Ga naar inhoud

Outlookproblemen


Aanbevolen berichten

Tja, ik vind het zelf een behoorlijk onnozel programma, maar mijn moeder kan nou eenmaal niet zonder. En ik ben aangewezen de huidige outlookproblemen op te lossen maar ik kom er niet uit. Als ik via google zoek zeggen ze overal hetzelfde, maar naar mijn idee staan al mijn instellingen goed.

Dit zijn mijn instellingen:

01

02

03

04

05

Iemand die er meer verstand van heeft en dit zou kunnen oplossen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wat is het probleem dan?

Stom ook, niet gezegd O}

Hij verstuurt wel mailtjes, maar ontvangt niets. Maar kan niets vinden in de ontvangende server. Hij geeft een melding dat ie de host niet kan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het werkt beter als je de juiste servers instelt:

1084_servernamen.jpg

Jup, en gezien het hier speciaal om mail gaat die ontvangen moet worden moet je vooral even checken of het bovenste invulvakje goed is ingevuld. Als het goed is ingevuld kan het altijd nog zijn dat er even een storing is waardoor het ophalen alleen tijdelijk niet lukt, heb ik met gmail ook nog wel eens last van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
thunderbird is net zo kut als firefox, courier is een beter alternatief, maargoed, het schijnt alweer te werken.

overigens maakt het geen klap uit voor het ontvangen van mail of je smtp server goed staat of niet

En waarom is het dan zo kut?

En ja, je hebt gelijk, I screwed that up. Maar pop3.home.nl was ook fout.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ouders hadden ook last van zo'n probleempje, bij hun zat een groot e-mailtje dwars, waardoor alle e-mailtjes die na dat dwars liggende mailtje waren verstuurd niet ontvangen werden..

Dit is heel makkelijk optelossen, je moet op de providers website inloggen op je outlook account, daar staan wel alle ontvange e-mailtjes.

Je verwijdert het dwars liggende mailtje en dan moet het opgeslost zijn.

Ik weet niet of dit je fout is maar mocht dit hem zijn heb je iedergeval een antwoord :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb er mee geprobeerd te werken en ik vind het gewoon echt niet lekker werken, ik snap niet wat mensen er zo goed aan vinden...

Ik denk dat dat meer met jou te maken heeft dan met het programma.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Daar ben ik weer!

Krijg momenteel elke keer deze melding bij Outlook:

outlook.jpg

Als ik op OK druk komt de vraag weer terug, etc etc

Ik weet haast zeker dat de instellingen goed zijn.

Ik denk zelf dat het niet aan je instellingen ligt. Ik heb het namelijk ook met mijn Forumschorum-adres en die mailadressen gaan volgens mij via de zelfde (nieuwe) server als jouw twiceonline-adressen.

Ik denk dus zelf dat het probleem in de nieuwe server zit en dat hier nog naar gekeken moet worden. Misschien dat dj hier meer over weet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...