Ga naar inhoud

Big Brother 2006 Together Alone


Aanbevolen berichten

Afgelopen Zondag is Big Brother 2006 van start gegaan.

526.jpg

Voor de mensen die de afgelopen paar jaar op Mars geleefd hebben; Big Brother is een realityserie waarin 15 mensen, gedurende een periode van 100 dagen, blootgesteld aan camera's en microfoons, in een huis doorbrengen. Dit alles volledig afgesloten van de buitenwereld. Iedere week wordt er één persoon weggestemd uit het Big Brother huis. De persoon die aan het eind van de rit over is in het huis gaat ervandoor met een behoorlijke geldprijs.

Voor het eerst in de geschiedenis van Big Brother is het toegestaan een familielid, vriend/vriendin, kennis, enz. mee te nemen in het huis. Vandaar de naam "Together Alone". Zo zit er een vader met zoon, vader met dochter, moeder met dochter, 2 broers, 2 zussen, een stelletje, maar ook 3 mensen alleen in het huis. Big Brother is iedere werkdag te zien op Talpa (op Tien) om 19.00 uur. Iedere Maandag is er om 20.30 uur een één uur durende live-uitzending waarbij er nieuwe opdrachten gegeven worden, en er een bewoner wordt weggestuurd.

Volg jij Big Brother ook? Wat vindt jij van de bewoners, het huis, de opdrachten, enz.? Praat hier gezellig mee!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die negerin moet eruit, die homo moet eruit, zijn broer ook en ook die 2 domme blonde zussen met hun "playmate" (in plaats van placemat) ohja en die lange rooie ook :P

de rest heb ik nog niet zo goed kunnen analyseren :P

Die blondines mogen wel blijven :D

Aan die homo zit ik me ook ontiechelijk te ergeren. En de oudere mensen hebben eigenlijk ook weinig te zoeken tussen de jongeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die negerin moet eruit, die homo moet eruit, zijn broer ook en ook die 2 domme blonde zussen met hun "playmate" (in plaats van placemat) ohja en die lange rooie ook :P

de rest heb ik nog niet zo goed kunnen analyseren :P

Die negerin mag er van mij wel uit, wat een overdreven wijf zeg! Béééh...:X"Maar dat geeft toch niks schatje, niet huilen schatje". Die 2 blonde zussen mogen er wel in blijven van mij! :9 Verder is die ene kerel homo (Tijn heet 'ie volgens mij) , maar ik begin toch ook aardig te twijfelen aan z'n broer. In z'n doen en laten komt 'ie vrij vrouwelijk over, met alle respect voor homo's. Die Etienne ofzoiets (zoon van vader) vind ik maar een opschepperig typje. Dat 'ie ging zitten vertellen hoevaak 'ie wel niet sex had gehad, en hoe hij z'n meisjes "het bed in kreeg". :|Y Die vader van dat meisje (Egbert meen ik me te herinneren) vind ik maar een saaie sok die volgens mij een heel strategisch plan probeert uit te stippelen en het spel ook zéér serieus neemt. Derest van de groep heb ik nog niet echt hoogte van gekregen. Het enige wat opvalt is dat ze doen alsof ze elkaar al jaaaaren kennen, en dat alles zo overdreven is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie heel veel karaktertrekjes terug uit de vorige editie(s)

Janine (die neger) is net Tanja. Een groot arrogant zeikwijf dat heel overdreven bezig is en geen rekening houdt met de rest. Nu begint ze weer te zeiken dat ze daar alleen zit (neem dan iemand mee!!)

Egbert (die kale) doet me denken aan Rob. Iemand die graag de leiding wil nemen en alls moet precies zo gaan als dat hij het wil.

Monique en Sabrina doen me denken aan Chantal en Ingrid. 2 domme wijven die alleen maar kunnen liederganzen.

Semih doet me denken aan Mustapha (BB 4). Iemand die zich compleet afzondert en hier en daar een zeer verkeerde opmerking maakt.

Daarnaast mag Etienne (zoon van Marcel) er wel uit. Opscheppen is iets wat ik nou niet bepaald hoef te zien.

Marcel zelf mag vertrekken (die zie je toch amper) en dat laatste geldt ook voor Marcia (dochter van Egbert)

Hilde vind ik ook een apart typje (wie lult er nu hardop tegen haarzelf??) dus mag ook wel weg.

Aan homo Rik irriteer ik me ook materloos met die vrouwentrekjes.

Marlies denkt dat ze alles al wel weet en roept alleen maar "ik vind dit leuk", dus ik vind het leuk als ze gaat

Houden we nog een paar mensen over. De meest normale mensen die erin zitten zijn dan Jeroen, Milica en Micheline. Ik geef alleen Tijn (broer van homo Rik) meer kans tot doordringen.

