Ga naar inhoud

[centraal] Lucht hier je hart!


Aanbevolen berichten

Stel je zit ergens mee, en je wil ergens je ei kwijt. Doe dat dan hier!

Dus als je ergens mee zit, in je thuissituatie, op school, of met vrienden, en je hebt zo snel niet de mogelijkheid het met iemand te delen... Lucht je hart dan hier! Er is hier dan de mogelijkheid erover te praten en/of elkaar eventueel op te beuren. Een bemoedigende reactie is altijd fijn!

:)

Ik zit zelf namelijk ergens mee en zocht naar een topic om mijn hart te luchten. Dit kon ik echter niet vinden en heb dus toestemming gekregen dit topic te openen. Heb je iets wat je dwars zit op het forum, dan verwijs ik je door naar Het feedback topic. Dat daar geen misverstanden over ontstaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gister vertelde mijn vader dat hij vandaag naar het oogziekenhuis moest. Sinds afgelopen Woensdag begon hij een soort van vage grijze vlek te zien waardoor zijn zicht beperkt wordt. Afgelopen Zaterdag begon hij er nog meer last van te krijgen alhoewel er aan de buitenkant van zijn oog niks van te zien was.

Vandaag bij het oogziekenhuis kreeg hij te horen dat er misschien een bloedprop achter zijn rechter oog zit waardoor er zenuwen afsterven. Misschien is dit de oorzaak door een te hoog cholestrol. Echter kan het kwaaltje ook vanaf een ader bij zijn hart komen. Daarom kreeg hij een kastje met allerlei bedrading aan zijn buik om gedurende één dag een soort van hartfilmpje te maken. Morgen moet hij terug om allerlei tests te doen en foto's te laten maken. De oorzaak is dus nog niet bekend, de dokter noemde het een "ooginfarct". Het is dus ook niet bekend of zijn zicht uiteindelijk weer helemaal goed zal herstellen.

Het is nu (denk ik) allemaal in een vrij vroeg stadium, maar toch is het vervelend voor mij, en natuurlijk mijn vader! Ik bedoel: Het blijft tenslotte je vader! Vandaag had ik dus niet echt de tijd en mogelijkheid om aan iemand mijn verhaal kwijt te kunnen, dus bij deze... Ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen!

*(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is klote, als je ergens geen problemen mee wil hebben, zijn het wel je ogen. Gelukkig bestaat er zoiets als het Oogziekenhuis (Rotterdam) waar men gekwalificeerde mensen heeft voor dit soort problemen. Ze kunnen een hoop daar, ik moet namelijk binnenkort ook geopereerd worden aan mijn rechteroog. Mijn pupil heeft de neiging naar buiten te draaien en die willen ze gaan vastzetten. Al met al een ingrijpende operatie, maar ik heb er vertrouwen in.

Uiteraard valt dit natuurlijk in het niet bij jouw vader, maar ik wil maar zeggen dat het vast goedkomt met al die artsen daar.

Succes in ieder geval en denk er niet te veel bij na!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is klote, als je ergens geen problemen mee wil hebben, zijn het wel je ogen. Gelukkig bestaat er zoiets als het Oogziekenhuis (Rotterdam) waar men gekwalificeerde mensen heeft voor dit soort problemen. Ze kunnen een hoop daar, ik moet namelijk binnenkort ook geopereerd worden aan mijn rechteroog. Mijn pupil heeft de neiging naar buiten te draaien en die willen ze gaan vastzetten. Al met al een ingrijpende operatie, maar ik heb er vertrouwen in.

Uiteraard valt dit natuurlijk in het niet bij jouw vader, maar ik wil maar zeggen dat het vast goedkomt met al die artsen daar.

Succes in ieder geval en denk er niet te veel bij na!

Mijn vader moest inderdaad vandaag ook naar het oogziekenhuis in Rotterdam, tevens moet hij morgen en overmorgen terug. Laten we dus allebei maar hopen op het beste!

Eigenlijk is het toch raar geregeld in die ziekenhuizen in Nederland... Mijn vader werd door onze arts doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar kreeg hij te horen dat hij pas op 19 januari geholpen kon worden! -0- Tja, mijn vader had toen ook zoiets van: "Tegen die tijd ben ik al blind" (niet letterlijk). Nadat hij gister contact op had genomen met het oogziekenhuis in Rotterdam kon hij vanochtend om half 10 al direct ontvangen worden. Mijn zus (die was meegeweest) vertelde dat het daar ook allemaal als een lopende band gaat en er geen lange wachttijden zijn.

Maar alsnog sterkte met de operatie!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...