Ga naar inhoud

[Darts] Lakeside World Professional Darts Championships 2006


Aanbevolen berichten

Ja, het is weer bijna zover! Van 7 tot en met zondag 15 januari 2006 is het weer tijd voor de "Lakeside World Professional Darts Championships 2006"!

*O*"Let's Play Darts!" *O*

Dit jaar maken maar liefst negen Nederlandse darters hun opwachting in het Engelse Frimley Green! Vorig jaar veroverde Raymond van Barneveld voor de 4e keer de Lakeside-titel, zal het hem dit jaar weer lukken? De 9 darters die Nederland vertegenwoordigen zijn: Jelle Klaasen, Mareno Michels, Albertino Essers, Niels de Ruiter, Co stompé, Vincent van der Voort, Raymond van Barneveld, Francisca Hoenselaar (v) en Karin Krappen (v). SBS 6 doet dagelijks live en in samenvatting verslag van de Lakeside.

Discussieer hier mee over de wedstrijden, geef commentaar, en vertel wie er in jouw ogen het meest kans maakt!

Laten we het systeem maar ongeveer hetzelfde als vorig jaar houden (als djkoelkast dit niet erg vindt ;)) : Wedstrijden die groen zijn aangegeven moeten nog gespeeld worden. Wedstrijden die rood zijn aangegeven zijn al gespeeld en daar staat als het goed is een uitslag bij. Niet alle wedstrijden worden live uitgezonden op SBS6, waar een L bij staat is Live. Het is mogelijk dat sommige wedstrijden die niet live op SBS6 te zien zijn op andere zenders wel te zien zijn. Dit staat vermeld bij het speelschema.

Heren

Eerste Ronde (Best of 5 Sets)

Za 07-01-'06 Tony Eccles (Eng) - Per Laursen (Den) 2 - 3

Za 07-01-'06 Ted Hankey (Eng) - Albertino Essers (Ned) 1 - 3

Za 07-01-'06 Mervyn King (Eng) - Brain Woods (Eng) 3 - 0

Za 07-01-'06 Tony O'shea (Eng) - Tony West (Eng) 3 - 1

Za 07-01-'06 Shaun Greatbatch (Eng) - Niels de Ruiter (Ned) 3 - 2

Za 07-01-'06 Mareno Michels (Ned) - Paul Hogan (Eng) 0 - 3

Zo 08-01-'06 Martin Atkins (Eng) - Gerald Porter (Ier) 3 - 0

Zo 08-01-'06 Martin Adams (Eng) - Darryl Fitton (Eng) 3 - 1

Zo 08-01-'06 Simon Whitlock (Aus) - Andy Fordham (Eng) 3 - 0

Zo 08-01-'06 John Walton (Eng) - Stephen Roberts (Eng) 0 - 3

Zo 08-01-'06 Co Stompé (Ned) - Paul Hanvidge (Sch) 1 - 3

Zo 08-01-'06 Ulf Ceder (Fin) - Mike Veitch (Sch) 1 - 3

Ma 09-01-'06 Raymond v. Barneveld (Ned) - Brain Sorensen (Den) 3 - 0

Ma 09-01-'06 Jelle Klaasen (Ned) - Dennis Harbour (Eng) 3 - 2

Ma 09-01-'06 Ross Montgomery (Sch) - Vincent v.d Voort (Ned) 2 - 3

Ma 09-01-'06 Gary Robson (Eng) - Gary Anderson (Sch) 1 - 3

Tweede Ronde (Best of 7 Sets)

Di 10-01-'06 Mervyn King - Jelle Klaasen 2 - 4

Di 10-01-'06 Albertino Essers - Paul Hogan 2 - 4

Di 10-01-'06 Per Laursen - Shaun Greatbatch 2 - 4

Di 10-01-'06 Paul Hanvidge - Simon Whitlock 4 - 2

Wo 11-01-'06 Martin Atkins - Martin Adams 3 - 4

Wo 11-01-'06 Tony O'shea - Vincent v.d Voort 4 - 0

Wo 11-01-'06 Gary Anderson - Raymond v. Barneveld 1 - 4

Wo 11-01-'06 Stephen Roberts - Mike Veitch 3 - 4

Kwartfinales (Best of 9 Sets)