Mijn voorspelling van de top 3 wordt:

1. Milica

2. Jeroen

3. Tijn

En van mij mag Milica wel winnen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Janine begint me echt steeds erger op m'n zenuwen te werken! :X Wat een irritant wijf zeg. Ze probeert zelf ook bepaalde mensen nu naar d'r toe te trekken en zit heel de tijd zoooooo overdreven te doen. En dan zegt ze nu van: "Want dan is het of ik ga d'r uit, of zij gaan d'r uit, dat maakt me echt niets uit hoor als ik eruit ga. Ga ik niet dood van". Maar een paar minuten later zegt ze dat ze graag die Joker had willen hebben...:?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iemand de live-uitzending gezien vanavond?

Ik vond het niet echt bijzonder. Wel leuk voor Egbert dat hij er niet uit hoefde. Het publiek mocht stemmen of Egbert eruit moest ja of nee. Verder stelde het nog niet echt veel voor die live-uitzending. Een paar terugblikken van afgelopen week en een stomme springtouwopdracht waarmee Tijn €50,- heeft verdiend om zelf uit te geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Live show viel me erg tegen. De rol van Bridget is een stuk beperkter nu ze geen contact meer heeft met het huis. Nu bleef het bij wat keuvelen met familie en oproepjes voor Egbert. Het is natuurlijk wel aardig om eens een jaar compleet zonder contact met de buitenwereld te doen, maar voor de kijker is dat niet echt boeiend, zo bleek dus wel uit de live uitzending.

Het wachten is duidelijk op de eerste exit!

Link naar bericht
Delen op andere sites
heel rommelig (leek wel haar 1e live uitzending!) en er gebeurde acht niks.

die etienne moet er overigens als eerste uit

"ja er zit een allochtoon in blablabla" zei de allochtoon zelf... optiefen, hij die denkt dat ie iedereen kan krijgen met die dikke bakkes van hem :r

Whaha, ja inderdaad, zo'n dikke snackbarharses.-0-

Overigens twijfelde ik ook aan Tijn zijn geaardheid (eerder vemeld dit topic), en dit blijkt nog enigzins waar te zijn ook lees ik zojuist op de website van Big-Brother. Verbaast me niks...:N Best leuk voor Egbert dat 'ie erin mag blijven, maar wat een wijsneus zeg! :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat de eerste live-uitzending tegenviel heeft denk ik ook te maken met het feit dat ze geen contact heeft met de bewoners. Dat is ook logisch, want de bewoners hebben geen benul van de tijd en als er wel contact zou zijn tussen Bridget en de bewoners dan zouden ze naar verloop van tijd precies weten van "aha het is dus nu live show tijd, dus het is 20.30 uur"...

Overigens zijn de mensen in het huis die ik WEL mag op 1 hand te tellen (zie ook mijn vorige post). Het zijn stuk voor stuk arrogante, hypocryte of domme lui die me irriteren.

Ik vrees dat Semih de eerste ronde niet overleeft. Tenslotte staat hij bij het publiek helemaal onderaan qua populariteit en staat hij genomineerd voor die ronde, ZONDER joker...

En daarbij zaten 2 van de 3 bewoners die ik in de top 3 zat ook bij het volk en de bewoners zelf in de top 3... Ik ben benieuwd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een sukkel zeg die Etienne! :X Vraagt 'ie aan Milica of hij even in haar tiet mag bijten want dat had hij ook bij Sabrina gedaan. Ook zat hij uitgebreid aan Milica d'r borsten te voelen. Wat een puber zeg!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een sukkel zeg die Etienne! :X Vraagt 'ie aan Milica of hij even in haar tiet mag bijten want dat had hij ook bij Sabrina gedaan. Ook zat hij uitgebreid aan Milica d'r borsten te voelen. Wat een puber zeg!

Ik vond het nog dommer dat die meiden alles maar toelaten! Ze zien toch ook wel dat die plofkop een player is?!

Trouwens die Janine komt me ook mijn keel uit hoor, met die sigaretten. Eerder al met de eieren en nu dit. En dan ook nog zeggen dat ze niet houdt van achter iemands rug om lullen. Nee dat blijkt, want zelf doet ze het net zo hard!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond het nog dommer dat die meiden alles maar toelaten! Ze zien toch ook wel dat die plofkop een player is?!

