Ga naar inhoud

MP3-spelers


Aanbevolen berichten

Ik heb in de tussentijd veel gekocht,

Philips HDD 1420 Mp3-speler

product-517222.jpg

En hoe zijn je ervaringen hiermee ?

Ik heb voor mijn verjaardag (januari) een Phillips HDD MP3-speler gekregen (niet precies dezelfde als die van jou). Alleen maar ellende mee gehad. 3x opgestuurd naar de Phillips waar de service meer dan waardeloos is. Na 7 maanden gezeik gelukkig mijn geld terug gekregen. Ga me nu een Packard Bell kopen, hopelijk heb ik daar meer geluk mee :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En hoe zijn je ervaringen hiermee ?

Ik heb voor mijn verjaardag (januari) een Phillips HDD MP3-speler gekregen (niet precies dezelfde als die van jou). Alleen maar ellende mee gehad. 3x opgestuurd naar de Phillips waar de service meer dan waardeloos is. Na 7 maanden gezeik gelukkig mijn geld terug gekregen. Ga me nu een Packard Bell kopen, hopelijk heb ik daar meer geluk mee :P.

Ik ben er erg blij mee. vooral mooi geluid, handig menu enz.

geen echte problemen mee, loopt welleens vast als ik hem heb uitgezet en ik hem daarna weer aanzet, dan wil hij niet verder afspelen.

Maar over het algemeen een goed ding

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben er erg blij mee. vooral mooi geluid, handig menu enz.

geen echte problemen mee, loopt welleens vast als ik hem heb uitgezet en ik hem daarna weer aanzet, dan wil hij niet verder afspelen.

Maar over het algemeen een goed ding

Die van mij liep vanaf het begin bijna alleen maar vast. Echt nauwelijks plezier van gehad. Als hij het deed was er inderdaad niks mis met het menu en de geluidskwaliteit was ook wel ok. Maar hij deed het dus zelden :P. Maar ik heb dus een iets andere type gehad dan jij nu hebt. Veel plezier ermee in ieder geval ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is het nut van 1GB? Kun je dan niet beter een 30 GB ding kopen? Hoef je nooit muziek om te wisselen

Bij mij was het de prijs: de flash-mp3 spelers zijn nog steeds beduidend goedkoper dan die met een eigenlijke harde schijf erin.

En 30 gig muziek is nog niet genoeg voor al m'n muziek, en ik verkies toch om wat afwisseling te hebben met wat op m'n mp3-speler staat

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb trouwens begin maart een Apple iPod nano van 4GB gekocht:

300px-IPod_Nano_in_its_Dock.jpg

Nooit problemen mee gehad en het was het geld ook meer dan waard. De bediening is echt heel simpel, geluid is perfect en hij is ook erg makkelijk mee te nemen. Kleine minpuntjes zijn dat je m tenzij je een speciale adapter koopt alleen kan opladen via de USB-poort en dat ie erg snel krast maar hiervoor zijn er goede beschermhoesjes die ik ook maar meteen heb gekocht.

Voor de opslag van m'n volledige muziekcollectie heb ik genoeg aan m'n oude (grote!) 20GB MP3-speler en die 4GB van de iPod nano is nooit te weinig geweest om alle muziek op te zetten om gewoon onderweg te horen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn zusje heeft een Packard Bell (pak en bel) en niets dan ellende, ik heb zelf een iPod (gewonnen), niet zo bijzonder en helaas iTunes gebonden wat ik een kutprogramma vind.

Ik heb mijn broertje vorige week een Creative Zen 6GB verkocht, De prijs is veel lager dan die van een iPod en je kunt hem ook gewoon als "externe harddisk" gebruiken, geen programma's nodig om muziek op je speler te zetten, bovendien heeft ie radiofunctie (en je kunt ook nog opnemen van de radio) en voice recorder.

Al met al een veel beter alternatief voor de iPod, maar natuurlijk wel duurder dan de 1gb pendrives. Daar is ook een mooi alternatief voor: de SD card mp3 speler. Binnenkort krijg ik ze weer binnen en nu de SD kaartjes steeds goedkoper worden heb je een leuke speler met evt. meerdere kaartjes voor weinig ;)

laatste stukje hoort hier niet meer thuis ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn zusje heeft een Packard Bell (pak en bel) en niets dan ellende, ik heb zelf een iPod (gewonnen), niet zo bijzonder en helaas iTunes gebonden wat ik een kutprogramma vind.

Ik heb mijn broertje vorige week een Creative Zen 6GB verkocht, De prijs is veel lager dan die van een iPod en je kunt hem ook gewoon als "externe harddisk" gebruiken, geen programma's nodig om muziek op je speler te zetten, bovendien heeft ie radiofunctie (en je kunt ook nog opnemen van de radio) en voice recorder.

Al met al een veel beter alternatief voor de iPod, maar natuurlijk wel duurder dan de 1gb pendrives. Daar is ook een mooi alternatief voor: de SD card mp3 speler. Binnenkort krijg ik ze weer binnen en nu de SD kaartjes steeds goedkoper worden heb je een leuke speler met evt. meerdere kaartjes voor weinig ;)

laatste stukje hoort hier niet meer thuis ;)

Dat is ook een van de redenen dat ik een Packard Bell kies. Je hebt geen software nodig en je kunt hem eventueel ook als USB-stick gebruiken (wel handig voor school ofzo). Ik heb alleen maar positieve dingen over Packard Bell gehoord, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ipod is veel te duur, ok het design is geweldig de bediening ook. Maar voor 4Gb betaal je €250,- en voor bijv een Philips van 4Gb 'maar' €150,-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ipod is veel te duur, ok het design is geweldig de bediening ook. Maar voor 4Gb betaal je €250,- en voor bijv een Philips van 4Gb 'maar' €150,-

Je betaald dan ook bijna alleen maar voor het design en het wieletje

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is ook een van de redenen dat ik een Packard Bell kies. Je hebt geen software nodig en je kunt hem eventueel ook als USB-stick gebruiken (wel handig voor school ofzo). Ik heb alleen maar positieve dingen over Packard Bell gehoord, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

ik zou voor een gaan met SD slot, goedkoper en je kunt ook nog eens een extra kaartje meenemen...

alle plugin usb mp3 spelers hebben die "memory stick" functie overigens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...