Ga naar inhoud

Nieuwe dvd versies van Bassie en Adriaan


Ga jij de nieuwe uitvoeringen kopen?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij de nieuwe uitvoeringen kopen?

    • Ja, allemaal voor m'n verzameling
      10
    • Alleen Europa
      3
    • Misschien een of twee die ik nog niet heb
      2
    • Alleen als ze anders zijn dan die ik al heb
      7
    • No Way!
      8


Aanbevolen berichten

Wow, iemand heeft met Word de hoesjes ontworpen! :D

Dat iemand daar zijn geld aan uitgeeft, onbegrijpelijk. Ik zal hooguit de kroon aanschaffen als het beeld beter is dan de huidige DVD, maar dat valt te betwijfelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Foreign Madia Group geeft de cover en menu gemaakt.

Wie het ook heeft gemaakt, ze zouden moeten worden getraft, gewoon jakkes :r

Ik kan het verdomd beter doen

De foto's komen niet eens overeen. De caravan die daar staat afgebeeld is de nieuwe caravan, terwijl tot de professer het nog de oude was met de grote Bassie erop

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het zijn ook allemaal foto's van de website.

Zou dus niet mogen, als ze het coverdesign maken, moeten ze toch professioneel genoeg zijn om kwalitatieve en juiste afbeeldingen te zoeken.

En ik denk niet dat Adrina of Bassie produkties moeite heeft met auteursrechten voor covers voor hun eigen dvds

Link naar bericht
Delen op andere sites
en dan de grootste vraag: waarom na 2 dvd versies nou NOG een dvd versie van de sleutel? en waarom nog een keer de andere dvd's?

ik weet het antwoord wel hoor...

Peseta's EURO's dollars of franken, waar je ook komt, door Bassie dezelfde klanken, waar je ook ter wereld, wat koopt of besteld, waar het om draait is GELD GELD GELD! Passende tekst...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja en alles op 2 dvd's in plaats van 1 :N ... in een tijd waarin de capaciteit van die dvd's juist alleen maar toeneemt. En die lay-outs zijn echt FOEI-lelijk :r . Ze hebben zelfs de unieke logo's bij iedere serie vervangen voor een word-art rondje met "geheim van de sleutel" blokletters er in :r . Damnit... iedereen kan dit gewoon beter. Had dan gewoon een kind een tekening laten maken |:( . Wat een triest werk. Hoe lang zouden ze er mee bezig geweest zijn als dit het enige is wat veranderd is. Echt wel "luxe" hoor :N .

En ja... hoeveelste sleutel versie is dit met de video's ook nog meegerekend? Volgens mij nr. 67 :N . Kan je weer 10 - 15 euro dokken om "je verzameling compleet te hebben" . Ze hebben zelfs niet eens de moeite genomen om de beelden op te lappen... zelfs niet nu het ook nog eens over 2 dvd's verspreid staat.

"Fans kopen het toch wel voor hun verzameling"... sure... dat is misbruik maken van je fans. Ouders van kinderen kopen het niet opnieuw hoor. Daar moet je gekken als ons voor hebben...

Naja... 1 lichtpuntje. Eindelijk een compacte Europa versie...

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Fans kopen het toch wel voor hun verzameling"... sure... dat is misbruik maken van je fans. Ouders van kinderen kopen het niet opnieuw hoor. Daar moet je gekken als ons voor hebben...

