Ga naar inhoud

Hoe is jouw B&A hobby veranderd?


Aanbevolen berichten

Misschien een beetje vage TT, maar ik vroeg me ineens af hoe jouw B&A hobby in de loop der jaren (maanden?) is veranderd.

Toen het nog op Nickelodeon was, keek ik elke dag, en daarna zette ik ook nog regelmatig een DVDtje op. Ik verzamelde allerlei B&A dingen.

Nu heb ik bijna alles dat ik wil hebben en kijk ik amper meer. Ik heb alles wel zo'n beetje gezien. Alleen omdat ik nog regelmatig contact heb met Dick, voel ik me nog B&A fan, maar eigenlijk valt het verder nogal mee. Zelfs tijdens de meest recente meet werd er amper meer over B&A gepraat.. de locatietour in september was denk ik wel een afsluiting voor een periode B&A...

En ja. Daar heeft een zekere clown behoorlijk debet aan gehad... *(*

Hoe zit dat met jullie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

mmm... het begon toen ik op een saaie dag de kroon op kindernet zag.... die wilde ik altijd nog eens afzien.... toen ging ik de rest ook kijken.... redelijke verslaving blabla... ik had de dvd's ook al voordat ik op het forum kwam... toen heb ik mij na heel veel maanden meelezen ook maar aangemeld om eens mee te kunnen praten.... alleen de mensen en de gezelligheid bleken leuker dan b&a.... en door al dat gezever is het wat betreft b&a allemaal een beetje op een laag pitje gekomen... maar ook omdat ik er steeds minder tijd voor heb dan 3 jaar geleden ;) Ik laat het nu gewoon even een tijdje zitten... en over een tijdje kan ik dan de dvd's weer eens bekijken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij is er niets veranderd sinds ik mijn verslaving/interesse begon. Het enige wat er veranderd is, is dat ik geen DVD's meer koop omdat ik ze allemaal al heb.

Dat Bas van Toor zo zielig wil doen.. ik zie het allemaal los van Bassie en Adriaan en dat is denk ik ook verstandig. Ik kan wel begrijpen dat mensen die persoonlijk worden aangevallen daar anders over denken, maar Bassie en Adriaan blijft altijd Bassie en Adriaan voor mij, ongeacht wat er zich allemaal afspeelt met de acteurs.

Voor de rest kijk ik nog net zo veel als vroeger, laat ik aan iedereen mn verzameling zien en heb nog steeds interesse naar discussies over Bassie en Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij is het zo'n beetje hetzelfde verhaal als bij *wonderer*. Ik begon met sparen, en was echt koopverslaafd aan B&A artikelen. Nu heb ik tal aan DVD's, video's, puzzels, buttons, e.a. B&A-Stuff en ik kijk er maar weinig naar om. Laatst nog geprobeerd de Kroon te kijken, maar viel daarbij in slaap...8)7 Maar goed, ik denk nu maar zo: Nu heb ik een soort van "time-out", maar er komt een tijd dat ik de series weer helemaal geweldig ga vinden. Ik denk dat ik gewoon een overdosis clown & acrobaat heb binnen gekregen...>:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Typisch geval van "je bent nooit compleet gelukkig"..... als je het ene compleet hebt wil je weer in het bezit zijn van andere dingen/andere dingen gaan sparen... dat gaat je hele leven door en dat is niet alleen bij b&a. Het is niet zo dat ik nu helemaal niet meer omkijk naar m'n dvd's of dat ik een gevoel heb van "shit, had ik ze nu maar nooit gekocht, want nu heb ik er even genoeg van''... ze pronken mooi in m'n dvd kastje, tussen al mijn andere dvd-tv-series en ik zal ze in de toekomst nog vaak zat gaan afspelen.... het heeft z'n geld zeker wel opgebracht, want ik heb er toch een hoop plezier van gehad :) en dankzij m'n b&a hobby heb ik toch ook veel geweldige mensen leren kennen *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien een beetje vage TT, maar ik vroeg me ineens af hoe jouw B&A hobby in de loop der jaren (maanden?) is veranderd.