Do 12-01-'06 Jelle Klaasen - Paul Hogan 5 - 4

Do 12-01-'06 Shaun Greatbatch - Paul Hanvidge 5 - 3

Vr 13-01-'06 Martin Adams - Mike Veitch 5 - 2

Vr 13-01-'06 Tony O'shea - Raymond v. Barneveld 3 - 5

Halve Finales (Best of 11 Sets)

Za 14-01-'06 Martin Adams - Raymond v. Barneveld 2 - 6

Za 14-01-'06 Jelle Klaasen - Shaun Greatbatch 6 - 3

Finale (Best of 13 Sets)

Zo 15-01-'06 Raymond v. Barneveld - Jelle Klaasen 5 - 7

*O*Jelle Klaasen *O*

Dames

Kwartfinales (Best of 3 Sets)

Za 07-01-'06 Clare Bywaters (Eng) - Sabine Beutler (Zwi) 2 - 0

Za 07-01-'06 Trina Gulliver (Eng) - Karen Littler (Eng) 2 - 0

Zo 08-01-'06 F. Hoenselaar (Ned) - Karen Lawman (Eng) 2 - 0

Zo 08-01-'06 Karen Krappen (Ned) - Jan Robbins (Wal) 0 - 2

Halve Finales (Best of 3 Sets)

Do 12-01-'06 Clare Bywaters - Trina Gulliver 0 - 2

Do 12-01-'06 F. Hoenselaar - Jan Robbins 2 - 0

Finale (Best of 3 Sets)

Vr 13-01-'06 Trina Gulliver - F. Hoenselaar 2 - 0

*O*Trina Gulliver *O*

Prijzengeld

Heren

Winnaar £ 60.000,- (€ 87.184,74)

2e plaats £ 25.000,- (€ 36.321,15)

3e plaatsen £ 11.000,- (€ 15.982,40)

5e - 8e plaats £ 6.000,- (€ 8.717,74)

9e - 16e plaats £ 4.250,- (€ 6.173,31)

17e - 32e plaats £ 2.750,- (€ 3.993,93)

Hoogste uitgooi £ 2.000,- (€ 2.903,90)

Dames

Winnaar £ 6.000,- (€ 8.717,74)

2e plaats £ 2.000,- (€ 2.903,90)

3e plaatsen £ 1.000,- (€ 1.451,69)

5e - 8e plaats £ 500,- (€ 725,77)

9-Darter:

Eerste 9-Darter £ 52.000,- (€ 75.497,68)

Totaal Prijzengeld £ 273.500,- (€ 396.891,05)

* Wijzigingen of fouten voorbehouden

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mrbookmaker is veranderd en nu kun je daar ook op darts wedden, ik heb het magistrale bedrag van 2,50 ingezet op Martin Adams, daarentegen krijg ik wel 25 euro als ie de finale wint ;)

Ik heb er goed zin in, een goeie week darts :D

Complimenten voor het perfecte overzicht, ik hoop dat je 'm ook wil bijhouden elke dag of 2 dagen met de uitslagen (maar wel pas als ze op tv zijn geweest ;) )

Er is alleen 1 grote afwezige: Anastacia Dobromyzlova :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
mrbookmaker is veranderd en nu kun je daar ook op darts wedden, ik heb het magistrale bedrag van 2,50 ingezet op Martin Adams, daarentegen krijg ik wel 25 euro als ie de finale wint ;)

Ik heb er goed zin in, een goeie week darts :D

Complimenten voor het perfecte overzicht, ik hoop dat je 'm ook wil bijhouden elke dag of 2 dagen met de uitslagen (maar wel pas als ze op tv zijn geweest ;) )

Er is alleen 1 grote afwezige: Anastacia Dobromyzlova :'(

Hij weer met zijn Anastacia Dobromyzlova :P

Karin Krappen doet mee, da's pas een schoonheid :9~

Over vorige week, wat was die Taylor toch weer goed he! :)

Ik denk dat Fitton Wolfie in de eerste ronde al gaat verassen, en ook Barney schat ik niet hoog ik..

Ik denk dat Hankey hem dit jaar wint! (Die is iig al 1 ronde verder :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij weer met zijn Anastacia Dobromyzlova :P

Karin Krappen doet mee, da's pas een schoonheid :9~

Over vorige week, wat was die Taylor toch weer goed he! :)

Ik denk dat Fitton Wolfie in de eerste ronde al gaat verassen, en ook Barney schat ik niet hoog ik..

