Ga naar inhoud

Hans Leendertse bij Klokhuis


Aanbevolen berichten

Ik zag net Hans Leendertse bij het Klokhuis. Hoewel hij er een stuk ouder op is geworden kun je nog steeds duidelijk zien dat hij het is.

Weet iemand of hij wel vaker voor het klokhuis acteert?

Volgens mij al minstens twee seizoenen. Ik zag hem laatst in de aflevering van Edward van de Vendel en ik vond de sketch niet echt geweldig. Beetje een Joris-typetje, speelde hij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hee Cold... kijk jij rond die tijd dan ook altijd Commissaris Rex? >:)

Klokhuis vond ik trouwens nooit zo leuk... beetje flauw... Sesamstraat was wel gaaf :+

jaaa met pinooooooooooooooooo

en hey bert?

ja ernie?

hey bert zullen we boodschappen doen bert? Het is namelijk al bijna pakjesavond wieeeeeeeeeh

:P

Vond klokhuis wel gaaf en leerzaam :)

hehe met de Lama's

"en dan gaan we nu verder met het klokhuis"

"Oh tennis.. hoe spel je eigenlijk tennis?"

*schoudersophalen*

:P

Oh en ja dan kijk ik Rex, duh :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hee Cold... kijk jij rond die tijd dan ook altijd Commissaris Rex? >:)

Klokhuis vond ik trouwens nooit zo leuk... beetje flauw... Sesamstraat was wel gaaf :+

Tja, je moet wat met een bordje soep op schoot... Ik was gister al op Rex afgeknapt toen de ondertiteling het niet deed. Vandaag was het vervolg toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, je moet wat met een bordje soep op schoot... Ik was gister al op Rex afgeknapt toen de ondertiteling het niet deed. Vandaag was het vervolg toch?

Nee... Talpa is gelukkig zo netjes om een andere aflevering te starten MET ondertiteling, zodat de aflevering van gisteren vandaag kon komen ook MET ondertiteling.... spijtig dat je niet verder hebt gekeken... want die van gisteren was één van de beste uit dat seizoen ;)

Talpa is erg op de kijkcijfers... dan gaan ze niet een uur lang zonder ondertiteling uitzenden... dat moet je toch weten :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Talpa is erg op de kijkcijfers... dan gaan ze niet een uur lang zonder ondertiteling uitzenden... dat moet je toch weten :Y)

Ach ja, als prototype voor de zap-samenleving vond ik het net iets te lang duren. Zo geweldig vind ik Rex nou ook weer niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, je moet wat met een bordje soep op schoot... Ik was gister al op Rex afgeknapt toen de ondertiteling het niet deed. Vandaag was het vervolg toch?

wann du mehr nach Klockhaus guckt wann sie Deutsch behandlen, dann kannst du es einfach folgen! Aber es schreiben wurde ein Problem sein, aber das habe ich auch, also nicht getrauert. Oder waß effer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wann du mehr nach Klockhaus guckt wann sie Deutsch behandlen, dann kannst du es einfach folgen! Aber es schreiben wurde ein Problem sein, aber das habe ich auch, also nicht getrauert. Oder waß effer.

Je n'ai pas eu non aucun allemand dans mon paquet de branche moi comprends donc de sac. J'ai été français beaucoup améliore dans

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk dan ook Rex, teminste dat probeer ik...

Maar daar is natuurlijk een ander topic van ;)

also also

es gibt auch eine topi fur die acteure von B&A in andere Programme. Aber bist du ein Mod? :P

Soll ich dieser mal am Sloß machen, oder?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je n'ai pas eu non aucun allemand dans mon paquet de branche moi comprends donc de sac. J'ai été français beaucoup améliore dans

aber ich htte kein franzosisch im meiner pakket weil ich ein Lehrer hätte qui avons becaup de medailles et onderscheidingen vom die franzosischer Regering. Er machte in einer Les was ein normale Lehrer in drei Lessen macht. Und wann mann dan seiner Hausaufgaben nicht macht, dan hat man ein groooßer Probleme. Und mein Deutsch Lehrer hat mall gesagt "Cold, du wißt nicht was hausaufgaben sind" (aber dann in Hollandisch weil ich es anderers nicht verstehen sollte :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ich warte auf MarsM, am ende der Nacht!

Ich habe das Sluschel Topic, er hat dat Sloß

>:)

edit: whehehe Google vindt mn duits wel erg slecht, ze zetten al een banner hierboven of ik hulp wil met mn werkstuk _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, und dieses topic bekommt jetzt einen slötchen, weil jeder hier lauft te baggeren :+

es wurde Zeit... LOS! 8-)

leuk man, Rammstein ;)

Herr KingK oh shit dat is pepermunt KitkatK, vermeldest du auch ein Link nach das topic uber B&A acteurs im andere fernseher programme?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach dass war ich aber vergessen 8)7 ... speziell für Colditz45:

Das doppelte topic über B und A schauspieler in andere fernsehserien

Bist du jetzt zufrieden? Gut... dan will ich jetzt kein gebagger mehr sehen hier, verstanden?!... und auch nicht noch einen drollige post nach diesem... KEIN gebagger mehr.... danke schön :+

Wie du wenscht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...