Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:Y)

Euh was dit topic er nog niet? 8)7

Nou hebben ze bij de NS iets heel moois uitgevonden:

Intercities en Stoptreinen.

De intercity stopt alleen op de grote stations bij de grote steden (cities) en de stoptrein stopt overal (stop)

Tussen Zwolle en Groningen hebben ze nog iets anders:

Intercity - Stopt op alle tussengelegen stations :X

Naja dat tot daaraantoe.

Zat ik gister eindelijk weer eens in een echte intercity... Staan we na een tijdje gewoon stil, dus dan denk je "vliegtuig door de bovenleiding of een rood sein, we zullen zo wel weer gaan" en indd... maar niet met zon hoge snelheid als normaal...Wordt er omgeroepen "We rijden achter een vertraagde stoptrein en mogen deze niet inhalen, we zullen daarom wat vertraging oplopen" |:( Vraag ik me toch echt af van welke lulhammes ze dat niet mogen... K had gelukkig tijd genoeg en de trein is een perfecte plek om te leren, maar toch niet grappig...

Link naar bericht
Delen op andere sites
:Y)

Euh was dit topic er nog niet? 8)7

Nou hebben ze bij de NS iets heel moois uitgevonden:

Intercities en Stoptreinen.

De intercity stopt alleen op de grote stations bij de grote steden (cities) en de stoptrein stopt overal (stop)

Tussen Zwolle en Groningen hebben ze nog iets anders:

Intercity - Stopt op alle tussengelegen stations :X

Naja dat tot daaraantoe.

Zat ik gister eindelijk weer eens in een echte intercity... Staan we na een tijdje gewoon stil, dus dan denk je "vliegtuig door de bovenleiding of een rood sein, we zullen zo wel weer gaan" en indd... maar niet met zon hoge snelheid als normaal...Wordt er omgeroepen "We rijden achter een vertraagde stoptrein en mogen deze niet inhalen, we zullen daarom wat vertraging oplopen" |:( Vraag ik me toch echt af van welke lulhammes ze dat niet mogen... K had gelukkig tijd genoeg en de trein is een perfecte plek om te leren, maar toch niet grappig...

Mwa, dit topic lijkt er wel een beetje op :)

Maargoed, ben blij met de NS, ik ken geen enkel land buiten Nederland waar het zo 'goed' geregeld is. Overigens stond ik vandaag op het station, de trein kwam niet, geen bericht of iets, moest ik de trein van een half uur later pakken die vervolgens vertraging had 10 minuten.. maarja

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan wil ik mijn ei ook wel even kwijt over de NS. Mijn vriendin woont in Tiel, daar ga ik altijd met de trein naartoe. Heb ik echt het grootste K*T-traject van Nederland, de "linge-betuwelijn". Dan stap ik dus op in Sliedrecht, waarna ik vervolgens door Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Arkel, Leerdam en Beesd kom. Waarna ik moet overstappen in Geldermalsen. Hier neem ik de trein (die overigens wel perfect aansluit) naar Tiel. Zit ik gewoon 1 uur in de trein voor een stukje van 50 km...8)7 En de treinen vanuit Sliedrecht gaan maar om het uur. Echt zwaar vervelend! }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar ik me ook best aan kan storen is dat op een heleboel (kleinere) stations de loketten verdwijnen. Dat kaartjes dan alleen maar uit de automaat getrokken kunnen worden vind ik dan nog niet eens zo heel erg want dat doe ik toch sowieso wel. Ik stoor me er meer aan dat op bepaalde stations waar die loketten uit zijn verdwenen vaak langere tijd echt gewoon niks met die gebouwen gedaan wordt en die gebouwen dan soms daardoor zelfs nog vandalisme aantrekken ook.

