Ga naar inhoud

Geleuter en slowchat #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey jongens, hebben jullie het al gehoord? Veel retrostuff die op DVD uit komt de komende tijd :D

Als ik dit zo lees, mis ik dat beroemde Bubblegum forum best wel. Daar stonden ook altijd dit soort dingen (aankondigingen van releases enzo) op, maar ineens was de boel offline. Een echt goede vervanger heb ik nooit kunnen ontdekken. Gelukkig is er nog wel de onvolprezen releaselijst van dvd-home.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees, mis ik dat beroemde Bubblegum forum best wel. Daar stonden ook altijd dit soort dingen (aankondigingen van releases enzo) op, maar ineens was de boel offline. Een echt goede vervanger heb ik nooit kunnen ontdekken. Gelukkig is er nog wel de onvolprezen releaselijst van dvd-home.

Die 'onvolprezen' releaselijst heb ik laten vallen, nadat ik wist dat het een overgekopieerde boel was van de releaseinfo (Nog meer te vinden daar), op dvd.nl :P

Bubblegum werd destijds aangevallen door hackers, dus heeft de maker Alex Blits toen alles offline gekiepert. Mede omdat hij er geen zin meer in had, heeft hij het nooit meer opgezet. Zonde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Pipo in west best op dvd? EINDELIJK

Hij is btw bij bartsmit.com 3 euro (Webshopprijs)

aangepast door Melki
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ga dit jaar waarschijnlijk ook weer eens naar de Efteling, ben er al een paar jaar niet meer geweest. Met zegels scheelt het negen euro geloof ik, dus dat is wel mooi meegenomen :).

Heb je al gezien hoeveel de prijzen voor de Efteling omhoog zijn gevlogen? Die 9 euro is echt niks hoor. 9 euro eraf = de prijs die je er enkele jaren geleden voor betaalde.

En ik vind het ook écht niet leuk meer. :P Ben 2 jaar geleden geweest en was na 2 uur wel klaar :') Jaar erop weer met een vriend van me geweest, maar ook toen vonden we het beiden saai. :P Python, Vliegende hollander, Bobslee, Villa volta, Droomvlucht en dan heb je het wel gehad. Als je al een van die attracties binnenkomt, drukte joh. Gelukkig waren het gratis kaartjes, maar ben toen verdomme wel mijn mobiel kwijtgeraakt; Alsnog een duur reisje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je al gezien hoeveel de prijzen voor de Efteling omhoog zijn gevlogen? Die 9 euro is echt niks hoor. 9 euro eraf = de prijs die je er enkele jaren geleden voor betaalde.

En ik vind het ook écht niet leuk meer. :P Ben 2 jaar geleden geweest en was na 2 uur wel klaar :') Jaar erop weer met een vriend van me geweest, maar ook toen vonden we het beiden saai. :P Python, Vliegende hollander, Bobslee, Villa volta, Droomvlucht en dan heb je het wel gehad. Als je al een van die attracties binnenkomt, drukte joh. Gelukkig waren het gratis kaartjes, maar ben toen verdomme wel mijn mobiel kwijtgeraakt; Alsnog een duur reisje.

Weet ik, maar 22/23 euro valt nog mee. Ik ga niet meer dan 30 euro aan entree betalen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet ik, maar 22/23 euro valt nog mee. Ik ga niet meer dan 30 euro aan entree betalen...

Het is zeker een stuk duurder geworden. Maar gezien de toekomstplannen (over 2 jaar een attractie van 42 miljoen gulden bijvoorbeeld) dan is het wel begrijpelijk. Je moet alleen wel uitkijken dat je je publiek niet wegjaagt zo, maar daar zijn dan die kortingsacties ook weer goed voor, om het nog betaalbaar te houden.

Overigens: de Winter Efteling is op 31 december tot 01.00 uur geopend, dus als je lang wilt gaan, grijp je kans ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens: de Winter Efteling is op 31 december tot 01.00 uur geopend, dus als je lang wilt gaan, grijp je kans ;)

Ik ga een klein verhaaltje vertellen; Ik ben 1 keer naar de Winter Efteling geweest... Toen belandde ik met mijn moeder in een sneeuwstorm in de Winter Efteling. Geloof me, dat wil je niet. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik wilde eerst een topic openen maar ben iets te moe dus wijs ik jullie alleen maar op de website zelf waar nu 99% van het bewaarde materiaal (Op enkele LQ video-opnames na) online te vinden is, samen met alle 58 liedjes, scripts van nagenoeg alle afleveringen en tonnen aan foto's;

Website over de geschiedenis van een rusthuis vol herrie: Ja zuster, Nee zuster

En oh ja, ook leuk om te melden; Nagenoeg alle afleveringen zijn er te beluisteren. :D

Spam? Een beetje. Relevant? Zeker, vooral als je kijkt naar het feit dat het haast niet retro'er kan dan dit. :')

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Vooruit, laat ik dan maar een duit in het zakje doen: het woord waarmee deze post begon heeft een heel andere betekenis als je een r te veel typt...

Overigens nog iets van minder leutergehalte: ik ben vandaag in Zwolle geweest en heb daar anderhalf uurtje de binnenstad verkend. Ik ben nog nooit eerder op dat idee gekomen omdat het centrum nogal ver van het station af ligt. Maar vandaag heb ik ontdekt dat het een historische stervormige vesting is, met veel mooie, oorspronkelijke bebouwing. Dat viel dus alleszins mee. Niet zo'n 'gemoderniseerde glasbak', zoals je in veel moderne binnensteden zit. Ik had dat wel verwacht, omdat de directe omgeving van het station die indruk geeft. Maar ik heb me er dan ook nooit in verdiept. Als je dat wel doet, kom je nog eens wat te weten...

aangepast door PAV
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zwolle staat nog op m'n to-visit lijstje. Altijd als je op die snelwegring rijdt wordt je doodongelukkig van het hoge beton- en industriegehalte in de omgeving, maar de binnenstad schijnt erg mooi te zijn. Ik bezoek ook wel vaker oude binnensteden (Haarlem, Zutphen, Alkmaar, Leiden, Utrecht, Amersfoort en laatst Deventer) en ik word altijd erg vrolijk van de authentieke uitstraling van bepaalde delen. Heerlijk, zo'n historische binnenstad vol cultureel erfgoed. België kan er wat dat betreft ook wat van. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Altijd als je op die snelwegring rijdt wordt je doodongelukkig van het hoge beton- en industriegehalte in de omgeving, maar de binnenstad schijnt erg mooi te zijn.

Dat is precies wat ik bedoel, maar dan ook vanuit de trein. Dat bewijst maar eens dat je dat niet altijd vanaf de toegangswegen kunt zien.

Kom eens naar Den Helder.

Oude dingen hebben ze niet, maar in huize djkoelkast kun je wel de beste koffie krijgen ;)

Maar ze hebben in Den Helder wel veel maritiem en marine-erfgoed. Dat vind ik ook zeer de moeite waard in Den Helder.

En drink je eigenlijk ook thee? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...