Ik denk dat Hankey hem dit jaar wint! (Die is iig al 1 ronde verder :P)

Als ik Krappen zie dan komt bij mij altijd zo'n Haags accent op waarbij ik opper dat ik "effe aan m'n l*l moet krappuh" en wat is dat mens lelijk zeg :P

Darts mag best wat schoonheid hebben, want damesdarts sla ik altijd over, het is totaal niet spannend, tenzij Anatacia :9~ ...

Barney is de laatste tijd niet meer zo, maar Wolfie heeft potentie! En van mij mag die hele Fitton er in de 1e ronde al uit donderen, vind ik echt 10x niks, vooral die "briljante opkomst" erger ik me kapot aan!

Vorige week heb ik niet gekeken, expres niet, 1: niet de BDO, 2: RTL 7, 3: commentaar van Francis "ja, mooi weggezet!" Hoenselaar :r

Ik ga dus voor Wooooooooolfieee dit jaar, hij heeft meermalen laten zien dat hij het kan en het waard is!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorige week: Manley - Lewis, in de kwartfinale

Manley is ervaren, Lewis niet bepaald. Op een gegeven moment ging het publiek zich ermee bemoeien. Beetje schreeuwen tijdens het gooien. Beide spelers lachten erom maar vroegen op een gegeven moment stilte. Toch werd er tijdens een worp van Manley nog 1x geschreeuwd. Die gooit zijn 3 pijlen, en beschuldigt Lewis hiervan. Lewis kan het niet bevatten, jankt met tranen in zijn ogen 3 pijlen het behang in (bwvs :P). Scheidsrechter heeft aan Manley aan dat Lewis echt niks gezegd heeft. Manley gelooft het niet, en gaat Lewis terug pakken. Terwijl Lewis gooit zattie de hele tijd te kletsen en schelden. Totdat Lewis stopte en het podium afliep. Tijdens de hervatting heeft Lewis, die er niet slecht voor stond, geen potten meer kunnen breken. En Manley na afloop: "Wat een leuk ventje die Lewis, er is niks gebeurd en ik hoop dat we straks samen een biertje kunnen drinken!" :X:X:X

Manley ging er in de finale tegen Taylor wel met 7-0 af :P

Overigens won Manley in de halve finale van Wayne Jones, die Engelse brandweerman. Die enkele jaren terug Hankey uitschakelde, maar volgens mij dat toernooi nog werd uitgeschakeld door Barney. Toen hij later door Stompé werd uitgeschakeld bleek hij te gaan stoppen met darten. Ik denk dat 2002 zijn zegetoernooi was...

Taylor won in de halve finale van Mardle, die zoals gewoonlijk leuk goooide maar niet genoeg...

Ook grappig was de kwartfinale tussen Painter en Taylor. (Vorig jaar slaande ruzie op en buiten het podium, omdat Taylor met nog twee pijlen in de hand, er de bull mee uitgooide, hetgeen onsportief was volgens Painter. Allicht onzin, want hij werd gewoon weggegooid.)

Nu stond Taylor bij 4-1 1-0 (gelijk een break in laatste set), en staat op eigen leg op 164. Gooitie: T20 T18 en gewoon heel rustig in de S18. Painter kijkt op, en Taylor loopt gewoon strak langs hem. Geweldig -0-

Zo jullie weer bijgepraat, laten we ons maar tot deze week beperken. En allicht is Karin Krappen een gedrocht ;)

Ik gun Wolfie ook het beste maar die moet vaak nog ff groeien, en Fitton is ook echt in de bloei van zijn leven. Jammer dat dit geen halve finale is ofzo..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Complimenten voor het perfecte overzicht, ik hoop dat je 'm ook wil bijhouden elke dag of 2 dagen met de uitslagen (maar wel pas als ze op tv zijn geweest ;) )

Dankjewel! Ik ben er gisteravond ook een aardig tijdje mee zoet geweest! ;) Ik probeer hem inderdaad (indien mogelijk) bij te houden. Als ik echt niet de mogelijkheid heb om een uitslag in te vullen, bijvoorbeeld doordat ik niet thuis ben, dan probeer ik het op een later tijdstip zo snel mogelijk bij te werken. :)

Wat me trouwens opviel: Laten ze soms expres naamgenoten tegen elkaar spelen? :+

* Tony O'shea - Tony West

* Gary Robson - Gary Anderson

Kunnen ze in de 2e ronde in ieder geval niet meer in de war rakan met namen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me zojuist bedenk: Waar is Andre Brantjes eigenlijk gebleven? Vorig jaar verraste hij vriend en vijand. Hoe komt het dat hij dit jaar niet meedoet met Lakeside? Weet iemand dat? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik meen me te herinneren dat hij laatst bij een tourbooi er snel uitlag en hij niet meer genoeg punten kon halen voor de Lakeside. Jammer, ik vind hem een zeer goede speler en een ongelooflijk sympathieke man.