Deze gek koopt ze niet hoor (tenzij ze effectief extra's zetten bij de kroon en de schatkaart, wat ben ik toch zwak ...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan een modje even een poll toevoegen met "ga jij de nieuwe uitvoeringen kopen"? Vind het wel interessant om dat te bekijken. Ik opteer voor:

-Ja, allemaal voor mijn verzameling

-Alleen Europa

-Misschien een of twee die ik nog niet heb

-Alleen als ze anders zijn dan die ik al heb

-No way!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die komen er toch niet :P

Maar ja... Zo maakt Bas wel die nieuwe film met de ontvoering... kunnen de meesten hier wel geen reet aanvinden, maar kleine kinderen vinden het blijkbaar wel leuk. En als hij dan een nieuwe dvd uitbrengt zeg ik: ok, goed, positief. Nieuwe dvd met nieuw materiaal. Dat het voor ons niks meer is is duidelijk, maar dan kijk je gewoon niet, laat je het links liggen en doe je het met Bassie en Adriaan ;) . De series van Bassie en Adriaan voor de 200e keer uitbrengen op exact dezelfde wijze met steeds een minieme verandering zeg ik: dat is triest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan een modje even een poll toevoegen met "ga jij de nieuwe uitvoeringen kopen"? Vind het wel interessant om dat te bekijken. Ik opteer voor:

-Ja, allemaal voor mijn verzameling

-Alleen Europa

-Misschien een of twee die ik nog niet heb

-Alleen als ze anders zijn dan die ik al heb

-No way!

Wil ik wel even doen, maar die een na laatste optie lijkt me overbodig want ze zijn dus totaal niet anders (behalve dan dat ze op een andere manier over de dvd's zijn verdeeld). ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan een modje even een poll toevoegen met "ga jij de nieuwe uitvoeringen kopen"? Vind het wel interessant om dat te bekijken. Ik opteer voor:

-Ja, allemaal voor mijn verzameling

-Alleen Europa

-Misschien een of twee die ik nog niet heb

-Alleen als ze anders zijn dan die ik al heb

-No way!

Consider it done ;)

(sorry sam)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wil ik wel even doen, maar die een na laatste optie lijkt me overbodig want ze zijn dus totaal niet anders (behalve dan dat ze op een andere manier over de dvd's zijn verdeeld). ;)

Ik weet het zo nog niet, wie weet doen ze er bij de andere reeksen wel iets bij.

[spoil](stel dat er een hacker meeleest hier)[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wil ik wel even doen, maar die een na laatste optie lijkt me overbodig want ze zijn dus totaal niet anders (behalve dan dat ze op een andere manier over de dvd's zijn verdeeld). ;)

Je weet niet wat er met de rest gaat gebeuren. En de poll klopt niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als eerste gestemd, uiteraard... nou ja uiteraard... in ieder geval heb ik op No Way gestemd.

lelijke hoezen, ik vind design altijd erg belangrijk

en als men spreekt van een luxe uitgaven verwacht ik bijvoorbeeld,

Europa op 1 dvd, met een bonus dvd, met liedjes en bloopers, een interviewtjes hier en daar.

en dat alles verpakt in een opklapbaar hoesje, die dan in een mooi kartonnen omhulsel moet. Alles uiteraard mooi gestyled.

special edition van de Sleuten vond ik bijv. erg fraai vormgegeven

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alleen Europa ;) . ik heb 2,5 jaar zitten wachten op een dvd-versie zonder die 6 losse hoesjes, maar netjes in 1 hoesje en zo compact mogelijk. Dat is bij deze gelukt door 4 afleveringen per dvd + alle bloopers. Lay-out kijk ik dan wel doorheen...

Je kan natuurlijk ook een aantal doosjes kopen, de oude hoesjes van iemand lenen, die inscannen en zelf de covers maken ;)

(wat omslachtig, maarja, als je niets beters te doen hebt ... )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die subtiele steken naar anderen van jou niet zo leuk Marsje :P

(of neem ik die opmerking verkeerd op 8)) )

Ik heb het uiteraard alleen over mn eigen leven O-) . Okee... dat jij er weer tijd in steekt om hier met mij te lullen... :+

Maarre... "Marsje" ... die heb ik nog nooit eerder gehoord... het moet niet gekker worden :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het uiteraard alleen over mn eigen leven O-) . Okee... dat jij er weer tijd in steekt om hier met mij te lullen... :+

Maarre... "Marsje" ... die heb ik nog nooit eerder gehoord... het moet niet gekker worden :+

Ook niet van R?

