Ga naar inhoud

JENSEN !!


Aanbevolen berichten

Jensen is weer terug! Iedere werkdag is hij te zien om 22.30 uur. Ik vind het zelf echt een geweldige talkshow. Ik lig altijd dubbel om de, o zo flauwe, humor van Robert Jensen! _O- Wie kijkt er nog meer naar? Vanavond is o.a. Yes-R te gast (niet dat ik daar op zit te wachten).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik zo jammer vind is dat het vroeger wekelijks was en toen best wel leuk was. Niet zo leuk als op de radio maar nog steeds best wel leuk. Maar nu hebben we de gasten al 753 keer gezien, de humor al 472 keer gehoord en dezelfde thema's al 1000 keer gezien. Ik kijk niet meer, vind die sketches in het begin meestal ook veels te flauw, uitzonderingen daargelaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Op de radio is ie idd toppie, o op noordzee vond ik 'm tegek. de leukste items zijn dan wel tleefoonterreur en bassie :Y

Ik vond hem het beste in zijn eerste periode bij Yorin. Bij Noordzee was hij iets minder maar dat kwam ook door de zender, die sprak me niet echt aan, vond Yorin (radio) wel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeft iemand de uitzending met Frans Bauer gezien en kan hem misschien als download aan mij geven?? Shit, mag niet, nou ja: Kan iemand me vertellen wat erin gebeurd is?

Ik heb 'm gezien. Ik heb een hekel aan Frans Bauer, maar dat terzijde.

Jensen vond het nogal komisch dat Frans in zijn real-life serie chinees ging bestellen. Daarom liet Jensen in de studio naar een chinees bellen, en dan moest Frans bestellen. Verder kwam zijn grootse fan langs, Hannie Veerkamp (die oude oma). Aan het einde ging hij nog even zijn nieuwe single zingen, toen heb ik 'm maar afgezet. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...

Vind het nog steeds jammer dat hij geen radio meer doet. Vond het daarop toch nog altijd leuker dan op TV.

Het niveau van zijn gasten verschilt ook heel erg. Soms heeft hij supersterren (bijv. Cameron Diaz en Antonio Banderas), maar een dag later heeft hij weer rare of onbekende gasten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
Ik vind het wel leuk geweest nu, beetje te veel, te flauw.

Als ik 'm in de herhaling zie laat ik 'm staan maar ik ga er niet speciaal voor zitten.

Dat heb ik ook. Sinds hij iedere avond op tv is (en dat ook bijna een uur lang) is het erg flauw. Erg veel van hetzelfde, ook bij het "Breaking News". In zijn interviews met buitenlanders vind ik de bitterbal dan wel leuk, hoewel daar ook érg flauw over wordt gedaan door Jensen. Het is ook jammer dan Jan weg ik uit Jensen. Die maakte het met zijn rare opmerkingen tussendoor ook leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Ik ben het (hem) ook een beetje uit het oog verloren. Typisch voorbeeld van een programma dat een beetje op z'n eind liep en na de come-back niet echt verbeterd is.

Maargoed, blijkbaar wordt er nog wel naar gekeken in den lande, aangezien men in Hilversum nog steeds van mening is dat Jensens programma bestaansrecht heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk behalve Voetbal International (en overig voetbal) sowieso nooit naar de commerciële zenders eigenlijk...

Haha, dat geldt voor mij eigenlijk ook in grote lijnen. Jensen! keek ik vroeger wel eens, maar denk dat mijn interesse en humor de laatste jaren dusdanig zijn verandert dat ik er niet meer zo om kan lachen als toen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja inderdaad, enkel VI en heeeel soms een film. Jensen krijgt soms wel leuke gasten, maar de interviews zijn echt beschamend en die kerel kan echt alleen om zichzelf lachen. :N

Soms komt er inderdaad wel een aardige film op, maar daar zit zoveel (dezelfde :')!)reclame tussen, dat ik al geen zin meer heb om te gaan kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms komt er inderdaad wel een aardige film op, maar daar zit zoveel (dezelfde :')!)reclame tussen, dat ik al geen zin meer heb om te gaan kijken.

Klopt, vooral de reclame die je tegenwoordig in de films zelf ziet is irritant. Overigens kijk ik ook steeds minder naar de publieke omroep, zeker primetime zenden die veel bagger uit. Tegenwoordig houd ik het bij Journaal, RTL Nieuws, Zembla, Tegenlicht en Nova.

Ontopic:

jensen.jpg

-0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...