Ga naar inhoud

Dromen met B&A DVD


Aanbevolen berichten

Vandaag gekocht bij Free Record Shop voor maar 4,99

Hier kan je je mening geven over deze DVD.

Ik heb hem nog niet bekeken en heb de videoband ook nooit gezien,

maar zodra ik hem bekeken heb, zal ik ook hier even melden wat ik er van vind.

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

staat ook ergens in een ander topic toch? Als ik mij niet vergis het show je nieuwste aankoop topic ;)

Ja klopt, maar dat is een plaatje van de videoband waar de hoes van de DVD erg op zou lijken. Ik krijg de DVD als het goed is op 5 december dus als dan nog niemand hem heeft kan ik wel een foto maken. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Uiteindelijk blijkt dus dat ze er toch best wat dromen uit hebben gelaten... waarom in vredesnaam? Op zo'n DVD is ruimte zat, waarom niet alles daarop zetten?

Ik wil deze DVD nog wel hebben, misschien van Sinterklaas of zo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uiteindelijk blijkt dus dat ze er toch best wat dromen uit hebben gelaten... waarom in vredesnaam? Op zo'n DVD is ruimte zat, waarom niet alles daarop zetten?

Ik wil deze DVD nog wel hebben, misschien van Sinterklaas of zo ;)

Alleen de dromen uit De Plaaggeest. Misschien omdat dat toch niet echt bij dromen past, het zijn gewoon verschillende beroepen. Terug in de tijd, of als cowboys in Mexico is toch meer een droomsfeer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alleen de dromen uit De Plaaggeest. Misschien omdat dat toch niet echt bij dromen past, het zijn gewoon verschillende beroepen. Terug in de tijd, of als cowboys in Mexico is toch meer een droomsfeer.

Volgens mij missen er ook nog wat dromen uit de sleutel en diamant...

# Bassie als bordenwasser (afl 1)

# Bassie als onderwijzer (afl 2)

# Wegrestaurant (afl 3)

# Bij de politie (afl 5)

# De obers en de Schot (afl 5)

# Adriaan ontvoerd (afl 6)

# Caravan kapot (afl 1)

# Spaanse dansers (afl 3)

# Reuzen (afl 4)

# Bassie en Adriaan als piloten (afl 5)

# Cowboys (afl 6)

# Als goochelaar (afl 7)

# Bassie en Adriaan als pelsjagers (afl 8)

# Als acrobaat (afl 9)

# Grapjes uithalen (afl 9)

# Leeuwentemmer (afl 1)

# Bassies wereldreis (afl 2)

# Spiegelbeeld (afl 3)

# Starsky & Hutch (afl 4)

# Musketiers (afl 5)

# Straatartiesten (afl 6)

# Buikspreker (afl 7)

# Bassie als tandarts (afl. 1)

# Werken bij de radio (afl. 2)

# "Zeg stel je eens voor" (afl. 3)

# Duiken (verwijderd)

# Geheime agenten (afl. 5)

# Een serieuze clown (verwijderd)

# Robinson Crusoe (verwijderd)

# Koning Midas

Nou, goed. Bijna alles staat erop ;) Maar toch, alles had best gekund.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jij wil weer zoveel mogelijk he! ;) Maar toch, zo'n droommoment als grapjes uithalen krijgt volgens mij juist de droomsfeer doordat Bassie op dat moment in een heel gevaarlijk situatie verkeert, maar niet zomaar los van het verhaal van De Sleutel.

(maar misschien komt er nog wel een Dromen Met B&A deel 2 en deel 3 en dan een paar maanden later een verzamelbox daarvan) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hebben jullie eigenlijk wel door dat dit gewoon een herziene versie is van de al eerder uitgebrachte video? Vind die ook niet zo speciaal, ik zie dan ook geen enkele reden om deze dvd te kopen, zonde van het geld want de video heb ik al.

Ik had eens zo'n Dromen Met B&A VHS gekocht bij de V&D. Duurde maar 35 minuten. :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee dit is laat maar zeggen de dubbelbox alleen dan op 1 dvd (70 minuten dacht ik ;) )

Er wordt telkens gesproken over een dubbel-dvd of dubbel-box, over welke box hebben jullie het?

Groet,

Pardotje

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er wordt telkens gesproken over een dubbel-dvd of dubbel-box, over welke box hebben jullie het?

Groet,

Pardotje

Over de dubbelbox van Dromen met B&A. Ze hadden het erover dat er op de dvd precies hetzelfde staat als op de dubbelbox.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik heb de mogelijkheid nog niet gevonden om aan deze Dromen DVD te komen, maar zoals ik al zag is er niet veel veranderd. De inhoud is identiek gelijk aan de 2-delige videobandenset uit 1998. Alleen de menu's zijn er, op zich wel mooi gemaakt.

Verder zijn de dromen op deze band vaak van muziek gewisseld. Kijk maar eens naar 't optreden van B&A in de circuspiste waaruit blijkt dat Bassie net niet sterk genoeg is. Origineel was dat een ander nr, nu Thema Raadsel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...