Ga naar inhoud

Het "ik zag B/A maar..." meldtopic


Aanbevolen berichten

Meld het hier als je op tv Bassie en/of Adriaan ziet maar er aan twijfelt of dit wel gebruikt mocht worden.

Geldt natuurlijk ook voor posters (zoals die van pimpin party) en t-shirts etc.

(het topic is natuurlijk meer voor de lol bedoeld dan werkelijk om te klikken, maar wie weet kunnen we zo het Sophia kinderziekenhuis aan wat meer geld helpen :P )

Afgelopen week in Twee voor Twaalf (VARA) was Bassie zijn hoofd meerdere malen te zien in een fotomontage tijdens ronde 2. Terug te zien via http://www.uitzendinggemist.nl

Paar dagen geleden was in Editie NL een item over een jongen die de HP reclame (met die frames waar zijn hoofd steeds in blijft zitten) na deed. Hier was het walkmanmuziekje te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de reclame In bed met Frans Bauer (ofzo) hoor je Frans "allememachies!" zeggen. Daar heeft Bassie vast copyright op, dus dat mag niet!

Dat is dus helemaal niet zo. Sam zegt het ook enkele keren in de boeken van Lord of the Rings. En die zijn toch echt nog ouder dan de B&A series ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de reclame In bed met Frans Bauer (ofzo) hoor je Frans "allememachies!" zeggen. Daar heeft Bassie vast copyright op, dus dat mag niet!

dat viel mij ook meteen op, toen hij die deur binnenliep he. Ik zei gelijk tegen mijn moeder dat hij dat gejat heeft van bassie :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is dus helemaal niet zo. Sam zegt het ook enkele keren in de boeken van Lord of the Rings. En die zijn toch echt nog ouder dan de B&A series ;).

Dan heeft Bassie het gejat! >:)

Bovendien is Frans Bauer een vriend van B&A ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Zoop op Nickeledeon hoor ik net dat een of ander vaag meisje met paars haar twee gasten in nogal vage kleren die een duo vormen en nog een naam nodig hebben suggereren dat ze zich "bassie en adriaan" moeten noemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Frans zou het in ieder geval niet van zich zelf hebben denk ik ;)

Nee, maar ik denk dat het ook te maken heeft dat Frans een hele goede vriend van Aad is, dat ie dat daarom zegt, maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is toch een Frans Bauer - ''real-life-soap?'' .... lijkt mij geen afgesproken werk of wat dan ook... waarschijnlijk zegt Frans Bauer dat wel vaker in z'n leven en ja... misschien komt dat omdat zijn kinderen veel bassie en adriaan kijken :P Je hebt ook mensen die de hele dag ''drommels'' roepen, of ''gossie'', of ''figuur'' ;) Ik heb het fragment trouwens ook gezien en het lijkt me niet gespeeld, maar gewoon het eerste wat in hem op kwam...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk zelf ook niet dat Bassie of Adriaan hun advocaat op iemand zet die bijv. Allememachies of Drommels of een andere B&A- gerelateerde uitspraak gebruikt in een tv-programma of radio-uitzending. Dat is wel een beetje kinderachtig, vinden jullie ook niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
schreef op 08 November 2005, 19:45:05":fz7mge6g]Ik denk zelf ook niet dat Bassie of Adriaan hun advocaat op iemand zet die bijv. Allememachies of Drommels of een andere B&A- gerelateerde uitspraak gebruikt in een tv-programma of radio-uitzending. Dat is wel een beetje kinderachtig, vinden jullie ook niet?

Ik kan hier vanalles op zeggen, maar dat doe ik maar even niet. Ik verwacht het niet, maar ... I wouldn't put it past them, in goed Nederlands ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Check nu het oude domein www.bassie(en)adriaan.nl (naam bij de tekst even ietsje aangepast maar de link klopt bij het aanklikken gewoon. ;)

Hier komt de Bassie en Adriaan informatie-website, met spelletjes, links, verhalen etc.

Heb jij zin om vrijwillig mee te doen, heb je verstand van html (kortom: kun je websites bouwen), meld je dan aan op info@etouch.nl.

Benieuwd wat hiermee gaat gebeuren...

