Ga naar inhoud

[centraal] Bassie en Adriaan


Aanbevolen berichten

  • Reacties 249
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Er gaat wat minder topics over 1 onderwerp komen, op die manier blijft hopelijk het overzicht bewaard.

Er komt zo een mededeling over het hoe en wat.

Alles goed en wel, maar ik zou het toch wel weten te waarderen als het topic over de provisorische Smorenburg-bewerkingen geopend en wel in het muziekgedeelte geplaatst kan worden. Het was immers nog een actief topic (laatste reactie dateert van anderhalve maand geleden en er zijn topics die al langer stilstaan nog wel open ), en in het muziekgedeelte past het prima, want dan kunnen eventuele opvallende nieuwe muziekbewerkingen meteen besproken worden (zoals we in dat topic al deden), in plaats van er iedere keer een apart topic voor te maken.

Lijkt mij een nuttige suggestie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
gepost (aangepast)

Ik weet al een tijdje dat de Morgan 4/4 met het kenteken: 66-VF-78 dus de auto die Adriaan leent als Bassie op Rotterdam Airport word ontvoerd in de Sleutel nog rijdt,

Over de Rancho in de Professor de HT-16-RS is weinig duiderlijk...

Ik ken zelf een secretaris van een Simca club die ooit gehoort heeft dat de HT-16-RS in onderdelen licht...

Als je de HT-16-RS op https://ovi.rdw.nl intikt zie je dat ie niet geregisteert staat maar wel 1 ding in de Historie bekend is dat ie in 15 Mei 1982 is toegelaten...

Weet iemand iets over de HT-16-RS wat niet in deze tekst vermeld staat?

Of wilt u iets bespreken over autos die nog rijden uit B&A dan hoor ik het graag;)

aangepast door MichaelB
Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is hetgeen dat het dichts bij komt een opgeknapte Rancho met onderdelen die ooit van de HT-16-RS komen. Ook al zou het sloopbedrijf getraceerd kunnen worden, dan lijkt het me vrijwel onmogelijk na te gaan waar de onderdelen gebleven zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet geregistreerd houdt vaak in dat de auto geschorst is. Zodra er bij RDW geen gegevens meer te krijgen zijn van het betreffende kenteken, dan houd dat vernietiging ofwel sloop in. Dus het kenteken is nog wel actief.

Zucht, ik en in een B&A topic posten

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zit net even op youtube te kijken en zag ineens dit filmpje voorbij komen wat vandaag een paar uur geleden is geupload.

Ze schijnen er (achter de schermen) toch nog mee bezig te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk eerder een hoax. Opeens zouden ze precies op die dag een eigen kanaal aanmaken? Nah.

Het lijkt me niet dat dit een hoax is. Het ziet er misschien niet super uit (Al heeft het wel een geinig sfeertje :P), de audio-stukjes komen mij niet bekend voor. Overigens wees iemand (Jeugdmemories) mij er wel op dat Adriaan's stem nogal 'oud' klonk, als in 1998-oud.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt me niet dat dit een hoax is. Het ziet er misschien niet super uit (Al heeft het wel een geinig sfeertje :P), de audio-stukjes komen mij niet bekend voor. Overigens wees iemand (Jeugdmemories) mij er wel op dat Adriaan's stem nogal 'oud' klonk, als in 1998-oud.

Ja, dat viel mij ook al op.. Het is ongeveer net zo'n stem als toen in die CD-rom spellen van Bassie en Adriaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ander bedrijf wat het eventueel overgenomen heeft? Het ziet er misschien niet uit, het ziet er té goed uit om een fanmade iets te zijn. Sowieso.

Inderdaad.. en anders als het fanmade is, hoe komen ze dan aan die audiofragmenten van Bassie en Adriaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het komt op mij als redelijk officieel over. Ook al heb ik amateurs indrukwekkendere dingen uit Blender zien halen, zou ik gokken dat het echt is. Fans zouden, denk ik, eerder de start van een spannend avontuur uitwerken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind trouwens die stem van adriaan beetje als hij nu praat.. want die laatste zin die hij zegt slist hij erg en dat deed hij in 1998 niet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga helemaal stuk als straks ineens blijkt dat het officieel is. :')

Ik ga nu stuk op al die mensen die denken dat dit echt is.

Stel dat ik toch ongelijk krijg dan is het gewoon barslecht gemaakt ;)

Aad Klaris op Youtube, was ook echt he?

En dat "thunder" singletje ook toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het echt is. De teksten van B&A zijn helemaal nieuw. Bassie heeft het nooit gehad over 'mooie balonnen' en Adriaan slist inderdaad een beetje, dus moet het heel recent zijn. Als het toch nep is, zou ik niet weten hoe ze aan deze audiofragmenten komen. Overigens was het de bedoeling van het spel dat B&A pakjes gaan zoeken, dus die afbeelding zou overeenkomen met de inhoud van het spel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Via een tweet op Twitter kwam ik op de site van de Honda dealer. Jawel waar ze een reclame voor maken. In een bericht stond dit als laatste :

''In 2003 is het duo gestopt, maar duidelijk is dat Bassie en Adriaan nog altijd zeer populair zijn bij zowel de jongste jeugd als volwassenen. Dat beiden nog steeds bij de tijd zijn blijkt uit een iPad applicatie die ze eind juni uit zullen brengen.''

Lees het volledige bericht hier: http://www.debois.nl..._medium=twitter

aangepast door jeugdmemories
Link naar bericht
Delen op andere sites

Net even de facebook pagina bekeken. Bij de "vind-ik-leuks" staat ook ene Ina van Toor - van Woerden... (Ja, dat is de echte)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...