Neem hier bijvoorbeeld het station van Hardinxveld-Giessendam waar de ruiten dus gewoon worden ingegooid en niet meer vervangen maar dichtgetimmerd:

station_zeik.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan wil ik mijn ei ook wel even kwijt over de NS. Mijn vriendin woont in Tiel, daar ga ik altijd met de trein naartoe. Heb ik echt het grootste K*T-traject van Nederland, de "linge-betuwelijn". Dan stap ik dus op in Sliedrecht, waarna ik vervolgens door Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Arkel, Leerdam en Beesd kom. Waarna ik moet overstappen in Geldermalsen. Hier neem ik de trein (die overigens wel perfect aansluit) naar Tiel. Zit ik gewoon 1 uur in de trein voor een stukje van 50 km...8)7 En de treinen vanuit Sliedrecht gaan maar om het uur. Echt zwaar vervelend! }:|

hehe wat gezellig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waar ik me ook best aan kan storen is dat op een heleboel (kleinere) stations de loketten verdwijnen. Dat kaartjes dan alleen maar uit de automaat getrokken kunnen worden vind ik dan nog niet eens zo heel erg want dat doe ik toch sowieso wel. Ik stoor me er meer aan dat op bepaalde stations waar die loketten uit zijn verdwenen vaak langere tijd echt gewoon niks met die gebouwen gedaan wordt en die gebouwen dan soms daardoor zelfs nog vandalisme aantrekken ook.

Neem hier bijvoorbeeld het station van Hardinxveld-Giessendam waar de ruiten dus gewoon worden ingegooid en niet meer vervangen maar dichtgetimmerd:

Station Hardinxveld-Giessendam

Hardinxveld-Giessendam kom ik dus langs over het traject naar Geldermalsen. Bijna alle stations op dit traject hebben geen loket meer. Alleen het startpunt Dordrecht (waar ik nooit opstap) heeft een loket. Gorinchem misschien ook nog wel, maar verder niet meer. Ik heb in de plaatselijke krant gelezen dat ook het aantal reizigers over deze route is gedaald doordat de loketten gesloten zijn. Daarom krijgen al deze stations op dit traject vanaf begin 2007 cameratoezicht om de reizigers weer een veiliger gevoel te geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook leuk, je zit in de trein naar Utrecht...

Attentie dames en heren. We naderen station Utrecht en deze trein zal door omstandigheden niet veder rijden. Reizigers voor de richting Rotterdam kunnen overstappen op de trein van spoor 9. Wij zullen aankomen op spoor 7.

Naja het zal wel dacht ik. De trein rijdt tenminste nog. Tot de volgende melding:

Attentie dames en heren. De verkeersleiding denkt er anders over. We komen aan op spoor 15 in plaats van spoor 7.

Lekkere communicatie NS!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil ik Zaterdag naar mijn vriendin gaan, kom ik aan met mijn fiets op station Sliedrecht, hangt er een briefje op de ticketautomaat; "Wegens werkzaamheden rijden er op 2 & 3 september geen treinen op het traject tussen Dordrecht en Geldermalsen". Ik denken; "Welke datum is 't vandaag? K*T! 2 september...:X" Bleek het dat NS-bussen de treinen overnamen. Heb ik eerst ongeveer 20 minuten zitten wachten op een bus naar Gorinchem. Die kwam rond 11 uur, waarna hij via station Hardinxveld-Giessendam naar Gorinchem ging. Ik kwam aan om ongeveer kwart voor 12 in Gorinchem. Daar moest ik wachten op de bus naar Geldermalsen, die om 12.23 uur pas vertrok en vervolgens er een !! UUR !! over moest doen om in Geldermalsen te komen. Die bus ging onderweg ook nog langs station Arkel, Leerdam en Beesd voordat hij op eindbestemming Geldermalsen aankwam waarna ik ook nog met de trein naar Tiel moest. Gelukkig heeft de vader van mijn vriendin me even opgehaald vanaf station Gorinchem. Maar Zondag moest ik terug... Had ik de trein van half 10 's avonds naar Geldermalsen vanuit Tiel. Ik was om 21.48 uur in Geldermalsen. Toen had ik om 22.05 de 'stopbus' naar Gorinchem (via Beesd, Leerdam en Arkel). Ik kwam om 22.50 uur in Gorinchem aan. Had ik om 23.00 uur de bus vanuit Gorinchem naar Sliedrecht (via Hardinxveld-Giessendam). Was ik 23.25 in Sliedrecht, waarna ik nog naar huis moest fietsen. Uiteindelijk was ik om kwart voor 12 thuis... 8)7 HEB IK GEWOON 2,5 UUR OVER EEN STUKJE VAN 55 KM GEDAAN! *(*

