon een beetje raar dat ie het op z'n site gaat zetten.. Voor ons is het wel leuk, maar voor kleine kinderen 8)7;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja... ;)(overdrijven :P ) Maar vind het gewoon een beetje raar dat ie het op z'n site gaat zetten.. Voor ons is het wel leuk, maar voor kleine kinderen 8)7;)

Alsof "verhalen en belevenissen van een clown" wel voor kleine kinderen zijn... Dus zoals Wonderer al zei, dat soort dingen doet ie al jaren...

Wat trouwens wel humor was, als Bas een mop verteld wordt die meestal niet grappig gevonden :P Alleen zelf heeft ie dan niet door dat ze um niet grappig vinden :P Wel goed dat ie gewoon vrolijk door blijft gaan daarna :P Ik weet niet meer wat het was.. Volgens mij was het iets over André... Wel opvallend dat hij niet vertelde dat zijn halfbroer goochelaar is geweest...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alsof "verhalen en belevenissen van een clown" wel voor kleine kinderen zijn... Dus zoals Wonderer al zei, dat soort dingen doet ie al jaren...

Wat trouwens wel humor was, als Bas een mop verteld wordt die meestal niet grappig gevonden :P Alleen zelf heeft ie dan niet door dat ze um niet grappig vinden :P Wel goed dat ie gewoon vrolijk door blijft gaan daarna :P Ik weet niet meer wat het was.. Volgens mij was het iets over André... Wel opvallend dat hij niet vertelde dat zijn halfbroer goochelaar is geweest...

Hij leek wel emotioneel toen hij dat vertelde....

en idd hij is ongelofelijk inconsequent, ook al wat hij zegt over moppen ( lees mijn vorige post maar)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alsof "verhalen en belevenissen van een clown" wel voor kleine kinderen zijn... Dus zoals Wonderer al zei, dat soort dingen doet ie al jaren...

Wat trouwens wel humor was, als Bas een mop verteld wordt die meestal niet grappig gevonden :P Alleen zelf heeft ie dan niet door dat ze um niet grappig vinden :P Wel goed dat ie gewoon vrolijk door blijft gaan daarna :P Ik weet niet meer wat het was.. Volgens mij was het iets over André... Wel opvallend dat hij niet vertelde dat zijn halfbroer goochelaar is geweest...

Ik denk dat Jensen dan meteen de link had gelegd naar André in de sleutel en de diamant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

M'n zus had het voor me opgenomen. Alleen staat het stuk na het optreden van Replay er niet op...8)7 Bassie vond zichzelf idd weer erg grappig en gooide er nog ff wat reclame doorheen voor zijn nieuwe DVD.

Bas: Kunnen we niet even een commercial-break doen?

Jensen: Ja, komt er zeker weer reclame voor je nieuwe DVD...?!

Whaha..._O-

Verder wel een grappige aflevering, zeker met "Gewoon Kel"...8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het ook een grappige uitzending!

Inderdaad Bas die zichzelf heel grappig vond, de reclame voor zijn nieuwe DVD.

Maar de aanwezigheid van de Herman! _O- Die jongen is erg vreemd.

De kokosnootmop vond ik wel leuk, maar dat kwam ook voornamelijk door de aanwezigheid en de reactie van Herman.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond het ook een grappige uitzending!

Inderdaad Bas die zichzelf heel grappig vond, de reclame voor zijn nieuwe DVD.

Maar de aanwezigheid van de Herman! _O- Die jongen is erg vreemd.

De kokosnootmop vond ik wel leuk, maar dat kwam ook voornamelijk door de aanwezigheid en de reactie van Herman.

Die kokosnootmop heb ik dus niet gezien omdat dat volgens mij na dat optreden van Replay kwam en ik dat stuk er niet op heb staan... 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

k had laatst n mailtje in een van mn spamaccounts met nog meer van dat soort woorden met omschrijvingen als kokosnoot ;) Best grappig.

Maar was eeeeerg vet met die herman :D :D

herman: k*t

bassie: oooooooooooh hij heeft vieze woorden gezegd!

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren heb ik ook eindelijk even kunnen kijken. Errug gelachen - Herman had ik in de aflevering ervoor ("gisteren" volgens Jensen) al gezien. Lekker authentiek die jongen en daardoor leuk.

Bassie voelt zich duidelijk op z'n gemak bij Jensen, hij kan zich op TV zo aangevallen opstellen - op het paranoide af. Nu was hij relaxed en dan is hij een veel aangenamere persoon. Clown Herman heeft hier ook wel bij geholpen denk ik. Leuk duo. Bas maakte idd mooi gebruik van aangever Herman toen hij die kokosnoot mop vertelde - alsof ze het zo hadden ingestudeerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren bij Jensen waren die schoonmaak vrouwen van Hoe schoon is jouw huis? Wel lol.. Gingen ze praten.. Die vrouwen vertelde wat het vieste huis is wat ze ooit hadden gezien, en ze konden niet meer op de naam van die man komen, toen zei Jensen: Misschien Bassie? Die vrouwen: Van Bassie en Adriaan!

Heeft hier niet zoveel mee te maken, maar toch :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisteren bij Jensen waren die schoonmaak vrouwen van Hoe schoon is jouw huis? Wel lol.. Gingen ze praten.. Die vrouwen vertelde wat het vieste huis is wat ze ooit hadden gezien, en ze konden niet meer op de naam van die man komen, toen zei Jensen: Misschien Bassie? Die vrouwen: Van Bassie en Adriaan!

Heeft hier niet zoveel mee te maken, maar toch :+

Past misschien beter in http://forum.clownenacrobaat.nl/forum/v ... php?t=2273 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb geloof ik 2 of 3 keer Jensen gezien met Bassie, en elke keer was ie er als clown. Hij kan dan niet vlugge Japie ook spelen ;)

Vlugge Japie met rode neus :+

Toen ze bekent maakten toen ze gingen stoppen kwamen ze gewoon als bas en aad. Dus als is mogelijk :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toen ze bekent maakten toen ze gingen stoppen kwamen ze gewoon als bas en aad. Dus als is mogelijk :Y

Klopt inderdaad, maar toen met sylvy was die als clown, toen met Jensen, en nu.. Dus dat is al 3 keer.. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt inderdaad, maar toen met sylvy was die als clown, toen met Jensen, en nu.. Dus dat is al 3 keer.. ;)

Zei hij niet zelf tegen Jensen dat ie hem mag en dat ie daarom al voor de 6de keer te gast was? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...