Ja , inderdaad erg jammer! Hij kwam tijdens zijn wedstrijden altijd erg rustig over. Ik kan me herinneren dat hij vorig jaar op Lakeside won van Co Stompé en vervolgens in de 2e ronde ook Mervyn King versloeg.

Let op! Vandaag vanaf 13.55 uur is de eerste live-uitzending op SBS6! De eerste wedstrijd van vandaag is tussen Tony Eccles en Per Laurensen om 14.30 uur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lakeside 2006 is nu officieel van start gegaan! De eerste wedstrijd van het toernooi is zojuist begonnen, tussen Tony Eccles en Per Laurensen. Veel kijkplezier iedereen! :)

Van mij mag de beste winnen...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het tot nu toe nog geen denderende pot. :N Aardig wat pijlen die ver onder of boven de tripple 20 belanden en ik heb ook al aardig wat pijlen in de 1 of de 5 zien belanden...

Inmiddels staat het 2-2 in sets. Ik vind het nu wel een spannende pot worden! Ik ben in de loop van de wedstrijd meer voor Eccles geworden. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Per Laursen wint de eerste wedstrijd van Lakeside 2006 tegen Tony Eccles met 2-3. Aan het begin was het een ietwat "slappe" pot maar naarmate de wedstrijd vorderde werd het nog best spannend. Per Laursen is dus door naar de 2e Ronde!

De volgende wedstrijd, die om 15.35 uur wordt gespeeld, is tussen Ted Hankey en Albertino Essers! Ik ben natuurlijk voor de Nederlander, maar ik vrees het ergste voor hem... :|Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Essers kan ik niet uitstaan, dus ik ben absoluut voor Hankey!

Ik ben nooit voor de Nederlander omdat het een Nederlander is...

Vorige wedstrijd was mooi, geen vuurwerk, maar een fijne kijkwedstrijd.

Ik moet wel erg wennen aan die nieuwe referee.

Ik vind die Hankey juist altijd een beetje arrogant overkomen.

Inderdaad wennen die referee. Vooral "Siiiiixty" komt er vrij vervelend uit... Maar volgens mij is het deze pot weer dezelfde als voorgaande jaren.

Essers staat al 1-0 voor in Sets! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gadver, heeft die plofkop nog gewonnen ook *(*

Hankey speelt zijn arrogantie, dat is zijn typetje en dat maakt hem zo'n leuke speler. Helaas bakte hij er ècht niks van vandaag. Erg jammer.

Maar kom op "Albertino Essers" alleen die naam al... :r

Als we het over plofkoppen gaan hebben is hij niet de enige op het toernooi...>:)

Whaha, die naam kan hij ook niks aan doen hé... ;) Ik gun het Essers van harte! Erg goed dat hij zo'n grote naam als Hankey heeft verslagen! Hankey speelde inderdaad erg drama, maar Essers stond zijn tripples ook wel goed te gooien hoor, geef toe...

De volgende wedstrijd is tussen Mervyn King en Brain Woods. Lijkt me een leuke pot! :)

Wel lachen dat Ted Hankey wordt gesponsord door "de Keuken Concurrent"... :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

De wedstrijd tussen Mervyn King en Brain Woods lag toch een niveau hoger dan de vorige 2 wedstrijden. In het begin genoot King nog wat tegenstand, maar dit werd toch vrij snel de kop ingedrukt... Uiteindelijk werd het 3-0 voor Mervyn King. Al met al: Mooie pot! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oef... balen zeg van Essers.. Ik vind Hankey véél gaver. Lekker arrogant en echt een naam. Echt een typetje zeg maar ;) Prachtige figurant. Essers vind ik maar een frikandel.

King vind ik irritant, die mag er wel uit maar ik denk dat hij het wel ver gaat schoppen. Verder jammer van Eccles. Ik heb die pot niet gezien helaasch..