Trouwens die Janine komt me ook mijn keel uit hoor, met die sigaretten. Eerder al met de eieren en nu dit. En dan ook nog zeggen dat ze niet houdt van achter iemands rug om lullen. Nee dat blijkt, want zelf doet ze het net zo hard!

Die Janine heeft gewoon een zwaar minderwaardigheidscomplex...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom niet, als ze het goedvinden? :D >:)

Haha, ja maar sorry hoor. Als je aan een meisje vraagt of je even aan d'r tieten mag zitten dan zit je volgens mij nog middenin de puberteit hoor. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

en dan dat abortus verhaal, kom op zeg!

dat ga je toch niet op tv vertellen aan mensen die je amper 2 weken kent? en zeker niet als je vader het niet mag weten.

het is gewoon aanstellerij, hij wil aandacht en deels lukt het hem ook nog.

die irritante Tijn mag nog even blijven en dan die Semih eruit, ik zie daar nog wel wat gebeuren (tussen Tijn en die vriendin van Semih)

verder zijn Tijn, Semih en zijn vriendin ongeloooooflijk kinderachtig met hun spelletjes, gedoe en kakkers voor kakkers (kinderen voor kinderen) liedjes en onzin... grow up...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh, dat is van alle leeftijden hoor :P

Kom op hé...:P Dat ventje gedraagt zich gewoon kinderachtig. Sterke verhalen verzinnen (naar mijn mening) om aandacht te krijgen, alleen het woord 'sex' gaat in zijn hoofd om, vertellen hoevaak hij sex heeft gehad, enz. Ik vind dit echt zwaar irritant gedrag. :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom op hé...:P Dat ventje gedraagt zich gewoon kinderachtig. Sterke verhalen verzinnen (naar mijn mening) om aandacht te krijgen, alleen het woord 'sex' gaat in zijn hoofd om, vertellen hoevaak hij sex heeft gehad, enz. Ik vind dit echt zwaar irritant gedrag. :X

Oh ja dat kan best :P ik volg het niet :P . Ik wil alleen maar zeggen dat (voor mannen) aan sex denken en aan tieten willen zitten absoluut niet alleen voor pubers is :P . Dat willen ze op hun 60e ook nog wel.

En als hij irritant is... moet je dat rode knopje rechtsbovenin je afstandsbediening eens proberen >:):7

Link naar bericht
Delen op andere sites

verder zijn Tijn, Semih en zijn vriendin ongeloooooflijk kinderachtig met hun spelletjes, gedoe en kakkers voor kakkers (kinderen voor kinderen) liedjes en onzin... grow up...

Eeh...Dat was zijn broertje Rik :Y)

En Etiënne spoort ook niet! Je gaat inderdaad niet even vertellen over een abortus en je gaat al helemaal niet een meisje versieren die a 8 jaar ouder is en b al een vriend heeft!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eeh...Dat was zijn broertje Rik :Y)

En Etiënne spoort ook niet! Je gaat inderdaad niet even vertellen over een abortus en je gaat al helemaal niet een meisje versieren die a 8 jaar ouder is en b al een vriend heeft!

en c: je gaat als je zelf zo bruin ziet als hij zeuren over "allochtonen"

en d: je gaat niet zeggen (en zéker niet op tv) dat je iemand in zijn kop gaat schieten omdat je het niet goed met hem kunt vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

en c: je gaat als je zelf zo bruin ziet als hij zeuren over "allochtonen"

en d: je gaat niet zeggen (en zéker niet op tv) dat je iemand in zijn kop gaat schieten omdat je het niet goed met hem kunt vinden...

Dat laatste heeft hij al meerder keren gezegd inderdaad en ik hoop dat dat inderdaad ZIJN kop kost en dat iedereen hem maandag nomineert, tezamen met Janine 8))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de website van Big-Brother gelezen dat vanavond eindelijk de tuin onthuld gaat worden (tijdens de live-uitzending). Omdat de bewoners geen tijdsbesef hebben, wordt de tuin besneeuwd gepresenteerd aan de bewoners. Ik ben benieuwd hoe ze erop zullen reageren...:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Marcel en Etienne staan inderdaad genomineerd. Het was vandaag te zien tijdens de uitzending van 19.00 uur. Ze schenen onder elkaar gepraat te hebben over wie zij genomineerd hadden. Dit bleek dus uit den boze te zijn. Etienne bestempelde Big-Brother direct als corrupt. Zo zouden de winnars al van te voren aangewezen worden door het programma. Beetje bullshit naar mijn mening, maargoed... Etienne mag oprotten van mij. Opvallend trouwens dat die Janine niet genomineerd werd gisteren. Die had van mij ook wel genomineerd mogen staan. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Etienne bestempelde Big-Brother direct als corrupt. Zo zouden de winnars al van te voren aangewezen worden door het programma. Beetje bullshit naar mijn mening, maargoed... Etienne mag oprotten van mij.

