Ga naar inhoud

Biertopic #2 (biermeet)


Aanbevolen berichten

Jaja, we praten veel over bier, en dat wordt verder gezet in topic #2

Het belangrijkste op dit moment is natuurlijk

de biermeet op 10 december

in het vorige topic vind je er al wat meer info over

Wie gaat er al zeker mee?

Dr.Ommels

The_Great_Gonzo

wonderer

randy_roes

Dj. Sjammie

Cold45 ( onder voorbehoud, maar nog steeds verplicht door mij >:) )

Lennert

en wie misschien?

Adriaantje ( als hij vrijaf kan krijgen, maar normaal gezien wel )

MarsM ( eigenlijk verplicht ik hem bij deze >:) )

Je kan nog steeds zeggen of je meegaat hé!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eten in de Bekeerde Suster is wel wat duurder dan bv een pizza ofzo. Wel kun je mooi naast wat (waarschijnlijk puur ter decoratie) brouwketels zitten. Ach er is zooooooooooooveel te doen *O*

*wonderer* Als er maar ruimte is voor n slok goeie whisky. Liefst ook meer dan één.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eten in de Bekeerde Suster is wel wat duurder dan bv een pizza ofzo. Wel kun je mooi naast wat (waarschijnlijk puur ter decoratie) brouwketels zitten. Ach er is zooooooooooooveel te doen *O*

*wonderer* Als er maar ruimte is voor n slok goeie whisky. Liefst ook meer dan één.

Pizza of friet heeft wel mijn voorkeur, eigenlijk... die pannenkoek van vorige keer is me niet zo goed bekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eten in de Bekeerde Suster is wel wat duurder dan bv een pizza ofzo. Wel kun je mooi naast wat (waarschijnlijk puur ter decoratie) brouwketels zitten. Ach er is zooooooooooooveel te doen *O*

*wonderer* Als er maar ruimte is voor n slok goeie whisky. Liefst ook meer dan één.

Laten we dan maar gewoon friet/pizza/kebab oid eten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Over het brouwerijbezoek bij de Prael: dit kan op een zaterdag en gaat om dit arrangement:

"Rondleiding

Maak kennis met De Prael door het bekijken van de hele brouwerij, met uitleg v.d. brouwmeester.

€ 4,- per persoon

€ 5,- per persoon met één consumptie"

Niet al te duur dus, en wel leuk om langs te gaan. Alleen is er wel een minimum van 10 personen. Als het om 8 of 9 gaat willen we zook wel een oogje toeknijpen, maar minder wordt een probleem. Eventueel kan ik misschien nog wat mensen uit mijn vriendenkring optrommelen ook te komen, maar liefst natuurlijk zoveel mogelijk forumschorum ;)

Ik moet het wel 2 weken van tevoren (dus vóór aanstaande zaterdag) weten.

edit: Rood is voorbehouden aan mod-acties, om verwarring te voorkomen blauw gemaakt

Link naar bericht
Delen op andere sites

MarsM overhalen blijkt erg lastig, hij ziet het niet helemaal zitten om s avonds ook nog weer terug te komen enzo...

Daar heb ik ook nog een vraagje over. Gaan we door tot de volgende ochtend zodat je de eerste trein naar huis kunt pakken ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
MarsM overhalen blijkt erg lastig, hij ziet het niet helemaal zitten om s avonds ook nog weer terug te komen enzo...

Daar heb ik ook nog een vraagje over. Gaan we door tot de volgende ochtend zodat je de eerste trein naar huis kunt pakken ofzo?

Pfft, als je dat wil, kan je dat doen, maar wij keren rond 20-21u terug naar Gent

En ik vind toch echt wel dat MarsM moet meekomen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pfft, als je dat wil, kan je dat doen, maar wij keren rond 20-21u terug naar Gent

Achzo, kan ook... Normaal begin k tegen 20-21u pas met bier drinken.. :P

En ik vind toch echt wel dat MarsM moet meekomen!

tell him...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was niet van plan om door te halen ;) Vooral ook omdat we idd vrij vroeg beginnen, denk ik dat we 's avonds wel genoeg ophebben :)

Nee, zoals Cold al zei heb ik er sowieso geen trek in helemaal lam te zijn van het bier, 's avonds terug te gaan en vervolgens de hele zaterdag te moeten werken... en volgens mij kunnen jij en Randy néééééét ook wel even iets meer op dan de rest O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, zoals Cold al zei heb ik er sowieso geen trek in helemaal lam te zijn van het bier, 's avonds terug te gaan en vervolgens de hele zaterdag te moeten werken... en volgens mij kunnen jij en Randy néééééét ook wel even iets meer op dan de rest O-)

dan drink je een rondje cola... is niets mis mee... Bovendien hoef je niet vervolgens de hele zaterdag te werken, want de meet is op zaterdag...

