Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waar is iedereen?! Het forum is hartstikke stil, man. Waarom post er amper meer iemand? Niet meer leuk? Druk met de feestdagen? Niks te melden? Kom op, posten, het was net zo leuk... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik voor mezelf spreek heeft dit best een reden. Ik heb me aangemeld op dit forum voor Bassie en Adriaan discussies enz. en dat is mijn main interesse zeg maar. Aangezien er de laatste tijd niet veel discussie hier meer over is, wat verscheidene redenen heeft, die ik ook goed kan begrijpen, post ik ook niet zoveel meer. Tuurlijk zijn er offtopic zaken waar over gepraat wordt en waar ik ook af en toe mee meepraat, maar het is niet hetgene waar ik over wil discussiëren.

Nogmaals, dit is geen verwijt richting de forumleden, ik begrijp prima dat er niet veel meer gediscussieerd wordt over B&A, maar wel de reden dat ik niet zoveel meer post.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is er dan zo moeilijk aan gewoon zelf eens een nieuwe B&A discussie openen?

Bovendien is het dankzij B&A en met name B dat het hier zo veranderd is.

Nja, het praatvoer rondom de B&Aseries is ver op...

Ik was er niet omdat mijn zus is bevallen van een tweeling! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nja, het praatvoer rondom de B&Aseries is ver op...

Ik was er niet omdat mijn zus is bevallen van een tweeling! *O*

Ooooh wat leuk voor je, gefeliciteerd *O*

Laten we een Biertje drinken op Twice zijn zuster *O*

Hoe heten ze?

On-topic: een forum loopt als je een goed onderwerp hebt die veel mensen kennen en/of aanspreekt... Vroeger was het domein: Bassieenadriaan.nl, en b&a zijn in vrijwel heel NL bekend, dus is het domein makkelijker op te zoeken.

Forumschorum is nou niet iets wat landelijke bekendheid heeft.

En door de vele omschakelingen, veranderingen en gedoe haken mensen ook snel af.

Edit: domeinnaam heb ik b&a.nl genoemd, is automatisch veranderd in c&a.nl.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is er dan zo moeilijk aan gewoon zelf eens een nieuwe B&A discussie openen?

Bovendien is het dankzij B&A en met name B dat het hier zo veranderd is.

Dat bedoel ik ook met dat er redenen zijn daarvoor, wilde het niet nog een x zeggen.

Ook heb ik zelf al verscheidene discussietopics geopend. Maar ik ben toch niet de enige hier die het over B&A wil hebben? Ik zie andere mensen ook weinig topics openen.

De B&A Stelling vind ik wel een goed initiatief! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat bedoel ik ook met dat er redenen zijn daarvoor, wilde het niet nog een x zeggen.

Ook heb ik zelf al verscheidene discussietopics geopend. Maar ik ben toch niet de enige hier die het over B&A wil hebben? Ik zie andere mensen ook weinig topics openen.

De B&A Stelling vind ik wel een goed initiatief! ^O^

Dat heeft te maken met een aantal dingen:

* het meeste is al besproken

* de negatieve houding van voornamelijk B

De stelling is inderdaad een stap in de goede richting. Alle lof komt toe aan de initiatiefnemers, met -adriana- aan het roer _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat heeft te maken met een aantal dingen:

* het meeste is al besproken

* de negatieve houding van voornamelijk B

De stelling is inderdaad een stap in de goede richting. Alle lof komt toe aan de initiatiefnemers, met -adriana- aan het roer _O_

Aan de andere kant komen er vanuit de users maar bar weinig stelling-ideeen dus echt veel participatie is er niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aan de andere kant komen er vanuit de users maar bar weinig stelling-ideeen dus echt veel participatie is er niet...

Ik dacht dat eerst dat deze alleen van de bedenkers van de B&A-stellingen op zichzelf moesten komen maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Waar kun je terecht met eigen ideeën voor stellingen?

--edit: dat laatste heb ik eigenlijk zojuist al min of meer gelezen--

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aan de andere kant komen er vanuit de users maar bar weinig stelling-ideeen dus echt veel participatie is er niet...

Ik heb 2 stellingen gekregen in de weken dat het bestaat. Het moet ook wel een beetje van 2 kanten komen.

Het valt me ook op dat het inderdaad erg rustig is. Ik zie het forum zelf nu meer als een algemeen forum. Over B&A is al heel veel gezegd dus het is logisch dat het daar nu niet zoveel meer over gaat. Ik begrijp ook best dat er genoeg mensen zijn die hier alleen voor B&A-discussies komen, maar dat is bij mij dus niet zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb 2 stellingen gekregen in de weken dat het bestaat. Het moet ook wel een beetje van 2 kanten komen.

Het valt me ook op dat het inderdaad erg rustig is. Ik zie het forum zelf nu meer als een algemeen forum. Over B&A is al heel veel gezegd dus het is logisch dat het daar nu niet zoveel meer over gaat. Ik begrijp ook best dat er genoeg mensen zijn die hier alleen voor B&A-discussies komen, maar dat is bij mij dus niet zo.

Maar daarvoor zijn destijds ook al media-, sport- en computerforums e.d. aangemaakt, om te kijken of er meer overeenkomstige interesses waren... en volgens mij liep dat over het algemeen wel goed... en B&A ligt al langer stil, dus ik geloof gewoon niet dat dit van vandaag op morgen ineens voor een ''forumstilte'' zorgt... ik hou het op (tijdelijke) drukte en dat sommigen het misschien niet meer gezellig vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop zelf binnekort weer actief te zijn. Ik zit al 2 maanden zonder internet. Het is echt ongelovelijk hoe zwaar ik genaaid ben door Het Net.

Het forum is nu inderdaad meer algemener geworden. Beetje een forum van B&A-fans die praten over andere dingen. Best leuk natuurlijk, maar dan ook logisch dat velen weggaan als het onderwerp B&A voor een groot deel uitgeput blijkt te zijn. Helaasch maar het is nu eenmaal niet anders.

Het forum zal nu toch op andere pilaren moeten gaan steunen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...