En dan komt nu het ergste: Deze werkzaamheden zijn er aankomend weekend weer...}:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wil ik Zaterdag naar mijn vriendin gaan, kom ik aan met mijn fiets op station Sliedrecht, hangt er een briefje op de ticketautomaat; "Wegens werkzaamheden rijden er op 2 & 3 september geen treinen op het traject tussen Dordrecht en Geldermalsen". Ik denken; "Welke datum is 't vandaag? K*T! 2 september...:X" Bleek het dat NS-bussen de treinen overnamen. Heb ik eerst ongeveer 20 minuten zitten wachten op een bus naar Gorinchem. Die kwam rond 11 uur, waarna hij via station Hardinxveld-Giessendam naar Gorinchem ging. Ik kwam aan om ongeveer kwart voor 12 in Gorinchem. Daar moest ik wachten op de bus naar Geldermalsen, die om 12.23 uur pas vertrok en vervolgens er een !! UUR !! over moest doen om in Geldermalsen te komen. Die bus ging onderweg ook nog langs station Arkel, Leerdam en Beesd voordat hij op eindbestemming Geldermalsen aankwam waarna ik ook nog met de trein naar Tiel moest. Gelukkig heeft de vader van mijn vriendin me even opgehaald vanaf station Gorinchem. Maar Zondag moest ik terug... Had ik de trein van half 10 's avonds naar Geldermalsen vanuit Tiel. Ik was om 21.48 uur in Geldermalsen. Toen had ik om 22.05 de 'stopbus' naar Gorinchem (via Beesd, Leerdam en Arkel). Ik kwam om 22.50 uur in Gorinchem aan. Had ik om 23.00 uur de bus vanuit Gorinchem naar Sliedrecht (via Hardinxveld-Giessendam). Was ik 23.25 in Sliedrecht, waarna ik nog naar huis moest fietsen. Uiteindelijk was ik om kwart voor 12 thuis... 8)7 HEB IK GEWOON 2,5 UUR OVER EEN STUKJE VAN 55 KM GEDAAN! *(*

En dan komt nu het ergste: Deze werkzaamheden zijn er aankomend weekend weer...}:|

Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend want volgens mij doe je als je deze route gewoon met de trein kunt reizen er inderdaad echt veel korter over. :{

Nog even wat anders hierover. Ik las laatst ook nog een ander verhaal over deze zelfde werkzaamheden in de krant. Het is namelijk gebleken dat er in de gemeente Hardinxveld-Giessendam nog heel wat te doen is geweest hierover gezien dit dorp erg christelijk is en zondag voor deze mensen ook een rustdag is en ook een dag is waarop veel van deze mensen naar de kerk gaan.

1) Spoorwerk niet op zondag

2) Niet klussen op zondag, wij zingen

3) Toch spoorwerk op zondag, Hardinxveld-Giessendam bindt fors in

Wat vinden jullie er nu eigenlijk van dat de gemeente Hardinxveld-Giessendam zich in de 1e plaats zo verzette tegen deze werkzaamheden, zelfs Prorail dus een behoorlijk hoge dwangsom boven het hoofd zette terwijl deze dus duidelijk heeft uitgelegd waarom de werkzaamheden juist het beste in het weekend plaats kunnen vinden?

Ik vind die dwangsom die de gemeente eerst stelde een beetje ver gaan want in de 1e plaats is de reden dat de werkzaamheden het beste in het weekend kunnen plaatsvinden gewoon goed naar mijn mening. In de 2e plaats had ik bij het lezen van de 1e 2 artikelen in de krant zelf (dus voordat een week later dat laatste artikel erin kwam) al net zo'n soort tussenoplossing in gedachten dat Prorail dus inderdaad ook gewoon alleen tijdens de kerkdiensten stil kan zijn zoals nu uiteindelijk is gebeurd. Ik vind namelijk daarnaast dat zij ook wel rekening moeten houden met het dorp wat dus overwegend christelijk is. Mijn mening is eigenlijk dus dat beide partijen hierbij gewoon rekening moeten houden met mekaar en dat is dus nu gelukkig wel gebeurd. :)

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hierover.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ze de kerken beter isoleren, hebben ze geen last van het lawaai. Andere mensen het werk moeilijk/onmogelijk maken wegens een religie is not done. Hou je geloof lekker voor jezelf en val anderen er niet mee lastig.

