Ga naar inhoud

Bassie krijgt eigen show op regionale omroep


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit al algemeen bekend was bij deze en gene, maar hierbij:

Gepost door Redactie - Bron: ANP

Gepubliceerd: donderdag 10 augustus 2006 @ 08:23

Televisie - Clown Bassie komt met een 17-delige tv-serie die vanaf eind dit jaar te zien is bij diverse regionale omroepen. Het programma heet 'Bassie en zijn vriendjes' en moet educatief en vernieuwend worden, zo liet producent Image Media& TV woensdag weten.

In Bassie en zijn vriendjes is Bas van Toor, zoals de clown in het echt heet, voor het eerst te zien als entertainer en presentator van een interactief studioprogramma met kinderen. Hij wordt in de studio muzikaal begeleid door een klein orkest. Het programma heeft de gelijknamige titel als de theatertour waarmee Bassie dit en volgend jaar door Nederland trekt.

Bassie werd bekend als domme clown bij het duo Bassie & Adriaan. Broer Aad van Toor speelde de slimme acrobaat Adriaan. Jarenlang wisten Bassie & Adriaan talloze kinderen aan de buis te kluisteren met hun avonturen die ze over de hele wereld bracht, op de vlucht voor boeven en op zoek naar schatten.

Wat vinden we hier nou van? Hij GAAAAAAAAAAAAT maar door. Zal het echt iets leuks worden of weer gewoon meer van hetzelfde dat we al honderd keer gezien hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zijn site staat nu een stukje van "De Ontvoering." Ziet er in ieder geval veel beter uit dan De Reis Van Sinterklaas (zo heette dat toch?). En lachen, precies dezelfde pyjama aan als in De Verzonken Stad. Dat vind ik echt ^O^ om herkenbare dingen in de serie te stoppen.

Maar goed, het valt me niet tegen. Ziet er best aardig uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

De eerste show kun je inmiddels bekijken op http://www.bassieenzijnvriendjes.nl/uitzendingemist.htm

B&A waren nooit superprofessioneel, maar dit is een absoluut dieptepunt in de TV geschiedenis van de clown en acrobaat, wat mij betreft. Ik heb amateurproducties gezien die prettiger waren om naar te kijken. Als je het mij vraagt, heeft de dief van de masterbanden ons allemaal een dienst bewezen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het niveau is niet goed nee. Maar nogmaals, als hij er plezier in heeft, laat hem lekker. Ik zou ook al eerder stoppen, maar hij heeft er kennelijk plezier in en denk ook menig kinderen in hem. Prima toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het niveau is niet goed nee. Maar nogmaals, als hij er plezier in heeft, laat hem lekker. Ik zou ook al eerder stoppen, maar hij heeft er kennelijk plezier in en denk ook menig kinderen in hem. Prima toch?

Hoe weet je zo zeker dat hij er plezier in heeft en het niet voor het geld doet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe weet je zo zeker dat hij er plezier in heeft en het niet voor het geld doet?

Ook ik ga daar wel vanuit, dat ie er plezier in heeft. Of je het kan waarderen of niet, (ik vind de B&A series ook veel beter) hij is een echte artiest en ik denk echt dat hij doorgaat tot het allerlaatste moment. Volgens mij is hij aardig werkverslaafd, zoals Aad dat ook was, maar die is er nu wel op uitgekeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach, als hij het voor het geld doet heeft ie er toch indirect ook plezier van ;)

Da's wel waar... Ach, het boeit niet echt waarom hij het doet, hij had er alleen wel meer werk van mogen maken. Hij mist de creativiteit en misschien wel de gedrevenheid van Aad.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik weet niet of het iemand al opgevallen is wat voor een shirt de man met het keyboard, bij het intro filmpje, draagt. Maar als ik mij niet vergis is dat het shrit dat vlugge japie droeg bij de verzonken stad

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik weet niet of het iemand al opgevallen is wat voor een shirt de man met het keyboard, bij het intro filmpje, draagt. Maar als ik mij niet vergis is dat het shrit dat vlugge japie droeg bij de verzonken stad

Heb je misschien ook een foto of iets dergelijks? Ik zou dat shirt dan namelijk wel eens willen zien. Echte behoefte om de serie te zien heb ik echter niet. (Geldt niet alleen specifiek voor dit geval, maar voor zo'n beetje alle dingen op tv.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok?, maar waar is dat te zien?

Eigenlijk helemaal aan het begin komt het al in beeld, het is dus Marco die achter het keyboard staat. Maar het is niet het shirt uit de verzonken stad, het lijkt meer op het shirt uit de reis vol verrassingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of je leest de rest van het topic ook even: http://www.bassieenzijnvriendjes.nl/uitzendingemist.htm

Bedankt voor de link. Was gisteren ff wat lui, maar heb het net toch ff nagelezen en de link staat er inderdaad.

De pc heeft nu wat problemen met filmpjes afspelen, dus bekijken gaat nu ff niet, maar ik ga het gewoon een andere keer proberen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eigenlijk helemaal aan het begin komt het al in beeld, het is dus Marco die achter het keyboard staat. Maar het is niet het shirt uit de verzonken stad, het lijkt meer op het shirt uit de reis vol verrassingen.

jah idd dat bedacht ik me ook ineens, maar wel een vlugge Japeie relikwie *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...