Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Foei randy wat een bagger :P . Als het uit de hand loopt doe je maar een enkeltje wowewer eh >:) .

Maar ik ben met de vakantie eigenlijk helemaal niet lui of moe. Ik lig eerst nog 2 uur naar het plafond te staren steeds :O . Dit topic doet me trouwens ineens ergens aan herinneren wat ik al eerder had gepost over die dromen..... (Randy is blijkbaar wat anderen als knoop in hun zakdoek hebben :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ook (O)

Eindelijk mensen die het positief vinden. Ik de vakantie kom ik voor 2 uur mijn bed niet uit, dan zet ik de tv / pc aan. Na een uur heb ik zo'n honger dat ik wel moet opstaan om te gaan ontbijten. Dan ga ik in het zwembad hangen tot het half 6 is, of ik ga weer op bed liggen tv kijken. Dan avondeten, en na het eten vaak ergens (als het kan thuis :P) een beetje kaarten en een biertje drinken. Ideale vakantiedag ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Foei randy wat een bagger :P . Als het uit de hand loopt doe je maar een enkeltje wowewer eh >:) .

Hé, dit is offtopic, hier mag je soms eens wat baggeren, trouwens, dit topic heeft nut, kan je een discussie voeren over het nu van luiheid.

Randy is blijkbaar wat anderen als knoop in hun zakdoek hebben :P

Naast knuffelbelg en bierbelg nu nog onthoudbelg, het wordt een beetje veel mijn titels :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ook (O)

Eindelijk mensen die het positief vinden. Ik de vakantie kom ik voor 2 uur mijn bed niet uit, dan zet ik de tv / pc aan. Na een uur heb ik zo'n honger dat ik wel moet opstaan om te gaan ontbijten. Dan ga ik in het zwembad hangen tot het half 6 is, of ik ga weer op bed liggen tv kijken. Dan avondeten, en na het eten vaak ergens (als het kan thuis :P) een beetje kaarten en een biertje drinken. Ideale vakantiedag ;)

Zolang het niet contraproductief gaat worden is het behoud van energie alleen maar gezond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ook (O)

Eindelijk mensen die het positief vinden. Ik de vakantie kom ik voor 2 uur mijn bed niet uit, dan zet ik de tv / pc aan. Na een uur heb ik zo'n honger dat ik wel moet opstaan om te gaan ontbijten. Dan ga ik in het zwembad hangen tot het half 6 is, of ik ga weer op bed liggen tv kijken. Dan avondeten, en na het eten vaak ergens (als het kan thuis :P) een beetje kaarten en een biertje drinken. Ideale vakantiedag ;)

Heheh ja :P . Als alles er maar pico bello uitziet voordat paps en mams thuiskomen van hun werk -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben misschien wel lui, tenminste, dat zeggen sommige mensen.

Mijn lerares Engels van vorig jaar zei het anders: "Volgens mij ben jij niet 'lui', maar je bent 'laks'."

Daarop heb ik het Van Dale internetwoordenboek geraadpleegd, die zegt dat laks "lui en traag" betekent. Het is mij dus een raadsel wat mijn lerares Engels van vorig jaar bedoelde...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nog te lui dat ik gaap en aangezien ik gisteren en vandaag lange dagen heb gemaakt denk ik er maar over om eens naar bed te gaan. Het probleem is echter dat ik daarvoor moet opstaan en daar ben ik eigenlijk te lam voor (omdat al mijn spieren zeer doen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben nog te lui dat ik gaap en aangezien ik gisteren en vandaag lange dagen heb gemaakt denk ik er maar over om eens naar bed te gaan. Het probleem is echter dat ik daarvoor moet opstaan en daar ben ik eigenlijk te lam voor (omdat al mijn spieren zeer doen)

En het ergste is, als je dan wakker wordt ben je te lui om uit bed te komen :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ergste?

Neen, het ergste is die wekker die z'n bek niet wilt houden :P

Haha

Eigenlijk te gek voor woorden. Ik zit hier nu ook weer tot 3.15 's nachts en dan morgen kom ik voor 2 uur mijn bed niet uit O}

En wat ligt ie dan lekker hè, heb nu al zin in morgenvroeg :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haha

Eigenlijk te gek voor woorden. Ik zit hier nu ook weer tot 3.15 's nachts en dan morgen kom ik voor 2 uur mijn bed niet uit O}

En wat ligt ie dan lekker hè, heb nu al zin in morgenvroeg :P

Ik heb ruim een jaar dat ritme gehad. Beviel me best ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ruim een jaar dat ritme gehad. Beviel me best ;)

En terecht. Het is niet alleen altijd een even handig ritme. Maar de wereld moet zich maar aan dat ritme aanpassen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind ik ook ;)

Lessen, werk enzo beginnen om 14u, dan doordoen tot 20-22u

Veeeel beter (maar of het productief is, is een andere kwestie :P)

Juist, ik ben ook voorstander van een werkdag van 12 tot 20 ipv van 9 tot 17 uur. Als alle Nederlanders en Belgen gewoon pas rond 21 uur gaan eten is dat probleem ook alweer opgelost.

Ideaal :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Juist, ik ben ook voorstander van een werkdag van 12 tot 20 ipv van 9 tot 17 uur. Als alle Nederlanders en Belgen gewoon pas rond 21 uur gaan eten is dat probleem ook alweer opgelost.

Ideaal :)

En als wonderer op een conventioneel ritme blijft, dan zitten we weer (ongeveer) syncroon ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En als wonderer op een conventioneel ritme blijft, dan zitten we weer (ongeveer) syncroon ;)

Yay, dan hoef ik me na het avondeten niet meer te vervelen want dan posten jullie hier ook ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Het heeft niet veel met luiheid te maken, maar ik ben 2 maanden niet op het forum geweest.

Was trouwens in de herfstvakantie uitgegaan in Amsterdam met 2 anderen. Ieder heeft ??n rondje betaald. Ik heb 3x jus d'orange gedronken. Ik was te lui om alcohol te drinken. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het heeft niet veel met luiheid te maken, maar ik ben 2 maanden niet op het forum geweest.

Was trouwens in de herfstvakantie uitgegaan in Amsterdam met 2 anderen. Ieder heeft ??n rondje betaald. Ik heb 3x jus d'orange gedronken. Ik was te lui om alcohol te drinken. :P

Dat is toch niet lui? Dan heb je er geen zin in of lust je het niet :)

Als je niet was uitgegaan was het lui geweest ;)

Of alleen maar aan de bar hebt gestaan. (Ik doe meestal ook niet anders, want dansen op die R&B en hiphop muziek voel ik ook weinig voor.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch niet lui? Dan heb je er geen zin in of lust je het niet :)

Als je niet was uitgegaan was het lui geweest ;)

Of alleen maar aan de bar hebt gestaan. (Ik doe meestal ook niet anders, want dansen op die R&B en hiphop muziek voel ik ook weinig voor.)

Gister na de overwinning in de kantine gekaart voor bier. Pff daarna zo lui en gaar zijn dat je gaat slapen en zondags om 12 uur wakker wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, je kan het inderdaad niet 'lui' noemen. Ik had geen trek in alcohol. Maar je moet 'lui' in dit verband in een breder perspectief zien, oftewel niet letterlijk nemen. Gewoon een woordspeling/-grapje. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...