Beetje gefrustreerde mening. Ze hebben toch een regel overtreden? In de dagboekkamer schijnt duidelijk gezegd te zijn dat hij niet mocht vertellen dat er niet op Semih gestemd kon worden. Als je dat dan toch doet is het je eigen schuld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Beetje gefrustreerde mening. Ze hebben toch een regel overtreden? In de dagboekkamer schijnt duidelijk gezegd te zijn dat hij niet mocht vertellen dat er niet op Semih gestemd kon worden. Als je dat dan toch doet is het je eigen schuld.

Ze schijnen samen al van tevoren en voor de nominaties elkaar duidelijk te hebben gemaakt op wie ze gaan stemmen. Ze roepen dan wel zo hard dat het doorgestoken kaart (Etienne de SUKKEL) en dat ze geen namen hebben genoemd (Marcel de DOMBO), maar ze hebben wel degelijk een code gebruikt.

"Ik stem op nr.2" Kom op, wat kinderachtig. En dan ook zo reageren na je sanctie! Moven met die 2 aso's!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Egbert heeft een geheime missie gekregen. Hij moet de weekopdracht laten mislukken. De weekopdracht luidt als volgt: De bewoners mogen gezamenlijk maximaal 15 uur slapen t/m Donderdag.

Het is dus vrij simpel de weekopdracht te laten mislukken. Egbert kan simpelweg meer dan 15 uur op zijn nest gaan liggen meuren om de weekopdracht te laten mislukken.

Als Egbert de geheime missie haalt, dan krijgt hij zijn kluissleutel terug. Als de bewoners argwaan krijgen of als Egbert over de geheime missie praat dan is de missie direct mislukt.

Ik ben benieuwd hoe de bewoners reageren...:9

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb in dit topic nog niets gepost maar ik volg het toch al sinds het begin.

Misschien dat ik niet helemaal goed gekeken had maar wat was er nou vanavond precies aan de hand met die ene bewoonster (weet ff de naam niet meer) in de dagboekkamer? Ik zag dat ze een brief kreeg waardoor ze overwoog het huis uit te gaan. Is er nou ook gezegd wat er ongeveer in die brief stond? Na de reclame kon ik namelijk even niet kijken en heb daardoor dus wat gemist.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb in dit topic nog niets gepost maar ik volg het toch al sinds het begin.

Misschien dat ik niet helemaal goed gekeken had maar wat was er nou vanavond precies aan de hand met die ene bewoonster (weet ff de naam niet meer) in de dagboekkamer? Ik zag dat ze een brief kreeg waardoor ze overwoog het huis uit te gaan. Is er nou ook gezegd wat er ongeveer in die brief stond? Na de reclame kon ik namelijk even niet kijken en heb daardoor dus wat gemist.

Ik was trainen dus heb het ook gemist. Maar ik las er vanmiddag ook wat over op de site van Big-Brother (http://www.bigbrother.tv). Ik kon er ook niet helemaal wegwijs uit worden. Er scheen iets te zijn gebeurd tussen Monique en Tijn, waardoor het thuisfront niet zo blij was geloof ik (haar man en de kinderen). Het fijne weet ik er niet van, het stond niet echt duidelijk beschreven op de website van Big-Brother.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er scheen iets te zijn gebeurd tussen Monique en Tijn, waardoor het thuisfront niet zo blij was geloof ik

Haar man schijnt nogal jaloers te zijn geweest op de vriendschap tussen Monique en Tijn. Hij eiste daarom dat ze binnen 24 uur haar spullen moest pakken. Geen idee wat er verder gespeeld heeft.

En Etienne dus weer genomineerd? Dan zal hij de volgende wel zijn of weet hij in een week tijd veel stemmen te winnen? Zal spannend worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

op http://www.bbcam.nl loopt een poll, daar kun je zien hoe men er over denkt (en zelf meestemmen ;) ) als het design je bekend voorkomt: ja ik heb de site opnieuw gemaakt, maar het is niet mijn site.

Wat er aan de had was:

Monique was nogal close met Tijn en dat werd op zo'n manier in beeld gebracht dat het veel meer leek dan het was. Natuurlijk was het niet slim en niet goed om te doen, maargoed.

De omgeving van haar man en kinderen kijken oppervlakkig en gaan haar straks een slet noemen ofzo.

Ze twijfelt of ze er uit gaat of niet, ze heeft bedenktijd en morgen weten we het.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...