--edit: ik werd hier ook door Sietse op gewezen alleen had ik niet door dat hij al aan het posten was ;)--

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zal ik maar even een lief mailtje sturen, voor de arme man/vrouw zich in het verderf stort? Iets als:

Hoi,

Ik weet niet wie je bent of hoe je aan het domein komt, maar ik kan je een ding beloven, als je er echt een B&A site van gaat maken, krijg je vroeg of laat de advocaat van de broers op je dak. Ik wil je niet bang maken verder, het is je eigen keuze, maar wij hadden op dat domein een goedlopend forum staan dat uiteindelijk gedwongen heeft moeten verhuizen omdat Bas en Aad het er niet mee eens waren.

Sterkte in ieder geval.

wonderer

? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zal ik maar even een lief mailtje sturen, voor de arme man/vrouw zich in het verderf stort? Iets als:

Hoi,

Ik weet niet wie je bent of hoe je aan het domein komt, maar ik kan je een ding beloven, als je er echt een B&A site van gaat maken, krijg je vroeg of laat de advocaat van de broers op je dak. Ik wil je niet bang maken verder, het is je eigen keuze, maar wij hadden op dat domein een goedlopend forum staan dat uiteindelijk gedwongen heeft moeten verhuizen omdat Bas en Aad het er niet mee eens waren.

Sterkte in ieder geval.

wonderer

? ;)

Hehe.. Goed idee.. Misschien kan ie er iets mee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zal ik maar even een lief mailtje sturen, voor de arme man/vrouw zich in het verderf stort? Iets als:

Hoi,

Ik weet niet wie je bent of hoe je aan het domein komt, maar ik kan je een ding beloven, als je er echt een B&A site van gaat maken, krijg je vroeg of laat de advocaat van de broers op je dak. Ik wil je niet bang maken verder, het is je eigen keuze, maar wij hadden op dat domein een goedlopend forum staan dat uiteindelijk gedwongen heeft moeten verhuizen omdat Bas en Aad het er niet mee eens waren.

Sterkte in ieder geval.

wonderer

? ;)

Doen zou ik zo zeggen. Ben ook wel benieuwd naar de reactie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is nu opeens Planet dus zal Bas het domein hebben?

hmm nog niet

Registrant 7 Colors Multimedia

Vletweide 134

3981 ZP BUNNIK

Netherlands

Domicilie N/A

Gebonden aan ADR ja

Administratief contact MRR Robbers

+31 (0)624506273

info@7c.nl

Registrar Transip B.V.

Tielweg 3

2803 PK GOUDA

Netherlands

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tjonge het was me het weekendje wel zeg... 3x Bassie :P Ik weet er nog maar twee....

Dit was het Nieuws:

"Ziekte Adriaan blijkt toch blijvend (ofzo)"

was een foto waar Bassie zo op stond:

^O^

Een of ander belspelletje zondagmorgen op SBS6. Daar is volgens mij heel erg veel geld verdient in een korte tijd met de namen "Bassie" en "Adriaan". Ze zochten de naam Bassie. De hints waren ".... & Adriaan" en "caravan". Verder werden er door de presentatrice ( :9~ ) nogal uitspraken uit betreffende series genoemd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tjonge het was me het weekendje wel zeg... 3x Bassie :P Ik weet er nog maar twee....

Dit was het Nieuws:

"Ziekte Adriaan blijkt toch blijvend (ofzo)"

was een foto waar Bassie zo op stond:

^O^

Had ik ook gezien. Vond het niet echt grappig, maja :P. Verder wel een leuk programma natuurlijk, ik wist niet dat Acda dat tegenwoordig presenteerde :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk hier maar eens: URL

;)

* Dit gaat denk ik wel te ver bij Bas...

Helaas gaat dit ook te ver voor dit forum, is al eens eerder gepost ;)

Waarom mog dit niet gepost worden? Hier vraagt dit topic toch om? Ik snap niet waarom het dan niet gepost mag worden... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Had ik ook gezien. Vond het niet echt grappig, maja :P. Verder wel een leuk programma natuurlijk, ik wist niet dat Acda dat tegenwoordig presenteerde :).