Als er een makkelijk compromis is, best, maar dit kost prorail alleen maar geld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn moeder is geboren in Hardinxveld-Giessendam, het is inderdaad echt super christelijk daar! Mijn oma ging ook altijd naar "de zwartekousenkerk". De pastor mocht ook nooit zien dat mijn oma een TV thuis had. Inderdaad erg overdreven om te zeuren over de werkzaamheden aan het spoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelden problemen met de NS en vind het allemaal wel goed geregeld. Er kan altijd wel eens iets fout gaan natuurlijk :P

Ik heb echter altijd problemen met de stadsbussen :r . Komen altijd te laat of te vroeg, maar nooit op tijd. Ze pleuren de deur vlak voor je neus dicht als je komt aanlopen en ze crossen vervolgens weg. Sommige buschauffeurs zijn chagrijnige eikels, enz. :P . Dat vind ik hier in ieder geval wel redelijk bout geregeld :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Het lijkt wel of ze de afgelopen weekenden overal bezig zijn aan het spoor. :{ Het traject tussen Dordrecht en Geldermalsen lag uiteraard weer plat door werzaamheden (aankomend weekend overigens weer). Mijn zus moest vanaf Rotterdam naar d'r vriend in Den-Haag, waar ze ook aan het spoor bezig waren. Dus moest ze via Gouda reizen. Ik heb ook van verschillende mensen gehoord dat ze problemen hadden om naar school te gaan v/d week omdat er aan het spoor gewerkt werd.

Ik weet dat het nodig is eens in de zoveel tijd, maar het is echt ZO vervelend! :X Ik heb er Zondagavond weer 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. :|Y Kunnen ze die werkzaamheden niet 's nachts doen ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt wel of ze de afgelopen weekenden overal bezig zijn aan het spoor. :{ Het traject tussen Dordrecht en Geldermalsen lag uiteraard weer plat door werzaamheden (aankomend weekend overigens weer). Mijn zus moest vanaf Rotterdam naar d'r vriend in Den-Haag, waar ze ook aan het spoor bezig waren. Dus moest ze via Gouda reizen. Ik heb ook van verschillende mensen gehoord dat ze problemen hadden om naar school te gaan v/d week omdat er aan het spoor gewerkt werd.

Ik weet dat het nodig is eens in de zoveel tijd, maar het is echt ZO vervelend! :X Ik heb er Zondagavond weer 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. :|Y Kunnen ze die werkzaamheden niet 's nachts doen ofzo?

Tja blijkbaar hebben ze dus dag en nacht nodig om die werkzaamheden te verrichten omdat ze het sowieso voornamelijk in de weekenden doen. Maar ik ben het met je eens dat dit wel heel erg vervelend is want ik heb er zelf ook genoeg ervaring mee.

Weet je ook hoeveel weekenden ze eigenlijk nog nodig hebben voor die werkzaamheden aan het traject Dordrecht - Geldermalsen? Ik moet daar vermoedelijk in het een na laatste weekend van oktober ook op reizen en ik hoop niet dat die werkzaamheden er dan nog zijn. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja blijkbaar hebben ze dus dag en nacht nodig om die werkzaamheden te verrichten omdat ze het sowieso voornamelijk in de weekenden doen. Maar ik ben het met je eens dat dit wel heel erg vervelend is want ik heb er zelf ook genoeg ervaring mee.

Weet je ook hoeveel weekenden ze eigenlijk nog nodig hebben voor die werkzaamheden aan het traject Dordrecht - Geldermalsen? Ik moet daar vermoedelijk in het een na laatste weekend van oktober ook op reizen en ik hoop niet dat die werkzaamheden er dan nog zijn. :{

Aankomend weekend is het laatste weekend dat er gewerkt wordt op dit traject. Waar moet je dan heen als ik vragen mag? O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag:

MarsM komt om 16.15 op Utrecht Centraal... hij wil de trein van 16.20 richting groningen/leeuwarden pakken.

*dames en heren, we hebben een technische storing* ... 10 min later: *dames en heren, we hebben het probleem nog steeds niet opgelost, maar u kunt de trein van 16.32 richting zwolle pakken als alternatief*

heel mierennest, aangezien iedereen naar die trein gaat. MarsM komt daar aan: de mensen hangen onderand uit het raam zo volgepropt zit die trein, die vervolgens ook niet wegrijdt (te zwaar enzo)

Enige 2 sporen die kant uit staan vast... vertraging loopt op tot 45 min...

