Ga naar inhoud

B&A Stelling #2


De dromen van Bassie hadden nooit in de series verwerkt moeten worden  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. De dromen van Bassie hadden nooit in de series verwerkt moeten worden

    • Eens
      6
    • Oneens
      24
    • Geen mening
      4


Aanbevolen berichten

Wat later dan gepland maar hierbij de 2e B&A Stelling. Hopelijk net zo succesvol als de eerste *O*! Ik hoop van jullie ook nog een paar stellingen via pb te ontvangen. Zoveel heb ik er namelijk niet en ik heb ook nog van niemand iets gekregen. Ik laat #1 nog een weekje openstaan.

B&A Stelling #2

De dromen van Bassie hadden nooit in de series verwerkt moeten worden !

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind niet alle dromen even geslaagd en vooral in de sleutel leidt het nogal van het verhaal af, maar de meeste passen wel. Geeft toch de mogelijkheid nog iets extra's te laten zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier eigenlijk geen mening over... Sommige dromen vind ik hardstikke leuk, zoals geheime agenten, en dat die er in zitten vind ik geweldig, maar bijvoorbeeld de musketiers, vind ik zo'n stomme droom, die had van mij weg gemogen ;)

Dus vandaar geen mening.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik neig meer naar oneens... somige dromen zijn wel leuk en origineel als toevoeging aan de series. Net zo goed als dat je sommige dromen niet leuk vindt, vind je ook sommige series niet leuk :P je kan nooit alles leuk vinden ;)

Het enige wat me soms tegenstaat aan de dromen is dat het soms veel te vaak komt en dan met name bij het geheim van de sleutel zoals *wonderer* al zei ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

sommige dromen zijn wel leuk, en soms lachwekkend om naar te kijken, het geeft ook midden in het verhaal (bijvoorbeeld de sleutel ) even iets aan een ander onderwerp, dus niet dat je 3,5uur zit te kijken naar een langdradig verhaal. (verder niets mis met de sleutel hoor) maar het geeft je even weer een momentje van... tja hoe zal ik dat zeggen..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oneens, het is echt een element (verhaal in een verhaal) wat ik heel leuk verzonnen vind.

Het zijn min of meer korte avonturen die niks met de serie te maken

hebben en dus eigenlijk niet gebruikt hadden kunnen worden, maar

door middel hiervan makkelijk plus succesvol erin zijn geschreven. 8-)

Het begrip ''aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'' is een feit geworden en

ik merk gewoon echt dat ik het mis bij de Schatkaart, Kroon, Europa en Amerika.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oneens, het is echt een element (verhaal in een verhaal) wat ik heel leuk verzonnen vind.

Het zijn min of meer korte avonturen die niks met de serie te maken

hebben en dus eigenlijk niet gebruikt hadden kunnen worden, maar

door middel hiervan makkelijk plus succesvol erin zijn geschreven. 8-)

Het begrip ''aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'' is een feit geworden en

ik merk gewoon echt dat ik het mis bij de Schatkaart, Kroon, Europa en Amerika.

Ik mis het voornamelijk in Amerika, misschien was die serie dan wat leuker geworden >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik mis het voornamelijk in Amerika, misschien was die serie dan wat leuker geworden >:)

Of nog erger als ze net zo ''geweldig'' zijn als bij het geheim van de sleutel :P .... daar vind ik ze écht níet leuk... behalve die caravan die in de sloot valt en de grappen van Bassie als hij net ontvoerd is :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik sluit me zo te zien aan bij een grote meerderheid wat betreft de dromen. Veel van die dromen zijn best leuk in het verhaal verwerkt. Uiteraard zitten er altijd wat mindere tussen, maar dromen als Geheime Agenten, koning Midas (uit de Verzonken Stad) en die droom met grapjes uit de sleutel houden het verhaal niet storend op en zijn daardoor allerminst vervelend als 'break'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oneens. Alhoewel ik de dromen soms niet zo leuk vind is het ook vaak wel een welkome afwisseling. Soms zijn het er wat erg veel, maar over het algemeen stoort me dat niet zo. Het hadden er wat mij betreft wat minder mogen zijn in sommige series, maar ze hoeven zeker niet allemaal weg ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb eens gestemd,

De dromen vind ik saai en leiden me teveel af van het oorspronlijke verhaal. Ik spoel ze altijd door op de DVD's en zie het nut voor het verhaal meestal niet in.

Dit deed ik vroeger ook altijd bij alle dromen, maar sommige vind ik nu toch wel wat leuker worden... ;) Dus die bekijk ik dan wel.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oneens, want het was wel eens een welkome afwisseling en soms zaten er ook leuke liedjes in zoals bijvoorbeeld Geheime Agenten. Er waren ook dromen die ik ontzettend saai vind, maar ik vind het toch jammer dat er in de latere series (voornamelijk Europa en Amerika) niet "aan de binnenkant van de ogen" bekeken wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vind het ook jammer dat de dromen niet doorgezet zijn, al was het wellicht tijd voor wat anders. Meeste dromen sloten wel aardig aan op de situatie in de verhalen, maar in sommige series word er wel erg afgeweken imo, dat had voor mij niet gehoeven :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eens, vind dat de dromen gewoon shorties zouden moeten zijn, op zich zelf staand dus, want ik vind de dromen irritant omdat ze de sfeer verbreken.

Nou, ik heb gister een paar dromen van de DVD bekeken en da's ook nog best saai eigenlijk ;) Hoewel, als shorty... Zou nog best wel kunnen misschien, ja.

Ik vind het wel leuk hoe de meesten in het verhaal passen, of in ieder geval in de scene, en nadien, als Bassie commentaar geeft en Adriaan zoiets heeft van "huh, waar heb je het over" ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oneens, vroeger vond ik het nog wel eens irritant als bepaalde dromen er doorheen kwamen maar ik ben er nu aan gewend en vind het deel van de series uitmaken. Met uitzondering dat er wel enkele dromen zijn die ik te langdradig vind overkomen vind ik de meeste dromen ook erg leuk tegenwoordig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oneens, vroeger vond ik het nog wel eens irritant als bepaalde dromen er doorheen kwamen maar ik ben er nu aan gewend en vind het deel van de series uitmaken. Met uitzondering dat er wel enkele dromen zijn die ik te langdradig vind overkomen vind ik de meeste dromen ook erg leuk tegenwoordig.

Dat heb ik nou ook, dat ik ze vroeger vervelend vond als onderbreking van de series, maar er nu aan gewend ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...