Toen het nog op Nickelodeon was, keek ik elke dag, en daarna zette ik ook nog regelmatig een DVDtje op. Ik verzamelde allerlei B&A dingen.

Nu heb ik bijna alles dat ik wil hebben en kijk ik amper meer. Ik heb alles wel zo'n beetje gezien. Alleen omdat ik nog regelmatig contact heb met Dick, voel ik me nog B&A fan, maar eigenlijk valt het verder nogal mee. Zelfs tijdens de meest recente meet werd er amper meer over B&A gepraat.. de locatietour in september was denk ik wel een afsluiting voor een periode B&A...

En ja. Daar heeft een zekere clown behoorlijk debet aan gehad... *(*

Hoe zit dat met jullie?

Ik ervaar het precies het zelfde, tot mijn spijt...

Ik kijk ook bijna niet meer, en ik luister ook bijna niets meer.

en de clown is een van de oorzaken.,en Nickelodeon trouwens ook. Ik vind het nog wel leuk maar ik heb er haast spijt van dat ik nu zoveel spullen heb :S ofwel, dat ik er zoveel geld in gestoken heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier zelf ook eens over nagedacht vanavond.

Mede ook door het forum ben ik een enorme B&A-fan geworden en is mijn collectie echt enorm uitgebreid door de vele oude artikelen waar ik dankzij dit forum van op de hoogte raakte dat die bestonden. Nog steeds koop ik graag B&A spullen die ik nog niet heb als ik die ergens tegenkom want ik blijf het leuk vinden om mijn verzameling uit te breiden.

Wat ik de laatste tijd wel merk is dat ik de laatste tijd iets minder vaak de videobanden en dvd's kijk, maar dat komt ook met name doordat ik tegenwoordig meer en langer achter de computer zit. Op tv keek ik eigenlijk bijna nooit naar B&A omdat het voor mij op hele ongelukkige tijdstippen viel dus ook in dat opzicht is mijn hobby niet veranderd.

Dit forum maakt echter wel dat ik me door de diverse andere onderwerpen dan B&A ook weer meer met andere nieuwe dingen ga bezighouden en dat ik ietsje minder met m'n B&A-hobby bezig ben maar toch was voel ik me nog steeds een echte fan en ik denk dat ik dat ook voorlopig nog wel zal blijven ondanks de paar tegenslagen op dit forum door een zekere clown als privé persoon...

Daarom vind ik persoonlijk ook dat het praten over B&A op dit forum, de B&A muziek op de radio en de meets die met B&A te maken hebben nooit helemaal zullen moeten verdwijnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien dat sommigen alleen dat gevoel van ''zonde van het geld'' hebben als ze naast de dvd's werkelijk ''alles'' van b&a hebben verzameld.... als ik hier nu 30 dvd's en 30 (+) videobanden had liggen met allemaal dezelfde b&a-films er op, zou ik ook niet gelukkig zijn. Maar ik heb slechts de dvd's (en nog steeds europa en shorty's niet dus ik heb zelfs nog wat te kopen :+ ) en daar ben ik nog steeds gelukkig mee ;) En als je ze elke week bekijkt is het logisch dat je het na een tijd even zat bent... maar dat is bij elke film of dvd die je koopt zo. Ik wil ze niet meer kwijt, want over een tijd vind ik het zeker weer leuk om weer eens te bekijken (al is dat bij wijze van spreken misschien pas over 2 jaar....) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond B&A leuk, en daardoor heb ik dit forum ontdekt. Daardoor werd ik ook steeds meer B&A-fan en ik keek het ook (bijna) iedere dag op Nickelodeon. Toen ik lange tijd niet op het forum was keek ik nog steeds vaak B&A, maar doordat ik er niet over praatte werd het toch wat minder. Toen ik weer op het forum terugkwam werd ook mijn B&A-hobby weer groter. Ook de fietstocht-meet van een paar maanden terug zorgden voor een opleving. Maar toen B&A van Nickelodeon verdwenen en ik het dus niet meer iedere dag kon kijken werd het weer minder. Ik heb wel video's in de kast staan, maar bij gebrek aan een videorecorder kan ik die niet kijken. (En ik heb geen geld voor een videorecorder.) Ik heb maar één dvd maar die heb ik laatst nog gezien, dus moet ik die niet te vaak gaan kijken. De reden dat ik niet meer dvd's koop is dat ik dus video's heb en ik hoef niet én de video's én de dvd's. Ik vind B&A nog steeds leuk, maar het is nu wat minder. Waarschijnlijk wordt dat over een tijdje weer wat meer (want zo gaat dat altijd bij mij).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of het volgende een apart topic moet worden, of dat het hier mag blijven staan, maar ik zou graag willen weten hoe het gedrag van Clown B. bij jullie de B&A hobby heeft veranderd?

