Ga naar inhoud

Persoonlijk: Bas en Aad van Toor


Aanbevolen berichten

Nav een post van Koeiestaart maar een nieuw topic, over de gebroeders van Toor, persoonlijk!

- Wat zijn jou ervaringen met de heren (of één van de heren) in kwestie?

- Positief / negatief?

- Gevolg?

- Gevolg voor jou?

Ik heb Bas ooit ontmoet, maar ja, dat weten de meesten wel... Hij kwam op mij over als een man die zegt wat hij denkt én die doet wat hij zegt. Het was een leuk gesprek, gewoon relaxt gesproken met deze man (over niet-forum zaken). In dat opzicht dus totaal geen problemen...

Dat Aad zijn toestemming heeft ingetrokken voor forum.b&a.nl (wel of niet na aandringen van Bas) vond ik jammer voor het forum, maar puur naar het feit kijkend dat hun naam werd gebruikt, vond ik dat niet onterecht. Dat hij zijn gram dan ook nog wil halen op forum.c&a.nl vind ik opvallend. Ik weet verder niet precies de details. Heb wel eens wat van DJ gehoord en iets van Bas dus...

Het gevolg voor mij is er eigenlijk niet. Ik ben misschien wel anders tegen zaakjes gaan aankijken, maar niet anders tegen de series van Bassie en Adriaan... Ook de DVD van Bas heb ik gewoon gekocht...

Van mijn kant dus: Weinig problemen persoonlijk (slechts positieve ervaringen), en geen gevolg voor mij op het kijken van de B&A series

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij hebben de personen Bas en Aad van Toor geen enkele invloed gehad op mijn hobby van B&A. Het is voor mij puur Bassie en Adriaan die me interesseren en dat Bas dan zo met zijn fans omgaat doet niets af aan mijn mening over de series.

Wel vind ik het natuurlijk een triest geval dat zoiets zo moet lopen.

Ik heb een aantal keer gemaild met Bas hierover en daarin kwam hij niet onaardig over, heeft zijn standpunt duidelijk gemaakt (waar ik overigens nog steeds niet in kan komen) en deed niet afkerend tegenover mij.

Uit die mails heb ik de conclusie getrokken dat Bas zich vooral laat leiden door frustraties en principes.

Typisch gevalletje van prive en zaken gescheiden houden voor mij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het grotendeels met Twice eens ben, die naamsverandering de eerste keer, tja het was misschien niet leuk en ook wellicht niet te begrijpen maar ze hadden het recht die toestemming in te trekken.

Wat die tweede naamsverandering betreft, ik denk (zoals ik al eens eerder heb gezegd) dat Bas van Toor een keiharde zakenman is aan de ene kant en vrij eerlijk aan de andere kant.

Ik denk dus niet dat hij die harde zakelijkheid probeert te verhullen en hij vindt dat hij als zakenman dit moest doen volgens mijn visie uiteraard.

Deze zakelijkheid geldt ook voor Aad van Toor volgens mij, hij is alleen wat diplomatieker.

Tot slot dienen we niet te vergeten dat het twee ondernemers zijn die twee kindervrienden spelen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik zie wat voor leugens Bas over voornamelijk DJ en mij naar andere mensen mailt, kan ik maar een ding denken: die vent heeft hulp nodig.

Doet verder niks af aan mijn waardering voor de series, maar als een van de twee weer eens in het nieuws is, kijk ik daar toch met heel andere ogen naar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik zie wat voor leugens Bas over voornamelijk DJ en mij naar andere mensen mailt, kan ik maar een ding denken: die vent heeft hulp nodig.

quote]

Vanuit zijn optiek heeft hij nu ruzie met DJ Koelkast en ja als mensen ruzie hebben wenden ze van alles aan, toen Bas en Aad zelf ruzie hadden werd er ook van alles gezegd.

Ik ken wel meer mensen die dat doen en die hebben echt geen hulp nodig hoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
schreef op Do Dec 29, 2005 12:20 pm":27jkawt4]

Ik heb ooit eens een cd'tje bij adrina produkties bestelt, (dit moest je via machtiging doen) en deze heb ik nooit betaalt. Toch wel heel gul van Aad >:)

Heb je ook niet toevallig een bedrag met een x aantal nullen over moeten maken op de rekening van het Sophia Kinderziekenhuis?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb je ook niet toevallig een bedrag met een x aantal nullen over moeten maken op de rekening van het Sophia Kinderziekenhuis?

Nee hoor, sindsdien heb ik niks meer van beide heren Van Toor gehoord. Na een week had ik dus keurig m'n cd'tje binnen en ik heb nog nooit iets betaalt! Het was dus een positieve ervaring met geen gevolg voor mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Bas ook ontmoet (waarschijnlijk dezelfde ontmoeting als die van Twice). Ik vond het een zéér aangenaam gesprek. Maar toch vind ik Bas een ietwat "opgefokt" figuur en ik zie hem als een persoon die overal een paar knaken uit wil slaan. Ik vond het een man die recht voor z'n raap is en zegt waar het om staat. In zijn doen en laten en in zijn taalgebruik. Je zou het als een rasechte Rotterdammer kunnen zien (Vlaardinger ook goed :+). Maar zo hard als hij in z´n taalgebruik overkwam, zo aardig kon hij ook weer zijn. Zo zong hij iets voor ons en werden we niet met lege handen naar huis gestuurd. Aan ieder persoon zitten nu eenmaal 2 kanten. En ik denk dat de meeste mensen het erover eens zijn dat hij ook een best goede kant heeft.

Door negatieve dingen die in het verleden gebeurd zijn ben ik niet anders op Bassie & Adriaan gaan kijken. De series vind ik nog steeds simpelweg de beste kinderseries ooit! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...