Maw het is niet zuip je te pletter, maar gezellig een pilsje pakken met wat forummakkers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dan drink je een rondje cola... is niets mis mee... Bovendien hoef je niet vervolgens de hele zaterdag te werken, want de meet is op zaterdag...

Maw het is niet zuip je te pletter, maar gezellig een pilsje pakken met wat forummakkers.

Inderdaad, nog maar even benadrukken dat wij gaan voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Randy en ik doen zeker een uur over een echt goed bier. Bij de proeverij bij de Prael hebben we welgeteld één bier. Later op de dag in t Arendsnest mag je t helemaal zelf invullen. 1,2 of 3, misschien 4. Meer dan 4 neem ik er zeker niet. En als je geen behoefte meer hebt aan bier neem je koffie of cola :) Het wordt geen ordinaire zuippartij, verre van!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was in Antwerpen in een klein zaakje waar ze iets van 100 verschillende bierglazen hadden. Ik dacht, zal ik iets meenemen, maar de kans was nogal groot dat deze en gene het al zou hebben ;)

ik had trouwens nog een ideetje, Naarden ligt op de route Utrecht - Amsterdam... iemand zin om een tussenstop te maken en de vesting te bezoeken? Sla je twee vliegen in een klap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

maike zei het me gister al op msn. Ik heb opzich weinig met Naarden.. Heb het sowieso gehad met locaties... Alleen Teylingen wil ik nog heen (ja en een aantal locaties uit de Amerika serie :+ ) Maar als het op de route ligt en kwa tijd te doen is, ga k wel mee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pffft, ik heb niet zo'n zin in Lokaties, zeker omdat we al niet zo'n massa's tijd hebben

Wij komen rond 11u aan in Amsterdam (dacht ik) en moeten om 21u ten laatste vertrekken (of 19u)

Dus ik persoonlijk heb liefst zoveel mogelijk tijd in Amsterdam voor om nieuwe biertjes te proeven

EDIT voor Cold

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag bij de Prael langsgeweest :) De afspraak staat voor 12u30 gepland :) Kosten 5 euro, 1 bier incluis. en er zullen wel bieren te koop zijn ook. Helaas geen Mary, die is op. Ze verkopen erg goed bij de Prael :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag bij de Prael langsgeweest :) De afspraak staat voor 12u30 gepland :) Kosten 5 euro, 1 bier incluis. en er zullen wel bieren te koop zijn ook. Helaas geen Mary, die is op. Ze verkopen erg goed bij de Prael :)

Oh, zo vroeg. Laat dan maar, dan sleur ik Cold wel een andere keer mee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ok, duidelijkheid graag: WIE GAAN ER MEE?

Verzamelen: 11 uur op centraal station. Station is groot, daarom best op een bepaald punt, nl voorkant westingang bij de AKO. De westingang is de drukste van het hele spul.

Volgens mij zitten we op 7 zeker (randy, gonzo, wonderer, lennert,sjammie,cold, Ich). Vind ik persoonlijk nog n tikkie karig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh, zo vroeg. Laat dan maar, dan sleur ik Cold wel een andere keer mee ;)

Arme cold.. Mits het niet sneeuwt ga ik mee. Naar Amsterdam moet ik via Amersfoort en dan heb ik dus sowieso al vertraging, als het sneeuwt doe k er waarschijnlijk 5 uur over om van Amsterdam in Epe te komen en visa versa :P

Volgens mij kan je gewoon iedereen in de OP bij "misschien" schrappen en gaat de rest gewoon mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Arme cold.. Mits het niet sneeuwt ga ik mee. Naar Amsterdam moet ik via Amersfoort en dan heb ik dus sowieso al vertraging, als het sneeuwt doe k er waarschijnlijk 5 uur over om van Amsterdam in Epe te komen en visa versa :P

Volgens mij kan je gewoon iedereen in de OP bij "misschien" schrappen en gaat de rest gewoon mee.

Via Amersfoort? Sleur de gebroeders M dan even mee? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Via Amersfoort? Sleur de gebroeders M dan even mee? ;)

Nee die willen niet. Ze moeten werken en zeuren nu dat ze te laat waren met vrij vragen, terwijl ze het al ruim op tijd wisten. Dan beginnen ze eromheen te draaien... of gewoon "ja dan is het nu te laat". K begin toch te denken dat Twice gelijk had :P >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee die willen niet. Ze moeten werken en zeuren nu dat ze te laat waren met vrij vragen, terwijl ze het al ruim op tijd wisten. Dan beginnen ze eromheen te draaien... of gewoon "ja dan is het nu te laat". K begin toch te denken dat Twice gelijk had :P >:)

wtf... ik moet 's avonds werken... krijg in december nooit vrij van m'n werk (ik moet zelfs een uur langer door dan normaal) en ik zei dat ik geen zin had om dan helemaal naar Amsterdam te gaan. Sowieso is het voor mij vrij lastig om te meeten tijdens school- en werkweken. Ik wil best meeten met forumschorum, maar dit komt gewoon heel slecht uit... oh... en ik heb het sinds vandaag nog drukker...... ga ik voor de rest niet op het forum zetten...