Nuja, laten we het nu maar weer verder hebben over de "mooie" nieuwe dvds

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh het is echt weer als vanouds. 2 Mensen die de dvd's kopen voor hun verzameling, maar hun keuze niet toelichten :|Y . Ik ben namelijk wel benieuwd waarom deze mensen hun zuurverdiende geld uitgeven aan iets wat ze al 88 keer hebben, waar de grens ligt, en of ze niet het gevoel hebben misbruikt te worden als fan. Je zou haast gaan balen als er weer nieuwe versies kwamen lijkt mij dan toch...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ouders brachten ze woensdag allemaal voor me mee. Ik had ze dan ook gevraagd om er op te letten. Allemaal voor mijn verzameling dus :P

Edit: Ik stem nog maar net, en voordat ik iets gtypt heb, staat er al gezeur :P

Naja, ik verzamel gewoon :P. Maarja, mijn ouders kochten het voor me, dus zoveel geld heb ik er niet aan besteed :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
en dan de grootste vraag: waarom na 2 dvd versies nou NOG een dvd versie van de sleutel? en waarom nog een keer de andere dvd's?

ik weet het antwoord wel hoor...

Zelfde reden als.....?

13/08/2006 - Bassieworst terug verkrijgbaar!

Sinds het stoppen van Bassie en Adriaan was de worst niet meer verkrijgbaar; maar vanaf 1 oktober is het dan weer zover. De Bassieworst wordt dan weer verkocht in de slagerijen in Nederland. Bas van Toor verwacht een verkoopsucces: "Gerekend wordt op een verkoop van honderdduizend", meldde hij. Bij aankoop van de busworst ontvangt de koper gratis de dvd 'Bassie en de reis van Zwarte Piet', een televisieproductie van vorig jaar.

_O- _O- _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn ouders brachten ze woensdag allemaal voor me mee. Ik had ze dan ook gevraagd om er op te letten. Allemaal voor mijn verzameling dus :P

Edit: Ik stem nog maar net, en voordat ik iets gtypt heb, staat er al gezeur :P

Naja, ik verzamel gewoon :P. Maarja, mijn ouders kochten het voor me, dus zoveel geld heb ik er niet aan besteed :P

Je keuze maakt me niet uit dat is jouw keuze :P . En we waren misschien tegelijk :P . Maar ik wil het liefst zo veel mogelijk interactie, dus niet alleen wat aanklikken ;) . Dus heel goed dat je je keuze al aan het toelichten was :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch vind ik het vreemd dat sommige mensen het kopen voor hun verzameling en alleen maar daarom. Dan doet het er dus eigenlijk niet meer toe of iets mooi of lelijk is. Bassie zou een CD uit kunnen brengen waar hij iedere noot vals zingt, Adriaan zou een dertigdelige DVD reeks uit kunnen brengen van "Mijn Leven In Spanje 2006," en volgend jaar een nog langere reeks, het zou allemaal worden gekocht. In feite wordt je als fan op die manier OMgekocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch vind ik het vreemd dat sommige mensen het kopen voor hun verzameling en alleen maar daarom. Dan doet het er dus eigenlijk niet meer toe of iets mooi of lelijk is. Bassie zou een CD uit kunnen brengen waar hij iedere noot vals zingt, Adriaan zou een dertigdelige DVD reeks uit kunnen brengen van "Mijn Leven In Spanje 2006," en volgend jaar een nog langere reeks, het zou allemaal worden gekocht. In feite wordt je als fan op die manier OMgekocht.

We moeten hier nu ook niet teveel zeiken op Bas en Aad hé.

Hoeveel bands nemen hun concerten niet op om ze daarna als "exclusief" te verkopen.

Metallca had in de tijd de fan can, daarin zat een t-shirt, een cd met een live concert erop (meestal in echt slechte kwaliteit) en nog wat junk. en de fans kochten het gewoon.