Ik wil die nieuwe DVD van Bassie pertinent niet hebben en ik heb ook weinig zin om nog een show te gaan bekijken. Maar ik weiger zijn gedrag invloed te laten hebben op hoe ik B&A kijk en beleef.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of het volgende een apart topic moet worden, of dat het hier mag blijven staan, maar ik zou graag willen weten hoe het gedrag van Clown B. bij jullie de B&A hobby heeft veranderd?

Ik ben wel in voor een nieuw topic ;)

Bij mij is het net als velen hier. Ik vond B&A wel grappig, we keken het regelmatig met een vriendengroep. Dan huurden we een video, leenden we van iemand anders, of we namen het op van Nick. Dan keek ik series waar ik echt bijna niks van wist, dat was wel tof.

Tja, toen op een gegeven moment kende we de series, en ik bleef het leuk vinden ze te kijken, de rest niet. Ik ben toen was DVD's gaan kopen en begin het B&A forum te lezen. Het was leuk, las leuke dingen, ging meer en meer DVD's kopen. Op een gegeven moment keek ik echt elke dag één of meerdere B&Aafleveringen voor het slapen gaan. Een half jaar geleden ofzo ben ik daarmee gestopt. Nu kijk ik het nog maar af en toe, een overdosis B&A binnen gekregen dus ;)

Bassie heeft dan ook geen negatieve invloed op mijn hobby (ook niet positief), waarom zou het? Ik kijk nu niet opeens zijn DVD's niet meer. Ik heb ook zijn DVD met de zwarte piet gekocht...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessant topic. :)

Op Fok! was ik denk ik het meeste betrokken bij de ontwikkelingen omtrent B&A (DVD releases, uitzendingen op Nick, etc) en ook nog wel bij de start van dit forum. Vooral op Fok! postte DJ het meest met heidbuurt en mij, en later kwam *wonderer* daar nog bij. Daarna is het langzaam afgezakt tot een minimum zoals nu het geval. Tsja, de B&A revival van een tijdje terug is weer afgezwakt, hetzelfde geldt voor mijn interesse. :{

Jammer, maar het is niet anders. Ik ben nu wel weer begonnen met het kijken van B&A DVD's, maar het heeft nog niet geleid tot een postboost hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Interessant topic. :)

........ Tsja, de B&A revival van een tijdje terug is weer afgezwakt, hetzelfde geldt voor mijn interesse. :{ ..........

Ik denk dat dat ook vooral te wijten is aan het feit dat er geen nieuwe dingen meer gebeuren bij B&A, de series zijn gemaakt en daarna waarschijnlijk door sommigen van ons heel vaak bekeken.

Aangezien B&A behoorlijk veel series had viel er veel te bespreken, maar er komt een moment dat je zo een beetje alles besproken hebt.

Wat Hinse zegt over een revival is waar, het is eventjes weer heel erg hot, maar daarna zwakt het weer af, dat is ook gebeurd met ABBA waar rond 1999/2000 een revival van was (25 jaar na Waterloo).

Dit is bij mij al zeer spoedig gebeurd en ik blijf hier wel af en toe posten omdat ik de users hier vrij aangenaam vind en daar boven op het genoegen heb gehad er enkele persoonlijk te leren kennen.

Zoals al werd gesteld door MarsM in het community topic, ik bezoek dit forum meer voor de gezelligheid dan voor B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...