Ga naar inhoud

Spring


Aanbevolen berichten

zal ik binnenkort doen ;) ik heb de 1e 2 delen op dvd en de 3e en 4e gedeeltelijk gezien, helaas ziet het er naar uit dat die niet op dvd uitkomen.
Ja, ik weet er alles van, ik ben nu bezig ze allemaal op te nemen en ze op dvd te zetten, maar dat is gewoon een vreselijk werkje, je mist altijd wel ??n stukje.

Bijvoorbeeld: zit ik op te nemen, stopt de dvd ineens: Vol. Bij een videoband kan je de band snel uit de recorder halen, een nieuwe erin doen, en op RECORD drukken, bij een dvd duurt het eerst een halfuur voordat je hem er uit kunt halen, en dan kan er eindelijk een nieuwe in, moet die eerst worden gelezen.

Eindelijk gelezen, dan druk je op RECORD, duurt het weer een halfuur voor de recorder is opgeladen, dan werkt het, je drukt op RECORD, en dan:

AFLEVERING AFGELOPEN :O| (Zie dit als een smiley die schreeuwt)

En dan heb je ook nog die vreselijke pixels, nee, geef mij dan maar de oude video's....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bijvoorbeeld: zit ik op te nemen, stopt de dvd ineens: Vol. Bij een videoband kan je de band snel uit de recorder halen, een nieuwe erin doen, en op RECORD drukken, bij een dvd duurt het eerst een halfuur voordat je hem er uit kunt halen, en dan kan er eindelijk een nieuwe in, moet die eerst worden gelezen.

Eindelijk gelezen, dan druk je op RECORD, duurt het weer een halfuur voor de recorder is opgeladen, dan werkt het, je drukt op RECORD, en dan:

AFLEVERING AFGELOPEN :O| (Zie dit als een smiley die schreeuwt)

En dan heb je ook nog die vreselijke pixels, nee, geef mij dan maar de oude video's....

Het is nog maar pas het begin van de DVD Recorder, ik koop die dingen pas als het al uit de mode is, dan zijn ze veel goedkoper en beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik weet er alles van, ik ben nu bezig ze allemaal op te nemen en ze op dvd te zetten, maar dat is gewoon een vreselijk werkje, je mist altijd wel ??n stukje.

Bijvoorbeeld: zit ik op te nemen, stopt de dvd ineens: Vol. Bij een videoband kan je de band snel uit de recorder halen, een nieuwe erin doen, en op RECORD drukken, bij een dvd duurt het eerst een halfuur voordat je hem er uit kunt halen, en dan kan er eindelijk een nieuwe in, moet die eerst worden gelezen.

Eindelijk gelezen, dan druk je op RECORD, duurt het weer een halfuur voor de recorder is opgeladen, dan werkt het, je drukt op RECORD, en dan:

AFLEVERING AFGELOPEN :O| (Zie dit als een smiley die schreeuwt)

En dan heb je ook nog die vreselijke pixels, nee, geef mij dan maar de oude video's....

Ik weet niet wat voor een recorder je dan hebt, maar in ieder geval eentje waarvan de werking rammelt! Als ik iets van video op dvdzet of van TV naar DVD dan kan ik gewoon de band aanzetten en ruim van tevoren alles laten lopen en aandrukken, zonder dat er een laadtijd is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...