En om gelijk wat anders uit de wereld te helpen... als Twice denkt dat ik geen mensen van het forum ''durf'' te ontmoeten, denkt hij dat maar lekker... ik kan sowieso weinig bij hem goed doen, maar als hij zo benieuwd is... prik 'ns een datum in een ''schoolvakantie'' o.i.d. als ik niet zoveel verplichtingen heb..... dan maak ik graag tijd voor iedereen klaar... Lijkt me heel leuk...

Sorry als ik mensen teleurstel... misschien tot gauw...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Natuurlijk niet. Die zegt altijd met een of andere vage reden af.

Waarom nou altijd gelijk zo'n negatieve toon? Ik heb niet eens gezegt in dit topic dat ik mee zou gaan, en ik moet zaterdag gewoon werken dus ik ga idd niet mee. Als je dat vaag noemt, tja.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anyway... in de decembermaand krijg je sowieso bijna nooit vrij van je werk, ook al vraag je dat 8 weken vantevoren..... zeker niet bij werk in de horeca of voedingsmiddelen... sinterklaas en kerst.... veel vreetzooi in de winkels, winkel aankleden enz. enz...... kan je gewoon schudden.... daar nog eens een keer bij opgeteld dat je midden in een knetterdrukke schoolperiode zit, want er moet vanalles voor de kerst worden ingeleverd aan opdrachten/werkstukken enz.

Conclusie... ik zou dolgraag meegaan, maar a) heb ik geen tijd b) trek ik het niet c) mag ik het niet (of ik krijg flinke problemen met m'n werkgever en die heb ik al redelijk...)

Heeft niks te maken met ''niet durven'' of ''verzaken'' of wat dan ook...... ik heb nooit iets beloofd, maar eigenlijk vanaf begin af aan gezegd dat de kans nihil is dat ik meekon...... sorrysorrysorry... het is niet anders. Neemt niet weg dat ik de schorumclub nog wel graag eens in het echt wil ontmoeten, maar niet met allemaal stress door m'n hoofd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom nou altijd gelijk zo'n negatieve toon? Ik heb niet eens gezegt in dit topic dat ik mee zou gaan, en ik moet zaterdag gewoon werken dus ik ga idd niet mee. Als je dat vaag noemt, tja.

wel in het vorige dat je misschien mee zou gaan :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En die mini-meet hier dan? Telt dat dan niet? :P

Ja, hij meent dat ik m'n gezicht niet in RL durf te laten zien... geen idee waarom... omdat ik (ook) niet bij de fietstocht was o.i.d.

doet er verder niet toe... alleen Cold begon er over, dus ik dacht dat help ik gelijk maar even uit de wereld :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anyway... in de decembermaand krijg je sowieso bijna nooit vrij van je werk, ook al vraag je dat 8 weken vantevoren..... zeker niet bij werk in de horeca of voedingsmiddelen... sinterklaas en kerst.... veel vreetzooi in de winkels, winkel aankleden enz. enz...... kan je gewoon schudden.... daar nog eens een keer bij opgeteld dat je midden in een knetterdrukke schoolperiode zit, want er moet vanalles voor de kerst worden ingeleverd aan opdrachten/werkstukken enz.

Conclusie... ik zou dolgraag meegaan, maar a) heb ik geen tijd b) trek ik het niet c) mag ik het niet (of ik krijg flinke problemen met m'n werkgever en die heb ik al redelijk...)

Heeft niks te maken met ''niet durven'' of ''verzaken'' of wat dan ook...... ik heb nooit iets beloofd, maar eigenlijk vanaf begin af aan gezegd dat de kans nihil is dat ik meekon...... sorrysorrysorry... het is niet anders. Neemt niet weg dat ik de schorumclub nog wel graag eens in het echt wil ontmoeten, maar niet met allemaal stress door m'n hoofd...

Awww. *knuffel geef* Jammer dat je niet meekan, maar ik zal op je proosten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:D Kijk dat klinkt tenminste medelevend :P Zal ik ook doen na het werk :+ .... en van Cold afblijven he, in mijn afwezigheid >:)

Ik zal mijn best doen, maar je weet zelf hoe onweerstaanbaar Cold is met een paar biertjes op...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zal mijn best doen, maar je weet zelf hoe onweerstaanbaar Cold is met een paar biertjes op...

Ik weet het niet zelf eerlijk gezegd :P.... ik zou nog wel een keer met Cold wat gaan drinken geloof ik, maar dat was al toen met de examens geloof ik ..... maar heel in de verte kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor :+ Wat zal Randy schrikken als hij straks z'n biertopic weer leest >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt mij ook gaaf, nu wordt het tenminste toch een behoorlijk grote opkomst. :)

Moet natuurlijk wel het lijstje in de startpost even worden aangepast. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...