Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Een opti-opti-optimist

Die gaat al lachend in de kist.

Z'n paraplu heet parasol

Z'n lege glas is steeds halfvol

8-)

_O-

Maar even aan iedereen een advies met betrekking tot dit forum:

-erger je vooral niet aan het feit dat er weinig gepost wordt daar doe je toch niks aan, het was gewoon een soort rage.... ;)

-ook zou ik vooral geen topics meer openen over hoe erg het hier achteruit is gegaan, daar zijn er inmiddels namelijk wel genoeg van :')

-en reageer vooral wat relaxter op elkaar, het is nu gewoon een gezelligheidsforum, geen reden om je aangevallen te voelen lijkt mij 8-)

Begrijp me goed, ik ben jullie niet de wet aan het voorschrijven - ik zou niet durven {| - ik geef slechts mijn bescheiden visie over de voortgang van een aantal zaken ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

_O-

Maar even aan iedereen een advies met betrekking tot dit forum:

-erger je vooral niet aan het feit dat er weinig gepost wordt daar doe je toch niks aan, het was gewoon een soort rage.... ;)

-ook zou ik vooral geen topics meer openen over hoe erg het hier achteruit is gegaan, daar zijn er inmiddels namelijk wel genoeg van :')

-en reageer vooral wat relaxter op elkaar, het is nu gewoon een gezelligheidsforum, geen reden om je aangevallen te voelen lijkt mij 8-)

Begrijp me goed, ik ben jullie niet de wet aan het voorschrijven - ik zou niet durven {| - ik geef slechts mijn bescheiden visie over de voortgang van een aantal zaken ^O^

De recessie is geweest... het gaat nu juist weer een beetje de lift in :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het nu gewoon erg druk als je daar op doelt. En ik heb wel als een van de weinigen nog iets gepost de afgelopen maanden, toen er zo'n 3 posts per dag waren...

Dat bedoel ik ook juist :P . Wonderer zei dat alleen jij en Sjammie nog hadden gepost, maar dat al mondjesmaat deden. En nu worden het er dus meer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Godverdomme!

Ik wil alle berichten lezen en zit nu al zowat een half uur in Gezellig Offtopic te kijken, elke keer als ik iets post dan is er weer een nieuw bericht. Zo raak ik nooit afgewerkt.

Na, 't is weer gezellig *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Godverdomme!

Ik wil alle berichten lezen en zit nu al zowat een half uur in Gezellig Offtopic te kijken, elke keer als ik iets post dan is er weer een nieuw bericht. Zo raak ik nooit afgewerkt.

Na, 't is weer gezellig *O*

Doe net als ik, ga ff armedildo-en en kijk de volgende dag pas weer als iedereen nog ligt te tukken of naar school is :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch even een opmerking hoor: daarnet zag ik dat er andere users buiten wonderer en mij aanwezig waren maar GEEN ENKELE post van hen.

Er zijn massa's topics actief (er zijn meer posts per dag dan soms in de hoogdagen van het forum)

Is het zo moeilijk om eens iets te posten?

Noem ze gewoon bij naam anders... dan weten ze tenminste dat het om hen gaat :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie spelen vals, beetje ziek veel posten als ik een paar maand hier niet kom en dan nu stoer doen dat je veel meer berichten hebt dan ik :P Slaat weer ns nergens op :P Ik vind dat we Wowewer postaantallen bij deze op moeten tellen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie spelen vals, beetje ziek veel posten als ik een paar maand hier niet kom en dan nu stoer doen dat je veel meer berichten hebt dan ik :P Slaat weer ns nergens op :P Ik vind dat we Wowewer postaantallen bij deze op moeten tellen!

Tja en een belangrijke bedreiging wordt dan weer voor een tijd gebant O}

Pure wegwerking van de concurrentie :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Doen ze bij sociale zaken dan ook nooit iets? :P

tja was toch de reden dat hij global mod werd? Iedereen vindt sjammie lief en hij kan omgaan met mensen zonder direct ruzie te krijgen :P Maar goed, hij post indd niet echt veel, beetje jammer.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tja was toch de reden dat hij global mod werd? Iedereen vindt sjammie lief en hij kan omgaan met mensen zonder direct ruzie te krijgen :P Maar goed, hij post indd niet echt veel, beetje jammer.

Ja iedere keer als ik er ben zijn er op dit moment steeds heel veel posts maar wil ze altijd eerst allemaal rustig kunnen lezen. Lukt alleen niet echt want als ik ook maar even pauze neem zonder het venster te sluiten kan ik al na 5 minuten niet meer zien wat ik nog niet heb gelezen en dus ook vervolgens niet reageren.

Maar goed, dit weekend was er dus ook veel gepost en ik was er beide dagen het grootste deel van de dag in Aalsmeer bij opnames van Deal or no deal. Vergeten in het afwezigheidstopic te zetten dat ik er niet zou zijn en dat is nu ook eigenlijk wel weer nodig nu er weer meer wordt gepost. Verder heb ik net toch al best veel gereageerd al ging het nergens over. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik post wanneer ik kan. Helaas zit ik nu met stage zodat ik pas rond half 8 thuiskom en elke avond 275 posts kan lezen...Dus voor mij is het zeker niet saai wanneer ik inlog *zucht* :P Nou ja...Beter dat dan helemaal niets zou ik maar zeggen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...