Het zijn niet zozeer de artiesten die we moeten kwaad bekijken voor merchandising en junk, maar net onszelf. Dankzij ons hebben Bas en Aad het idee dat we het allemaal wel kopen en brengen ze gewoon meer junk uit.

Als die dvd's nu zouden floppen, DAN krijgen we misschien eens echt iets goeds (zoals die verloren trosster waar er sprake van was)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nah het heeft niet echt iets met "afzeiken" te maken. Ik zei al: Bas maakt een nieuwe serie en zet dat straks op dvd... leuk! Wellicht niet voor ons, maar wel weer nieuw materiaal voor de kids. Dan is het gewoon ok. Van die Bassie en Adriaan dvd's zeg ik gewoon: hoe ver wil je het nog uitmelken? Gaat het om het geld? Gaat het erom de fans een plezier te doen? Wie zal het zeggen.... de james bond reeks is 2 weken geleden ook voor de zoveelste keer in een "ultimate edition" verschenen. Het wordt niet alleen met de B&A films gedaan. En zolang het vet goed verkoopt kan ik ze geen ongelijk geven. Hoe makkelijk wil je het verdienen als sommigen "hun verzameling compleet willen houden". Iedereen zn eigen hobby... sommigen geven het uit aan modelautootjes ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nah het heeft niet echt iets met "afzeiken" te maken. Ik zei al: Bas maakt een nieuwe serie en zet dat straks op dvd... leuk! Wellicht niet voor ons, maar wel weer nieuw materiaal voor de kids. Dan is het gewoon ok. Van die Bassie en Adriaan dvd's zeg ik gewoon: hoe ver wil je het nog uitmelken? Gaat het om het geld? Gaat het erom de fans een plezier te doen? Wie zal het zeggen.... de james bond reeks is 2 weken geleden ook voor de zoveelste keer in een "ultimate edition" verschenen. Het wordt niet alleen met de B&A films gedaan. En zolang het vet goed verkoopt kan ik ze geen ongelijk geven. Hoe makkelijk wil je het verdienen als sommigen "hun verzameling compleet willen houden". Iedereen zn eigen hobby... sommigen geven het uit aan modelautootjes ;)

Shhhhhhhh, ik geef het aan beiden uit

(want ja, ik overweeg om de ultimate editions te kopen van de bondfilms)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Shhhhhhhh, ik geef het aan beiden uit

(want ja, ik overweeg om de ultimate editions te kopen van de bondfilms)

Ja het was je eigen voorbeeld van die modelautootjes :P . En ja... de bondfilms blijven gaaf... maar het blijft wel een flinke investering als je de special editions ook al compleet had gekocht :{. Maar dat is even offtopic... anders openen we daar ook wel weer een nieuw topic voor :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja het was je eigen voorbeeld van die modelautootjes :P . En ja... de bondfilms blijven gaaf... maar het blijft wel een flinke investering als je de special editions ook al compleet had gekocht :{. Maar dat is even offtopic... anders openen we daar ook wel weer een nieuw topic voor :+

Ik ga ze daarom ook verkopen (waardoor ik toch maar de helft meer voor m'n koffer zal moeten betalen hoop ik)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nah het heeft niet echt iets met "afzeiken" te maken. Ik zei al: Bas maakt een nieuwe serie en zet dat straks op dvd... leuk! Wellicht niet voor ons, maar wel weer nieuw materiaal voor de kids. Dan is het gewoon ok. Van die Bassie en Adriaan dvd's zeg ik gewoon: hoe ver wil je het nog uitmelken? Gaat het om het geld? Gaat het erom de fans een plezier te doen? Wie zal het zeggen.... de james bond reeks is 2 weken geleden ook voor de zoveelste keer in een "ultimate edition" verschenen. Het wordt niet alleen met de B&A films gedaan. En zolang het vet goed verkoopt kan ik ze geen ongelijk geven. Hoe makkelijk wil je het verdienen als sommigen "hun verzameling compleet willen houden". Iedereen zn eigen hobby... sommigen geven het uit aan modelautootjes ;)

Maar bij die bondfilms is er daadwerkelijk aan het beeld gesleuteld, zodat het daadwerkelijk een betere uitgave is. Dat is bij deze uitgaves nog maar de vraag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is niet de vraag, het is gewoon niet zo :P. De bondfilms zien er nu echt heel goed uit qua beeldkwaliteit :Y

én het is nog maar de 2e dvd uitgave bij de Bonds.