Vanavond ff kijken wat die andere Nederlanders doen. Komt die pipo van een Moreno Michels weer met zijn eigen gewicht in goud om zijn nek en armen. Maarja...

Trouwens, hebben Rick Hofstra en Tony David niet genoeg punten om mee te doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van David weet ik dat hij door ik meen in de WDT te verliezen geen punten gehaald, ook omdat hij niet zo veel wil reizen is hij afhankelijk van een klein aantal tournooien.

Die "dames" bakten er toch ook niks van he, beetje jammer dat Anastacia er niet bij is. Hopen dat een van die andere 2 nieuwe wat is, maar ik reken op 1 pot nat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar ik reken op 1 pot nat.

Whaha, dat grapje dat daar bij hoort heb ik net nog onder het eten gemaakt. Naar aanleiding van die 2 dartsters die samenwonen (ik weet zo snel niet welke 2). Ze vonden het allemaal super grappig, al is 't een beetje een fout raadseltje...;)

Om 20.00 uur begint op SBS6 de 2e live-uitzending.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ochja op elk potje past een dekseltje he :P

Volgens mij waren het Gulliver en Bywaters die samenwonen, maar zonder dat te weten zie je al dat het geen "straight" dames zijn. Geen enkel probleem mee, alleen het valt zo op ;)

moet je eens een verwijfde homofiele darter hebben, wordt lachen hoe die zijn pijltjes gooit :P allemaal onder het bord :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag hé: Het speelschema in dit topic heb ik opgezocht op internet. En welke site je ook opent over Lakeside, het is allemaal hetzelde schema. Maar ik meen dat op teletekst van SBS6 een ander schema staat. Vergelijk de wedstrijden van vanavond maar eens. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik me afvraag hé: Het speelschema in dit topic heb ik opgezocht op internet. En welke site je ook opent over Lakeside, het is allemaal hetzelde schema. Maar ik meen dat op teletekst van SBS6 een ander schema staat. Vergelijk de wedstrijden van vanavond maar eens. O}
`

Op teletekst staat het volgens mij in tijdvolgorde...

Ik weet niet of dit anders is, anders zou ik het ook niet weten.

Tja, vrouwendarts, wie heeft dat ooit verzonnen :X ... Als een vrouw darten leuk vind is het ook al gelijk geen vrouw in de ogen van onze maatschappij ;)

Net als een man die paardrijdt.. Dan praat je meestal ook niet over 'straight' mannen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Greatbatch is toch door! Commentator zegt mooie finishen, wat ik zelf eigenlijk ook wel vind van Greatbatch!

*(*

Zo zonde.. Ik ben ervan overtuigd dat als hij de dubbel 5 niet had gegooid, De Ruiter zou winnen..

Link naar bericht
Delen op andere sites

heel mooi hoor, heel mooi, het mooste is nog wel die beteuterde gezichten van die "gasten" in Amsterdam, heerlijk _O-

En ik ergerde me ook groen en geel aan het partijdige commentaar van Leo Oldenburger, Jaques "Uncle Ar" Nieuwlaat doet het een stuk beter vind ik, ik hou niet van partijdig commentaar.

De Ruiter heeft verdiend verloren. Klaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Ruiter heeft goed geknokt, maar tevergeefs...:{ Maar goed, we zijn pas 1 Nederlander kwijt. We hebben er nog 8! ;)

Er is nu al 1 wedstrijd bekend uit de 2e ronde. Op Dinsdag 10 januari speelt Shaun Greatbatch tegen Per Laursen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
heel mooi hoor, heel mooi, het mooste is nog wel die beteuterde gezichten van die "gasten" in Amsterdam, heerlijk _O-

En ik ergerde me ook groen en geel aan het partijdige commentaar van Leo Oldenburger, Jaques "Uncle Ar" Nieuwlaat doet het een stuk beter vind ik, ik hou niet van partijdig commentaar.

De Ruiter heeft verdiend verloren. Klaar.

Greatbatch heeft mij 2 sets overtuigd, en de laatste set had hij goede finishes.

Je kan ook overdrijven, we wonen in Nederland en dus vind ik een beetje partijdig commentaar niet erg. Okay, het moet niet op zijn Francis worden, maar dit vond ik niet storend.

De Ruiter heeft 2 sets verdiend gewonnen. Maarja, okay, Greatbatch was beter.

