Ga naar inhoud

Triviant voetbal


Aanbevolen berichten

Het lijkt me leuk om een triviant te doen, puur en alleen over voetbal...

Mijn vraag:

De exacte naam van de ploeg die momenteel 13e staat in de Nederlandse eredivisie?

Succes :)

Hoort dit niet bij Games dan?? O} Nou ja, tis sport natuurlijk

NAC Breda is het antwoord

Link naar bericht
Delen op andere sites
Noad (Nooit ophouden, Altijd doorgaan) Advendo (Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning) Combinatie Breda.

Zo goed? {|

Doe niet zo gefrustreerd

Het is natuurlijk weer fout

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm ik geef het op. Trouwens, toen ik aan het surfen was naar de volledige naam van NAC (die overigens overal te boek staat als Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda) kwam ik te weten dat dit de langste naam is voor een voetbalclub. 2e staat ons welbekende plaatsje in Wales:

Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club

(O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm ik geef het op. Trouwens, toen ik aan het surfen was naar de volledige naam van NAC (die overigens overal te boek staat als Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda) kwam ik te weten dat dit de langste naam is voor een voetbalclub. 2e staat ons welbekende plaatsje in Wales:

Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club

(O)

Dat antwoord komt al meer in de buurt :)

Volgens een onderzoek in de Britse krant The Guardian [1] in december 2005 is de onafgekorte naam van NAC de langste clubnaam ter wereld. Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda (86 letters) blijft in de lijst Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club (82 letters) uit Wales ruim voor.

Sorry, ik dacht dat je nog een foutje had gemaakt, maar je zegt nu pas voor het eerst Opgeven :P

Dat doorzetten geloof ik wel, jij mag :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Bosnische scheidsrechter Pekija slaat Sarajevo speler Saric buiten westen bij een stand van 1-0, omdat hij Saric blijft zeuren om een penalty.

_O_

Very good (alleen emoticons posten mag niet)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...