Bij de sleutel (en als de professor uitkomt ook) is het al de derde, zonder dat er deze keer iets is gedaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nah het heeft niet echt iets met "afzeiken" te maken. Ik zei al: Bas maakt een nieuwe serie en zet dat straks op dvd... leuk! Wellicht niet voor ons, maar wel weer nieuw materiaal voor de kids. Dan is het gewoon ok. Van die Bassie en Adriaan dvd's zeg ik gewoon: hoe ver wil je het nog uitmelken? Gaat het om het geld? Gaat het erom de fans een plezier te doen? Wie zal het zeggen.... de james bond reeks is 2 weken geleden ook voor de zoveelste keer in een "ultimate edition" verschenen. Het wordt niet alleen met de B&A films gedaan. En zolang het vet goed verkoopt kan ik ze geen ongelijk geven. Hoe makkelijk wil je het verdienen als sommigen "hun verzameling compleet willen houden". Iedereen zn eigen hobby... sommigen geven het uit aan modelautootjes ;)

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Ik heb geen enkele reden om Bas of Aad op hun tenen te trappen, maar ik vind het zo overbodig dat de series opnieuw worden uitgebracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand hier al wat over, want ik begrijp het niet helemaal.

Blijven de DVD's hetzelfde?

Wordt de kwaliteit beter?

Komen er extra's?

Welke series zijn het? > Europa / Amerika kan me voorstellen dat ze het compact willen maken, en professor kan ik me voorstellen dat ze de kwaliteit willen verbeteren.

Maar je kunt moeilijk 1 hoesje kopen, want dat vloekt bij de andere DVD's ;). Dus alles of niets, of die ene inderdaad wegstoppen of de hoes bewerken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand hier al wat over, want ik begrijp het niet helemaal.

Blijven de DVD's hetzelfde?

Wordt de kwaliteit beter?

Komen er extra's?

Welke series zijn het? > Europa / Amerika kan me voorstellen dat ze het compact willen maken, en professor kan ik me voorstellen dat ze de kwaliteit willen verbeteren.

Maar je kunt moeilijk 1 hoesje kopen, want dat vloekt bij de andere DVD's ;). Dus alles of niets, of die ene inderdaad wegstoppen of de hoes bewerken.

Op dit moment hebben ze alleen de sleutel, Europa en de Plaaggeest opnieuw uitgebracht. Ik heb zelf de laatste 2 al in bezit. Behalve dat de series op een andere manier op de dvd's zijn verdeeld zijn ze verder hetzelfde wat betreft beeld en extra's.

Europa is trouwens ook vrij slordig afgemonteerd want bij alle 3 de dvd's uit de box waar dus 4 afleveringen per dvd op staan is het steeds zo dat je na 2 afleveringen de eindtune hoort, vervolgens wat er op het volgende deel te zien is en daarna weer de beginleader van Europa enz. Met andere woorden zijn het hier dus gewoon nog steeds dvd's uit de 6-delige serie waarvan ze er steeds zonder ze te hebben bewerkt qua begin en eind 2 op 1 zo'n dvd uit die box hebben gezet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whaha sjongejongejonge... NOG triester. Hebben ze zelfs DAT niet eens even kunnen bewerken |:( .

@ Twice... allemaal flut. In plaats van compact juist meer dvd's. Beeld e.d. is exact hetzelfde, nog steeds geen extra's ofzo toegevoegd, afzichtelijke hoesjes, Europa (zoals Sjammie nu zegt) dus bij elkaar gekwakt, enz. enz.

Het is er alleen maar op achteruit gegaan :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...