Je hoeft geen pro-Hollanders te zijn, maar anti- is ook weer zo iets :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alle standen zijn weer bijgewerkt, en alles is op orde gebracht. :)

Vandaag begint de live-uitzending op SBS6 om 13.55 uur. De eerste wedstrijd die gespeeld wordt is om 14.30 uur, tussen Martin Atkins en Gerald Porter!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alle standen zijn weer bijgewerkt, en alles is op orde gebracht. :)

Vandaag begint de live-uitzending op SBS6 om 13.55 uur. De eerste wedstrijd die gespeeld wordt is om 14.30 uur, tussen Martin Atkins en Gerald Porter!

Met Adams - Fitton en Whitlock - Fordham

Op papier denk ik wel de 2 mooiste affiches van de 1e ronde, zomaar op één middag, smullen dus :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Met Adams - Fitton en Whitlock - Fordham

Op papier denk ik wel de 2 mooiste affiches van de 1e ronde, zomaar op één middag, smullen dus :P

Het wordt zéker weten een mooie dartmiddag! *) En dan komt vanavond Co Stompé in aktie! Hij mag van mij de 1e ronde wel eens door komen...8))

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oehh Adams _O_ die moet winnen en zéker van Fitton. Maar gezien ik heb gewed dat Adams de finale wint moet 'ie sowieso van iedereen winnen :P

Dat wordt vol spanning achter de TV hangen dus :P

Wel vroeg, ben net wakker ;)

Moet je minder uren met je Perfect Draft doorbrengen >:)

Eerste wedstrijd is toch niet zo interessant

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moet je minder uren met je Perfect Draft doorbrengen >:)

Eerste wedstrijd is toch niet zo interessant

Tja, maar de Perfect Draft past wel echt bij het dartsgevoel! Hij zit zelfs in het prijzenpakket dat je kunt winnen met de prijsvraag op SBS6. Overigens vind ik die kerel die die tekeningen maakt van de darters vrij irritant. Als hij even het woord krijgt probeert hij zo lang mogelijk op de beeldbuis te verschijnen. Gaat 'ie allemaal van die lulpraat ophangen en er omheen draaien. Zelfs Hans Kraaij jr. probeert veelvuldig z'n verhaaltje af te kappen omdat het té lang duurt... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een beetje trage wedstrijd (van beide kanten). Atkins staat 1-0 voor in sets, maar ik hoop dat Porter nog wat terug gaat doen. Ik vind het een beetje een zielig figuur die Porter, weinig tot geen fans enz. ik gun het hem wel. Ik ben dus voor Porter! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een beetje trage wedstrijd (van beide kanten). Atkins staat 1-0 voor in sets, maar ik hoop dat Porter nog wat terug gaat doen. Ik vind het een beetje een zielig figuur die Porter, weinig tot geen fans enz. ik gun het hem wel. Ik ben dus voor Porter! ;)

Hij heeft toch 2 legs gemaakt _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wooooooooooooooolfieeeeeeeeeeeeeeeee!!! _O_ _O_

Schitterend! Gelukkig kon hij het partijdige commentaar niet horen, want ze waren dus mooi voor Fitton.

Goed gedaan van Wolfie!

Whitlock / Fordham heb ik geen voorkeur in.

Na set 1 was hij voor Adams.. Hij was dus puur voor een 5e set...

Mooie pot, jammer dat er geen 5e set inzat. Adams een verdiende winnaar!

Fordham is mijn favoriet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jemig he.. Twice je hebt groot gelijk, irritante commentator! ;)

Maar Whitlock staat nu 1-0 voor in sets! Hij kwam de 2e leg van hem zelf goed terug, en net kon die het afmaken! Wel goed van hem! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whitlock heeft ook gewonnen van Fordham met 3-0 in sets. Die 4e leg die Fordham was begonnen had ie echt slecht afgemaakt, hij gaf het gewoon weg... :|Y Die 5e leg had ik Fordham wel gegunt, jammer dat ie toch die dubbel 18 mist...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, leuke pot! Even leek het erop dat Fordham nog terug zou komen. Maar zoals al werd gezegd op tv: Het rekenfoutje werd hem fataal. Toch vreemd dat dat gebeurt op zo'n hoog niveau. Beetje een saaie kip die Whitlock, maar wel verdiend! ^O^

Voor de liefhebbers onder ons: Er is zo weer "een pot darts"

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...