*dames en heren er staat een extra trein gereed op spoor 9*

Mierennest stormt allemaal tegelijk richting spoor 9... trein wederom helemaal afgelaaien. MarsM kon er nog net in. Man naast MarsM: "ja... ze hadden te storing van de trein van 16.20 nog steeds niet verholpen... dus kon ik er beter uit gaan volgens die NS-lui".

MarsM kijkt uit het raam en ziet 16.20 trein gewoon wegrijden halfleeg

|:(|:(|:(|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aankomend weekend is het laatste weekend dat er gewerkt wordt op dit traject. Waar moet je dan heen als ik vragen mag? O-)

Ik ga dan naar Geldermalsen. Maar ik heb net even op de site gekeken en ik heb gezien dat het voor mij sneller is om vanaf Den Haag Centraal naar Utrecht te reizen en dan daar de stoptrein richting Den Bosch te nemen.

@MarsM: als ze nog wat meer vertraging hadden had je mij misschien nog wel gezien in Utrecht vanmiddag. Ik moest namelijk richting Maarssen met de Sprinter vanaf spoor 8. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ga dan naar Geldermalsen. Maar ik heb net even op de site gekeken en ik heb gezien dat het voor mij sneller is om vanaf Den Haag Centraal naar Utrecht te reizen en dan daar de stoptrein richting Den Bosch te nemen.

wat moet jij hier doen dan 8-)

verder je kan beter via utrecht reizen dan via dordrecht.. dan heb je zohiezo geen last van al dat gebagger.. en kan je gewoon overstappen en uitstappen hier..

^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wat moet jij hier doen dan 8-)

verder je kan beter via utrecht reizen dan via dordrecht.. dan heb je zohiezo geen last van al dat gebagger.. en kan je gewoon overstappen en uitstappen hier..

^O^

Ik kom de 12e oktober jouw kant op ;)

Moet ik naar Gorcum en waarschijnlijk gaan we met OV dan over Geldermalsen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Na het doorlezen van de folder over de nieuwe dienstregeling, merkte ik dat ik er straks op achteruit ga. Nu kan ik nog iedere dag rechtstreeks van station Koog-Bloemwijk (vlakbij waar ik woon, in Zaandam) naar station Amsterdam Muiderpoort (waar mijn school is), met de rechtstreekse Sprinter Utrecht - Uitgeest. Straks wordt die lijn in twee?n gesplitst en moet ik op Amsterdam Centraal overstappen. Die trein zit iedere ochtend bomvol en dat resulteert straks dus in een 'massa-overstap' en dan wordt het niet ??n keer proppen in de trein, maar twee keer... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Vandaag weer lekker op dreef bij de NS. Wij waren met 6 man naar Eindhoven. Trein ging terug om 16.32. Dat was de intercity van Eindhoven naar Venlo en die stopt ook in Deurne, waar wij er uit moeten. Dat de intercity voortaan stopt in Deurne is een voordeel voor ons, zo omzeilen we 3 stations in Helmond (Helmond, ja dat kleine stadje in Brabant heef 4 (!) stations)

Wij dus wachten tot 16.32 roepen ze opeens om: "De intercity van Eindhoven naar Venlo van 16.32 rijdt vandaag niet." Toen dus een kwartier op de stoptrein wachten waar dus veeeelste veel mensen in 4 treinstellen moesten. Je kon niet meer omvallen zo vol.

Applaus voor de nieuwe dienstregeling :{:X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb zelf nog geen ervaring met de nieuwe dienstregeling maar heb sowieso een hekel eraan om in de spits te reizen. Het is dan natuurlijk druk in de treinen waardoor dan echt alle banken vol zitten. Heb zelf toch bij voorkeur toch een bank voor mij alleen tenzij ik samen met iemand anders reis natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag weer lekker op dreef bij de NS. Wij waren met 6 man naar Eindhoven. Trein ging terug om 16.32. Dat was de intercity van Eindhoven naar Venlo en die stopt ook in Deurne, waar wij er uit moeten. Dat de intercity voortaan stopt in Deurne is een voordeel voor ons, zo omzeilen we 3 stations in Helmond (Helmond, ja dat kleine stadje in Brabant heef 4 (!) stations)

Wij dus wachten tot 16.32 roepen ze opeens om: "De intercity van Eindhoven naar Venlo van 16.32 rijdt vandaag niet." Toen dus een kwartier op de stoptrein wachten waar dus veeeelste veel mensen in 4 treinstellen moesten. Je kon niet meer omvallen zo vol.