Acda presenteerde het deze keer omdat Harm een zware longontsteking heeft opgelopen. Waarschijnlijk is Harm er de volgende keer wel weer bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
herinner me de derde (half) het was iets met Mooiweerdeleeuw, weet niet meer wat...

Er stond een gozer in de krant en die liet het lezen aan Paul. Die deed net alsof hij per ongeluk de rouwadvertenties voor zich had en versprak zich. Vervolgens maakt hij zijn excuses door te zeggen: ''Nee, dit heeft te maken met die liquidatie in Amsterdam, weet je wel? Van Bassie'' :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net bij het item van Bas en Tooske bij RTL boulevard. Ze lieten een stukje zien van de "ameezing show" of zo, een enorm karaokefeest, en op de achtergrond zag je de tekst van "Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad".

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Chatman (van die super snel met msn kent ook B en A ;) )

Iemand stuurde mij een zinnetje wat chatman had gezegd, en toen had ik em ff toegevoegd. Toen deed ik de hele tijd:

''Bassie en Adriaan'' intypen, en dan zegt ie de volgende dingen tegen mij terug:

Hey! Gezellig! Als je het maar niet over Bassie en Adriaan wilt hebben.

We gaan het niet over die clown en die acrobaat hebben. Gewoon. Niet. Over. Die. Clown. En ook niet over die acrobaat. Met z'n ruches aan z'n hemd.

Altijd blijven lachen, ja, maar als die clown dat zegt, zou ik kijken of je je portomonnee nog hebt.

Hou je mond. Niet over die clown en die acrobaat.

Ben jij ook al een fan van die clown? Ik moet niks van 'm hebben. Niks. En van die acrobaat ook niet.

Jajajaja, Bassie voor en Bassie na, maar niemand die een beetje rekening hield met de baron. Flikker toch op met je Bassie. En ook met die a-dri-aan. Ook zo'n uitslover.

NEE! Ik praat NIET over die clown. En hou je mond over die acrobaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is nu opeens Planet dus zal Bas het domein hebben?

hmm nog niet

Registrant 7 Colors Multimedia

Vletweide 134

3981 ZP BUNNIK

Netherlands

Domicilie N/A

Gebonden aan ADR ja

Administratief contact MRR Robbers

+31 (0)624506273

info@7c.nl

Registrar Transip B.V.

Tielweg 3

2803 PK GOUDA

Netherlands

Volgens mij is hij gekocht door Bas of Aad...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Chatman (van die super snel met msn kent ook B en A ;) )

Iemand stuurde mij een zinnetje wat chatman had gezegd, en toen had ik em ff toegevoegd. Toen deed ik de hele tijd:

''Bassie en Adriaan'' intypen, en dan zegt ie de volgende dingen tegen mij terug:

Hey! Gezellig! Als je het maar niet over Bassie en Adriaan wilt hebben.

We gaan het niet over die clown en die acrobaat hebben. Gewoon. Niet. Over. Die. Clown. En ook niet over die acrobaat. Met z'n ruches aan z'n hemd.

Altijd blijven lachen, ja, maar als die clown dat zegt, zou ik kijken of je je portomonnee nog hebt.

Hou je mond. Niet over die clown en die acrobaat.

Ben jij ook al een fan van die clown? Ik moet niks van 'm hebben. Niks. En van die acrobaat ook niet.

Jajajaja, Bassie voor en Bassie na, maar niemand die een beetje rekening hield met de baron. Flikker toch op met je Bassie. En ook met die a-dri-aan. Ook zo'n uitslover.

NEE! Ik praat NIET over die clown. En hou je mond over die acrobaat.

Dit is eigenlijk best wel erg grappig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voeg maar toe op msn: blabla@chatman.nl

En typ een paar keer op rij 'bassie en adriaan' of een zin waar die namen in voorkomen ;)

Ik heb wel wat beters te doen dan tegen een bot praten ;) Hoewel, vraag me af hoe hij op "Adjudant van der Steen" reageert ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben benieuwd hoe dat ding in elkaar zit.... Klinkt iig als een goede Nederlandse versie van de ALICE-bot :P Maar zelfs dan is het nog pokke veel werk om alles in het Nederlands te krijgen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...