Applaus voor de nieuwe dienstregeling :{:X

Dat hoeft niet per se met de nieuwe dienstregeling te maken. Het kan ook door een defect aan het materieel komen. Als de locomotief stuk is, kan de trein natuurlijk niet rijden.

Ik heb me trouwens vergist. Ik heb w?l 2x per uur een rechtstreekse trein, alleen m?t overstap duurt de reis korter. Het geval wil namelijk dat ik iedere dag Koog Bloemwijk - Amsterdam Muiderpoort rijd, met tussenstations Zaandam, Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal. En op Centraal blijft de trein tegenwoordig een minuut of 10 staan, terwijl het eerst een minuut of 3 ? 4 was. Waar dat goed voor is begrijp ik ook niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag weer lekker op dreef bij de NS. Wij waren met 6 man naar Eindhoven. Trein ging terug om 16.32. Dat was de intercity van Eindhoven naar Venlo en die stopt ook in Deurne, waar wij er uit moeten. Dat de intercity voortaan stopt in Deurne is een voordeel voor ons, zo omzeilen we 3 stations in Helmond (Helmond, ja dat kleine stadje in Brabant heef 4 (!) stations)

Wij dus wachten tot 16.32 roepen ze opeens om: "De intercity van Eindhoven naar Venlo van 16.32 rijdt vandaag niet." Toen dus een kwartier op de stoptrein wachten waar dus veeeelste veel mensen in 4 treinstellen moesten. Je kon niet meer omvallen zo vol.

Applaus voor de nieuwe dienstregeling :{:X

Ah, ik zat in de trein van Tilburg naar Venlo (ik stap dan uit Eindhoven) van 16.35 (dus dezelfde trein als jij zou hebben als je een half uur had gewacht op de intercity) en die zat ook bomvol. Is in de spits al erg maar dit was helemaal drama. Bleek dus dat de trein daarvoor niet was gereden, dat was wel lache want ik wilde eigenlijk die trein pakken van te voren. :7 Dan had ik dus een half uur niks moeten doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een jongen uit mijn klas was ook meegeweest maar die moest door naar Sevenum. Maar die stoptrein die we hadden reed tot Deurne. De 2 of 3 intercity's daarna reden ook niet. Moestie 2 uur wachten omdat elke stoptrein in Deurne eindigden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 years later...

post-1088-0-34958500-1422892030_thumb.png

 

My Gods. Weet niet wat erger is, niet weten hoe je thuis gaat komen vanaf werk of al die achterlijke Nu.nl koppen waarmee de politiek populair wil doen.

 

"Kamer wil uitleg over storingen."

"Mansveld wil actie NS en Prorail."

Mijn advies; bewapen je vooral tegen verveling.

 

post-1088-0-16329800-1422892034_thumb.png

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is wel weer een typische fail. Jarenlang beloven ze de communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat er meer op tijd rijdt. Onder die voorwaarden mogen ze bijv. ook de tickets duurder maken. Afgelopen jaar was een topjaar voor de NS vanwege de zachte winter (dus 2x prijsverhoging, yeah!). Op basis van vandaag gaan ze het dit jaar alweer niet halen. De communicatie scheen weer heel gebrekkig te zijn (niemand wist nergens niets van) en het duurde allemaal veel te lang (van 8.00u tot pak-hem-beet 16u). Dat is de ergernis. Geen kernramp ofzo, maar wel iets waar vandaag honderdduizenden of misschien wel miljoenen mensen last van ondervonden. Logisch dus dat het groot nieuws is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben eindelijk thuis.

 

Ja dat het nieuws is ok, maar dat Mansveld er interessant mee wil gaan doen vind ik irritant. Uiteindelijk was het de overheid zelf die geprobeerd heeft te privatiseren en splitsingen aangebracht in NS & Prorail, dus ja, uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid voor deze troep ook daar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...